Сенім телефоны
356-793
email: zhsosh@goo.edu.kz
Мекенжайы: Павлодар қаласы, Жетекші ауылы, Мир көшесі 5/1
8(718)2356793; 8(718)2356456;
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Дуйсенбі-жұма, сағ 9:00-17:00
За год
За месяц
За неделю
Вчера
2024-25 оқу жылына дарынды балалармен жұмыс жоспары

Жетекші ЖОМ дарынды балалармен жұмыс.

« Балаларды жүрегімен сүю керек және оларды осылай сүю үшін олардан осы махаббатты қалай көрсету керек екенін үйрену керек. Әр мектеп күні, әр сабақты педагог балаларға сыйлық ретінде ұғынуы керек.»

 Ш. А. Амонашвили

Гипотеза:Егер "білім беру жүйесі - дарынды бала" жұбы тепе-теңдікті қалпына келтірсе , яғни баланың дарындылығын жеке тұлғаның өзіне жылжытуға , педагогикалық қолдау процесін құруға болады, онда дарынды балалардың табиғи өсуі үшін жағдай жасауға болады , олардың өз қызметінің субъектілері болу мүмкіндігін қамтамасыз етуге болады , бұл үнемі толыққанды , үйлесімді тұлғаның, ересек дарынды адамның дамуына әкеледі.

Мақсаты-балалардың оңтайлы дамуына жағдай жасау.

Міндеттер:

1.Әр түрлі диагностиканы қолдана отырып, дарынды балаларды анықтау;

2.Сабақта балалардың жеке ерекшеліктері негізінде дифференциацияны қолдану;

3.Ойлау дербестігін, бастамашылдықты және ғылыми-зерттеу дағдыларын, оқу және сабақтан тыс іс-әрекеттегі шығармашылықты дамытуға ықпал ететін оқыту құралдарын іріктеу;

4.Әр түрлі сабақтан тыс және мектептен тыс қызметті ұйымдастыру;

5.Дарынды балалардың жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген әлем бейнесі туралы түсініктердің сапалы жоғары деңгейін дамыту.

Бағдарламаны іске асырудың негізгі кезеңдері

1 кезең — диагностикалық-ұйымдастыру

(2021-2023)

Мақсаты:

Мектепте дарынды оқушылармен жұмыс жүйесін қалыптастыру үшін жағдай жасау.

2-кезең — іске асыру (2023-2025)

Мақсаты:

дарынды оқушылармен жұмыс жүйесін апробациялау.

3 кезең-аналитикалық (2025-2026))

Мақсаты:

Дарынды оқушылармен жұмыс жүйесінің жұмыс істеу режиміне ауысуы.

Іске асыру түрлері, ОД оқушыларды дамыту үшін.

1.Зияткерлік және академиялық дарындылық

2.Спорттық дарындылық

3.Шығармашылық, көркем-бейнелеу және музыкалық дарындылық

4.Музыкалық дарындылық

5.Әртістік және әдеби дарындылық.

Жұмыс жоспары НҚ 2024-2025.

Негізгі қызмет түрлері

Мерзімдері

Жауапты

1

Дарынды студенттерге арналған жеке даму бағдарламаларын әзірлеу.

тамыз

пән мұғалімдерінің сынып мұғалімдері

2

Дарынды балалармен жұмыс жоспарын құру.

Қыркүйек

 

 

3

Оқушылардың қызығушылықтары мен бейімділігін зерттеу: дарындылықтың барлық түрлерінің критерийлерін анықтау: зияткерлік, шығармашылық, көркем және т. б. ата-аналардың диагностикасы және жеке әңгімелесу дарынды балалардың тізімін қалыптастыру.

Қыркүйек

ӘБ жетекшілері, пән мұғалімдері, жетекшілері.

4

Мектеп олимпиадасының 1 турын ұйымдастыру және өткізу

қазан

Жауап директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары

5

Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ресімдеудің басталуы

 

 

6

Бастауыш сынып оқушыларының аудандық пән олимпиадаларына қатысу.

қаңтар

директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары, ӘБ жетекшілері

7

Оқушылар олимпиадасының қорытындысын талдау.

Қаңтар.      .

Жауап директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары, ӘБ жетекшілері

8

"Кенгуру" халықаралық сайыс-ойынына қатысу және т. б

 жыл бойы

ӘБ жетекшілері.

9

Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ресімдеудің басталуы

ақпан

Зам. директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары .Жоба жетекшілері.

