Сенім телефоны
8718(2)227407 ҚАУЫРТ ЖЕЛІ: 8718(2)227407
email: sad49@goo.edu.kz
Мекенжайы: Павлодар қаласы, көшесі: Вс.Иванова 49
Басшы:8718(2)227407 Вахта:8718(2)227406
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сейсенбі -15.00-18.00 Бейсенбі -9.00-11.00
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Кәсіподақ жаңалықтары
Ең төменгі жалақының ұлғаюына байланысты жеке табыс салығы, СО және МЗЖ есептеріндегі өзгерістер
 
Басты өзгерістер үкіметтің 2019 жылы ең төменгі жалақы мөлшерін 1,5 есеге арттыру туралы бастамашылығымен байланысты: 
 
2019 жылы ең төменгі жалақы 42 500 теңгені құрайды (2018 жылы ол 28 284 теңгені құрады.);
Ең төменгі есептік көрсеткіш-2 525 теңге.
Көптеген есептер осы көрсеткіштерге байланысты болғандықтан, мысалы, салық шегерімдері немесе әлеуметтік аударымдарды есептеу үшін ең төменгі/ең жоғарғы табыс және т.б., онда жалақының ең төменгі мөлшерінің 150% - ға өсуі автоматты түрде осы көрсеткіштердің өсуіне алып келді, бұл көріну бойынша болжанбаған. 
 
Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне халықты жұмыспен қамту мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы:
 
Салық шегерімдері (1 ЕТЖ мөлшерінде стандартты салық шегерімінен басқа) АЕК-тен ауыстырылды;
Түзету бұндай жағдайда да аударылуы құрайды АЕК;
Міндетті зейнетақы жарналарын, әлеуметтік аударымдарды және МӘМС аударымдарын есептеу үшін шекті табыс өзгертілді (1,5 есе азайтылды). Бұл ретте жарналар мен аударымдарды есептеу үшін қабылданатын ең төменгі табыс бұрынғы мөлшерде сақталған.
Баптардағы осы өзгерістер туралы толығырақ:
 
Шегерімдер және түзету бағыттар бойынша үзінді АЕК АЕК төмендетілді, тыс, ОПВ, СО, ОСМС;
Зейнетақы төлемдерінің мөлшерін есептеу жұмыста болған үзілістерге қарамастан, қатарынан кез келген 3 жыл жұмыс үшін орташа айлық табыс негізге алына отырып, 1995 жылғы 1 қаңтардан бастап жүзеге асырылады.
Маңызды!
 
2018 жылғы 26 желтоқсандағы № 203-VI Заңымен енгізілген өзгерістер ескерілмеген. 
 
Сондықтан, егер компанияда қызметкерлер бар болса:
 
ҚР СК 346-бабына сәйкес (мысалы, ҰОС мүгедектері мен қатысушылары және т. б.) қосымша шегерімдерге құқылы және олардың есеп айырысу айындағы кірісінің мөлшері белгіленген шектен асуы мүмкін;
немесе табыстарын түзетуге құқығы бар 341-бабына сәйкес ҰК " ақ, ҚР, белгіленген бұрын АЕК (мысалы, төлемдер шығыстарды жабу үшін медициналық қызмет көрсету және т. б.) және табыс айда есептеу жақын шекті мәніне түзету үшін осы түрінің;
немесе зейнетақы жарналарын, әлеуметтік аударымдарды, МӘМС аударымдарын есептеу үшін табыстың шекті мөлшерінен асатын есептік айдағы табысы бар
онда 3.0.25 нұсқасын шығаруды күту(2019 жылдың соңында күтілуде) немесе ЖТС және мұндай қызметкер бойынша аударымдар жарнасының есебін дербес бақылау қажет. 
 
Бұл туралы толығырақ:
Қазақстан үшін типтік конфигурациялардағы жалақыны есептеудегі өзгерістер туралы.
 
Қызметкердің кірісі кезінде 90% мөлшерінде түзету 25 АЕК артық емес (63 125 теңге)
 
2019 жылдан бастап ҚР Салық кодексіне осындай қызметкерлерді әлеуметтік қолдау мақсатында жалақы (табыс) деңгейі төмен қызметкерлер бойынша жеке табыс салығы (ЖТС) мөлшерінің азаюына байланысты өзгеріс енгізілді.
 
Пайдалы!
 
