Даулет Марта
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
«Қашықтықтан оқыту барысында саралау әдісін қолдану жүйесі»
«Система применения метода дифференциации в дистанционном обучении»
Зерттеу жұмысының өзектілігі: Қашықтықтан оқыту дегеніміз — мұғалім мен оқушы арасында қандай да қашықтықта интернет ресурстарының сүйемелдеуімен өтілетін оқытудың формасы, яғни интернет желілерінің көмегімен белгілі бір арақашықтықта оқыту.
Мақсаты: Саралау әдісінің тиімділігін анықтау.
Міндеттері :1. Саралау әдісінің классификациясын түсіндіру
2.Әр мұғалімнің тиімді әдістерін сабақта көрсету
Болжам:Сабақтарда саралау әдісін тиімді қолданса,оқушылардың білім деңгейі мен қоса сөйлеу шеберлігі ,сөздік қорлары,логикалық ой-өрісі дамып,шығармашыл жеке тұлға қалыптасады.
Қоладану саласы:Тәжірибе алмасуда ,семинарларда,ашық сабақ талқылауда терең қарастырылады.
Жаңашылдығы:1. Саралау әдісі бойынша мобильдік қосымша жасалады
2.Саралау әдісі бойынша сабақ үлгілерінің кешенді коникетті жинақ жасау (жоспар)
Болашақтылығы: Әр сабақта қолданысқа енгізу және тиімділігін динамикасын көрсететін диаграмма жасау.
Нәтижелілігі:Тапсырма біреу, алайда оқушылардан жеке нәтиже күтіледі.
Сабақтастық: Тәжірибе алмасу,пікір алу,бір-бірінің сабағында қолдану,коучинг мәселелер арқылы көтеру,мектеп ,колледж,университет арасындағы сабақтастық.
Тұрақтылық:Мобильдік қосымша орналастыру . Саралаудың түрлерін компьютерде орындалу түрлерін ұйымдастыру.
Аталған тақырыпты тәжірибе бөлісу жөніндегі жұмыс 2018 жылғы қыркүйек айы мен 2020 жылғы қазан аралығында жүргізілген тәжірбиелік жұмыс нәтижесі бойынша жазылған.
Жинақтау жұмысында екі жыл аралығында жүргізген әдістемелік іс-тәжірбиесін жинақтап ,оны ғылыми талдауға түсіріп,тәжірбиеде анықталған тұжырымдар ұсынылды.
Жаңартылған бағдарлама бойынша курста алған білімімді тәжірибеге түсіріп ,сабақта қолданып , саралау әдісінің маңыздылығын ,тиімді қырларын сараладым.Тәжірбиеден өткізілген әдістемелік қолданыстардың оқушыларға тиімді екендігін,оларды талпындыратындығын( лидерлікке тәрбиелейтндігін) саралап көрсетілді.