Размер шрифта:
↑Наверх
Сенім телефоны
32-30-51
email: raduga96pvl@mail.ru
Мекенжайы: Лермонтов к-сі, 97
32-73-06.32-33-86
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
часы работы: с 9.00 до 18.00, перерыв на обед: с 13.00 до 14.00 прием граждан: среда - с 16.00 до 19.00, пятница -с 8.00 до 11.00
Бір жылда
Бір айда
Бір аптада
Кеше
Кеңес беру пункті

https://drive.google.com/file/d/12Rjxk5abmkRThBujbeGJQ1T-HWxz71Jq/view?usp=sharing   - приказ 2024г

https://drive.google.com/file/d/1a546jgqmh6fZi6VonR5mxu8zb0ebG8TB/view?usp=sharing   -план 2024 каз

Консультациялық пункт туралы ереже

 

«Павлодар қаласының №96 сәбилер бақшасы – «Радуга» ҰДО КМҚК

1. Жалпы ережелер

1.1. Консультациялық пункт мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік бағдарламасын іске асыратын мектепке дейінгі ұйымның құрылымдық бөлімшесі болып табылады.

1.2. Консультациялық пункт мектепке дейінгі ұйымға бармайтын 2 жастан 6 жасқа дейінгі балалардың ата-аналары (заңды өкілдері) үшін құрылады.

1.3.Осы ереже «Павлодар қаласының №96 сәбилер бақшасы – «Радуга» ҰДО КМҚК-да жұмыс істейтін консультациялық пункттің қызметін реттейді

1.4. Консультациялық пункт мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу мен дамытуда отбасына көмек көрсетудің бір түрі болып табылады.

2. Консультациялық пункт жұмысының мақсаттары мен міндеттері

2.1.Консультациялық пункт отбасылық және қоғамдық тәрбиенің бірлігі мен сабақтастығын қамтамасыз ету, ата – аналарға (заңды өкілдерге) психологиялық-педагогикалық көмек көрсету, балалардың жеке басының жан-жақты дамуын қолдау мақсатында құрылады.

2.2. Консультациялық пункттің негізгі міндеттері:

- ата-аналарға (заңды өкілдерге) балалардың дамуы үшін жағдайларды қамтамасыз етуде жан-жақты көмек көрсету;

- мектеп жасына дейінгі баланы тәрбиелеу, оқыту және дамытудың түрлі мәселелері бойынша ата-аналарға (заңды өкілдерге) консультациялық көмек көрсету;

- мектепке дейінгі жастағы балаларды әлеуметтендіруге көмек көрсету;

- балалар мен ата-аналарды (заңды өкілдерді) ЕҰ және басқа да әлеуметтік және медициналық қолдау ұйымдарының арасындағы өзара іс-қимылды қамтамасыз ету.

 

3. Консультациялық пункттің қызметін ұйымдастыру

3.1. Консультативтік пункт қызметінің негізгі нысандары ата-аналарға (заңды өкілдерге) арналған дәрістер, теориялық және практикалық семинарлар, ата-аналардың (заңды өкілдердің) сұрауы бойынша жеке және топтық консультациялар ұйымдастыру, мектепке дейінгі ұйым сайтының жұмысын ұйымдастыру арқылы жазбаша өтініш, телефон қоңырауы бойынша сырттай консультациялар ұйымдастыру болып табылады.

3.2. Консультациялық пункт ата-аналарға (заңды өкілдерге) мынадай мәселелер бойынша консультациялық көмекті жүзеге асырады:

- мектепке дейінгі жастағы балаларды әлеуметтендіру;

- балалардың жас, психофизиологиялық ерекшеліктері;

- мектепте оқуға дайындық;

- мектеп жасына дейінгі балалардың физикалық, психикалық және әлеуметтік дамуындағы әртүрлі ауытқулардың алдын алу;

- ойын қызметін ұйымдастыру;

- балалардың тамақтануын ұйымдастыру;

- балаларды шынықтыру және сауықтыру үшін жағдай жасау;

- әртүрлі санаттағы отбасылардан шыққан балаларды әлеуметтік қорғау.

3.3. Отбасына көмек көрсету мақсатында консультациялық пункт мамандары әңгімелесу, диагностикалық зерттеулер жүргізу, балаларды бақылауды ұйымдастыру және т. б. нысанында қосымша ақпарат алу мақсатында балалармен жұмыс жүргізе алады.

3.4.Консультациялық пунктте ата-аналармен (заңды өкілдермен) және балалармен жұмыс әртүрлі нысандарда жүргізіледі: топтық, Кіші топтық, жеке.

3.5.Кеңес беру пункті аптасына 1 рет кешкі уақытта жұмыс істейді.

3.6.Ата-аналарға (заңды өкілдерге) психологиялық - педагогикалық көмекті ұйымдастыру мамандар: педагог - психолог, логопед-мұғалім, медицина қызметкері, әдіскер қызметінің интеграциясы негізінде құрылады.

Ата-аналарға (заңды өкілдерге) кеңес беруді бір уақытта бір немесе бірнеше маман жүргізе алады.

3.8.Консультациялық пункттің қызметін тіркеу үшін мынадай құжаттама жүргізіледі:

- өтініштерді тіркеу журналы;

- консультацияларға, дәрістерге қатысу журналы және т. б.;

- консультативтік пункттің жұмыс жоспары;

3.9.Консультативтік пункттің жұмысы үшін:

– консультативтік пункттің жұмыс жоспары-кестесі;

- ақпараттық стенд.

3.10. Консультациялық пунктке тікелей басшылықты МДҰ басшысы жүзеге асырады.

Кеңес беру жүргізілмейді, егер:

1. Бала өзін нашар сезінеді

2. Байланысқа орнатылмаған.

Осы ереже әдістемелік кеңестің 2022 жылғы "29" тамыздағы отырысында қаралды және мақұлданды, №1 хаттама.

 

 

                                                                                   

 

Кеңес беру пунктінің жұмыс кестесі

сәрсенбі

17.00-ден 19.00-ге дейін

 

Кеңес беру пунктінде жұмыс істейтін мамандар

Балтабаева М.Т., басшы

Бессонова Н.А., әдіскер

Марилова С.А., психолог

Етекбаева Ж.Х., медбике

Кеңесберу пунктінің міндеттері:

Мектепке дейінгі мекемеге бармайтын, 2-5 жасқа дейінгі балалардың ата-аналарына (заңды өкілдеріне)

-      консультациялық психология-педагогикалықкөмек көрсету;

-      ақпараттық көмек беру;

-      2-ден 6 жасқа дейінгі балалардың әлеуметтенуіне ықпал ету.

Ата-аналардың педагогикалық білімін арттыру мақсатында алуан түрлі іс-шаралар: пікірталастар, жас отбасылар фестивальдары,конференциялар өткізу.

Мектеп жасына дейінгі балаларға жеке, нәтижеге бағдарланған педагогикалықжәне психологиялықкөмек көрсету.

КОНСУЛЬТАЦИЯЛАРДЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ

(сіздердің сұрақтарыңызға балабақша басшысы жауап береді) Балалар құқығын қорғау бойынша заң кеңесі: «Ажырасқаннан кейін ата-аналардың балаға қатысты құқықтары»; «Тұрмысы жайсыз отбасыларында балалардың құқықтарын қорғау» және т.с.с.

(сіздердің сұрақтарыңызға медбике Ж.Етекбаева жауап береді) Баланың денсаулығын сақтау: «Мектепке дейінгі балалардың ұтымды тамақтануы», «Мамандардың нұсқауы бойынша балалардың диета сақтауы», «Профилактикалық екпелер», «Балабақшадағы сауықтыру», «Қауіпсіз тамақтану шарттары».

(сіздердің сұрақтарыңызға психолог С.А.Марилова жауап береді) Баланың психологиялық даму проблемасы: «Баланың мектепке психологиялық дайындығы», «Бөбектердің үрейі және мазасыздығы», «Мектепке дейінгі балалардың гипер белсенділігі», «Балалар агрессиясының табиғаты».

(сіздердің сұрақтарыңызға  әдіскер Н.А. Бессонова жауап береді) Мектеп алды даярлық және баланың тілін дамыту мәселелері: «5  жастағы балаларды оқыту және дамыту», «Отбасының бала тілін дамытудағы ролі», «Ұсақ моториканы дамыту», «Отбасы мектеп табалдырығында» және т.с.с.

«БЕКІТЕМІН»

Павлодар қ.№96 сәбилер бақшаның «Радуга»ҮДО КМҚК – ның басшысы

Балтабаева М.Т.

«_____»__________________2024ж

 

 

Консультациялық     пункттің        жұмысжоспары

«Павлодар     қаласының     №96    сәбилер          бақшасы        

«Радуга» ҰДО КМҚК

2024-2025      оқу      жылына

 

Тақырып        Өткізунысаны

Өткізууақыты

Жауаптылар

"Танысқанымызға    қуаныштымыз".

Әңгімелесу"Бұл       қызық"

Балалар          бөлмесіне       саяхат бақшаға

Бұл      туралы            не        білуіңіз           керек баланың бейімделуіне балабақшаға          Ашықдиалог

Қыркүйек

2024ж

Басшы

Әдіскер

Балалардың   даму    ерекшеліктері екінші           және үшінші           курстың         Ойын  алаңы өмірдің

Қазан 

2024 ж

Педагог-психолог

Әдіскер

Бала    өміріндегі       күнделікті      тәртіп

Ауызша журнал

Қараша

2024ж

Әдіскер

Бала    өміріндегі       ойыншық      

Семинар-практикум

Желтоқсан

2024ж

Әдіскер

Педагог-психолог

Ұтымды         ұйымдастыру

Дөңгелек       үстелотбасында       және   МДҰ-датамақтану

Қаңтар

2025ж

Басшы

 

Мақтау           мен      айыптау

Тренинг         Өткізу баланың

Ақпан2025ж

Әдіскер

Педагог-психолог

"Ақылсаусақұшында".

Семинар-практикум

Ұсақ   моториканы   дамыту

Наурыз

2025 ж

Әдіскер

Мұғалім-логопед

Дене   белсенділігі    және   Элементтері  барсеминарденсаулық     іскерлік          ойындар

Сәуір 

2025 ж

Әдіскер

Педагог-психолог

Әдіскер

Баланы           қалай  дайындауға   болады

Тәжірибе        алаңыбалабақшаға/мектепке

Мамыр

2025 ж

Педагог-психолог