Павлодар қаласы білім беру бөлімінің әдістемелік кабинеті № 6 ЖОМ-да «Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды психологиялық қолдаудың әдіснамалық негіздері және инклюзивті жалпы білім беру кеңістігінде педагогтардың өзара әрекеттесуі» атты семинар-практикум өткізді. Оған 67 педагог-психолог, логопед-мұғалімдер, әдіскер, дефектолог, № 6 ЖОМ түзету қолдау кабинетінің тьютерлері қатысты. Семинар теориялық және практикалық бөлімдерден тұрды. Мақсаты - педагог-психолог пен мұғалім-логопедтің ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды алып жүруімен өзара іс-қимыл моделін әзірлеу.
Модератор болып № 40 ЖОМ логопед - мұғалімі, дефектолог Матай Қымбат Галлямқызы, «Педагогикалық идеялар фестивалі - 2018», «Талантты ұстаз - дарынды балаларға - 2018», «Педагогикалық бастамалар - 2017» республикалық конкурстарының, «Инклюзивті бойынша үздік әдістемелік құрал - 2019» қалалық конкурсының жеңімпазы атанды, оның тәжірибесі қала деңгейінде жинақталған және облыс пен республика деңгейінде жинақтауға ұсынылды. Мұғалімдер топтарда ойын-жағдайларды талқылады, «Қатені тап» топтарына арналған тапсырмаларда өз ұсыныстарын қорғады, «Калоша счастья» жаттығуымен кері байланыс рефлексиясын өткізді.
№ 6 ЖОМ психологы Манякова Марина Васильевна, Павлодар облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институтының «Өрлеу «БАҰО» АҚ филиалы рецензияланған әдістемелік құралының авторы, талқылау және тәжірибеде қолдану үшін қала мектептерінің психологтары мен логопедтеріне № 6 ЖОМ жұмыс тәжірибесін ұсынды.
Бірлескен жұмыстың қорытындысы ретінде ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды қолдау және қолдау бойынша қалалық шығармашылық топ психологтар мен логопедтердің әдістемелік құралын шығару жоспарланып отыр.