Педагогикалық кадрлармен жұмыс жоспары
Әкімшілік жиналыстар
№ |
Мазмұны |
Мерзімі |
Жауаптылар |
1.
|
Апталық әкімшілік жұмыс жоспары.
|
Айдын әр жұмасында |
Басшы Әдіскер |
2. |
Байқау конкурстарының, жобалар, акцияларға дайындық барысы туралы (есеп). |
Қыркүйек |
Әдіскер Г.Т.Қосдаулетова |
3. |
Балабақшада тамақтануды ұйымдастыру (мәлімдеме).
|
Қазан |
Медбике
|
5. |
Жалғастыру бойынша жұмыс ұйымдастыру (мәлімдеме). |
Желтоқсан |
Әдіскер |
7. |
Балалардың денсаулығы мен өмірін қорғау, қауіпсіздік бойынша жұмыс күйі. Жарақаттану профилактикасы (мәлімдеме). |
Ақпан |
Медбике
|
8. |
Оқу – тәрбие жоспарларын жүргізу күйі (мәлімдеме). |
Наурыз |
Әдіскер |
9. |
МДМ санитарлы-эпедемиялық тәртіп күйі. СанПиН талаптарының орындалуы (мәлімдеме). |
Сәуір |
Медбике
|
10. |
Педагогтардың орналастырылуы және топтардың жинақталуы (мәлімдеме). |
Мамыр |
Әдіскер |
Өндірістік жиналыстар
№ |
Мазмұны |
Мерзімі |
Жауаптылар |
1. |
Жаңа оқу жылына дайындық қорытындысы (мәлімдеме) |
Қыркүйек |
Әдіскер |
2. |
Білім беру мекемесінде МДМ түлектерін анықтау қорытындысы (мәлімдеме) |
Қыркүйек |
Әдіскер |
3. |
Педагогикалық қызметкерлердің тамыз жиналысының қорытындысы (ақпарат) |
Қыркүйек |
Басшы |
4. |
Балалардың денсаулық топтарын және физикалық денсаулығын тексеру қорытындысы (есеп) |
Қыркүйек |
Медбике |
5. |
МДМ қысқы шарттарға дайындығы (есеп) |
Қазан |
Шаруа меңгерушісі
|
6. |
Балабақшада балалардың қатысуы және күнделікті қатысу есебі бойынша құжаттарды жүргізу күйіне сараптама (есеп). |
Қазан |
Медбике |
7. |
«Ашық есік күніне» дайындылығы және өткізілу барысы (есеп) |
Қантар |
Әдіскер, ӘБ басшылары |
8. |
Өрт қауіпсіздігін ұйымдастыру туралы (жалпы оқытуларды өткізуде дайындық барысы «Өрт болған жағдайда балаларды эвакуациялау») (есеп) |
Қазан |
Тәрбиешілер |
9. |
Жалпы ата-аналар жиналысын өткізуге дайындық барысы туралы |
Қараша |
Әдіскер, ӘБ басшылары |
10. |
Тәрбиеленушілердің денсаулығын сақтау және нығайту бойынша жұмыстардың ұйымдастырылуы (ЖСР және тымау профилактикасы бойынша шаралардың өткізілуі, мониторинг нәтижесі есеп) |
Қараша |
Дәрігер
Медбике
|
11. |
Мұғалім – логопедтердін жеке түзету жұмыстарын тексеру қорытындысы (мәлімдеме) |
Қараша |
Әдіскер |
12. |
Шынықтыру жұмыстарын тексеру қорытындысы (мәлімдеме) |
Желтоқсан |
Әдіскер, ӘБ басшысы«Шебер саусақтар» Тәрбиешілер |
13. |
Денсаулық сақтау технологияларын қолданумен ЖСД балалармен түзету – педагогикалық жұмыс ұйымдастыру (есеп). |
Желтоқсан |
Мұғалім - логопедтер, психолог З.Қ.Бүкенбаева, ӘБ басшысы«Шебер саусақтар» |
14. |
Балалармен жаңа жылдық ертеңгіліктерді өткізу туралы (есеп). |
Желтоқсан |
Әдіскер Тәрбиешілер |
15. |
Мемлекеттік тіл сабағын өткізу күйі(мәлімдеме). |
Қаңтар |
Әдіскер |
16. |
Тәрбиеленушілердің денсаулығын сақтау және нығайту бойынша жұмыс сараптамасы (сараптама). |
Қаңтар |
Дәрігер, медбике |
17. |
Материалды-техникалық базаны нығайту. Түгелдеу нәтижесі (есеп). |
Қаңтар |
Шаруа меңгерушісі |
18. |
Педагогикалық қызметкерлерді аттестаттауға дайындау және өткізу барысы туралы (есеп). |
Ақпан |
Әдіскер А.Е.Абдрашева |
19. |
Тамақтанудың ұйымдастырылуын тексеру қорытындысы (мәлімдеме). |
Ақпан |
Медбике |
20. |
Бақылау қызметінің нәтижесі(мәлімдеме). |
Наурыз |
Әдіскер |
21. |
Балабақшада ПМПК жұмысы туралы(есеп). |
Наурыз |
Әдіскер |
22. |
Ата-аналармен жұмыс күйі(мәлімдеме). |
Сәуір |
Әдіскер |
23. |
Көркейту және жасылдандыру бойынша айлық (мәлімдеме). |
Сәуір |
Шаруа меңгерушісі |
24. |
Жазғы сауықтыру кезеңін ұйымдастыру (мәлімдеме). |
Мамыр |
Әдіскер |
25. |
Байқау-конкурстары, жобалар, акциялар қорытындысы туралы (мәлімдеме). |
Мамыр |
Әдіскер |
Педагогикалық сағаттар
№ |
Тақырыбы |
Қатысушылар санаты |
Мерзімі |
Жауаптылар |
1. |
Жұмыс жоспарын жазу. Ағымды сұрақтар. Бақылау қорытындылары. Педагогикалық тәжірибені меңгеру және талдап қорыту. |
Балабақшаның педагогтары |
Айдың бірінші және соңғы сейсенбісі |
Әдіскер |
2.3.3. Семинарлар.
№ |
Тақырыбы |
Қатысушылар санаты |
Ұзақтығы |
Өткізілу мерзімі |
Жауаптылар |
1. |
«Педагогтың жұмысында денсаулық сақтау технологияларын қолдану» |
Балабақшаның педагогтары |
2сағат |
X |
Әдіскер
|
2. |
Қиын құрылымды кемшіліктері бар балаларға кешенді көмек міңездемесі. |
Балабақшаның педагогтары, мед. қызметкерлер |
2 сағат |
XI-XII |
Әдіскер, мұғалім-логопед Ю.О.Буранкулова, дәрігер, медбике |
3. |
Денешынықтыру-сауықтыру жұмыстарын дұрыс ұйымдастыру – үйлесімді баланың дамуы. |
Балабақшаның педагогтары |
8 сағат |
I-IV, Айына бір рет |
Әдіскер, тәрбиешілер: И.В.Цветкова, Ж.Е.Кисенова, А.Н.МұқашеваГ.Х.Жаншакимова, Н.Т.Төкебаева, Р.Ж.Бектұрсұнова, Ф.Т.Макеева |
3.4. Кеңестер
№ |
Тақырыбы |
Қатысушылар санаты |
Ұзақтығы |
Өткізілу мерзімі |
1. |
2010 ж. Стандарт талаптарына сай циклограммалар мен техникалық карталар және тематикалық жоспарлардың өнделуі |
Барлық педагогтар |
IX |
Әдіскер |
2. |
Тіл дамыту бойынша баламен педагогтың бірлескен қызмет формасы |
Барлық педагогтар |
X |
Әдіскер, ӘБ басшысы«Сөз». |
3. |
Педагогтардың психологиялық денсаулығы. |
Балабақшаның педагогтары |
I |
Педагог-психолог З.Қ.Букенбаева |
4. |
Балабақшада дене тәрбиесі |
Балабақшаның педагогтары, мед. қызметкерлер |
II |
Әдіскер, ӘБ басшысы«Шымыр бала». |
5. |
ЖСД балаларда дыбыстын айтылуын түзету бойынша тәрбиешілер мен ән-күй жетекшісінің бірлесіп қызмет етуін ұйымдастыру |
Балабақша тәрбиешілері |
IV |
Ән-күй жетекшісі.
|
6. |
Қала бойынша саяхат, серуенге дайындаламыз |
Балабақшаның педаггтары |
V |
Әдіскер, ӘБ басшысы «Шебер саусақтар». |
7. |
Педагогтар сұранысы бойынша кеңес жүргізу |
Барлық педагогтар |
Оқу жылы барысында |
Әдіскер |
Өз білімін арттыру бойынша жұмыс
№ |
Педагогтың Т.А.Ә |
Өз білімін арттыру тақырыптары |
Күтетін нәтиже |
1 |
К.К.Кожамжарова |
«Әдеби сөзді қолдану арқылы мектепке дейінгі сәби балалардың сөйлеу активтендіру» |
Таңдалған тақырып бойынша кәсіби жете білушіліктерін көтеру. |
2 |
Г.Б.Жомартова |
«Балаларды шынықтыру процедураларына уйрету». |
Таңдалған тақырып бойынша кәсіби жете білушіліктерін көтеру. |
3 |
Р.К. Идрисова |
«Ертегі балаланың жан-жақты даму құралы ретінде» |
Таңдалған тақырып бойынша кәсіби жете білушіліктерін көтеру.
