Размер шрифта:
↑Наверх
Сенім телефоны
8(7182)533200
email: sad51@goo.edu.kz
Мекенжайы: Академик Сәтбаев көшесі, 13
8(7182)533200 - басшы 530759 - әдіскер 653285 - бухгалтер 533092 - медбике
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
09.00-18.00. Түскі үзіліс/Обеденный перерыв -13.00-14.00
In a year
In a month
In a week
Yesterday
"Үйде жалғыз"

"Үйде жалғыз" 

Балалар табиғаты бойынша сенімді және ересек адамның өтінішінен бас тарта алмайды. Мұны қылмыскерлер қолданады. Мектепке дейінгі ұйымдарда балаларды қауіпсіз жүріс-тұрыс ережелеріне үйретеді. Бірақ балаға үйренген Ережеге сәйкес проблемалық жағдай жасау керек, өйткені бала оны ұмытып кетеді. Бала есте сақтау үшін сол жағдайды бірнеше рет қайталау керек. Балалар өздерінің жас ерекшеліктеріне байланысты бірдей жағдайды ұқсас жағдайға ауыстыра алмайды.

Алдында қалдыру баланың бір, проговариваем жағдайды ешкімге ашуға болмайды есігін, ол кезде үйде жоқ еді ата-аналар. Басында біз оның осы Ережені қаншалықты меңгергенін тексереміз. Мысалы, сіз киініп: "маған дүкенге бару керек. Егер есік қоңырау шалса не істейсің?"Жауап:"Мен ашпаймын". Біз пәтерден шығып, екі минуттан кейін есікке қоңырау шаламыз. Бала кімнің келгенін сұрамай-ақ бірден есікті ашады. Неліктен ол мұны жасады? Жауап: "апа, бұл сен, өкшелеріңіз осылай соғылады. Светаның тәтесі (көршісі) басқаша жүреді". Тағы да біз кетіп, есіктің артында ұзақ күтеміз, содан кейін келіп, қоңырау шаламыз. Есікті ешкім ашпайды.

Үйде болмаған кезде есіктің артында не айту керектігін мысал арқылы балаға көрсеткен жөн. Кішкентай баланы көру үшін әкемен немесе үлкен баламен диалогты ойнаңыз.

Үйде барлық құтқару қызметтерінің нөмірлерін іліп қойыңыз және өмірді сақтау үшін осы немесе басқа қызметті қалай шақыруға болатынын баламен бірге жаттығыңыз.

Неліктен балалар әртүрлі қауіпті жағдайларға тап болады? ИЯ, өйткені олар қызығушылығымен ерекшеленеді. Ересек адам үйден шыққаннан кейін, олар үйренген ережелерді ұмытып, өздерінің қызығушылығын қанағаттандырады. Кейде балалар ата-аналарына назар аударғысы келеді.

Балалар табиғаты бойынша бақылаушы. Олар ата-аналардың қауіпсіздік ережелерін бұзатынын байқайды. Егер олар мүмкін болса, балалар да ойлайды.

Біздің миымыздың осындай ерекшелігі бар, ол алаңдатарлық ақпаратты жою механизмін іске қосады. Ми бұл ақпаратты жасырады. Бұл ережелер қауіпті сәтте мидан уақытында алынбайтынын түсіндіреді.

Балаларда оларға жаман нәрсе болуы мүмкін деген қорқыныш жоқ. Олар армандаушылар және олар жеңіске жеткен кезде өрт, кеме апаттары жағдайларын жүздеген рет жоғалтты. Бірақ бала өзін жеңімпаз кейіпкер сияқты сезінеді және оған ештеңе болмайды деп ойлайды.

Сонымен қатар, Мен әрқашан тыйымдарды бұзғым келеді, не болатынын білгім келеді. Сондықтан балаларда қауіпсіз мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру қажет. Бұған көптеген практикалық жаттығулар арқылы қол жеткізіледі.

Балаңызды тәрбиелеуде сәттілік тілейміз!