Денсаулық сақтау ұстанымындағы сабақты талдау бағдарламасы
"Менің Азиадам" оқушылардың өзін - өзі тану сабағында салған суреттері
Денсаулыќ дењгейін ныѓайту адам дамуын жєне оныњ психикалыќ, физикалыќ жаѓдайын,єлеуметтік аман-есендігіне диагностика жасау.
-Адам денсаулыѓыныњ ќоры мен адаптациясын баѓалаудаѓы- оныњ индивидуалдыќ µзіне ѓана тєн жеке бас (т±лѓалыќ) ќасиеттерініњ мањызын білу
-Кµру ж‰йесініњ жаѓдайын, есту-сµйлеудіњ диагностикасын ,адам ќозѓалысыныњ м‰мкіндігін баѓалау.
-Адам саулыѓына жаѓымды жєне жаѓымсыз єсер ететін ќоршаѓан орта факторларын білу.
-Сыртќы жєне ішкі негізгі факторлардыњ адам саулыѓына єсерінќадаѓалау.
- Мектеп .ішінде µткізілетін сауыќтыру ж±мыстарыныњ баѓдарламаларын ќ±ру.
- Мектепте ‰зіліс кезінде ќозѓалыс режимін ±йымдастыру.Дене сымбатын тєрбиелеу.Балалар мен жасµспірімдерде кездесетін сымбаттыњ б±зылу т‰рлерін,оныњ себептерін,оны т‰зету єдістері мен ќ±ралдаын білу.
- ¤мір с‰ру салтыныњ структуралыќ элементтерін ,жеке адамныњ (т±лѓаныњ),єлеуметтік топтыњ (социумныњ),ќоѓамныњ µмір с‰ру салтын ‰йрету.
- Жеке бас гигиенасы-адамныњ жалпы мєдениетініњ элементін,жеке бас гигиенасыныњ денсаулыќќа єсерін,єр т‰рлі жас кезењдеріндегі балалардыњ жеке бас гигиенасын, даѓдысын ќалыптастыру.
- Тамаќтану гигиенасын,µсіп келе жатќан организм ‰шін оптимальды тамаќтанудыњ мањызын,балалар организмініњ тамаќтыќ заттарѓа, витаминдерге, микроэлементтерге деген с±ранысын,тамаќтыњ сєйкестігін аныќтау.
- тамаќтану мєдениетін, тамаќтанудыњ мєнін ,мектепте тамаќтануды ±йымдастыруѓа ќойылатын гигиеналыќ талаптарды саќтау.
- Балалар терісініњ ќ±рылымдыќ ерекшеліктеріне,теріге гигиеналыќ к‰тім жасау жолдарын ‰йрету.
- Киім мен аяќ киім гигиенасын,оќу істерініњ гигиенасын,шаршау мен ќажудыњ алдын алу ж±мыстарын,сабаќтан бос уаќыттаѓы денсаулыќ ныѓайту шараларын ±йымдастыру.
- Кµру гигиенасын,кµрудіњ б±зылуы жєне оныњ алдын алуѓа жаттыѓулар жасау.
- Балалар µсуі мен дамуы ‰шін олардыњ олардыњ µмір с‰ру ортасы оптималдыѓыныњ мањызын,Оќу бµлмелеріндегі ауаныњ температурасын,ылѓалдылыѓын,желдеткішін ќадаѓалау.
- Мектеп ‰йіне ќойылатын санитарлыќ талаптарды, мектеп жићаздарыныњ оќушылар бойына сєйкестігін,жарыќтыѓы кµру ж‰йесіне теріс єсерін тигізбейтін табиѓи жєне жасанды жарыќ кµздерін д±рыс ќолдану.
- Балалардыњ мектептегі ќауіпсіздік шараларына лайыќты мінез-ќ±лыѓын тєрбиелеу.
- Мектеп µміріне балаларды дайындаудаѓы ата-аналардыњ атќаратын ж±мысын ±йымдастыру.
- Оќу ісі кезіндегі баланыњ эмоционалдыќ к‰йін зерттеу.
- Балалардыњ ќозѓалыс белсенділігіне,±йќыѓа биологиялыќ єрі жасына сєйкес ќажеттілігін,±йќы ±заќтыѓы мен сапасыныњ б±зылуынан туындайтын невротикалыќ жєне соматикалыќ µзгерістерге мєн беру.
- Ќауіпті топтармен профилактикалыќ ж±мыстар ж‰ргізу.
- Компьютерлік техниканы пайдалануда оќушылардыњ жас ерекшеліктеріне мєн беру.
- ж±ќпалы аурулардыњ алдын алуѓа,саќтану жолдарын,ауырѓан кезде емделу жолдарын, аурудан кейінгі саќтыќ шараларын ‰йрету.
- ‰зіліс кезінде жараќаттанып ќалѓан жаѓдайда д±рыс кµмек кµрсете білуге ‰йрету.
" Денім сау болсын десең " атты мұғалімдерге арналған семинарға қатысуда.........