Бала тілі бал...
Ата-аналарға логопед кеңесі!
Ертегі мен ойын адамдарға не үшін керек?
Ертегі мен ойын адамдарға не үшін керек? Бұл қарапайым сұрақтың жауабы түсінікті, бірақ бүгінгі күні ертегі мен ойын адамдарды өмірін жағымды, жақсы жағына өзгертуге, қиыншылықтан алып шығуға көмек көрсететін керекті әдіс-тәсілдің бір түрі болып табылады. Тек-қана ата-аналарға емес, тәрбиеші педагогтарға да балаларды жан-жақты оқытуға, тәрбиелеуге көмектесетін әдіс. Кей кезде ертегі мен ойын арқылы ғана адамдарды емдеуге болған. Оны біздің ата-бабамыз да түсініп, білген ертегі-ойындарын ұрпақтан
3 жастағы балалармен үйде өткізетін сабақтар.
Балалармен үйде өткiзiлетiн тiл дамыту сабақтары қызғылықты ойын түрi ретiнде өткiзiлуi тиiс. 3 жастағы балаларға арналған үйдегi тiл дамыту ойындары мынадай бағыттарға бөлiнуi керек: 1) баланың ойлау қабiлетiн дамыту, 2) баланың сөздiк қорын жаңа сөздермен байыту, 3) тiлдiк сезгiштiгiн дамыту, 4) грамматикалық қателердiң алдын алу, 5) өз ойларын байланысты түсiндiре алуын дамыту, 6) барлық дыбыстарды дұрыс айтуға арналған артикуляциялық аппаратты дамыту.
Үш жастағы баланың тiлдiк дамуы!
Баланың дұрыс сөйлеуiн дамыту үшiн, қоршаған ортамен белсендi түрде қарым-қатынас жасау керек, 3-4 сөзден құралған және бiрнеше грамматикалық формадағы таныс сөздердi қолданады
Логопед кеңесі
Сөйлеудің бұзылуына көп жағдайда артикуляциялық аппараттың жеткілікті түрде нық жұмыс істемеуі себеп болады. Қажетті артикуляциялық қалыптарды қалыптастыру үшін артикуляциялық гимнастика жаттығуларын жасау керек.
Ана тілі — ата-баба мұрасы
Егемен ел атанып, өз алдымызға дербес мемлекет болғаннан кейiн жасөспiрiм буынға дұрыс тәрбие беру, олардың патриоттық сезiмiн ояту, елге қызмет етуге, мемлекеттiң iргесiн нығайтуға баулу, тiлдiң дәрежесiн көтеру бiздiң негiзгi мақсатымыз. Сондықтан тiл тағдырына терең қарап, мектеп жасына дейiнгi бүлдiр¬шiндерге қазақ тiлiн үйретудегi талап, мiндеттер бала¬бақшамызда жақсы iске асырылуда.
«Мектеп жасына дейінгібалалардың тілін дамытудағы ойын технологиясының түрі – ұсақ моториканың маңызы».
Ұсақ моториканы дамыту жұмыстарын ерте сәбилік шақтан бастаған дұрыс. Омыраудағы баланың өзіне саусақтағы бас миымен байланысқан активті нүктелеріне әсер ете отырып массаж жасау керек. Ерте жаста және мектепке дейінгі кіші жаста қарапайым жаттығуларды жасауда өлеңмен, тақпақпен ұйқастырылған жаттығуларды пайдалану ұсынылады. Сонымен қатар өзіне -өзі қызмет ету дағдысын қалыптастыру: тиегін өзі салып, өзі ағыту, бауын байлау, т.б. Ал ересек топтағы балалар үшін ұсақ моториканы дамыту және қолдың
АҚЫЛ-ОЙ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУҒА АРНАЛҒАН ГИМНАСТИКАЛЫҚ ЖАТТЫҒУЛАР!
"Қиылысқан қозғалыстар".
Қозғалыс кезінде оң қолмен бірге бір уақытта сол аяқ, ал сол қолмен бірге оң аяқ қозғалады. Бұл жаттығуларды музыкамен бірге орындауға болады.
ТҰТЫҚПАСЫ БАР БАЛАЛАРДЫҢ КҮН ТӘРТІБІН ҮЙДЕ ДҰРЫС ҰЙЫМДАСТЫРУ
Тыныс алу жүйесінің маңызы.
С Ө Й Л Е У Е Р Е Ж Е Л Е Р І