 

10

Жеке консультациялар және зерттеу жұмыстарын қорғау әдістері мен зерттеулерді ресімдеу бойынша жұмыстарды аяқтау

ақпан-наурыз

жобалардың жетекшілері

11

Шығармашылық шеберханалар.

Жыл бойы

ӘБ жетекшілері.

12

Барлық оқушылардың портфолиосын рәсімдеу.

Бір жылдың ішінде

Кл.басшылар.

13

"Дарынды балалар"бағдарламасы бойынша ақпараттық деректер банкін толтыру.

Бір жылдың ішінде

Жауап директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары, ӘБ жетекшілері.

14

Жыл бойы пән апталығы

кесте бойынша

ӘБ жетекшілері.

15

Жыл бойы түрлі бағыттар мен деңгейдегі конкурстарға, жобаларға қатысу

 

 ОТЖ жөніндегі директор, мектеп директоры

16

Спорт секцияларының жұмысы

жыл бойы.

ОТЖ жөніндегі директор, мектеп директоры

17

Үйірмелер жұмысы

Жыл бойы

директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары

18

Жыл бойы дарынды балаларға арналған күрделілігі жоғары деңгейдегі тапсырмаларды таңдау

 

пән мұғалімдері.

19

Оқу кабинеттерінде күрделілігі жоғары деңгейдегі дидактикалық материалдар банкін құру.

Жыл бойы

Пән мұғалімдері.

20

Дарынды балалармен жұмыс бойынша мерзімді басылым материалдарын жинау және жүйелеу

Жыл бойы

кітапханашы

21

2018-2019 оқу жылындағы дарынды балалармен жұмыс қорытындысы. Келесі жылға міндеттер.

Мамыр

Зам. директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары

22

Үздік және жақсы оқушылар балы

мамыр

Зам. директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары

                  

                                   

 

 

ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС

 

Дарынды балаларды шығармашылық жұмысқа баулудың әдіс-тәсілдері мен  жолдарын зерттеу

 

 

ОЗЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЕНГІЗУ

 

 

Ерекше шығармашылық қабілеттерін іске асыру

 

 

ЖЫЛ БОЙЫ ҮЗДІК ЖҰМЫСТАРҒА, КӨРМЕ БАЙҚАУЫНА, АУДАН, ОБЛЫСТЫҚ ЖӘРМЕҢКЕЛЕРГЕ  ҚАТЫСТЫРЫЛАДЫ

 

 

ДАРЫНДЫЛЫҚ ЕҢ АЛДЫМЕН САНА ЖҮЙЕСІНІҢ САПАЛЫҚ КӨРІНІСІ

 

 

Ғылыми зерттеу жұмыстарына ізденіс жұмыстарын жүргізу

 

 

БАЛА ДАРЫНЫН ДАМЫТУ

 

 

Ең басты, өзіне деген сүйспеншілікті, қамқорлықты сезіну

 

 

 

 

ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС

 

МАҚСАТЫ:

 

Ана тілі, математика, қазақ тілі пәндерінен қабілеті жоғары оқушылардың интелектуалдық, шығармашылық, жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға  көмектесу, пәнге деген қызығушылығын арттыру, жеке жұмыс жасай білу дағдысын қалыптастыру.

 

НЕГІЗГІ ПРИНЦИП:

 

Баламен жеке сыйластық және сенімді қарым-қатынас орнату.

 

БОЛЖАМДАП ОТЫРҒАН НӘТИЖЕ:

 

Оқу бағдарламасына сай білімді терең меңгерген, жеке шығармашылық қабілеті дамыған, ұлттық сана сезімі жетілген және ішкі жан дүниесін тануға, зөін өзгелермен салыстыра алатын, іс-әрекетке талдау жасай алатын, жоспарлау мүмкіндігі қалыптасқан тұлға.

 

МІНДЕТТЕРІ:

 

1. Баланың жеке тұлғалық ерекшелігін дамыту, оны қоғамда өмір сүруге психологиялық тұрғыдан дайындау.

2. Балалардың кәсіби және даралық қабілеттерін анықтай алуына психологиялық-педагогикалық көмек көрсету.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

ДАРЫНДЫЛЫҚТЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДИАГНОСТИКАЛАУДЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ МОДЕЛІ

 

Мектептегі оқушының дарындылығын

диагностикалау

 

Психологтың ұстанымы бойынша:

 

1.  Әңгімелесу, оқушының оқуға деген ынтасын бақылау.

