Дарынды оқушыларды анықтау және дамытуда психологиялық жетекшілік жасау
Дарынды оқушыларды анықтау және
дамытуда психологиялық жетекшілік жасау
Мақсаты: Дарынды оқушыларды анықтау; * Оларға қолданылатын; психологиялық әдіс-тәсілдер мен дамыту жолдарын көрсету; * Көрсетілген қолдау,жұмысты жоспарлау түрлері және оның нәтижесімен таныстыру. Міндеттері:- Шәкірттердің шығармашылық жеке дарындылығын дамыту;
- Дарынды оқушының шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету;
- Оқушылардың ақыл ой қабілеттерін жетілдіру.
- Баланың отбасылық жағдайын зерттеу;
- Шығармашылық қабілетін анықтау;
- Сауалнамалар, тренингтер өткізу;
- Пәндік олимпиадаларға, ғылыми жоба сайыстарына қатысу
- Джонс креативтілігі сұрақнамасы
- Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің диагностикасы
- Оқу мотивін анықтау сұрақнамасы
- Баланың профильдік қызығушылығын анықтау әдістемесі
- Жалпы дарындылықты анықтау әдістемесі ( ата аналарға сауалнама)
- Кім неге бейім? әдістемесі
- «Дарындылық – бала бойындағы интеллектуалдық , шығармашылық қабілеттің және табандылықтың болуы».
- Шығармашылық дарындылық-Ғылыми практикалық конференциялар жобалар;
- Көркемдік дарындылық-Шығармашылық сайыс, ән, би театр үйірмелері
- Интеллектуалдық дарындылық — Интеллектуалы ойындар “Ақбота”, “Кенгуру”, “Русский медвежонок
- Психомоторлық дарындылық -Спартакиадалар, турслеттер, президенттік тест
- Академиялық дарындылық- Факультатив, таңдамалы, қолданбалы курстар, олимпиадалар