Бұл туралы толығырақ материалдарда:
 
Егер табыс 25 АЕК-тен кем болған жағдайда (2019 жылдан бастап);
Қандай мәліметтер қажет қолдану үшін түзету табыстың 90% жағдайда, егер кіріс кемінде 25 АЕК (2019): қызметкердің табысы немесе салық салынатын қызметкердің табысы?;
Зейнетақы төлемдерінің мөлшерін есептеу жұмыста болған үзілістерге қарамастан, қатарынан кез келген 3 жыл жұмыс үшін орташа айлық табыс негізге алына отырып, 1995 жылғы 1 қаңтардан бастап жүзеге асырылады.
Қалай өзгеретіндігін сомасы САЛЫҚ босату 90% табыс салық салу (табыс бойынша кемінде 25 АЕК)?;
Жинақтаушы және ұсынылатын түзету бойынша ЖТС, освобождающая 90% табыс салық салу кезінде табыс 25-тен кем ҚҰРАЙДЫ.;
Ба түзету табыстарды, салық салуға жататын қызметкер – бабына сәйкес резидент еместің 341".
ҚР кейбір заңнамалық актілеріне әлеуметтік қамсыздандыру мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы:
 
"341-бап. Табысты түзету
 
1. Жеке тұлғаның салық салуға жататын табыстарынан табыстардың мынадай түрлері алып тасталады (бұдан әрі – табысты түзету):
 
49) қызметкердің салық салынатын табысы - осы тармақшада көзделген түзетуді есепке алмай айқындалған осындай табыс сомасының 90 пайызы мөлшерінде.
 
Осы тармақшаның ережесі қызметкердің республикалық бюджет туралы заңда белгіленген және тиісті қаржы жылының 1 қаңтарында қолданыста болатын айлық есептік көрсеткіштің 25 еселенген мөлшерінен аспайтын табысына қолданылады.
 
Сәйкес осы өзгеріс, егер табыс (сөйлеу ғана емес, жалақы, басқа да түрлері, кіріс жалақысы артық емес 25 АЕК, ЖТС есептеу, салық салынатын табысқа қолданылады түзету (азайту) 90% мөлшерінде.
 
ҚР СК 322 бабына сәйкес:
 
"1. Жұмыс беруші есептеген мынадай табыстар қызметкердің салық салуға жататын табыстары болып табылады…:  
1) себептер бойынша собственностьденьги қолма-қол және (немесе) қолма-қол ақшасыз нысандарда еңбек қатынастарының болуына байланысты;  
2) осы Кодекстің 323-бабына сәйкес қызметкердің заттай нысандағы табыстары;  
3) табысы қызметкердің материалдық пайда түріндегі бабына сәйкес осы Кодекстің 324 -".
 
Осылайша, қызметкердің табысын айқындау кезінде ескеру қажет ғана емес, жалақы және басқа да табыс түрлері қызметкердің ҚР Салық Кодексімен белгіленген.
 
90% және ЖТС мөлшеріндегі түзетуді есептеу мысалы
 
Қызметкердің табысы айына 50 000 теңге (25 АЕК).
 
Қызметкер құқығы бар салық шегерімдері:
 
ОПВ. 2018 жылы - 5 000 теңге. 2019 жылы-5 000 теңге (шартты мәні, "90% мөлшерінде түзету және 2019 жылы МЗЖ мен МКЗЖ есебі" бөлімін қараңыз»)
1 АЕК. 2018 жылы-28 284 теңге. 2019 жылы-42 500 теңге.
90 мөлшеріндегі түзету есебі%
 
Қызметкердің салық салынатын табысы 49)): 50 000 - 5 000 - 42 500 = 2 500 теңге;
 Мөлшерінде түзету 90%: 2 500 *90% = 2 250 теңге
Назар аударыңыз, бұл мән түзету (2 250) қолданылатын болады, сондай-ақ есептеу кезінде СО, СН, ОСМС! Есептеу кезінде ЗЕЙНЕТАҚЫ, сондай-ақ қажет түзетуге, бірақ есептеу туындайды "зацикливание»
 
Бұдан әрі есептеу үшін САЛЫҚ боламыз қолдануға мәні КӘСІПОРЫННЫҢ іс жүзінде есептелген мысалы, см бөлім "Түзету мөлшері 90% және есептеу ОПВ и ОППВ 2019 жылы» ;
 
2018 жылы ЖТС есептеу: (50 000 - 5 000 - 28 284) * 10% = 1 672 теңге.
 
САЛЫҚ 2019 жылы: 
 
Қызметкердің салық салынатын табысы 49)):50 000 - 2 250(түзету 90%) - 4 775 (МЗЖ) - 42 500 = 475 теңге
ЖТС есептейміз:475 * 10% = 47,5 теңге ЖТС 2019 жыл үшін.
Өзгерту енгізген ҰК-мен байланысты есептеумен ИПН, шарпыды, сондай-ақ басқа да НҚА, тәртібін реттейді есептеу және анықтау әлеуметтік аударымдар (ӘА) міндетті зейнетақы жарналарын (ОПВ и ОППВ), ережелер бойынша міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру (ОСМС), сондай-ақ ережелерді ҰК бөлігінде әлеуметтік салық (СН). 
 
