SMM (ӘЛЕУМЕТТІК МЕДИА МЕНЕДЖЕРІ) -МЕНЕДЖЕР / ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТОЛОГ
Осы мамандық бойынша «Ақпараттық технологиялар колледжі» КМҚК білім алуға болады. Маман айналысады жылжытумен компаниялар тауарлар мен жеке тұлғаларды әлеуметтік желілерде. Маманның міндеттері: компанияның әлеуметтік желілердегі парақшасына трафиктің көбеюі, бетте аудиторияның назарын аудару және сақтау, көрермендердің назарын қайта сатуға аудару, тапсырмаларды орындау үшін қазу мен өнімнің оң имиджін құру және қолдау SMM менеджері мыналарды жасайды: әлеуметтік желілерде жылжыту стратегиясын әзірлейді, мақсатты аудитория бар желілерде компания беттерін жасайды, беттерді мазмұнмен толтырады: жазбалар, Мақалалар, бейнелер, шолулар және т. б. байланыс пен клиент қолдайды, сабаққа қатысу, маркетингтік іс-шаралардың тиімділігі туралы талдау жүргізеді. Ғаламдық желідегі компания мен өнімнің имиджін бақылайды
Трендтер
Автоматтандыру, робототехника және операциялық жабдықтар
Өндірістің ыңғайлылығы, тазалығы мен қауіпсіздігіне қойылатын талаптардың өсуі.
Ақпараттық өнімдер санының өсуі
Шығармашылық және динамизм және күнделікті өмір
Мамандықтың пайдалылығы
Виртуалды желі кеңістігінде маркетологтың функцияларын орындау. Тұрақты негізде медиаконтент құру: фото, видео, посттар және т.б. тұтынушылармен тікелей байланыс жүргізу, негізінен жанама түрде байланысатын дәстүрлі маркетологтардан айырмашылығы. Іздеу жүйесін оңтайландыру алгоритмдерінің негіздерін білу. Шешім қабылдау негізінен сандық аналитикалық мәліметтерге негізделген