|
4 |
Ж.Б.Еримбетова |
«Дидактикалық ойындар арқылы бала тілін дамыту». |
Таңдалған тақырып бойынша кәсіби жете білушіліктерін көтеру. |
Мектеппен қарым - қатынас
№ |
Жұмыстың бағыты |
Мерзімі |
Жауаптылар |
1. |
Балабақша ата-аналар жиналыстарына мектептің бастауыш сынып мұғалімдерін шақыру. |
қыркүйек
|
Әдіскер |
|
«Алтын күз», «Қыс қызығы», «Менің сүйікті хайуанаттар бағым» атты бірігіп көрмелерді әшекейлеу |
Бір жыл ішінде |
Тәрбиешілер |
|
Бала-бақшаның балаларына арнап мектептің кітапханасына экскурсия жасау. |
Қараша |
әдіскер мен тәрбиешілер |
6. |
Ата-аналармен сауалнама жүргізу «Сіздің балаңыз бірінші сыныпқа барады». |
желтоқсан |
Әдіскер, тәрбиешілер |
|
Викторина мен байқаулар өткізу |
Бір жыл ішінде |
әдіскер мен тәрбиешілер |
5. |
Педагогтармен балабақшаның даярлық тобында болашақ бірінші сыныптағылар ата-аналарына арналған папқа-қозғалтқышты безендіру. |
қантар |
Әдіскер, даярлық топ тәрбиешісі |
4. |
Жалғастыру сұрақтары бойынша әдіскерлер отырысы. |
ақпан |
Әдіскер |
|
Мектеппен қосылып «Баланың мектепке дайындығы» жөнінде ата – аналар жиналысын өткізу |
ақпан |
әдіскер тәрбиешілер |
|
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арнап апталық ашық сабақтарын өткізу |
Сәуір |
әдіскер мен тәрбиешілер |
|
Бала-бақшаның балаларына арнап мектепке экскурсия жасау. |
Сәуір, мамыр |
Тәрбиешілер |
|
«Балабақшамен қоштасу» атты мерекесіне дайындалу |
Сәуір, мамыр |
Тәрбиешілер |
Акциялар, байқау- конкурстары, жобалар
Ай |
Тақырып, көрсеткіштер |
Мерзімі |
Жауаптылар |
Қыркүйек |
Байқау - конкурстары «Біздің айналамыз математика» Міндеттері: 1. Топтың толық даму орталығын ұйымдастыру бойынша қызметін жетілдіру. 2. Балалардың элементарлық математикалық ұғымдарының құрылуы бойынша топтың әдістемелік базасын толықтыру. 1. Танымдылық даму орталықтарын безендіру 2. Көрнекілік материалдарды іріктеу 3. Дидактикалық, дамыту ойындарын, әдістемелік материалдарды, макеттерді, экожүйелерді дайындау. |
14 - 29 қыркүйек
|
Әдіскер, тәрбиешілер
|
Желтоқсан |
«Сау бала» жобасы Міндеттері: 1. Баланың сауығуы үшін қолайлы жағдай жасау. 2. Топтардың материалды базасын нығайту. 3. МДМ мен жанұяның байланысын нығайтуға көмектесу. |
7 - 23 желтоқсан
|
Әдіскер, тәрбиешілер, ата-аналар
|
Қаңтар |
Байқау - конкурсы «Қардан жасалған қысқы құрылыстар» Міндеттері: 1. МДМ алаңдарында сауықтыру шараларын өткізу және балалармен оқу-тәрбие жұмыстарын жүргізу үшін қолайлы жағдай жасау. 2. Топтын материалды базасын шығарылатын ойыншықтармен толықтыру. 3. МДМ мен жанұяның байланысын нығайтуға көмектесу. |
26 желтоқсаннан- 13 қаңтар
|
Әдіскер, тәрбиешілер, ата-аналар
|
1. Алаңның сыртқы көрінісі(тазартылған алаң, барьерлер бар, ЕҚ және ТҚ сақталған). 2. Құрылыстардың болуы (сапасы баланың жасына сәйкес). 3. Ата-аналармен жұмыс, олардың безендіруге қатысуы. 4. Ойындар және еңбек үшін шығаратын материалдын болуы, анықталған тізім бойынша және оның сақталуы. 5. Күнделікті балалармен серуендеуде қысқы құрылыстарды қолдану. |
|
|
|
Ақпан |
Акция «Құс асханасы» Міндеттері: 1. Қысқы және жыл құстары туралы балалардың түсініктерін қалыптастыру. 2. Құстардың сыртқы түрлерінің ерекшелігі, құс тасқындары және олардың мекендеу ортасына қалыптасу туралы балалардың білімін толықтыру. 3. Қысқы құстарды тауып тану білулерін бекіту: торғайды, сауысқанды, сары шымшықты, бозторғайды, және т.б. 4. Ересектер мен балалардың құстарға көмек көрсетуіне шағыру оттық әзірлеу (оттықтар дайындап, құстардың тамақтануын ұйымдастыру…) Акцияның өткізілу шарттары: 1. Тақырыптары бойынша балалармен сабақтар, ойындар, әңгімелесулер өткізу: «құстар. Олар қандай?», «Кіші бауырларымызды қорғау туралы», «Құстар – біздін достар»… 2. Құстар үшін МДМ топтары арасында оттықтарға конкурс ұйымдастыру: «Құстарға қыстауға көмектес!» (құнсыз және басқа да материалдардан тәрбиешілер мен ата-аналардың оттықтарды бірлесіп дайындауы). |
2 - 20 ақпан
|
Әдіскер, тәрбиешілер
|
3. Акцияның өткізілуі туралы есеп көрсету, оттықтар байқауына қатысу. 4. МДМ территориясында және де үйде балалармен әңгімелесу жүргізіп қысқы кезеңде құстарды қоныстату, құстардың ұшып келуіне байланысты табиғат күнтізбесін жүргізу, құстарға көмек туралы парақтар шығару… |
|
|
|
Сәуір |
Байқау - конкурсу «Салт- дәстүрді көрсете отырып балалардың тілдерін дамыту» Міндеттері: 1. МДМ балалардың сөйлеу қабілеттерін дамыту орталықтарын дамыту. 2. Педагогтардың шығармашылық мүмкіндіктерін айқындау. 3. Тәрбиешілердің балалармен және олардың жанұяларымен сөйлесіп байланысуға көмектесетін бірлескен жұмыс. 1. Балалардың жасына сәйкес сөйлесіп қатынасу бойынша ойындар модельдерін өндеу. 2. Балалармен жұмыс үшін жасалынған ойындар, макеттердің безендірілу эстетикасы, түр сипаты, сауаты. 3. Педагогтардың балалар мен ата-аналардың шығармашылығын көрсету. |
9 - 23 сәуір
|
Әдіскер, тәрбиешілер, ата-аналар
|
Мамыр, маусым |
«Гүлді қиял»акциясы Міндеттері: 1. МДМ алаңында табиғи ортаның сақталуыжәне жақсаруы бойынша мектепке дейінгі балалардың белсенді қызметіне мақсатының құрылуы. 2. Өсімдіктерді күтуге ынталарын, шығармашылықтарын дамыту. Акцияны жүргізу шарттары: 1. Қатысушылар клумбтар мен гүлшоқтарды дамытуды жоспарлайды. 2. Дәндерді егеді, Көшеттерді отырғызады. |
15 мамырдан- маусымның 5 дейін |
Әдіскер, тәрбиешілер
|
|
3. Отырғызылған өсімдіктерді ары қарай күтілуін қамтамасыз ету. 2011 ж.маусымның 5-10 аралығында клумбтардың байқау-конкурсы өтеді. Баға сындары: ØКлумбтардың қорғалуы; Øбіртума, қияли шешімдер; Øгүлдердің алуандығы; Øтүс гаммаларының алуандығы. 2011 жылғы қазан айында педсағатта ең жақсы фото презентациялары өткізіледі, жеңімпаздар марапатталады. |
|
|
№ 3Бөлім. ПЕДКЕҢЕСТЕР.
Мақсаты: Жазғы кезеңдегі МДМ қызметінің қорытындысымен педагогтарды таныстыру, жаңа оқу жылына МДМ қызметінің жоспарын қабылдау және бекіту.
№ 1Педкеңеске дайындық.
№ |
Шаралар |
Жауаптылар |
1. |
Барлық жас топтары бойынша Мемлекеттік стандарт талаптарын және бағдарламасын зерттеу. |
Тәрбиешілер
|
2. |
Жастарының өзгеруіне сәйкес топ жабдықтарының жаңартылуы |
Тәрбиешілер
|
3. |
Сөз сөйлеуге, презентацияға дайындалу |
Әдіскер, педагогтар |
4. |
Жазғы кезеңдегі көңіл көтерулер мен бос уақыттардың блиц-қаралымдар үшін фотолар құрастыру |
Әдіскер, педагогтар |
5. |
Балалармен жазғы сауықтыру кезеңі туралы есепке дайындалу
|
Әдіскер, педагогтар |
№ 1Педкеңес
Тақырыбы: «МДМ жаңа оқу жылына дайындығы».
Өткізілу формасы: терезе.