Есептеу қағидаларында осы жарналар мен аударымдарды алып тастау көзделді салық салу объектілерінің кірістер бабының 1-тармағында көрсетілген 341 ҰК " ақ, ҚР, сондықтан қосу жаңа тармақшасының 341-бап ҚР автоматты түрде әкеп соқтырды есептеу кезінде ОПВ, СО, СН, ОСМС қазіргі уақытта да қажет түзетуге 90% мөлшерінде салық салынатын кірістің (бұдан әрі-салық салынатын айналымның мақсаттары үшін РЕЗИДЕНТ емес есептелетін жарна/отчисления).  Бұл қарапайым емес және өте мөлдір емес .... 
 
Заң шығарушылар бұл әсерді көздемеді деп болжауға болады (дегенмен, бұл шара олардың жұмыс берушілерінің салық және аударымдарын қысқарту емес, жалақысы төмен қызметкерлерді әлеуметтік қолдау ретінде белгіленді).  
 
Қалай болғанда да, түсіндіру ұлттық экономика Министрлігінің жөн, бұл арада күтуге болады ережесіне өзгерістер енгізу есептеу ОПВ и СО.  Бұл түзетулер жарияланды. Сіз олармен жарияланымдар ережелеріндегі Өзгерістер бойынша есептеу зейнетақы жарналарын және әлеуметтік аударымдарды (Жобасы)
 
Туралы түсіндірмелер болады енгізілді осыған ұқсас түзетулер қатысты әлеуметтік салық, ЗЕЙНЕТАҚЫ және ОСМС, ағымдағы сәтте жоқ!
 
Маңызды!
 
"Қазақстан үшін 1С:Бухгалтерия 8" конфигурациясының 3.0.24.2 нұсқасында, 
 
3.0.24.2 нұсқасында әлеуметтік салықты, міндетті зейнетақы жарналарын, әлеуметтік аударымдарды, МӘМС және МКЗЖ аударымдарын есептеу үшін қабылданатын табысты түзету орындалмайды (осы мәселе бойынша Мемлекеттік органдардың түсіндірмелерін алғанға дейін))
 
Сондықтан, бар болса, олар қолдануға құқығы бар 90% түзету салық салынатын табыс ескеру қажет емес қажеттілігі қайта есептеу СН, МКЗЖ және ОСМС олар бойынша.
 
Бұл туралы толығырақ:
Қазақстан үшін типтік конфигурациялардағы жалақыны есептеудегі өзгерістер туралы.
 
Қазіргі уақытта 90% мөлшеріндегі түзету салықтарды, жарналар мен аударымдарды есептеуге қалай әсер етеді? 
 
Түзету мөлшері 90% және есептеу ОПВ и ОППВ 2019 жылы
 
Есептеу тәртібі ОПВ и ОППВ орнатылған есептеу және аудару Ережесінде ( ППРК от 18 октября 2013 года № 1116).
 
Ереженің 2-тарауының 6-тармағына сәйкес:
 
"6. Міндетті зейнетақы тағайындау және кірістер:
 
2) Салық кодексінің 341-бабының 1-тармағында көрсетілген 12), 26), 27), 48)сондай-ақ, әлеуметтік төлемдер тағайындау бойынша уәкілетті орган-Еңбек, әлеуметтік қорғау және көші-қон комитетінің департаменті (ары қарай-департамент) аумақтық басқармасы болып табылады.
 
Бұл ретте міндетті зейнетақы жарналарын БЖЗҚ-ға зейнетақы табыстарынан алтыншы абзацында көзделген-тармағы 17) тармақшасының 1 341-бабының ҰК".
 
Қолданыстағы нормаларға сәйкес, есептеу кезінде ОПВ и ОППВ, 2019 жылы салық салу объектісінің алынып тасталады салық салынатын табыс сомасының 90% осындай табыстың (пп49) п 1 341-құжат).
 
Есептеу тәртібі ОПВ и ОППВ 2019 жылы бойынша еңбек табысы айына көлемі 25 АЕК, былай болады:
 
2019 жылы МӘМС бойынша аударымдарды 90% мөлшерінде түзету және есептеу
 
МӘМС аударымдарды есептеу үшін салық салу объектісін айқындау тәртібі 2015 жылғы 16 қарашадағы № 405-V "міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру туралы" ҚР Заңында белгіленген.
 
Заңның 29-бабына сәйкес:
 
"4. Зейнетақы төлемдерінің мөлшерін есептеу жұмыста болған үзілістерге қарамастан, қатарынан кез келген 3 жыл жұмыс үшін орташа айлық табыс негізге алына отырып, 1995 жылғы 1 қаңтардан бастап жүзеге асырылады.