ПАВЛОДАР ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУ МЕКЕМЕЛЕРІНІҢ ВЕБ-САЙТТАРЫ
kense.oo.ap@pavlodar.gov.kz
140 000 Павлодар қ., Кривенко көшесі, 25
32-21-67
сенім телефоны/Call-орталық
8 7182 32 19 37

Сайт отдела образования города Павлодара
Сайттың аналитикасы
Бір жылда
Бір айда
Бір аптада
Кеше
2011 - ұйымдастыру іскерлік ойындары
05-04-2011 07:29

Қазақстан Республикасы білім беру стандартының концептуалды негізін құрайтын білім туралы құжаттарда бiлiм беру ұйымдары қызметiнiң негiзгi нәтижесi білім жүйесі емес, интелектуалдық, заңға сүйенген, коммуникациялық және ақпараттық салаларындағы қабілеттіліктерінің қайнар жиыны.

Он екі жылдық оқытуға көшу қазақстандық білім беру реформасының стратегиялық есебін шешуге ойдағыдай мүмкіндік береді, динамикалық дамыған әлемде өмір сүруге қабілетті бәсекеге түсе алатын, шығармашыл және құзырлы тұлғаны қалыптастырып, дамытуға бағытталған жаңа үлгідегі көрініс.

Осы талаптарға сәйкес мектептерде оқу процесінде оқыту технологияларын қолдану жүйесі енгізілуде. Өз қызметінің өнімін, оқуының нәтижесін көру мүмкіндігі, оқу материалында, оқу пәнінде немесе келешек мамандығын жоспарлауда оқушыны білім беру қызметінің құнды субъектісі болып етеді.

Түрлі педагогикалық технологияларды қолдану мүмкіндіктерді тудырады, біріншіден, оқитын тұлғаны дамыту үшін.

Интерактивті педагогикалық технологиялар мұғалімнен көп еңбектенуді талап етеді, сабақтарды дәстүрлі емес, ал жеке алынған технологияларды сабақтарда қолданып ұйымдастыру жолдары арқылы. Сондықтан қалалық білім беру бөлімінің әдістемелік кабинеті қазіргі уақытта технологизацияға ерекше көңіл бөлуде. Мұғалімнің оқыту процесінде үш кезеңдік ойындық жұмыстар ұйымдастырылған, олар келесі блоктар:

         -теориялық;

         -практикалық.

         Берілген ойындарда  10 түрлі технология зерттелді: ТИСО, ЛОО,  ҰОТ,  М.М.Жанпейісова мен Ж.А.Қараевтің модульдік оқыту технологиясы, ТОСИС, оқуды толық меңгеру, УДЕ, step by step, педагогикалық шеберлік.

         Сертификаттары бар және белгілі бір технология бойынша жұмыс жасайтын мұғалімдер жетекшілік етті.

Мұғалімнің жеке ұстаным белсенділігін дамытуға бағытталған тиімді формаларының бірі практикалық сабақтар болып табылады. 

         Ұйымдастыру іскерлік ойындарының мақсаттарына сәйкес практикалық сабақтардың міндеттері болып:

·       жеке ұстаным белсенділігін дамыту процесіне дұрыс қарым-қатынасты қалыптастыру;

·       мұғалімдердің жеке ұстаным белсенділігін дамыту бойынша практикалық білім-білік және дағдыларын  тудыру және келешекте осыны оқушыларда қалыптастыру.

         Сабақ барысында келесі мұғалімдер  белсенділіктерін көрсете білді:  Выгузова А.В.- қалалық биология мұғалімдерінің ӘБ жетекшісі ( № 4 ЖОМ),  Арляпова Н.В., Еленич, Савченко Н.Б., Устина Н.А.(№34 ЖОМ) ), Барвих С.Н.( №28 ЖОМ), Абубакарова Е.И.( №26ЖОМ), Таженова Н.А.( №9ЖОМ), Грабович Т.Л.(СТИКС), Акишева Б.М.(№42ЖОМ), Потраская ( №43ЖОМ), Мурадымова Г.Х., Басанец В.В( №17ЖОМ). Бұл жұмысқа белсенді қатысып өз білімдерімен бөліскен жоғарғы оқу орындарының оқытушылары ( Кененбаева Ш.К. ПМПИ, Курманова Г.Х. ИнЕУ) .      

         Бүгінгі күні мұғалімдер ықыластылықты, іскерлікті, өз білімдерін әрқашан да жаңартып, байытып отыру қажет.

Мектеп мұғалімдері ұйымдастыру іскерлік ойындарына қатысу процесінде жеке ұстаным белсенділігін дамыту керектігіне көз жеткізді. Осыған орай келесіні ескеру қажет, процестің тиімділігі педагогикалық жәрдемнің барлық құрамдас бөлігін жүзеге асыру барысында өседі.

         Жалпы бұл әдістемелік ойынға 260 асам мұғалімдер қатысып өз білімдерін толықтырды