ПАВЛОДАР ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУ МЕКЕМЕЛЕРІНІҢ ВЕБ-САЙТТАРЫ
kense.oo.ap@pavlodar.gov.kz
140 000 Павлодар қ., Кривенко көшесі, 25
32-21-67
сенім телефоны/Call-орталық
8 7182 32 19 37

Сайт отдела образования города Павлодара
Сайттың аналитикасы
Бір жылда
Бір айда
Бір аптада
Кеше
Білім беру бөлімінің әдістемелік кабинеті өзгерістер арнасында
29-06-2021 10:10
Білім беру бөлімінің әдістемелік кабинеті өзгерістер арнасында

Бүгінгі таңда білім беру ұйымдары қызметінің сапасын қамтамасыз ету маңызды міндеттердің бірі болып табылады, оны сапалы және тиімді әдістемелік сүйемелдеусіз сәтті шешу мүмкін емес. Әдістемелік жұмыс қызметінің бағыттарын үнемі жетілдіру қажеттілігі білім беру мазмұнын жаңартудағы жүйелі өзгерістерден, сондай-ақ осы өзгерістерді іске асыру процесінде туындайтын қайшылықтар мен проблемалардан, оның ішінде шектеу шаралары мен қашықтықтан оқыту форматы кезеңінде оқу үдерісін ұйымдастыру жағдайларынан туындайды.

Әдістемелік кабинеттің қызметі - бұл кәсіби-педагогикалық стратегияның құрамдас бөлігі, оның аясында білім берудің жаңартылған мазмұны және қаланың білім беру саласының мұғалімдері мен менеджерлерін әдістемелік қолдау жүзеге асырылады. Біз өз қызметіміздің инновациялық тәсілдерін қаланың бірыңғай әдістемелік ортасының жұмыс істеуі аясында жүзеге асырамыз. Уақыт талабына сай бірыңғай әдістемелік ортаны құру - білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін арттырудың маңызды факторы, ал карантиндік шаралар жағдайында бірыңғай әдістемелік кеңістіктің тиімді жұмыс істеуі мұғалімге үздіксіз әдістемелік қолдау көрсетуге және білім беру мен тәрбие сапасының көрсеткіштерінің төмендеуіне жол бермеуге мүмкіндік береді. Әдістемелік кабинет 6 мыңға жуық педагог пен 62 мың білім алушы мен тәрбиеленушіні қамтитын 134 білім беру мекемесіне қолдау көрсетеді.

2020 - 2021 оқу жылында оқытудың аралас форматы қаланың әдістемелік қызметінің алдына бірқатар жаңа басымдықтар қойды: қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру және онлайн-платформаларда әдістемелік іс-шаралар өткізу үшін педагог қызметкерлердің барлық санаттарының АКТ құзыреттерін қамтамасыз ету, үлгерім сапасының жай-күйіне тұрақты мониторинг ұйымдастыру және олқылықтарды жою бойынша жұмысты ұйымдастыру, оқытудың тәсілдерін, технологияларын, аралас және қашықтықтан оқыту форматтарында бағалау қызметінің практикалық дағдыларын жетілдіру және тұрақты түзету, мұғалімдерге де, басшыларға да оңтайлы және тиімді қолдау көрсету үшін білім беру консалтингі және аутсорсинг технологияларын жетілдіру.

Әдістемелік кабинет қызметінің бағыттары мен іс-шараларын жоспарлаудың негізі нәтижеге бағытталған жүйелі жұмысты бағалауға мүмкіндік беретін қызметті бағалау индикаторларын талдау болып табылады. Индикаторлар біздің алдымызға қойылған міндетті - бірыңғай әдістемелік кеңістік шеңберінде жаңартылған білім беру мазмұнын іске асыру және табысты енгізу үшін педагогикалық қызметкерлердің кәсіби құзыреттілігін арттыруға мүмкіндік береді.

