Төртінші тоқсанда «Кәсіпкерлік және бизнес негіздері» сабақтарында 10-сынып оқушылары «Дизайн-ойлау» бөлімін оқуға кірісті. Стэнфорд университетінде (1969 ж.) әзірленген және алғаш рет қолданылған бұл бизнес-технология тұтынушыларды барынша қанағаттандыратын өнімдерді (тауарларды/қызметтерді) жасауға (әзірлеуге, құрастыруға) мүмкіндік береді.
Дизайн-ойлаудың принциптері мен кезеңдерімен танысу барысында оқушылар дивергентті (шығармашылық) және конвергентті (аналитикалық) ойлау түріне бейімділіктің өзіндік дәрежесін анықтады, импровизацияланған еңбек биржасын ұйымдастырды және әр түрлі мамандық өкілдерінен командалар құрды, шығармашылық құрамды дамытуға арналған командалық жаттығуларды орындады. Әрі қарай, «эмпатияға» бейімділікті бағалауға арналған блиц-тестті орындап, «стейкхолдерлер картасын» жасай отырып, осы бөлімнің құралдарын іс жүзінде қолдануға кірісті.