2. Диагностикалық минимум (шығармашылық қабілеті мен интелектісін анықтауға арналған тест)

3. Оқушының жеке бас ерекшеліктерін зерттеуге арналған тесттер мен сұрақтар.

4. Оқушының қызығушылығын, кәсіби бағыт-бағдарын анықтауға тесттер мен сұрақтар

 

Мұғалімнің ұстанымы бойынша (бақылау, әңгіме, сауалнама, сұрақтарға жауап алу, дарындыға мінездеме беру)

Ата-ананың ұстанымы бойынша (бақылау, әңгімелесу, сауалнама жүргізу, сұрақ жауап алу)

ДАРЫНДЫЛЫҚТЫҢ ИДЕНТИФИКАЦИЯСЫ

 

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КОНСОЛИУМ

 

 

 


 

 

 

 

ДАРЫНДЫ БАЛАРАРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУДІҢ КӘСІБИ ЖӘНЕ ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛЫҚ ДАЙЫНДЫҒЫНА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР

 

 

ЖОҒАРЫ ПӘНДІК ДАЙЫНДЫҚ

 

Түрлі білім беру ортасы жағдайында дарынды және «жай» балалардың жеке тұлғалық, жастық даму ерекшеліктері мен психологиялық заңдылығын білу

 

Білі беру ортасы дегеніміз не, оның түрлері (отбасылық, мектептік, мектептен тыс қосымша апаттық) Оның субъектілер кім, білім беру ортасының типтері, субъектілердің  өзара әрекеттесігінің түрлері (авотритарық, деморатиялы, ігіітік)

 

Дамыта білім беру не білдіретін, оның оқыту мен   тәрбиелеудің дәстүрлі   түрлері, тіпті дамыта оқытудан айырашылығы неде екенін түсіну

 

Оқу үрдісін   жобалау барысында дидактикалық және психологиялық әдістерін білу, ол үшін-оқу үрдісін ұйымдастыру мен оқу – әдістемелік материалының дидактикалық формасын психологиялық және дидактикалық міндеттері жатқыза білу.

 

Нені оқытамыз, қалай оқытамыз, неліктен оқытамыз деген?

Рефлексивтік ұстанымда бола білу.

 

Өз-өзіне деген рефлексивтік ұстанымда болу.

 


 

 

 

 

 

ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРДЫ ТАҢДАУ БАРЫСЫНДАҒЫ НАЗАР АУДАРАТЫН ЕРЕКШЕЛІКТЕР:

 

  1. Дарынды бала өзгеше және шапшаң ойлайды.

 

  1. Дарынды оқушылардың ішкі сезімі жағынан өзгешелігі: өте сезімтал, ықылас қойған нәрсесін, тақырыбын әр жерде негізгі мәселе етіп ұсынады.

 

  1. Дарынды оқушының физикалық тұрғыдан ерекшелігі: дамудағы шапшаңдылық, ақындарша сөйлеуі, жиі-жиі ойға берілуі, қиял-күйінің басым түсуі.

 

  1. Әлеуметтік тұрғыдан ерекшелігі: адамгершілік сезімдерінің ерте дамып, жоғары моральдық қасиеттерге ие болуы.

 

 

 

 

ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫМЕН ІСТЕЛЕТІН ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

  1. Дәстүрлі және дәстүрлі емес сабақтарда дарынды оқушыға баса назар аудару.

 

  1. Екі түрлі  жарыс, есеп т.б. сабақтардың оқушының қабілетін ашып, тереңдету.

 

  1. Сыныптан тыс жұмыстарда дарынды оқушыны тәрбиелеудің бір түрі. Түрлі кездесулер ертеңгілік, ашық сабақтар, тәрбие сағаттары.

 

  1. Кітапханамен байланыс жасай отырып «Балдырған», «Айгөлек», «Ұлан» т.б. ақын жазушылар өмірімен шығармаларын өз бетінше оқып, ойларын ортаға салуға баулу.

 

  1. Ой-өрісін қиялын, ізденімпаздығының, есеп шығару қабілетін дамыту.

 

  1. Дарынды баланың білімін, тереңдетудің жұмыстың бірі үйірме.

 

  1. Есеп, жұмбақ құрастыру қабілетіне баулу.

 

  1. Бақылау, есептер шығару, нәтижесін шығару.