Мониторинг осы жұмыстың тиімділігін көрсетеді. Жаңа форматта аттестатталған мектеп педагогтерінің үлесі 70%-ды құрайды, олардың ішінде сарапшы педагогтердің, зерттеушілер мен шеберлердің үлесі - 79%. Мектеп кадрларының сапалық деңгейін арттыру серпіні 3 жылда 62%-ды құрады. МДМ мен мектептен тыс мекеме педагогтерінің сапалық деңгейі тұрғысынан да осындай динамика байқалады.

Ішкі күшті және әлсіз жақтарын және кадр әлеуетінің қолайлы мүмкіндіктерін жүйелі талдау, қала деңгейінде кадрларды әдістемелік сүйемелдеу жүйесін жедел басқаруға, жобалау алаңдары форматында әдістемелік сүйемелдеуді құруға мүмкіндік береді. 2020 - 2021 оқу жылының аралас оқыту форматы шеңберінде білім беру аутсорсингі деп аталатын әдістемелік қызметтерді көрсету үшін сыртқы ресурстарды тарту бойынша қала жағдайында әдістемелік өзара іс-қимылдың оңтайлы моделі ретінде өзін көрсетті.

Педагогикалық шеберлік орталығымен, Павлодар облысы бойынша білім беру қызметкерлерінің біліктілігін арттыру институтының «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалымен, білім беруді дамытудың инновациялық орталығымен, НЗМ, өңірдің және ҚР жоғары оқу орындарымен (ПМПУ, ИнЕУ, Гумилев атындағы ЕҰУ), ведомстволық бағынысты мекемелердің әдістемелік қызметтерімен, басқа өңірлердің педагогтарымен табысты өзара іс-қимыл қамтамасыз етілді. Әдістемелік сүйемелдеу және жүйелі өзара іс-қимыл шеңберінде қала деңгейінде және әрбір білім беру мекемесінде оқу жылы ішінде 10 инновациялық білім беру және 10 тәрбиелік жоба енгізілді. Оларды іске асыру жаңғырту шеңберіндегі өзекті бағыттар бойынша қызметті қамтамасыз етеді.

Әдістемелік сүйемелдеу шеңберінде және жүйелі әдістемелік сүйемелдеу жүйесі «Білім беру мазмұнын жаңарту», «Назарбаев зияткерлік мектептерінің тәжірибесін тарату», «Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайындағы көшбасшылық және менеджмент», «Оқу үдерісіне үштілділікті енгізу», «Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру», «Инклюзивті білім беру бойынша психологиялық-педагогикалық қызметтің негізгі аспектілері», «Туған жер-алтын бесік» инновациялық алаңдарының жұмыс істеуі форматында құрылған.

Инновациялық әдістемелік алаңдардың жұмыс істеуі жағдайында біздің педагогтардың озық тәжірибесі жүйеленеді және жинақталады, оны тарату үшін жағдайлар жасалады. Бұл бағыттағы жұмыс қаланың сараптамалық кеңесінің құрамына кіретін ПМПУ, ИнЕУ, Торайғыров университеттерінің жетекші ғалымдарымен өзара әрекеттестікте жүзеге асырылады. Оқытудың аралас форматы жағдайында әдістемелік сүйемелдеу ОПТ ұсыну, жүйелеу және тарату мәселелері бойынша мектептердің педагогикалық ұжымдарының белсенділігін арттыруды қамтамасыз етуге мүмкіндік берді. ЖОО ғалымдарының жүйелі қолдауының арқасында сараптамаға әдістемелік-дидактикалық материалдарды ұсыну бойынша педагогтердің қызметін жандандыру мәселелерінде оң динамика байқалады.

