Түзету жұмыстарының жекелеген тәсілдерін пайдалану
Ермексаздан әріптер мүсіндеу, есептеу таяқшаларын бір беткейге қою.
Сымнан, шекілдеуіктен, бұршақтан, қарақұмықтан және т. б. әріптер жасау.
Дефектологпен өткізілетін сабақтарға дислексияның пайда болуының алдын алу мақсатында визуалды-кеңістіктік көріністерді, визуалды талдау мен синтезді, есте сақтауды, қабылдауды, зейінді, ойлауды және т.б. дамытуға бағытталған жаттығулар енгізілді.
Түзету жұмыстарының нәтижелерін талдай отырып, жалпы сөйлеу қабілеті дамымаған балалармен арнайы ойындар, жаттығулар қолдану оқуды ынталандырып, оның сәтті болуына ықпал етіп қана қоймай, сөйлеу мәнерінің бұзылуын жоюға, сондай-ақ оқу қиындығының алдын алуға көмектесетінін атап өтуге болады.