№ |
Педкеңестер бағдарламалары және тақырыбы |
Өткізілу формасы |
Мерзімі |
Жауаптылар |
1. |
Балалармен жазғы сауықтыру кезеңдегі жұмыстарды қорытындылау (сауықтыру жұмысының сараптамасы; бос уақыттарлдың блиц-қаралымдары; жазғы кезеңдегі балалармен өткізілген ойын сауықтар). |
есеп
|
VIII– 10 ж.
|
Әдіскер А.Е.Абдрашева, педагогтар |
2. |
МДМ жұмысының жылдық жоспарын бекіту
|
|
|
Басшы Г.Қ.Жұмабекова |
3. |
Оқу жылына МДМ дайындығының сараптамасы (МДМ тексеру қорытындысы бойынша) |
|
|
Басшы Г.Қ.Жұмабекова |
4. |
МДМ жылдық жоспарын, МДМ оқу жоспарын бекіту (сабақ кестесі, балалармен қосымша жұмыс жоспары, МДМ жұмысында қолданылатын технологиялар тізімі және түсініктеме) |
Тексеріс қорытындысы, жаңа оқу жылына дайындық |
|
Басшы Г.Қ.Жұмабекова |
5. |
Балабақшаның экспертті және аттестаттау комиссиясының құрамын бекіту |
ұсыныс |
|
Басшы Г.Қ.Жұмабекова |
6. |
Аттестатталатын педагогтар тізімін бекіту |
ұсыныс |
|
Басшы Г.Қ.Жұмабекова |
7. |
Педагогикалық қызметкерлердің тамыз жиналысының нәтижелері |
|
|
Басшы Г.Қ.Жұмабекова, Әдіскер А.Е.Абдрашева |
8. |
Шешімдерді талқылау және қабылдау |
|
|
Басшы Г.Қ.Жұмабекова |
№ 2Педкеңеске дайындалу.
№ |
Шаралар |
Жауаптылар |
1. |
Педкеңестер тақырыптары бойынша әдебиеттерді зерттеу |
Педагогтар, ата-аналар
|
2. |
Ата-аналар үшін педкеңестер тақырыптары бойынша практикалық ұсыныстар мен ақпараттық мақалаларды безендіру |
Тәрбиешілер, мұғалім-логопедтер, мұғалім дефектологтар, ән-күй жетекшілері, педагог психолог, қазақ тілі мұғалімі |
3. |
Өз жас топтарында дене шынықтыру бойынша ата-аналармен бірлесіп технологиялық карта жасау |
Педагогтар
|
4. |
Өз жас тобы бойынша ата-аналармен перспективті-тематикалық жоспарды құрастыру |
Педагогтар, барлық топ ата-аналары |
№ 2Педкеңес
Тақырыбы: Балабақшаның барлық мамандарының бірлесуі арқылы ЖСД балаларды ден тәрбиелеуі бойынша түзету-педагогикалық жұмысының нәтижесін көтеру.
Өткізілу формасы: марафон.
№ |
Педкеңестер бағдарламалары және тақырыбы |
Өткізілу формасы |
Мерзімі |
Жауаптылар |
1. |
№1 педкеңестердің шешімдерін орындау |
|
|
Әдіскер А.Е.Абдрашева |
2.
|
Баланың денсаулығы нығайту және өмірін қорғауда бірегей кеңістіктіктің құрылуы
|
Сөз сөйлеу |
ХI– 10 |
Тәрбиеші И.В.Цветкова |
3.
|
ЖСД мектепке дейінгі балалардың денсаулығын нығайту әдісінің бірі – шынығу. |
Жоба |
|
Тәрбиеші З.К.Жанзакова |
4. |
ЖСД балалардың салауатты өмір салтының бағалылығының құрылуы және түзету шешімдері бойынша жұмыстың интеграциялануы. |
Сөз сөйлеу |
|
Мұғалім–логопед Ю.О.Буранкулова |
5. |
ЖСД балалармен жұмыс істеуде заманауи денсаулық сақтау технологияларын қолдану
|
Теориялық хабарландыру |
|
Воспитатель Мукашева А. Н. |
6. |
Шешімдерді талқылау және қабылдау |
|
|
Басшы Г.Қ.Жұмабекова |
№ 3 Педкеңеске дайындық.
№ |
Шаралар |
Жауаптылар |
1. |
Педкеңестер тақырыптары бойынша әдебиеттерді зерттеу |
Педагогтар, ата-аналар
|
2. |
Ата-аналар үшін педкеңестер тақырыптары бойынша практикалық ұсыныстар мен ақпараттық мақалаларды безендіру |
Тәрбиешілер, мұғалім-логопедтер, мұғалім дефектологтар, ән-күй жетекшілері, педагог психолог, қазақ тілі мұғалімі |
3. |
Педкеңес тақырыбы бойынша өз идеяларын көрсету немесе сөз сөйлеуге дайындалу |
Педагогтар, ата-аналар
|
№ 3педкеңес.
Тақырыбы: педагогтар мен балалардың және олардың ата-аналарымен бірлесу позициясының дамуы және құрылу үрдісін зерттеу
Өткізу формасы: ток-шоу «Тұжырым бар».
№ |
Педкеңестер бағдарламалары және тақырыбы |
Өткізілу формасы |
Мерзімі |
Жауаптылар |
1. |
№2 педкеңестердің шешімдерін орындау
|
|
|
Әдіскер А.Е.Абдрашева |
2. |
ЖСД балаларды тәрбиелеу және оқыту тапсырмаларын шешуде ата-аналар жете білулерін арттыру
|
Жоба |
I– 2011 ж. |
Психолог Букенбаева З. К. |
3. |
Отбасылық тәрбие мен қоғами тәрбиенің қарым-қатынас жолдары |
Жоба |
|
Тәрбиеші Ф.Т.Макеева |
4. |
Отбасы педагогикасы және үй тәрбиесі
|
Жоба |
|
Ж.Е.Кисенова |
5. |
Шешімдерді талқылау және қабылдау
|
|
|
Басшы Г.Қ.Жұмабекова |
№ 4Педкеңеске дайындық.
№ |
Шаралар |
Жауаптылар |
1. |
Педкеңестер тақырыптары бойынша әдебиеттерді зерттеу |
Педагогтар, ата-аналар
|
2. |
Ата-аналар үшін педкеңестер тақырыптары бойынша практикалық ұсыныстар мен ақпараттық мақалаларды безендіру |
Тәрбиешілер, мұғалім-логопедтер, мұғалім дефектологтар, ән-күй жетекшілері, педагог психолог, қазақ тілі мұғалімі |
3. |
Ата-аналар сауалнамаларының қорытындысын дайындау |
Педагогтар, ата-аналар |
№ 4Педкеңес.
Тақырыбы: Балабақшада және жанұяда ЖСД балаларды дамыту, тәрбиелеу және оқыту сұрақтарына байланысты тәжірибемен алмасу.
Өткізу формасы: идеялар марафоны «Кішкентай қулықтар».
№ |
Педкеңестер бағдарламалары және тақырыбы |
Өткізілу формасы |
Мерзімі |
Жауаптылар |
1. |
№3 педкеңестердің шешімдерін орындау |
|
|
Әдіскер А.Е.Абдрашева |
2.
|
Арнайы балабақша шарттарында ата-аналармен бірлесу моделінің құрылымдық міндеттері. |
Баяндама |
IV–2011ж. |
Әдіскер |
3.
|
ЖСД балаларды дамыту, тәрбилеу және оқыту проблемаларын жетік шешілуін көтеру. (1 блок – ата-аналар университеті, сауалнамалар, ата-аналарға арналған ақпараттық парақтар). |
презентация |
|
Мұғалім-логопелтер
|
4. |
Ата-аналармен жұмыстың қолайлығы мен нәтижелілігін көтеру жолдары. |
хабарлама |
|
Тәрбиеші С.Көкенай |
5. |
Ата-аналарды балабақша қызметіне кіргізу үшін қолайлы шарттар құру (2-шіблок). |
сөз сөйлеу |
|
Тәрбиеші Н.Т.Төкебаева
|
6. |
Мектепке дайындық топтарындағы балалар ата-аналарымен педагогтар жұмысы. |
есеп |
|
Тәрбиеші Г.Х.Жаншакимова |
7. |
Ата-аналар жиналысын өткізу тәжірибесі |
сөз сөйлеу |
|
Тәрбиеші Р.Ж.Бектұрсұнова |
8. |
Шешімдерді талқылау және қабылдау |
|
|
Басшы Г.Қ.Жұмабекова |
№ 5Педкеңеске дайындық.
№ |
Шаралар |
Жауаптылар |
1. |
Қорытынды сабақтарды өткізу. |
Тәрбиешілер, мұғалім-логопедтер, мұғалім дефектологтар, ән-күй жетекшілері, қазақ тілі мұғалімі |
2. |
Барлық бөлім бойынша дағдылары мен білімінің диагностикасы.
|
Тәрбиешілер, мұғалім-логопедтер, мұғалім дефектологтар, ән-күй жетекшілері, педагог психолог, қазақ тілі мұғалімі |
3. |
Даярлық топ балаларын фронтальды тексеру «Мектепке дайындығы туралы». |
Басшы, әдіскер, мұғалім-логопедтер, мұғалім –дефектологтар, педагог-психолог |
4. |
Даярлық топ ана-аналарымен сауалнама жүргізу «Сіздің ойыңыз» |
Тәрбиешілер
|
5. |
Жыл бойы жасалынған жұмыс бойынша есеп
|
Қазақ тілі мұғалімі, педагог-психолог, ән-күй жетекшісі |
6. |
Жазғы сауықтыру кезеңіне шараларды құрастыру. |
Педагогтар
|
7. |
Жаңа оқу жылына жоспарды талқылау үшін ұсыныстарды дайындау. |
Педагогтар.
|
№ 5Педкеңес.