     Қалалық және облыстық байқаулар деңгейінде әдістемелік-дидактикалық құралдарды, авторлық бағдарламалар мен сабақтар әзірлемелерін қорғау форматында қаланың 37 мектебінің 890 педагогының тәжірибесі ұсынылды, бұл ретте өткен оқу жылымен салыстырғанда педагогтер саны бойынша динамика тиісінше 16%-ды және қатысушы мектептер бойынша 32%-ды құрады. Оқытудың аралас форматы жағдайында педагогтердің тәжірибесін онлайн-форматта таныстыру практикасы, қалалық әдістемелік бірлестіктер мен шығармашылық топтардың жұмысына қатысу жандандырылды. Семинарға 503 педагог қатысты. № 5, 9, 11, 16,17, 21, 24, 34, 36, 39, 41, М. Әуезов атындағы мектеп педагогтерін ерекше атап өткен жөн.

Қаланың педагог қызметкерлері түрлі деңгейдегі байқауларда өз тәжірибелерін табысты ұсынуда. Республикалық «Үздік авторлық бағдарлама» және «Педагогикалық бастамалар» байқауларында қаланың 3 педагогі жеңімпаз атанды. «Облысқа сіңірген еңбегі үшін» төсбелгінің иегерлері білім беру мекемелерінің 14 педагогі болды. Нәтижеліліктің тұрақты серпіні байқалады: 684 мектеп педагогының 93-і республикалық, 141-і облыстық және 446-сы қалалық байқаулардың жүлдегерлері мен жеңімпаздары болды. Оқу удерісін аралас форматта ұйымдастырудың күрделілігіне қарамастан, 2019 - 2020 оқу жылымен салыстырғанда нәтижелер динамикасы 31%-ды құрағанын атап өткен жөн.

Мектепке дейінгі және мектептен тыс мекеме педагогтерінің  байқауларға қатысу нәтижелілігі күшейтілді. Жеңімпаздар қатарында мектепке дейінгі ұйымдардың 97 педагогі және 152 мектептен тыс оқушылар бар. № 122, 3, 11, 51, 2, 72, 16, 29, 48 мектепке дейінгі ұйымдардың педагогтерін атап өткен жөн.

Мектептен тыс мекемелер арасында балалар экология және туризм орталығының, балалар техникалық мектебінің, «Жігер» балалар-жасөспірімдер клубының, балалар музыка мектебінің педагогтары белсенділік көрсетті. Олардың есебінде халықаралық деңгейде 31 жеңіс және республикалық деңгейде 62 жеңіс бар.

Әдістемелік кабинеттің барлық қызметі әлеуметтік желілерде, БАҚ-та және білім беру бөлімінің сайтында белсенді түрде жарияланды. Қаланың білім беру саласы туралы жағымды имидж қалыптастыруға 1500-ге жуық жарияланым жарық көрді. Сонымен, Павлодар қаласы білім беру бөлімінің әдістемелік қызметі кадрлық, ғылыми-әдістемелік, ақпараттық, бағдарламалық, ұйымдастырушылық, техникалық ресурстармен білім беру инновацияларын, бастамаларын, жобаларын қолдау, қамтамасыз ету орталығы болып табылады деп айтуға болады. Әдістемелік қызмет, әдістемелік қызметті таңдау құқығын, педагогтің жеке білім беру бағытын іске асыру мүмкіндігін ұсынуды және серпінді жаңартуды қамтамасыз етеді.

Алда жаңа оқу жылы. Ол дәстүрлі форматта басталатыны қуантады. Әдістемелік қызметтің маңызды міндеттері ретінде біз оқыту мен тәрбиелеудің жаңа педагогикалық технологияларын, инновациялық жобаларды енгізу, қашықтықтан оқыту форматындағы технологияларды одан әрі жетілдіру, жоғары оқу орындарымен, педагогикалық шеберлікті арттыру орталықтарымен, басқа өңірлердегі педагогтармен ынтымақтастық аясында қаланың бірыңғай әдістемелік ортасы жағдайында аутсорсинг бағыттарын кеңейту арқылы оқу-тәрбие үдерісінің жоғары сапасын қамтамасыз етуді анықтадық.