Размер шрифта:
↑Наверх
Телефон доверия
email: sosh7@goo.edu.kz
Адрес: 140000 г.Павлодар, ул.Пл.Победы, 13
Приемная:62-45-15 Бухгалтер:62-33-30
Вернуться на главную страницу отдела образования
График приема граждан:
Дни приема руководителя граждан по личным вопросам: Вторник: 14.00-16.00 Пятница: 14.00-16.00
Интересно ли учиться в нашей школе?
Голосовать
да - 27
нет - 11
незнаю - 10
Всего проголосовало: 48
Смотреть результат
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Дарынды оқушыларды анықтау және дамытуда психологиялық жетекшілік жасау

Дарынды оқушыларды анықтау және

дамытуда психологиялық жетекшілік жасау

Мақсаты: Дарынды оқушыларды анықтау; * Оларға қолданылатын; психологиялық әдіс-тәсілдер мен дамыту жолдарын көрсету; * Көрсетілген қолдау,жұмысты жоспарлау түрлері және оның нәтижесімен таныстыру. Міндеттері:
  • Шәкірттердің шығармашылық жеке дарындылығын дамыту;
  • Дарынды оқушының шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету;
  • Оқушылардың ақыл ой қабілеттерін жетілдіру.
Жұмыс жоспары мынадай жүйелеу кезеңдеріне бөлінеді: * Бірінші кезең. Ерекше қабілетті оқушыларды анықтау; *Екінші кезең. Оқушы қабілетті-лігінің бағытын анықтау *Үшіші кезең. Ой өрісін дамыта түсу үшін жұмыс жүйесін құру *Төртінші кезең. Дарынды оқушылар-мен жекелеген жұмыстар жүргізу Дарындылық – табиғаттан берілетін ерекше қабілет. Өмір сүретін орта, берілетін білім мен тәрбие. Дарындылық – көпқырлы Оқушының дарындылығын анықтауда төмендегідей әдіс тәсілдерді қолданамын:
  • Баланың отбасылық жағдайын зерттеу;
  • Шығармашылық қабілетін анықтау;
  • Сауалнамалар, тренингтер өткізу;
  • Пәндік олимпиадаларға, ғылыми жоба сайыстарына қатысу
Дарынды оқушылармен жұмыс барысында қолданылып жүрген психологиялық әдістемелер: * “Дарындылық картасы” әдістемесі (Савенков)
  • Джонс креативтілігі сұрақнамасы
  • Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің диагностикасы
  • Оқу мотивін анықтау сұрақнамасы
  • Баланың профильдік қызығушылығын анықтау әдістемесі
  • Жалпы дарындылықты анықтау әдістемесі ( ата аналарға сауалнама)
  • Кім неге бейім? әдістемесі
Ағылшын ғалымы Ж.Рензуллидің анықтамасы бойынша:
  • «Дарындылық – бала бойындағы интеллектуалдық , шығармашылық қабілеттің және табандылықтың болуы».
Дарындылықты дамыту жолдары: Олимпиада резертерін дайындау Оқушылардың ғылыми “Зейін”қоғамы Дарынды тұлғаны дамытудың әдістер кешені
  • Шығармашылық дарындылық-Ғылыми практикалық конференциялар жобалар;
  • Көркемдік дарындылық-Шығармашылық сайыс, ән, би театр үйірмелері
  • Интеллектуалдық дарындылық — Интеллектуалы ойындар “Ақбота”, “Кенгуру”, “Русский медвежонок
  • Психомоторлық дарындылық -Спартакиадалар, турслеттер, президенттік тест
  • Академиялық дарындылық- Факультатив, таңдамалы, қолданбалы курстар, олимпиадалар
Дарынды балаларға қолдау көрсету: — Сынып ішінде психо-эмоционалды климатты қалыптастыру; — Әлеуметтік жағдайы төмен отбасының дарынды балаларына мектеп тарапынан материалдық көмекпен қамтамасыз ету (мұражай, театр, қаланың көрнекті жерлеріне саяхат ұйымдастыру т.б.) -Физиологиялық денсаулығын бақылап отыру, -Демалыс кезінде тегін сауықтыру орындарына жіберу; -Психологиялық қызмет қолдауы (психологиялық тұрғыда денсаулығын бақылау,консультация,профилактика, тренинг, қабілетіне қарай іс-шаралар ұйымдастыру, ақпараттандыру,жинақтау,тарату,т.б.) -Қажетіне қарай жағдай туғызу -Кітапханамен тығыз байланыс,қажетті материалдар қарастыру