 

 

 

 

ҚАБіЛЕТТІ ОҚУШЫМЕН

ЖҰМЫС

 

 

 

 

 

ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ЖҰМЫС ІСТЕУІНЕ ДАЙЫНДЫҒЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ-МАЗМҰНДЫҚ КЕСТЕСІ

 

МОТИВАЦИЯЛЫҚ КОМПОНЕТТЕРІ:

  1. Жұмыс істеудің қажеттілігін сезіну.
  2. Балаларды сүюі.
  3. Жаңа эффектілі әдістерді табуға құлшыныс.
  4. Жоғары нәтижелерге жету.

 

 

Мазмұндық компонент

 

 

Процестік компонент

Білім берудің мемлекеттік стандартында мол көлемді білім мазмұнын білу

Кластағы педагогикалық процесті анықтай білу

 

 

Қызметтің объектісін білу, жалпы педагогикалық процесті білу.

Дарындылықты анықтаудың метожикасын білу

 

 

Балалардың дарындылық моделін білу

Топтық және программа жасау, жұмыс істеу

 

 

Дарындылықты анықтау диагностикалық методикасын білу

Аса бейімдң балалар үшін жаттығулар мен тапсырмалардың жаңа түрін қолдану

 

 

Жаңа білім беру технологиясының негіздерін білу

Жаңа оқыту технологиясын қолдану

 

 

 

Қарым-қатынасты дұрыс ұйымдастыру

 

 

 

Жұмыс нәтижелерін дұрыс есептеп талдау

 

 

 

Дарынды балаларға дұрыс бағыт-бағдар беру

 

 

 

 

 

ДАРЫНДЫЛЫҚ 3 ПАРАМЕТРМЕН АНЫҚТАЛАДЫ:

 

  1. Танымдық жеке дамуы.
  2. Психологиялық дамуы.
  3. Физикалық дамуы.

 

 

ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРДЫҢ СИПАТТАМАСЫ:

 

  1. Интеллектуалдық сферасы.
  2. Білімдік өрісі.
  3. Ойлау қабілетті ерекшесі тұрақты, қызығуы мол, кейде бір іспен айналысса, тоқтай алмайды, өз ойын ерте жеткізеді.

 

 

ДАРЫНДЫЛЫҚТЫ АНЫҚТАУҒА ТӨМЕНДЕГІ ФАКТОРЛАРДЫ ЕСКЕРТУ КЕРЕК

 

  1. Жас ерекшелігін.
  2. Тұлғалық ерекшелігін.
  3. Экспериментатордың тұлғалық ерекшелігін.
  4. Тестілеу кезінде жағдай туғызу.

 

 

ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫНЫ АНЫҚТАУ КАРТАСЫ

 

Дарындылық

белгілері

негізгі тұлғалық сапалар

Болжампаздық.

Білімді қажетсіну.

Әлемдік көзқарас.

Шығармашылықпен ойлау қабілеті.

Мақсатқа жетуге ұмтылушылдық.

Жақсылықты қажетсіну.

Болашаққа ұмтылушылдық.

Еңбекке көз қарасы.

Бас амандық, бостандықты сүю. Қоғамдық парыз бен абыройды ойлау.

Мұратқа жетуге ұмтылу.

 

жас өспірімге тән тұлғалық сапарлар

Шынайлық.

Еңбектегі мәдениет тіршілік, өзіндік бағалау.

Ұйымдастырушылық, әдемілікті көре, түсіне білу.

Қиялшылдық.

Сапалыққа ұмтылу.

Тәуелсіздік.

Белсенділік.

Табандылық.

Ықылыстылық.

 

 

Бейімділік.

Қызығушылық.

Білімділік.

Тапқырлық.

Дербестік.

Қабылдаушылық.

Сенімдік.

Еңбекқорлық.

Ізгілік.

Ұжымдық.

Адалдық.

Демократиялық.

