kense.oo.ap@pavlodar.gov.kz
140 000 Павлодар қ., Кривенко көшесі, 25
32-21-67
телефон доверия/Call-центр
8 7182 32 19 37

Азаматтарды жеке қабылдау кестесі
Сайттың аналитикасы
Бір жылда2237661
Бір айда249924
Бір аптада50830
Кеше4757
Тәулік6550
Инклюзивті білім беруді жүзеге асырудың жаңа тәсілдері
25-11-2021 16:54
Инклюзивті білім беруді жүзеге асырудың жаңа тәсілдері

Инновациялық қызметті сараптау шеңберінде Павлодар қаласы білім беру бөлімінің әдістемелік кабинеті № 40 ЖОМ-мен бірлесіп ZOOM платформасы арқылы онлайн режимінде 2021 жылғы 25 қарашада «Инклюзивті білім беруді іске асырудың жаңа тәсілдері» (эксперименттік алаң қызметінің тәжірибесі) семинарын өткізді.

Семинарға Павлодар қаласы мектептерінің бейіндік оқыту бойынша директорлардың орынбасарлары, ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жұмысты қадағалайтын директорлардың орынбасарлары, психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу мұғалімдері мен мамандары (психологтар, логопедтер, педагог-ассистенттер) қатысты.

Мектеп «Мектеп жағдайында нәтижелер сапасын қамтамасыз ету жүйесінде инклюзивті білім беруді іске асырудың жаңа тәсілдері» тақырыбы бойынша жинақталған инновациялық тәжірибені ұсынды.

Педагог-шебер логопед Қымбат Галлямқызы Матай «Бастауыш сынып оқушыларында жартышар аралық әрекеттесу мен сөйлеуді дамыту» тақырыбы бойынша атқарылған жұмыстарды таныстырып, оқушылардың оқуын жақсартатын және оқуға деген ынтасын арттыруға ықпал ететін тиімді жаттығулармен бөлісті. Ассистент-педагог Жанаргүл Ризақызы Камалова «Аутист баланы алып жүру процесінде тьютердің рөлі» мәселесі бойынша тәжірибесімен таныстырды. Педагог-сарапшы, қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Әлия Қадырқызы Қаппасова жалпы білім беретін мектеп жағдайында жеңіл зияткерлік бұзылыстары бар оқушыларға арналған «Қазақ тілі» пәні бойынша жаңартылған мазмұндағы бейіндік оқу бағдарламасын ұсынды. Тарих пәнінің мұғалімі Алена Анатольевна Апоченкова 6-сыныпта Қазақстан тарихы бойынша OOP-пен оқушылармен жеке жұмысты ұйымдастырудың өзекті тәжірибесін ұсынды.

Дефектолог-логопед Жанбота Асылбек ақыл-ой кемістігінің ауыр және жеңіл дәрежесі бар балаларды үйде оқытуды жоспарлау жүйесін және ұйымдастыру ерекшеліктерін ұсынды. Жас дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Шыңғыс Қайратұлы Апсалямов өз жұмыстарымен бөлісті. Оның тәжірибесінің тақырыбы «OOP балаларымен жұмыс жасау кезінде бейімделген дене шынықтыру құралдарын қолдану». Көркем еңбек мұғалімі Наталья Александровна Бедарева ұсақ моториканы дамыту тәжірибесімен бөлісті, практикада қолданылатын тиімді әдістер мен технологияларды көрсетті.

Мектептің инклюзивті білім беруді енгізудің қазіргі тәсілдері бойынша тәжірибесі семинарға қатысушылардың үлкен қызығушылығын тудырды. Мектеп әкімшілігінің, психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметі мен педагог қызметкерлерінің іс-тәжірибесі қала, облыс деңгейінде жалпылау және таратуға ұсынылды.