Тақырыбы: оқу жылында МДМ жұмысына қорытындылау жүргізу, келесі оқу жылына және жазғы сауықтыру кезеңіне жұмыс бағытын анықтау.
Өткізілу формасы: қорытынды.
№ |
Педкеңестер бағдарламалары және тақырыбы |
Өткізілу формасы |
Мерзімі |
Жауаптылар |
1. |
№4 педкеңестердің шешімдерін орындау |
|
V– 11 ж. |
Әдіскер А.Е.Абдрашева |
2. |
Оқу жылының жылдық міндеттерін орындау. |
хабарлама |
|
Басшы |
3. |
«Біздің жетістіктер туралы»есеп (жылдық жасалынған жұмыс туралы). |
Диагностикалық карта мәліметті бойынша есеп |
|
Мұғалім-логопедтер, топ тәрбиешілері |
4. |
5-7 жас балалары мектеп алды дайындық Бағдарламасы бойынша материалды қабылдау деңгейінің көрсеткіштерін үлгілі сараптамасы негізінде мектеп алды топ балаларының түзетулік-дамыту білімінің нәтижесі. |
Диагностикалық карта мәліметті бойынша есеп |
|
Мұғалім-логопедтер, даярлық топ тәрбиешілері |
5. |
«Мемлекеттік тілді меңгереміз» қазақ тілі мұғалімінің есебі. |
Диаг-қ карта мәліметті бойынша есеп |
|
Мұғалімдер Н.Т.Төкебаева, Ф.Т.Макеева |
6. |
«Музыка және балалар» ән-күй жетекшісінің есебі. |
Диаг-қ карта мәліметті бойынша есеп |
|
Ән – күй жетекшісі |
7. |
Педагог-психологесебі. |
Диаг-қ карта мәліметті бойынша есеп |
|
Педагог-психолог З.Қ. Букенбаева |
8. |
Балалардың сырқаттану сараптамасы |
Сөз сөйлеу |
|
Медбике Ж.З.Жабагина |
9. |
Жазғы сауықтыру жұмысына жоспарды бекіту |
Сөз сөйлеу |
|
Басшы Г.Қ.Жұмабекова |
10. |
2011-2012оқу жылына жұмыс преспективалары. |
ұсыныстар |
|
Басшы Г.Қ.Жұмабекова әдіскер А.Е.Абдрашева |
11. |
Шешімдерді талқылау және қабылдау |
|
|
Басшы Г.Қ.Жұмабекова |
БАЛАЛАРДЫҢ ДЕНСАУЛЫҒЫН НЫҒАЙТУ ЖӘНЕ ӨМІРІН ҚОРҒАУ БОЙЫНША ЖҰМЫС
Мақсаты: Балалардың денсаулығын нығайту және өмірін қорғау бойынша жұмысты жақсарту, баланың физикалық дамуынжетілдіру, медициналық-педагогикалық бақылау.
№ |
Шаралар |
Мерзімі |
Топтар |
Санат |
Жауаптылар |
1. |
Балалардың медициналық тексерілуі: üАнтропометрия
üНевропатологтың тексеруі
üҚысқа мамандардың тексеруі |
Жылына 2 рет
Айсайын
Жылына 1 рет |
барлығы |
балалар |
Медбике
Невропатолог
Балалар емханасы |
2. |
Дене шынықтыру сабақтары |
Аптасына 2-3 рет |
барлығы |
балалар |
Тәрбиешілер |
3. |
Таңертенгі гимнастика |
күнсайын |
барлығы |
балалар |
Тәрбиешілер |
4. |
Шынықтыру шаралары |
күнсайын |
барлығы |
балалар |
Тәрбиешілер |
5. |
Балалармен денсаулықтары туралы әңгімелесу |
күнсайын |
барлығы |
балалар |
Тәрбиешілер |
6. |
Жеке дене шынықтыру жаттығулар |
күнсайын |
барлығы |
балалар |
Тәрбиешілер |
7. |
Қимылды ойындар
|
күнсайын |
барлығы |
балалар |
Тәрбиешілер |
8. |
Мәдени-гигиеналық дағдыларын дарыту |
күнсайын |
барлығы |
балалар |
Тәрбиешілер |
9. |
Спорттық мерекелер |
Жылына 2 рет |
барлығы |
балалар |
Тәрбиешілер |
10. |
Спорттық көңіл көтерулер |
Тоқсанда 1 рет
|
барлығы |
балалар |
Тәрбиешілер |
11. |
Дене шынықтыру уақыттары |
айсайын |
барлығы |
балалар |
Тәрбиешілер |
12. |
Денсаулық апталары
|
Тоқсанына 1 рет |
барлығы |
балалар ата-аналар |
Тәрбиешілер |
13. |
Денсаулық күндері
|
Тоқсанына 1 рет |
барлығы |
балалар, ата-аналар |
Тәрбиешілер |
14. |
Балалардың денсаулығы және өмірін қорғау бойынша қысқы кезең нұсқаулықтары |
Оқу жылы ағымында
|
барлығы |
Педагогтар |
б/б басшысы |
16. |
Жаңа жылдық шыршаны өткізуде ТҚ бойынша нұсқаулықтар
|
желтоқсан |
барлығы |
Педагогтар |
әдіскер мен тәрбиешілер |
17. |
Балалардың денсаулығы және өмірін қорғау бойынша жазғы кезең нұсқаулықтары
|
мамыр |
барлығы |
Педагогтар |
әскер мен тәрбиешілер |
18. |
ӨҚЕ бойынша шұсқаулық |
Жылына 2 рет |
барлығы |
Педагогтар |
әдіскер мен тәрбиешілер |
19. |
ЖЖЕ бойынша нұсқаулық
|
Жылына 2 рет |
барлығы |
Педагогтар |
әдіскер мен тәрбиешілер |
20. |
ТЖ бойынша нұсқаулық
|
Жылына 2 рет |
барлығы |
Педагогтар |
әдіскер мен тәрбиешілер |
21. |
ЖРС және тымау бойынша профилактикалық шаралар жоспары
|
қараша |
барлығы |
Педагогтар |
Медбике |
22. |
Профилактикалық жұмыс: папка-қозғалтқыш «салауатты дәрігердің кеңесі», балалар суреттерінің көрмесі, «ата-аналар үшін денсаулық журналы». |
Қантар |
барлығы |
Ата-аналар |
Тәрбиешілер, ата-аналар |
23. |
Балаларда және олардың ата-аналарында СӨС құрылуының сұрақтары бойынша ата-аналар жиналысы |
Жылына 1 рет |
барлығы |
Балалар, ата-аналар |
Тәрбиешілер |
24. |
Б/б медбикесі, дәрігерінің кәсіби тексеруі бойынша балалардың денсаулық күйі туралы әңгіме |
Жеке, ай ағымында |
барлығы |
Ата-аналар |
Тәрбиешілер |
25. |
Жаңа сауықтыру әдістерімен таныстыратын кеңестер, практикумдар |
Ай ағымында
|
барлығы |
Педагогтар |
Дәрігер, медбике |
26. |
Педкеңесте балалардың сауығу сұрақтарын жариялау |
Жылына 2 рет |
барлығы |
Педагогтар |
Медбике |
27. |
Медициналық-педагогикалық бақылау: üТамақтануды ұйымдастыру; üБалалардың шынықтыру; üКүн барысында физ.салмақ жәнеқозғалыс тәртіптері; üТәртіптердің орындалуы;
üЖиһаздың тандалуы және маркалануы;
üжарықтану;
üпәндік дамыту орталықтары;
üсанэпидтәртіптін орындалуы; |
Аптасына 1 рет Айына 1 рет
Айына 1 рет
Аптасына 1 рет
Жылына 2 рет
Тоқсан 1рет
Жылына 2 рет
Аптасына 1 рет |
барлығы |
Педагогтар |
Әдіскер, медбике
|
ДЕНЕ ТӘРБИЕСІНДЕГІ САУЫҚТЫРУ ШАРАЛАРЫНЫҢ ЖҰМЫС КЕСТЕСІ
Жыл мезгілі |
Ай |
Естияр, ересек топтары |
Даярлық тобы |
Күнделікті алаңдағы спорттық ойындар мен жаттығулар |
|||
Күз |
Қыркүйек |
Сауықтыру сағаты |
Сауықтыру сағаты |
Денсаулық апталығы |
Денсаулық апталығы |
||
Қазан |
Спорттық ойын - сауық |
Спорттық ойын - сауық |
|
Сауықтыру сағаты |
Сауықтыру сағаты |
||
Қараша |
Сауықтыру сағаты |
Сауықтыру сағаты |
|
Денсаулық күні |
Денсаулық күні |
||
Қыс |
Желтоқсан |
Спорттық мерекелер |
Спорттық мерекелер |
Сауықтыру сағаты |
Сауықтыру сағаты |
||
Қаңтар |
Спорттық ойын - сауық |
Спорттық ойын - сауық |
|
Сауықтыру сағаты |
Сауықтыру сағаты |
||
Денсаулық апталығы |
Денсаулық апталығы |
||
Ақпан |
Сауықтыру сағаты |
Сауықтыру сағаты |
|
Денсаулық күні |
Денсаулық күні |
||
Көктем |
Наурыз |
Сауықтыру сағаты |
Сауықтыру сағаты |
Денсаулық апталығы |
Денсаулық апталығы |
||
Сәуір |
Спорттық ойын - сауық |
Спорттық ойын - сауық |
|
Денсаулық күні |
Денсаулық күні |
||
Сауықтыру сағаты |
Сауықтыру сағаты |
||
Мамыр |
Спорттық мерекелер |
Спорттық мерекелер |
|
Сауықтыру сағаты |
Сауықтыру сағаты |
||
Жаз
|
Маусым |
Денсаулық күні |
Денсаулық күні |
Дене тәрбиесі уақыты |
Дене тәрбиесі уақыты |
||
Шілде |
Спорттық ойын - сауық |
Спорттық ойын - сауық |
|
Сауықтыру сағаты |
Сауықтыру сағаты |
||
Тамыз |
Денсаулық апталығы |
Денсаулық апталығы |
|
Сауықтыру сағаты |
Сауықтыру сағаты |
Жол-тәртібінің жарақаттанудан алдын ала хабарлау
№ |
Өткізілу формасы |
Мазмұны |
Мерзімі |
Жауаптылар |
1. |
ЖЖЕ бойынша нұсқаулық
|
|
Жылына 2 рет |
Басшы, әдіскер |
2. |
Қуыршақ театры |
«Абай бол!» |
Жылына 2 рет |
Тәрбиешілер
|
3. |
Жол – транспортты жарақатын алдын ала хабарлау бойынша балалармен әңгіме |
(Тематикасы әр түрлі) |
Бір жылда 2 рет |
Тәрбиешілер
|
4. |
Жол – транспортты жарақатын алдын ала хабарлау бойынша көңіл көтерулер мен іс-шаралар. |
(Тематикасы әр түрлі) |
Оқу жылының ағымында
|
Тәрбиешілер
|
№ 5Бөлім.
