Сенім телефоны
8(7182)548075
email: sad112@goo.edu.kz; @yasli_sad_112 on Instagram
Мекенжайы: Естай көшесі, 91/1
8(7182)548075 басшы, 8(7182)548076 вахта, 8(7182)548073 бухгалтерия
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сәрсенбі 09.00- 13.00 Жұма 14.00-17.00
In a year
In a month
In a week
Yesterday
Сауалнама тәрбиешілерге
"Адамдардың экологиялық білімінің жаңа деңгейі қажет. Адамды тәрбиелеу мен оқытудың барлық жолында - балабақшадан бастап жоғары оқу орындарына дейін - экологиялық білім жоғары басымдыққа ие болуы керек".
 
Мектеп жасына дейінгі кезден бастап экологиялық мәдениеттің негіздерін қалыптастыру қажеттілігіне енді ешкім күмәнданбайды. Іс жүзінде балалар практикалық іс-әрекетте қолданбай, табиғат туралы белгілі бір экологиялық ұғымдар мен білімді механикалық түрде игереді. Менің ойымша, табиғатқа адамгершілік қатынасты тәрбиелеу міндеті басым болуы керек. Позитивті, эмоционалды боялған байланыстарды орнату экологиялық тәрбиенің негізі болып табылады.
 
Экологиялық тәрбие балалар қызметінің барлық түрлерінен өтеді және келесі міндеттерді шешуге бағытталған:
 
Балаларды Табиғатта, қоғамда мінез-құлық нормаларын сақтауға итермелейтін жағымды адамгершілік қасиеттерді дамыту.
Этикалық және эстетикалық сезімдерді тәрбиелеу, табиғат арқылы эмоцияларды дамыту.
Мектеп жасына дейінгі балаларда экологиялық сипаттағы танымдық, практикалық және шығармашылық дағдыларды қалыптастыру.
Мен экологиялық білім берудің екі шарттарына тоқталғым келеді. Біріншіден, тәжірибе экологиялық тәрбиені баланың дамуының басқа салаларымен интеграциялаудың маңыздылығын көрсетті, басқаша айтқанда, Тәрбие және білім беру жұмысын экологияландыру.
 
Жұмыстың интеграцияланған түрлері күндізгі уақытта балалардың шамадан тыс жүктелуіне жол бермейді, балалардың қызығушылығын арттырады, әр баланың дамуына жағдай жасайды
 
Екіншіден, экологиялық білім беру проблемасына кешенді көзқарас оның мазмұнына аймақтық компонентті енгізу қажеттілігін анықтады. Қол жетімді, жақын материалда балалар табиғат құбылыстары арасындағы байланысты оңай және тезірек игереді. Сонымен қатар, бұл адамгершілік-патриоттық сезімдерді тәрбиелеу, азаматтықты тәрбиелеу міндеттерін шешуге көмектеседі
 
Балалармен Сабақтың тақырыбы балабақшаның мүмкіндіктерін, аймақтың географиялық және климаттық жағдайларын ескере отырып өзгереді. Сабақ жүйесіне адам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты ашуды, баланың өзін табиғат субъектісі ретінде тануын қамтитын тақырыптар кіреді.
 
Балалармен жұмыс кезінде сіз ата-аналармен, мектеппен, кітапханамен ынтымақтаса отырып, әртүрлі формаларды қолдана аласыз. Экологиялық серуендеу сияқты жұмыс түрі сыналды. Оларды аптасына 1 рет эколог және тәрбиеші жүргізеді. Табиғатпен қарым-қатынасты мұғалімдер тыйым салудан және оларды бұзған жағдайда жағымсыз салдарлар туралы әңгімелерден бастауға тырыспайтынын атап өткім келеді. Олар балаларға мінез-құлық үлгісін ұсынады: сіз мұны жасай аласыз және жасауыңыз керек. Ал мектеп жасына дейінгі балалар болашақта "үлкен болған" кезде емес, бүгін, қазір жақсылық жасай алатынын түсіне бастайды. Әсердің жарықтығы, табиғатпен кездесулердің эмоционалды бояуы қоршаған әлемнің сұлулығын, байқағыштығын көру қабілетін дамытады, шығармашылықта өз әсерлерін көрсетуге деген ұмтылысты тудырады. Содан кейін балалар мен ата-аналардың әңгімелері мен суреттері бар қолжазба кітаптар дүниеге келеді: "табиғаттағы ең әдемі нәрсе", "игі істер кітабы", "Біздің үй жануарларымыз", тақырыптық көрмелер жасалады. Экологиялық қабырға газеттері шығарылады.
 
1 санатты тәрбиеші И.И.Болбух