ПАВЛОДАР ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУ МЕКЕМЕЛЕРІНІҢ ВЕБ-САЙТТАРЫ
kense.oo.ap@pavlodar.gov.kz
140 000 Павлодар қ., Кривенко көшесі, 25
32-21-67
сенім телефоны/Call-орталық
8 7182 32 19 37

Сайт отдела образования города Павлодара
Сайттың аналитикасы
Бір жылда
Бір айда
Бір аптада
Кеше
Директорлардың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарларының қалалық семинары
08-11-2021 11:14
Директорлардың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарларының қалалық семинары

Оқушылардың зияткерлік қабілеттерін, зияткерлік еңбек дағдыларын, ғылыми-зерттеу қызметіне қызығушылығын дамыту және қалыптастыру мәселелері бойынша тәрбие жұмысында тәжірибе алмасу мақсатында 2021 жылғы 3 қарашада Павлодар қаласының білім беру бөлімімен «Оқушылардың зияткерлік тәрбиесі» атты семинар өткізілді. Қаланың жалпы білім беретін мектептері директорларының тәрбие ісі жөніндегі 44-тен астам орынбасарлары қатысты.

Семинарда № 39 лицей-мектебінің жұмыс тәжірибесі ұсынылды. Бастауыш сынып мұғалімдері З.А. Нұрғалиева «Ойын арқылы мектеп жасына дейінгі және бастауыш сынып оқушыларының зияткерлік қабілеттерін дамыту жолдары», Е. Ю. Ендураева - «Қазіргі сабақ жағдайында бастауыш сынып оқушыларының зияткерлік қабілеттерін дамыту» тақырыбындағы баяндамалары тыңдаушылардың үлкен қызығушылығын тудырды. Тарих мұғалімдері М.Е. Есенғалиев, биология мұғалімдері Д. А. Команова «Жаңа бір нәрсе жасау, стандартты емес шешімдер ойлап табу және идеяларды іске асыру» зияткерлік-шығармашылық тәрбие мәселелері бойынша өз тәжірибелерімен бөлісті. Математика мұғалімі Д. С. Бекмырза балалардың зияткерлік дамуының негізгі факторы ретінде математика бойынша сабақтан тыс іс-әрекеттің жаңа түрлерін ұсынды, информатика мұғалімі С. Б. Қайролла оқушылардың зияткерлік мәдениетін қалыптастыру үшін жағдай жасаудың маңыздылығы туралы айтты, қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі И. Р Гросс өз сөзінде «Зияткерлік оқытуды жеке тұлғаға шоғырландырудың он тәсілі» жаңа технологияларға, олардың жіктелуіне және артықшылықтарына тоқталды.

Семинар қорытындысы бойынша қатысушыларға жалпы білім беретін мектептердің басшылары мен педагогтері одан әрі жұмыста пайдалану үшін әдістемелік ұсынымдар берілді.