 

 

тұлғаның біріккен қасиеттері

Интеллектуалдық 

Қабілеттік

Шығармашылық  дарындылық

Лидерлік дарындылық

 


 

 

 

 

 

Мектеп құрылымындағы дарындылықты дамыту динамикасы

 

 

Мектепке дейінгі білім 0 класс 5-6 жас

 

Негізгі мектеп 2 басқыш5-9 класс10-15 жас

 

Бағдарлы мектеп 3 басқыш 10-11 класс16-18 жас

 

Бастауыш мектеп 1 басқыш1-4 класс7-9 жас

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

ИНТЕЛЕКТУАЛДЫҚ ДАРЫНДЫЛЫҚ

БОЛЖАУШЫЛЫҚ

 

БІЛІМ ЖЕТІЛДІРУДЕГІ ҚАЖЕТТІЛІК

 

ӘЛЕМДІК КӨЗҚАРАСЫ

 

ШЫҒАРМАШЫЛЫҚПЕН ОЙЛАЙ БІЛУ

 

МАҚСАТҚА ЖЕТУГЕ ҰМТЫЛУШЫЛЛДЫҚ

 

ЖАҚСЫҒА ҰМТЫЛУ

 

БОЛАШАҚҚА ҰМТЫЛЛУШЫЛДЫҚ

 

ТАҢДАМАЛЫ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ

 

ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ БОСТАНДЫҒЫ

 

ҚОҒАМДЫҚ ПАРЫЗБЕН АБЫРОЙ

 

МҰРАТҚА БЕРІЛУШІЛІК, ШЫДАМДЫЛЫҚ

 

ТІЛЕКТЕСТІЛІК

 

 

 

ЛИДЕРЛІК ДАРЫНДЫЛЫҚ

ШЫНАЙЫЛЫҚ

 

АҚЫЛ-ОЙ ЕҢБЕГІНДЕГІ МӘДЕНИЕТТІЛІК

 

БІЛІМ-БІЛІК ДАҒДЫНЫ ӨЗІНДІК БАҚЫЛАУ ЖӘНЕ БАҒАЛАУ

 

ҚЫЙСЫНДЫ ОЙЛАУ БІЛУ

 

ҰЖЫМШЫЛДЫҚ

 

ӘДІСТЕМЕЛІК ТҮСІНУ ЖӘНЕ КӨРЕ БІЛУ

 

ҚИЯЛШЫЛДЫҚ

 

ЖҰМЫС САПАЛЫ ОРЫНДАУДЫ ҚАЖЕТСІНУ

 

ТӘУЕЛСІЗДІК

 

ҚОҒАМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІК

 

ТАБАНДЫЛЫҚ

 

ЫҚЫЛАСТЫЛЫҚ

 

 

 

ШЫҒАРМАШЫЛЫҚДАРЫНДЫЛЫҚ

БЕЙІМДІЛІК

 

ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ

 

БІЛІМДІЛІК

 

ТАПҚЫРЛЫЛЫҚ

 

ДЕРБЕСТІЛІК

 

ҚАБЫЛДАУШЫЛЫҚ

 

СЕНІМДІЛІК

 

ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ

 

ДЕМОКРАТИЯЛЫҚ

 

ҰЖЫМДЫҚ

 

АДАЛДЫҚ

 

ІЗГІЛІКТІЛІК

 

 


 

 

 

 


 

 

 

 

Профилактикалық жұмыс


 

 

 

Сұраныс хат

Сыныбы

(топ,жеке)

Сұраныс

беруші

Сұраныс

берушіден

мәлімет

Атаананың

Сұранысқа

келісімі

Сұраныстың

себебі

Қай күні берілді

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сұраныс бойынша жүргізілетін жұмыс түрі

  • Сыныбы________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

(топ, жеке)

 

Зерттеубағыттары(профилактикалық,консультациялық,коррекциялық,диагностикалық.)

Бағытберу

Ата-анаменбайланыс

Мұғалімменбайланыс

Қиындықтар

Жетістіктер

Зерттеу жүргізуші

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әлеуметтік психологиялық картасы

 

  • Оқушының аты-жөні __________________________________

_______________________________________________________

  • Туған жылы____________Сыныбы ____________

 

Денсаулығы

Жанұя туралы мәлімет

Материалдық жағдайы

Қабілеті

Тәртібі

Білімі

Қызығушылығы

Ортаменқарым-қатынасы

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Салыстыру

 

  • Психологиялық ерекшеліктерін айқындап,психологиялық зерттеу жұмысының  қорытындысын (темперамент,зейін,ес,қабылдау,
  • ойлауы, т.б.)және басқа мәліметтерді салыстыра отырып баланың әлсіз жақтарын дамытуға бағыт беріп отыру.

 

Өмірмен байланыс

 

Атақты адамдардың мектеп қабырғасында кей пәндерде білімі төмен болғанымен танымдық қабілеті жүре дамитындығын дәлел ретінде айтуға болады.