ОҚУ – ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНА БАСШЫЛЫҚ ПЕН БАҚЫЛАУ
Мақсаты: балалармен оқу – тәрбие жұмысының сапалылығын қамтамасыз ету
Мерзімі |
Бақылау мазмұны |
Бақылау түрі |
Бақылау нысанасы |
Кім қадағалайды |
Қорытындыны қайта тындайды |
VII-IX |
Жаңа оқу жылына дайындық |
ескертпе |
Барлық топтар |
Басшы, әдіскер |
Басшымен өткізілетін мәжілістер |
X |
Оқу – тәрбие жұмысын жоспарлау |
ескертпе |
Барлық топтар |
Басшы, әдіскер |
педсағат |
X |
Балалардың дене тәрбиесі бойынша күйі |
оперативті |
Барлық топтар |
Әдіскер |
педкеңес |
XI |
Мұғалім дефектологтың, мұғалім логопедтің жеке – түзету жұмыстары. |
оперативті (ескертпе) |
Барлық топтар |
Басшы, әдіскер, аға мұғалім - логопед |
Басшымен өткізілетін мәжілістер |
XI |
Балалардың ойын дағдылары |
оперативті, эпизодті |
Барлық топтар |
Басшы, әдіскер |
педсағат |
XI |
Балалардың бейнелеу қызметі бойынша жұмыс жағдайы. |
тематикалық |
Барлық топтар |
Басшы, әдіскер |
педсағат |
XII |
Айтылуы бойынша жұмыс |
ескертпе |
Барлық топтар |
Басшы, әдіскер, аға мұғалім - логопед |
педсағат |
XII |
Серуендегі қозғалыс белсенділігі |
эпизодті |
Барлық топтар |
Басшы, әдіскер |
педкеңес |
I |
Ересек тәрбиеленушілердің шығармашылық және қол еңбектері |
салыстырмалы |
Ересек топтар |
Басшы, әдіскер |
педчас
|
I |
Қазақ тілін меңгеру |
ескертпе |
Даярлық, ересек топтары |
Басшы, әдіскер |
Басшымен өткізілетін мәжілістер |
I |
ЖСД балалармен түзету жұмыстары |
тематика-лық |
Барлық топтар
|
Басшы, әдіскер, экспертті топ |
педкеңес |
II |
ФЭМПбойынша жұмыс күйі. |
оперативті (салыстырмалы) |
Ересек топтар |
Басшы, әдіскер |
педсағат |
II |
Балалардың балаларға арналған көркем әдебиеттерімен таныстыру бойынша жұмыс күйі |
ескертпе |
Естияр топтар
|
Басшы, әдіскер |
педсағат |
II |
Музыкалық тәрбиелеу бойынша жеке жұмыс |
салыстыр-малы |
Теремок», «Паровозик»топтары |
Басшы, әдіскер |
педсағат |
III |
Ересек тәрбиеленушілердің экспереминталды қызметін ұйымдастыру |
салыстыр-малы |
«Теңізшілер», «Шаһар»топтары
|
Басшы, әдіскер |
педсағат |
III |
Балалардың өнегелі нормалары мен міңезінің ережелерінің құрылуы |
эпизодті |
Барлық топтар
|
Басшы, әдіскер |
педсағат |
III |
Ата-аналармен жұмыс |
салыстыр-малы |
Барлық топтар |
Басшы, әдіскер |
Басшымен өткізілетін мәжілістер |
IV |
Айтылуы бойынша жұмыс |
ескертпе |
Барлық топтар |
аға мұғалім - логопед |
педкеңес
|
V |
Жылдық түзету –педагогикалық жұмыс нәтижесі |
қорытынды |
Барлық топтар |
Басшы, әдіскер, аға мұғалім - логопед |
педкеңес |
ОТБАСЫ ЖӘНЕ ҚОҒАМДЫҚ ТӘРБИЕЛЕУ
Мақсаты: балаларды тәрбиелеу және оқытудазаманауи тапсырмаларды шешудеата-аналардың педагогикалық жете білушіліктерін арттыру.
Мерзімі |
Тақырыбы |
Өткізілу формасы |
жауаптылар |
Қыркүйек-қазан |
«Сіздің балаңыз балабақшаға келді». «Жаңа оқу жылының міңдеттері мен мақсаттары» (ересек, даярлық топтары). |
Топтық ата-аналар жиналыстары
|
Тәрбиешілер, мұғалім-
|
Қыркүйек-қазан |
«Барлығы біздің бақша туралы». Ата-аналар мен балалардың бірлескен көрмесі «Күз сыйлықтары». |
Ашық есік күні |
Басшы, әдіскер, педагогтар |
Қараша |
«Қандай жақсы менде жанұя бар, ол мені барлық қиыншылықтан қорғайды». |
Жалпы ата-аналар жиналысы |
Басшы, әдіскер, педагогтар |
«Әке, анажәне мен– спортты ойын». |
Денсаулық күні |
Тәрбиешілер |
|
Желтоқсан - қаңтар |
«Қозғалыс пен сөз»
«Ата-аналар - танымдылық жолындағы тренингтар» «Біз бір-бірімізді түсінеміз бе» (ересек топтары) «Мектепке дайындық деген не». (даярлық тобы) |
Топтық ата-аналар жиналысы
|
Әдіскер, топ тәрбиешілері |
Ақпан |
«Денсаулық» планетасына саяхат |
Денсаулық күні |
Әдіскер, тәрбиешілер |
Наурыз |
«Көктем, көктем». |
Ойын сауық |
Әдіскер, топ тәрбиешілер |
Сәуір |
«Көктемгі эстафеталық ойындар». |
Денсаулық күні |
Әдіскер, тәрбиешілер |
Сәуір - мамыр
|
«Жүріс – тұрыс мәнерін тәрбиелеу». (ересек топтары). «Өнегелі – қайратты сапаларын еңбектін әсерімен қалыптастыру». (даялық топтары)
|
Топтық ата-аналар жиналысы
|
Әдіскер, топ тәрбиешілер |
«Гүлді қиял»акциясы. |
Гүлшоқ пен бауды бірлесіп отырғызу шаралары |
Әдіскер, педагог Ата-аналар |
|
«Тазалық – денсаулық нышаны». |
Сенбілік – бірлескен шара |
Басшы, әдіскер, педагогтар |
|
Мамыр
|
«Оқу жылының қорытындысы». |
Жалпы ата-аналар жиналысы |
Басшы, әдіскер, педагогтар |
«Біздің табыстар». |
Ақпан |
Басшы, әдіскер, педагогтар |
|
«МДМ жасылдандыру және жабдықталуы» |
Алаңдағы құралдарды өндеу бірлескен шара |
Басшы, әдіскер, педагогтар. Ата-аналар |
БАЛАЛАРМЕН ӨТКІЗІЛЕТІН ЖАЛПЫ ІС - ШАРАЛАР
Қызмет түрі |
Тақырыбы |
Өткізілу күні |
Жауаптылар |
Қыркүйек |
|||
Мереке |
«Білім күні» |
1.09 - 9.30
|
Ән-күй жетекшісі, даярлық топ, ересек топ тәрбиешілері. |
Ойын - сауық |
«Менің сүйікті Павлодарым» |
24.09 |
Тәрбиешілер |
Қазан |
|||
Күзгі ойын-сауық |
«Алтын күз». |
|
Ән-күй жетекшісі, педагогтар |
Астық мерекесі |
«Күз сыйлықтары». |
|
Тәрбиешілер |
Қараша |
|||
Күзгі марафон |
«Анаммен бірге, әкеммен бірге». |
|
Ән-күй жетекшісі, педагогтар |
Музыкалықпародия |
«Жұлдыздар фабрикасы». |
|
Ән-күй жетекшісі, тәрбиешілерр |
Желтоқсан |
|||
Әшекейлеу көрмесі |
«Қыс қызығы» атты балалар жұмыстарын әшекейлеу көрмесін ұйымдастыру |
|
Тәрбиешілер |
Ертеңгілік |
Тәуелсіздік күні |
|
Ән-күй жетекшісі, тәрбиешілер |
Дайындық |
Жаңа жылдық тойлауға залды және атрибуттарды дайындау |
|
әскер мен тәрбиешілер, тәрбешінің көмекшісі |
Жаңа жылдық ертеңгіліктер |
Жаңа жыл жер шарын шарлайды |
|
Барлық топ тәрбиешілері |
Қаңтар |
|||
ойын-сауық |
«Аққала балаларда қонақта». |
|
Тәрбиешілер |
Музыкалық мереке |
«Шыршамен қоштасу». |
|
Тәрбиешілер
|
Ақпан |
|||
ойын-сауық |
«Көңілді старт» ойын сауық |
|
Тәрбиешілер |
ойын-сауық |
«Қысқы көңілді ойындар» ойын сауық |
|
Тәрбиешілер
|
Дайындық |
8 Наурыз мерекесіне залды және атрибуттарды дайындау |
|
Тәрбиешілер |
Наурыз |
|||
Мерекелік ертеңгіліктер |
«Сүйікті анама». |
|
Тәрбиешілер |
Дәрізді көркемдеу |
«Көктем келді» тақырыбы бойынша шағын орталығының дәрізін балалар жұмыстарымен көркемдеу. |
|
Тәрбиешілер
|
Дайындық |
Наурыз мерекесіне залды және атрибуттарды дайындау |
|
Тәрбиешілер |
Мерекелік ертеңгілік |
«Туған өлкеде Наурыз».
