
Бүгін 2020 жылғы 12 ақпанда «Павлодар қаласының № 52 арнайы балабақшасы» МКҚК - да "Мектепке дейінгі және бастауыш білім беру жүйесіндегі логопедиялық көмектің сабақтастығы" тақырыбына семинар-практикум болып өтті.
Сабақтастық-білім берудің бір сатысынан екінші сатыға біртіндеп көшу, ол білім беру мен тәрбиелеудің мазмұнын, нысандарын, әдістерін, технологиялары мен нәтижелерін сақтау мен біртіндеп өзгертуден көрінеді.
Мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы:
- баланы оқыту мен тәрбиелеуде үзілмеушілік;
- әрбір жас кезеңі үшін жалпы және ерекше мақсаттардың болуы;
- жаңа жағдайға көшу кезінде сақтау, дамыту, сапалы түрлендіру;
- бастауыш және мектепке дейінгі сатының бағдарламалары әр түрлі, өзіндік ерекшелігі бар.
Сабақтастық неде байқалады? Сабақтастық элементі.
Мектепке дейінгі саты
Бастапқы саты
Семинар-практикум мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытуды жүзеге асыруға, мектеп моделін дайындауға және ұсынуға, мемлекеттік стандарттың қойылған міндеттерін шешуге , мектеп пен бала бақшаның сабақтастығы арқылы балаларды оқыту мен тәрбиелеудің мазмұнын, нысандарын, әдістерін, технологияларын және нәтижелерін өзгертуге мүмкіндік беретін педагогтардың құзыреттілігін арттыру мақсатында өткізілді.
Семинарға қатысушылар мектеп жасына дейінгі балалардың дайындығын АКТ арқылы білім беру қызметінің инновациялық тәсілдерін, формаларын, әдістерін және тәсілдерін қолдану тәжірибесімен танысты, болашақ бірінші сынып оқушыларының сабақтарын қарады.