Телефон доверия
8(7182)533200
email: sad51@goo.edu.kz
Адрес: Академик Сәтбаев көшесі, 13
8(7182)533200 - басшы 530759 - әдіскер 653285 - бухгалтер 533092 - медбике
Back to the main page of the department of education
График приема граждан:
09.00-18.00. Түскі үзіліс/Обеденный перерыв -13.00-14.00
In a year
In a month
In a week
Yesterday
Логопедке қашан бару керек?
Логопедке қашан бару керек?
Логопедке қашан бару керек?
 
Қазіргі заманғы ата-аналар баланың қалыпты дамуы мен кейбір аздаған ауытқулар арасындағы шек көрмейді. Алайда, мұның бәрі қазіргі ақпараттың жалпыға қол жетімділігімен байланысты: интернет,журналдар, теледидар. Өкінішке орай, бұл ақпарат әрдайым тексерілген және шынайы емес. Бір анасы 1,5 жылда бала сөздер мен ұсыныстарды анық айту керек деп санайды, өйткені ee бала осылай жасайды; екіншісі керісінше, проблеманы көрмейді, бұл ee чадо 3 жылда тек "a" және "э" дейді, өйткені форумда оның біреуі жоқ деп айтты.
Иә, әрине, барлық балалар жеке, бірақ балалар тілін дамытуда белгілі бір нормалар бар, оларға назар аудару керек. Осы нормалардан шешім қабылдаған кезде бас тарту керек: логопедке бару немесе жоқ. Сонымен, балалар үшін норма қандай?
Баланы маманға қашан көрсету керек?
Ата-аналар арасында, өкінішке орай, логопедтің кеңесі тек мектеп алдында қажет деген пікір таралған, егер нормадан айтарлықтай ауытқулар болса, мысалы бала қатты картавит. Сонымен қатар, сөйлеу дамуының шыңы 2-3-4 жасқа келеді, баланың дұрыс сөйлеуін үйренетініне көз жеткізу үшін кем дегенде жылына бір рет логопедке бару керек.
Логопед Балаға қашан қажет?
Емшектегі бала гулит емес, ата-анасына эмоционалды жауап бермейді, яғни анасы немесе әкесі пайда болған кезде күлмейді.
Егер бала 1 жасқа толса, ал ол сол сияқты лепетных сөздер (бах/бух, ав-ав, бобо) пайда болмаса, ол айтқан сөзді түсінбейді және ата-анасының өтініші бойынша заттармен жақсы таныс әрекеттерді орындамайды.
Екі жылда бала сөзбен сөйлей алмайды, екі-үш сөзден тұратын қарапайым ұсыныстар жасай алмайды, ересектердің сұрақтарына жауап бермейді.
3 жылда бала сөйлеуде күрделі құрылымдарды пайдаланбайды, өз жасына тән сұрақтарды белгілемейді ("қайда?", "қайда?", "не үшін?", "неге?"және т. б.), заттарды, геометриялық фигураларды (мысалы, текше шарик деп атайды), түстерді және т. б. қате атайды.
4 жылда бала жеке дыбыстарды дұрыс айта алмайды, сөздегі дыбыстарды ажыратпайды, "жұтады", буындарды орнына ауыстырады немесе оларды "жоғалтады". Ол ең қарапайым өлеңдер мен жаңа сөздерді есте сақтайды.
5-6 жасында мектеп жасына дейінгі бала дыбыстардың көпшілігін нашар айтады, ұсынылған сурет бойынша толық әңгіме жасай алмайды, оның сөзі түсініксіз, ол тілдің грамматикалық құрылымын меңгермейді – сөздер руда, соның ішінде септікте келісілмеген.
7-8 жас аралығында оқуды және жазуды меңгеруде проблемалар байқалады – әріптерді өткізіп, бір дыбыстарды басқалармен ауыстырады, слог бойынша әрең оқиды, ережені есте сақтай алмайды.
Егер бала қатты күйзеліске ұшыраса немесе ауыр ауыртпалықтар сөйлеу немесе есту қабілетін жоғалтса, логопед көмегі қажет. Бұл жағдайда маманға мүмкіндігінше тезірек жүгіну керек.
Егер балаңыздың даму проблемалары болса, не істеу керек?
Ең бастысы, бұл жағдайда дүрбелең емес. Өйткені балалар, губка сияқты, ата-аналардың көңіл-күйін сіңіреді. Сіз сәтті нәтижеге сенімді болуыңыз керек, сол кезде сіздің балаңыз өз күшін сезінеді.
Әрине, кәсіби көмегінсіз мұнда болмайды. Дәрігер, логопед сіздің балаңызға белгілі бір жаттығулар тағайындайды, емдеу динамикасын бақылайды. Арнайы жаттығулар есту және визуалды қабылдауды, қиялды, жалпы және ұсақ моториканы дамытады, сөздік қорын байытуға, есте сақтауды жақсартуға, зейінді, ойлауды шоғырландыруға мүмкіндік береді. Бірақ сіз, ата-аналар сияқты, сондай-ақ баламен өздігінен белсенді айналысуыңыз керек. Баламен кітап оқыңыз, көп сөйлесіңіз, оны диалогқа шақырыңыз. Сөйлеудің дамуы бір орыннан ығысады.Және, әрине, ұнатыңыз. Сөйлеу дамуындағы проблемалар баланың психо-эмоционалдық жағдайына байланысты. Баланың сөзі дұрыс болу үшін отбасында үйлесімділікті орнату жеткілікті.