|
|
Барлық топ педагогтары
|
Сәуір |
|||
ойын-сауық |
«Ертегілер еліне саяхат» ойын сауық |
|
Тәрбиешілер |
Ойын-сауық |
«Құстар - біздің досымыз» ойын-сауық |
|
Тәрбиешілер
|
Дайындық |
1 Мамыр мерекесіне залды және атрибуттарды дайындау» |
|
Тәрбиешілер |
дайындық |
«Қазақстан ұлттарының бірлігі». |
|
Тәрбиешілер |
Мамыр |
|||
Ойын сауық |
«Ағайынбіз бәріміз» бірлік күніне ерналған ойын-сауық |
|
Тәрбиешілер |
Қуыршақ спектаклі |
«Абай бол!» |
|
Тәрбиешілер
|
Конкурс ұйымдастыру |
Жеңіс күніне арналған балалардың жұмыстарын конкурсын ұйымдастыру |
|
Тәрбиешілер |
Мерекелік ертеңгілік |
«Отан қорғаушылар» ертеңгілік |
|
Тәрбиешілер |
№ 7Бөлім.
МАТЕРИАЛДЫ-ТЕХНИКАЛЫҚ БАЗАНЫ НЫҒАЙТУ
Мақсаты: балаларды оқыт және тәрбиелеу үшін жағдайларды жақсарту.
№ |
Жұмыс мазмұны |
Мерзімі |
Жұмыс формасы |
Жауаптылар |
1. |
Жаңа оқу жылына дайындық
|
2010ж.мамыр-маусым
|
Жинақтау Бояу Жөндеу |
Шаруа меңгерушісі Г.М.Рахманова
|
2. |
Топтардың дамыту материалдары мен құралдарын толықтыру мен безендіру |
Жыл бойы
|
|
Шаруа меңгерушісі Г.М.Рахманова, әдіскер А.Е.Абдрашева |
3. |
Топтық бөлмелер мен кабинеттерді жабдықтау
|
2010 ж.шілде - тамыз |
Жиһаз фирмасымен жұмыс |
Шаруа меңгерушісі Г.М.Рахманова
|
4. |
Территорияның жасылдандырылуы мен жабдықталуы
|
Жыл бойы |
Территорияны жинақтау, жасыл өсімдіктерді отырғызу |
Шаруа меңгерушісі Г.М.Рахманова
|
5. |
Өткізу: ØКір жуғыш, кеңсе заттарын, құрылыс және басқа да жөндеуге қажетті заттар |
Жыл бойы |
|
Шаруа меңгерушісі Г.М.Рахманова |
ØӨсімдік топырағы мен құм |
2011 ж.сәуір-мамыр- маусым |
|
Шаруа меңгерушісі Г.М.Рахманова
|
|
6. |
ØБалабақшада косметикалық жөндеу жүргізу
|
2011 ж.мамыр-тамыз |
|
Шаруа меңгерушісі Г.М.Рахманова
|
Ұйымдастырылған әдістемелік жұмыстар
№ |
Шаралар |
мерзімі |
Жауапты |
1 |
Оқу жылының басындағы балалардың алғашқы диагностикасы |
кыркүйек |
әдіскер, тәрбиеші |
2 |
Жаңа оқу жылына дайындықтың байқау-конкурсының қорытындылауы.. |
қыркүйек |
Басшы әдіскер |
3 |
Жұмыс кестесі мен,сабақ кестесін құрастыру. |
тамыз |
әдіскер тәрбиеші |
4 |
Балалар мен жұмыскерлерге арналған мерекелерді және спорттық бос уақыттарын өткізу. |
Бір жыл бойы |
Тәрбиешілер |
5 |
Қала бойынша тақырыптық экскурсия өткізу. |
Бір жыл бойы |
Тәрбиешілер |
6 |
«Алтын күз» ойын сауық
|
қазан
|
Тәрбиешілер |
7 |
«Алтын күз» көрмесін ұйымдастыру. (отбасы жұмыстарыының конкурсы) |
Қазан қараша |
Тәрбиешілер |
8 |
«Педкеңеске дайындаламыз» көрмесін ұйымдастыру. |
Қараша соңында |
әдіскер мен тәрбиешілер |
9 |
Тәрбие және оқу сұрақтары бойынша ата-аналарға арналған көрнекі құралдарының үйлестіру байқауы. |
қараша |
әдікер мен тәрбиешілер |
10 |
«Тәуелсіздік күніне арналған» ертеңгілік
|
желтоқсан |
Тәрбиешілер |
11 |
«Қыс қызығы» атты балалар жұмыстарын әшекейлеу көрмесін ұйымдастыру |
желтоқсан |
Тәрбиешілер |
12 |
Педагогикалық кеңес.«Бала және денсаулық» атты тақырыптық бақылаудың қорытындысы. |
желтоқсан |
әдікер мен тәрбиешілер |
13 |
«Шырша әшекейлерін дайындау» атты тәрбиешілерге арналған тәжірибе. |
желтоқсан |
әдіскер мен тәрбиешілер |
14 |
Қысқы үлескісінің (Учаскесінің) ең жақсы құрал-жабдықтары конкурсының ережелерін жасау. Қорытындысы қаңтар айында. |
желтоқсан |
Тәрбиешілер |
15 |
Ең жақсы қысқы үлескісі конкурсының қорытындысы. |
қантар |
әдіскер мен тәрбиешілер |
16 |
Әдістемелік бөлмесіндегі диагностикалық әдістемесін жинақтау және тақырыптық каталогің құрастыру. |
Қантар айы |
әдіскер |
17 |
«Көңілді старт» ойын сауық |
Ақпан |
Тәрбиешілер |
18 |
«Қысқы көңілді ойындар» ойын сауық |
Ақпан |
Тәрбиешілер |
19 |
Педкеңес.«Мектепке дейінгі жастағы балаларды экологиялық тәрбиелуі бойынша оқу-тәрбие жұмысының қалпы» тақырыбы бойынша тақырыптық бақылаудың қорытындысы. |
Ақпан |
Әдіскер Тәрбиешілер |
20 |
«8 наурыз мерекесі» ертеңгілік |
наурыз |
Тәрбиешілер |
21 |
«Көктем келді» тақырыбы бойынша шағын орталығының дәрізін балалар жұмыстарымен көркемдеу. |
наурыз |
Тәрбиешілер |
22 |
«Наурыз жыл басы» ертеңгілік дайындық |
наурыз |
Тәрбиешілер |
23 |
«Наурыз жыл басы» ертеңгілік |
наурыз |
Тәрбиешілер |
24 |
«Ертегілер еліне саяхат» ойын сауық |
Сәуір айы |
Тәрбиешілер |
25 |
«Құстар - біздің досымыз» ойын-сауық |
Сәуір айы |
Тәрбиешілер |
26 |
«Ағайынбіз бәріміз» бірлік күніне ерналған ойын-сауық |
Мамыр |
Тәрбиешілер |
27 |
Жеңіс күніне арналған балалардың жұмыстарын конкурсын ұйымдастыру |
мамыр |
әдіскер Тәрбиешілер |
28 |
«Отан қорғаушылар» ертеңгілік |
мамыр |
Тәрбиешілер |
29 |
Тәрбиешілердің педагогикалық шеберлігінің картасын құрастыру, тәрбиешілерге анкета өткізу. |
Мамыр |
әдіскер |
30 |
Келесі жылға перпективті анықтау, жыл бойы өткізген бағдарламаға талдау жасау. |
Мамыр |
әдіскер |
31 |
«Жазға дайындаламыз» көрмесін әдістемелік бөлмесінде көркемдеу. |
Мамыр |
әдіскер мен тәрбиешілер |
32 |
«Жыл аралығындағы жұмыстардың нәтижесі және келесі жылға перспектив» «Жазғы шынықтыру жұмыстары» педкеңес. |
Мамыр |
әдіскер тәрбиешілер |
33 |
Жазғыға дайындық байқау –конкурсының ережелерін құрастыру. |
мамыр |
әдіскер тәрбиешілер |
Кеңестер
№ |
Тақырып |
мерзімі |
жауапты |
1 |
«Топтағы дамытушылық ортасын жасау» (жас мамандарға) |
тамыз |
әдіскер |
2 |
Жеке консультациялар: Мектепке дейінгі жастағы балаларының экологиялық тәрбие мен дене дамуының бөлімдері бойынша диагностикалық материалдар. |
қыркүйек |
әдіскер |
3 |
«Өз-өзімен танысу бойынша жұмыс әдістемесі» |
Қазан |
әдіскер тәрбиешілер |
4 |
«Ауру мен оның алдын алу жөнінде балаларға әңгіме» |
Қазан |
медбике |
5 |
«Тәрбиешінің Қияңқы балалармен жұмыс жасауы» |
қараша |
әдіскер тәрбиешілер |
6 |
«Балаларды табиғатпен таныстыруындағы сюжетті-рөлді ойындар» |
желтоқсан |
әдіскер Тәрбиешілер |
7 |
«мектепке дейінгі жастағы балалардың экологиялық тәрбиесіндегі табиғатты бақылауы» |
қантар |
Тәрбиешілер |
8 |
Балалардың психо –педагогикалық тәрбиесі |
ақпан |
әдіскер мен тәрбиешілер |
Ашық көрілімдер
№ |
Тақырып |
мерзімі |
жауапты |
1 |
Станартсыз құралды қолдану арқылы денешынықтыру сабағы |
желтоқсан |
Г.Б.Жомартова |
2 |
«Тұмау ханшайымының қылықтары» |
