1. Ғ.Мүсірепов “Жапон балладасы” Көздің әңгімесі
2. “Керқұла атты Кендебай” ертегісі
Проект технологиясы XVI ғасырда Италияның архитектуралық шеберханаларында пайда болған. Бұл технологияның даму тарихы 5 кезеңге бөлінеді:
- 1590-1765 жылдар – проект технологиясының басталу кезеңі.
- 1765-1880 жылдары оқытудың әдісі ретінде педагогикалық тәжірибеге енді. Америка континентіне көшті.
- 1880-1965 жылдары бұл әдісті жалпы білім беру мектептерінде, әсіресе өндірістік оқытуда қолданыла бастады.
- 1915-1965 жылдары бұл әдіс қайта қаралып, педагогикада, тәжірибеде қолданылуы өріс алды. Европаға қайта оралды. 1965 жылдан – қазіргі уақытқа дейінгі кезеңде проект әдісінің жаңадан ашылуы, оның халықаралық деңгейде таралуы – үшінші толқыны өтіп жатыр.
ПРОЕКТ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ЗЕРТТЕУШІЛЕР:
1948 жылы психолог, әрі педагог Вильям Килпатрик «Проект әдісі» кітабы басылып шықты. Мұнда мұғалімдер үшін оқытудың конструктивті проблемалық қатысымен зерттеу әдістерін іске асыратын мектептердің тәдірибесі туралы жазды. Бұл әдістің мәні туралы Джон Дьюйдің еңбектеріне сүйене отырып жазады. Ал Джон Дьюй болса мұны Трондайктың идеясы негізінде жазған еді. Үшеуінің де қозғаған мәселесі – «оқыту теориясы бойынша оқушы өзіне және мәжбүрлеу арқылы орындалған іс-әрекеттен гөрі, өзінің икемі бар іс-қимылды орындау арқылы қажеттілігін қанағаттандырады» деген ойды айтады.
Білімдену әрекетін проект арқылы ұйымдастыру ұстанымдары:
Білімдену әрекетін проект арқылы ұйымдастыру ұстанымдары: