Размер шрифта:
↑Наверх
Сенім телефоны
8(7182)62-87-76, 87019431780
email: sosh2@goo.edu.kz
Мекенжайы: Бұқар жырау, 9/1
8(7182)620151, 8(7182)629740
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сейсенбі сағат 16.00 –ден - 18.00 –ге дейін Бейсенбі сағат 14.00 –ден - 16.00 –ге дейін
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Ата-аналарға психологтың кеңестері

Баланы үйде оқытуды қалай ұйымдастыруға және үрейге ұшырамауға болады

Қашықтықтан оқыту – балалар мен ата-аналарға маңызды шақыру, балалардың дербестік және жауапкершілік дәрежесіне, өз өмірін ұйымдастыру және оны басқару қабілетіне, оқу және оқу-танымдық іс-әрекет дағдыларына қатаң тест. Бұл ретте қашықтықтан оқытуды оң да қабылдауға болады – балаға, әсіресе жоғары сынып оқушысына, мектепке қарағанда ең жылдам оқуға мүмкіндік ретінде.

Ата-аналарға бірнеше практикалық кеңес:

  • Баланың өзі мұғалімнің тапсырмаларын орындау туралы шешім қабылдауы үшін диалог пен сыйластық, достық қарым-қатынас маңызды. Онымен не көмектесетінін және не кедергі келтіруі мүмкін екенін талқылаңыз. Ол қағазға өз ниетін жазсын. Жазбаша жазылған өз шешімі оқушы үшін психологиялық тірек болады. Ол ата-аналарға уәде беруден, яғни ересектердің жауапкершілігі басым сыртқы өмірді басқару жүйесінен ерекшеленеді.
  • Әр күннің соңында баламен не болғанын,ал әзірше не болғанын егжей-тегжейлі талқылаңыз. Табыстар мен қиындықтарды түсіну үшін нақты тәжірибеге бағытталған ашық сұрақтар қойыңыз: не, не үшін, не сезіндім, не үшін.
  • Оқушылардың көпшілігі уақыттынашар сезінеді және оны жоспарлай алмайды. Балаға күн сайын жоспар жасауға көмектесіңіз, ал кешке оны егжей-тегжейлі айтып, ертеңгі күннің "бейнефильмін" ойға айналдыруға көмектесіңіз. Оқушылардың алдында жоспарланған кезеңнің аяқталуын белгілейтін сағат пен таймер болғаны маңызды. Жұмысты 15-20 минуттан (қиын жағдайларда – 7-10 минутқа дейін) бөліктерге бөлу пайдалы, олардың арасында кез келген нәрсемен айналысуға болатын бес минуттық үзіліс жасау керек.
  • Баламен келісілген сыртқы ынталандырусыз және санкциясыз болмайды.Мысалы, бір бесінші сынып оқушысы ата-анасымен 45 күннен кейін ол бұрыннан армандаған балықтармен аквариум сатып алатыны туралы келісім-шартқа отырды. Шарт жазбаша түрде жасалды, ал оның талаптарын орындамау тағы бір күнге арманның орындалуын алыстатты. Оқуға сиқырлы жолмен құсу өсті.
  • Жұмыс орнын ұйымдастыру өте маңызды. Барлық қажеттінің бәрі қол жетімді аймақта болуы керек, ал ұялы телефон және басқа гаджеттер-жұмыс аймағынан тыс. Тәжірибе жүзінде дәлелденген: егер смартфон қол жетімділік аймағында болса, тіпті ажыратылған күйде болса, бала смартфон басқа бөлмеде жатқан жағдайлармен салыстырғанда математикалық міндеттерді әлдеқайда нашар шешеді.