желтоқсан |
Ж.Б.Еримбетова |
3 |
«Айболит қонаққа келді» |
ақпан |
Р.К.Идрисова |
4 |
«Орман-бұл барлық тұрғындардың үйі» |
ақпан |
К.К.Қожамжарова |
Тақырып |
мерзімі |
жауапты |
Құрылымды 1. Жазғы шынықтыру жұмыстарының қорытындысы 2. Педұжымның 2011-2012 оқу жылының жылдық жоспарымен танысу. 3. Оқу-тәрбие процессінің әдістемелік-бағдарламамен қамтамасыз ету. 4. Сабақ кестесін бекіту 5. Топтың жаңа оқу жылыны дайындығы |
Қыркүйек
|
Медбике Әдіскер
Тәрбиешілер
әдіскер әдіскер тәрбиешілер |
Мектеп дейінгі жастағы балалардың салауатты өмірге дағдыларының қалыптасуы. 1. «Бала және денсаулық» тақырыптық бақылаудың қорытындысы. 2. Ата-аналар анкеталарына талдау. 3. Балалардың әртүрлі жасты топтарындағы денсаулықтарының және де физикалық пен психикалық қалпына талдау. 4. Мектепке дейінгі жастағы балалардың салауатты өмір сүруін қалыптастыру. 5. Балалардың серуен кезіндегі белсенділігі 6. «Денсаулық сатысы» іскери ойын |
Желтоқсан |
Әдіскер
Топтын Тәрбиешілері Медбике
Г.Б.Жомартова
Идрисова Р.К
|
Мектепке дейінгі жастағы балалардың экологиялық тәрбиесі бойынша оқу –тәрбие жұмысының қалпы 1. Педкеңесінің тақырыбы бойынша тақырыптық бақылаудың қорытындысы. 2. Ата-аналарды анкетасына талдау 3. Балаларды табиғатпен танысудағы сюжетті-рөлді ойындар 4. Мектепке дейінгі жастағы балаларды табиғатты сүюге тәрбиелеу( жұмыс тәжірибесінен) 5. Қазіргі балалардың ойындағы Халықтық қуыршағы 6. Белсенділік әдісін қолданудағы іскери ойын. |
Ақпан |
әдіскер
тәрбиешілер Ж.Б.Еримбетова
Қ.К.Қожамжарова
Әдіскер |
Қорытынды: Жұмыстардың негізгі мақсаттарының жүзеге асуы. 1. Оқу –тәрбие жұмысының талдауы 2. «Біздің жетістігіміз» - тәрбиешілердің өткізген жылдық жұмыстарының есебі (диагностика) 3. Жазғы-шынықтыру кезеңіне дайындық 4. 2012-2013оқу жылының негізгі міндеттері 5.Жаңа оқу жылына дайындық |
Мамыр |
Басшы әдіскер топтың тәрбиешілері даярлық тобының тәрбиешілері әдіскер әдіскер мен тәрбиешілер |
Педагогикалық кеңестер
Оқу-тәрбие жұмысына бақылауы мен басшылығы
Айы |
Тақырып,түрі |
материал |
Материалдың көрінісі |
жауапты |
Қыркүйек |
Оперативті: · Ішкі тәртібінің орындалуы · балалардың өздігінен іс-әрекеттенуіне арналған бұрыштарының жабдықталуы. · Топтағы ата-аналар жиналысының өткізу дайындық денгейі · Топтық құжаттаманы жүргізу · Серуен аланының қалпы Шолу: · Топтың жаңа оқу жылына дайын болуы |
Дәптерге жазу
Анықтама |
Жеке әңгімелесу
Педкеңес 1 |
басшы
тәрбиешілер әдіскер
басшы әдіскер
әдікер басшы
әдіскер тәрбиешілер |
Қазан |
Оперативті (шапшанды) · Ата-аналар бұрышындағы мәліметтердің жаңартылып отыруы · Ойын бұрыштарында ғы құралдардың жаңартылып және өзгертіліп отыруы · Таңғы жаттығудың жоспарлануы мен өткізілуі · ӨҚН бойынша шараларының жоспарлануы өткізілуі |
Дәптерге жазу
|
Жеке әңгімелесу
|
әдіскер
әдіскер тәрбиешілер
тәрбиешілер
әдіскер |
Қараша |
Оперативті: · Тәрбиешілердің құжаттамаладың қалпы мен оқу-тәрбие жұмысының жоспарлану жүйесі · Балалардың тамақтану кезіндегі мәдени –гигиеналық дағдылары. · Балалардың Күн тәртібі барысындағы қозғалу белсенділігі · Барлық жастағы топтағы ойын барысындағы өткізу уақытына талдау. · Балалардың бейнелеу іс-әрекетіне деген қызығушылық денгейінің қалыптасуы |
Дәптерге жазу
|
Жеке әңгімелесу
|
әдіскер
Медбике
әдіскер Тәрбиешілер
Әдіскер мен тәрбиешілер
Тәрбиешілер |
Желтоқ сан
|
Оперативті: · Қар құрылыстарын қолдану бойынша ең жақсы жабдықтаған учаскі конкурсы · Түскі ұйқыдан кейінгі жаттығулардың тиімділігі, дайындығы мен өткізілуі. · Таза ауадағы спортық жаттығуларының жоспарлануы мен өткізілуі · «Кеңістік пен уықытты бағдарлау» бағдарламасының бөлімін орындау. · Жаңа жыл мерекесінің қарсанындағы балалармен жүйелі жұмыс дайындық Тақырыптық: «Бала және оның денсаулығы» |
Дәптерге жазу
Анықтама |
Жеке әңгімелесу
Пед кеңес2 |
әдіскер тәрбиешілер
Тәрбиешілер
Тәрбиешілер
Тәрбиешілер
әдіскер
әдіскер мен тәрбиешілер |
Қаңтар |
Оперативті: · Табиғат бұрышындағы кезекшілік пен оның толықтырылуы. · Балалардың құрастыру біліктілігін дамыту · Өсімдік әлемі мен өлі табиғат жөнінде балалардың білімдерін тексеру · Қысқы серуендегі шығарыс материалдарының байқауы · Балалардың мектепке дайындығын тексеру. |
Дәптерге жазу
|
Жеке әңгімелесу
|
Тәрбиешілер
Тәрбиешілер
тәрбиешілер
Медбике
әдіскер тәрбиешілер |
Ақпан |
Оперативті: · Мезгілді ескерудегі күн тәртібінің орындалуы. · Бағдарлама талабына сай балалардың әңгімелеу біліктілігі. · Тәрбиешілердің сабаққа дайындығы · Балалардың негізгі жүгіру, жүру, секіру, лақтыру қозғалыс кезіндегі біліктілігі мен дағдысы. Тақырыптық: «Мектепке дейінгі жастағы Балалардың экологиялық тәрбиесі жөніндегі оқу-тәрбие жұмысының қалпы» |
Дәптерге жазу
Анықтама |
Жеке әңгімелесу
Пед кеңес №3 |
Медбике
Тәрбиешілер
Тәрбиешілер
әдіскер мен Тәрбиешілер |
Наурыз |
Оперативті: · 1.Балалардың серуендегі түрлі іс-әрекеттері ұйымдастыру. · 2.Даярлық тобындағы сауат ашу сабағын менгеру · «Адамгершілік тәрбие» бөліміндегі бағдарламаның орындалуын талдау. · Оқу-тәрбие процессіндегі дидактикалық ойындарын қолдану
|
Дәптерге жазу
|
Жеке әңгімелесу
|
әдіскер мен тәрбиешілер
тәрбиешілер
әдіскер мен тәрбиешілер
тәрбиешілер
|
Сәуір |
Оперативті: · Ойын материалдарының сақталынуы. · Серуен кезіндегі учаскедегі қауіпсіздік ережесін орындау. · Күн барысындағы қозғалыс тәртібі. · Бөлме өсімдіктеріне деген күтім дағдылары Тақырыптық: Жұмыстың негізгі міндеттерін орындау |
Дәптерге жазу
|
Жеке әңгімелесу
|
Тәрбиешілер
әдіскер мен тәрбиешілер
әдіскер Медбике Тәрбиешілер
әдіскер мен тәрбиешілер |
Мамыр |
Оперативті: · Оқу-тәрбие жұмысының жоспарына талдау. · Балаларды Қоршаған ортамен таныстыру барысындағы экскурсиялар мен мақсатты серуендерді дайындау мен өткізу. · Баллардың табиғат пен адам еңбегіндегі маусымдық өзгерістері жөніндегі түсініктерін қалыптастыру жұмыстарының нәтижесі. Қорытынды: Жұмыстардың негізгі мақсаттарының жүзеге асуы |
Дәптерге жазу
Анықтама |
Жеке әңгімелесу
Пед. кеңес |
Тәрбиешілер
Әдіскер мен тәрбиешілер
Тәрбиешілер
әдіскер мен тәрбиешілер |
Аттестацияға қатысатын педагогтармен өткізілетін жұмыс жоспары.