     Мысалы:Лейбниицтің, Ньютонның,

    Лобачевскийдің математикаға  қабілеттері 20 жастан соң  байқалыпты

    -Томас Эдисонның бала кезінде есте сақтау қабілеті өте нашар болды. Мектепте үйреткенін ұмыта беріп, мұғалімдерді жиі ренжітетін.Ол мектепте барлығы үш ай ғана оқыды.1869-76 ж.

     қашықтықтан ақпарат жіберетін прибор құрастырды, жазу машинкасымен әлемді таң қалдырды.

     Өмірмен байланыстыра отырып баланың тек жақсы оқуына ғана емес, бойындағы қабілеттілікті көре, тани білуіміз керектігін естен шығармағанымыз да дұрыс болар еді.

 

 

 

 

 

Дарынды балаларға қолдау көрсету

   -Сынып ішінде психо-эмоционалды климатты қалыптастыру;

   -Әлеуметтік жағдайы төмен отбасының дарынды балаларына мектеп тарапынан материалдық көмекпен қамтамасыз ету (мұражай, театр, қаланың көрнекті жерлеріне саяхат ұйымдастыру т.б.)

   -Физиологиялық денсаулығын бақылап отыру,

   -Демалыс кезінде тегін сауықтыру орындарына жіберу;

   -Психологиялық қызмет қолдауы (психологиялық тұрғыда денсаулығын бақылау,консультация,

    профилактика, тренинг, қабілетіне қарай іс-шаралар ұйымдастыру, ақпараттандыру,жинақтау,тарату,т.б.)

-Қажетіне қарай жағдай туғызу

-Кітапханамен тығыз байланыс,қажетті материалдар қарастыру.

 

Оқушының өзін өзі бақылауы

-Интеллектуалды  эмоциялық бірлікті сақтай біледі;

-Шешім қабылдайды;

-Сенімділік туындайды;

-Өзгелермен салыстырады;

-Өзін-өзі бақылайды;

-Жауапкершілік туындайды;

-Мінез-құлқы өзгеріледі;

-Ғылыми тұрғыда ізденеді;

-Материалдарын жинақтайды.

Зерттеу нәтижесі

 

 

 

Зерттеу нәтижесі

Дарынды балалардың психологиялық  тұрғыда ұйымдастыру кестесі

 

Қалай анықталады

Қандай қолдау көрсетіледі

Бағыт беру жолдары

Кемшіліктер

Кері  байланыс

Жетістіктер

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тарату,жинақтау

 

-Тәжірибелерін газет,журнал беттеріне беру;

-Байқауларға қатысу;

-Іс-шаралар ұйымдастыру;

-Мектептермен тәжірибе алмасу.

-Бақылау күнделігін жазып отыру;

-Психологиялық материалдар жинақтау;

-Кітапша құрастыру.

-”Реферат”;

-”Портфолио”

 

Қорытынды:

 

-Әр жұмыс түрлері талданып, сараптама жасалып отырылады:

-Дарынды балаларды мектепішілік, қалалық, облыстық, республикалық іс-шараларға қатыстырып, қабілеттерін дәлелдеу.

-Әр дарынды баланың ынтасын, дарындылығын қамти отырып,шығармашылық жұмыстарын таратуға мүмкіндіктер бар;

-Осы жағдай дарынды баланы бақылауға, дұрыс бағыт беруге, жеке тұлғалық дамуына мүмкіндік туғызады:

-Жас ерекшелігін ескере отырып қабілетіне қарай баланы жүйелі дамытып, қолдау көрсетіп отырса келешек жастардың мемлекетімізге әкелер үлесі зор болады.

 

Перспектива:

 

    -Өзін-өзі тануға, өзін-өзі тәрбиелеуге, жаңашыл, төзімі берік, үнемі өзін дамытуға, ізденетін, экспериментшіл, принципке берік, ешкімді қайталамайтын, энтузиазист,бойына дарындылықты қалыптастыра

білетін тұлғаны күтеміз.

-Келешектегі кәсіби мамандық таңдауда өздері шешім қабылдайды.

   -Мектеппен ғана шектелмей, жоғары оқу орындарымен байланыс жасау;

  -Өз беттерімен дарындылық орталығын құру;

  -Болашақ бағдарламасын қолдап,шетелдермен тәжірибе алмасу,

  -Ұлтымыздың психологиялық ерекшеліктерін зерттеп, дамытатын ғылыми еңбектер жазу.

 

.