Размер шрифта:
↑Наверх
Сенім телефоны
8(7182)548075
email: sad112@goo.edu.kz; @yasli_sad_112 on Instagram
Мекенжайы: Естай көшесі, 91/1
8(7182)548075 басшы, 8(7182)548076 вахта, 8(7182)548073 бухгалтерия
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сәрсенбі 09.00- 13.00 Жұма 14.00-17.00
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Қозғалыста болу - бұл денсаулықты нығайту дегенді білдіреді
Әрбір ата-ана өз баласын дені сау, көңілді, физикалық тұрғыдан жақсы дамығанын көргісі келеді. Оның денесінің тазалығына, азық-түлік қажеттіліктерін қанағаттандыруға деген табиғи қамқорлықпен қатар, қозғалыс қажеттілігін қамтамасыз ету өте қажет. Туылған сәттен бастап қалыпты дамып келе жатқан бала қозғалысқа ұмтылады. Қозғалыстар адам ағзасына жан-жақты әсер етеді және бұл әсер өсіп келе жатқан және дамып келе жатқан балалар ағзасы үшін өлшеусіз жоғары.
 
Белсенді қозғалыстар баланың ауруларға төзімділігін арттырады, дененің қорғаныс күштерін жұмылдырады, лейкоциттердің белсенділігін арттырады.
 
Дене жаттығулары балалардың ақыл-ой қабілеттерін, қабылдауын, ойлауын, зейінін, кеңістіктік және уақыттық көріністерін дамытуға ықпал етеді. Балалар ересектерге көрсетілген қозғалысты үйреніп, үлгіге сәйкес ептілікпен, жылдам, техникалық тұрғыдан дұрыс әрекет ете алуы керек. Мысалы, жүгіруден секіру кезінде дұрыс жерде итеріп, кедергіден секіру үшін есептеңіз.
 
Балалардың қимылдарын орындау кезінде мұғалім олардың бойында адамгершілік – ерік қасиеттерін, адалдығын, табандылығын, шыдамдылығын, батылдығын және т.б. белсенді түрде қалыптастырады.
 
Қозғалыстарды орындау кезінде балалардың эмоционалды жағдайы байытылады. Олар қуаныш сезімін сезінеді, қозғалыс әрекеттерін игеру кезінде көрсетілген энергиядан, босаңсудан және оларды орындау еркіндігінен көтеріледі.
 
Зерттеулер әр түрлі физикалық жаттығулардың баланың сөйлеуінің қалыптасуы мен дамуына әсерін дәлелдеді. Алайда, қозғалыстарға шамадан тыс құмарлық, үздіксіз белсенді әрекеттер балаға жағымсыз әсер етеді. Барлық функционалды жүйелер, егер олардың қызметі балалар денесінің мүмкіндіктерінен асып кетсе, шамадан тыс жүктеледі.
 
Мектеп жасына дейінгі балалардың үлкен еліктеуіне байланысты оны қоршаған ересектердің – ата – аналардың, тәрбиешілердің, аға-әпкелердің-күнделікті дене шынықтырумен, жаттығумен, қатаюмен айналысуға деген ұмтылысты қолдау үшін тұрақты мысалының рөлі зор.
 
Кішкентай балалар қозғалыс процесіне, ойындағы әрекеттерге қызығушылық танытады, сондықтан олар, мысалы, тұзақтан қашпайды, бірақ оған қарай жүгіреді. Ересек адамның мысалын олар бірлескен іс-әрекетте жақсы қабылдайды, мысалы, допты үлкенге айналдыру және лақтыру кезінде, анасы ұстап тұрған шеңберге көтерілу.
 
Егер балабақшада жүргізілетін баланың денсаулығын нығайту шаралары отбасылық жағдайда күнделікті жаттығулармен және ашық ойындармен толықтырылса (баланың даралығын, әртүрлі жаттығуларды қолдануды ескере отырып), ол жеке бейімділік пен қызығушылықты дамытады.
 
Отбасы көбінесе балалардың жаттығуларға деген көзқарасын, олардың спортқа деген қызығушылығын, белсенділігі мен бастамасын анықтайды. Бұған әртүрлі жағдайларда балалар мен ересектердің жақын эмоционалды байланысы, олардың табиғи түрде пайда болатын бірлескен қызметі ықпал етеді. Балалар әсіресе сенімдерге, әкесінің, анасының жағымды мінез-құлқына, отбасының өмір салтына сезімтал.