1 Кезең. Ұйымдастыру.
1. Өтініш-аттестацияға қатысушының негіздемесі.
2. Педегогикалық іс-әрекетіне өздігінен талдау
3. Нормативті-құқылық құжаттарды меңгеру
4. Анкета
5. Жеке педагогикалық ізденіс бағдарламасы бойынша жұмыс жоспарын бекіту.
2 КезеңАтестацияға қатысатын педагогтармен жұмыс жасау.
1. Жылдық перспективтік жоспарын тексеру
2. Күнтізбелік жоспарын тексеру
3. Ата-аналармен жұмыстар өткізген жоспарын тексеру
4. Күн тәртібінің бөлімдеріне қатысу, баллармен жұмыс жасау анализі.
5. Ашық шараларын өткізу.
6. Тәрбиешілердің әдістемелік ұжымына қатысуы (жұмыс тәжірибесінен хабарлама)
7. Семинарларға қатысуы
8. Шығармашылық микротоптарына қатысуы
9. Педкеңестерге қатысуы
10. Нәтижелерді бақылауы. Диагностика
3 Кезең. Аттестация.
1. Эксперт тобының жұмысы
2. Нормативтік-құқылық құжаттары бойынша аттестацияға қатысушы педагогтармен әңгімелесу.
3. Аттестацияға қатысатын педагогтардың шығармашылық есебі.
4. Аттестация.
Ата-аналармен жұмыс
Шаралар |
мерзімі |
жауапты |
1. «Білім күні» мерекесін өткізу. 2. Жалпы ата-аналар жиналысын өткізу, «Жылдық оқу-тәрбие мен шынықтыру жоспары. 3. Кеңес беру: «Адаптация жөнінде» |
Қыркүйек |
Муз. Мұғалімі әдіскер мен тәрбиешілер
|
1 Топтағы ата-аналар жиналысын ұйымдастыру мен өткізу. 2 Ата –аналар комитетін тандау мәжілісі 3 Аумақты көркейту бойынша жұмыстарды ұйымдастыру. |
қазан |
Тәрбиешілер
Әдіскер |
1 Дөнгелек үстел талаптар: жақтаушылар 2 Консультация: Ойыншықтар: Олардың қасиетін қалай бағалау |
қараша |
әдіскер мен тәрбиешілер |
1.Кеңес беру: «мектепке дейінгі жасты балаларға арналған сауықтыру шараларының жүйесі 2. Кеңес беру: «Қысқы демалысты қалай өткізуге болады». 3. Жаңа жылдық мерекелерін ұйымдастыру мен өткізу. |
желтоқсан |
Медбике
Тәрбиешілер
Муз.мұғалімі Ата-аналар |
1Апталық қысқы қызықтар мен сауықтарды өткізудегі ата-аналардың қатысы. 2 Семинар-практикум: «Балалар қалай ойнайды» |
Қаңтар |
Тәрбиешілер |
1 Экскурсия өткізудегі ата-аналардың көмек көрсетуі. 2Консультация: «Балаларға қандай әдебиет оқу керек» |
Ақпан |
Тәрбиешілер |
1 Көктемгі мерекелерді дайындау барысындағы ата-аналардың қатысы. 2. Консультация: «Белсенділіктері жоғары балалар. 3. Көктем мерекесіне ұйымдастыру және өткізу |
наурыз |
Тәрбиешілер
Муз.мұғалімі |
1. Топтағы ата-аналар жиналысының өткізілуі 2 Аумақты көркейту бойынша жұмыстарды ұйымдастыру. |
сәуір |
Тәрбиешілер мен әдіскер |
1. Кеңес беру: Жазғы демалыстың қауіпсіздігін ұйымдастыру. 2. Шағын орталығының жаңа оқу жылына дайындығы бойынша жұмыстарды ұйымдастыру 3.Ортақ ата-аналар жиналысын ұйымдастыру мен өткізу жұмыстың негізгі міндеттерінің орындалуы. |
мамыр |
Медбике
әдіскер
әдіскер мен тәрбиешілер |
Кадрлармен жұмыс жасау
Мазмұны |
мерзімі |
жауапты |
1 Нұсқаулық: «Балалардың өмірі мен денсаулығының қауіпсіздігі» 2 Өндірістік жиналыс 3 Тәрбиешілердің өз білімін жетілдіру бойынша анықталған тақырыптар 4 Ас блогінің санитарлық күйі 5 Топтардың жинақталуы. |
қыркүйек |
әдіскер
Әдіскер Тәрбиешілер
Медбике әдіскер |
1 Балалардың денсаулығын тексерудегі қорытынды 2 Балаларды оқыту жұмыстарын дайындау мен өткізу. 3 Учаскілердің санитарлық күйі 4 Көкөніс сақталынатын жердің санитарлық күйі |
қазан |
Медбике әдіскер шаруа меңгерушісі |
- Барлық учаскілердің жұмыстарын бақылау: 1. Азық-түліктің тапсырысы мен жетуі. 2. Мәзірдің құнын санау 3. Тамақтың каллориялығын санау 4. Тамақтардың закладка - Қауіпсіздік техникасын орындалуын бақылау - Топ бөлмелерінің санитарлық күйі - Қызметкерлердің жеке гигиенасы |
қараша |
әдіскер
әдіскер медбике медбике
|
- Қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық -тұмауды алдын алу - ауа тәртібі мен желдету тәртібі - Дәрумендер мен дәрілерді алу. - Әдістемелік оқулықтарын алу - жаңа жылдық ертеңгілігіне дайындық |
желтоқсан |
әдіскер медбике медбике медбике әдіскер мен тәрбиешілер |
- «Денсаулық» блогінің талдауы (дертке шалдығу, шынығу ) - Денешынықтыру мен сауықтыру жұмыстары. - Ата-аналардың Тамаққа төлеуі -Тамақтың күйі |
қаңтар |
әдіскер
медбике бухгалтер медбике |
қоймаға қойылған Көкөністердің сақталуы |
ақпан |
Шаруа меңгерушісі |
Ас мәзірінің тамақтану технологиялық картасына және талабына сай құрылуы. - Алдын алу екпелері - Тамақтың сақталуы мен жеткізуге қойылатын санитарлық талаптар |
|
Медбике
Медбике Медбике
|
- Мүліктің сақталуы мен бөлменің санитарлық күйі - Қызметкерлерге арналған өндірістік жиналыс - Шаруашылық жұмыстарының жоспарлануы
- Ыдыстардың өнделуі - Учаскілердің санитарлық күйі |
наурыз |
Медбике әдіскер шаруа меңгерушісі медбике шаруа меңгерушісі |
- Дәретхана бөлмесін жинау - Аумақты жинау бойынша сенбілік - Жылу жүйелігінің қанаушылық бойынша келісімшарттың қойылуы. - Қызметкерлердің медтексерісінен өтуі. - Шаруашылық бұйымдарын алу |
сәуір |
Медбике Шаруа меңг.
Медбике Шаруа меңг. |
- Су ішу тәртібі - Учаскідегі жұмыстар - Жазғы сауықтыру жұмыстарына дайындық - Жазғы жөндеу жұмыстарына дайындық
|
мамыр |
Медбике Шаруа меңг. әдіскер шаруа меңгерушісі |