ПАВЛОДАР ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУ МЕКЕМЕЛЕРІНІҢ ВЕБ-САЙТТАРЫ
kense.oo.ap@pavlodar.gov.kz
140 000 Павлодар қ., Кривенко көшесі, 25
32-21-67
сенім телефоны/Call-орталық
8 7182 32 19 37

Сайт отдела образования города Павлодара
Сайттың аналитикасы
Бір жылда
Бір айда
Бір аптада
Кеше
Павлодарлық оқушылардың зерттеу қызметі
15-11-2021 09:23
Павлодарлық оқушылардың зерттеу қызметі

2 - 7 сынып оқушылары арасында «Зерде» республикалық зерттеу жұмыстары мен шығармашылық жобалар байқауының  аудандық, қалалық кезеңдерінің қорытындысы бойынша 8 - 12 қарашада  байқаудың облыстық кезеңі өтті. Қатысушылар 9 секция бойынша зерттеу жұмыстарын қорғады: қазақ тілі мен әдебиеті, орыс тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі, математика, информатика, физика, техника, медицина, психология, тарих, өлкетану, этномәдениеттану, химия, биология, экология, валеология және робототехника.

Байқаудың қалалық кезеңінде жүлделі орындарға ие болған 151 қатысушы қатарынан  Павлодар қаласының 32 жалпы білім беретін мектебінен 79 оқушы  байқаудың  облыстық іріктеу кезеңінен өтті.Облыстық кезеңнің қорытындысы бойынша 51 зерттеу жұмыстары мен шығармашылық жобалардың авторлары жүлделі орындарға ие болды,  оның  ішінде  I орын - 3, ІІ орын  - 14,ІІІ орын - 34.

I орын  иегерлері  Жетекші мектебінің 2 сынып оқушысы Сарымов Әділхан, № 24 ЖОМ 7 сынып оқушысы Сембаева Жансұлу, Б.Момышұлы атындағы мектептің 4 сынып оқушысы Совет Ерасыл, Оралбекова Айгерім.

II орын иегерлері  № 5, 14, 16, 17, 21, 24 (2), 25, 29, 35, 39 (2), 43, Қ. Бекхожин атындағы мектеп оқушылары, III орынды № 2 (3), 7, 14, 17 (4) 19, 21, 25 (4), 26, 28 (2), 29 (2), 30, 34, 35, 36, 37 (4), 41, 43, Қ. Мақпалеев атындағы мектеп, М. Әлімбаев атындағы (3) мектеп оқушылары иеленді. Жеңімпаздар мен жүлдегерлер облыстық білім беру басқармасының дипломдарымен марапатталады. Қорытынды республикалық кезеңге байқаудың жеңімпаздары қатысады.

Қатысушылар өз еңбектерінде аспан құбылыстарының құпияларын, математикалық теңдеулердің құпияларын, энергия үнемдеу мәселелерін, магниттің ерекше қасиеттерін зерттейді, физика, технология әлемін ашады. Жас зерттеушілерді электр қуатын қалай алуға болады, қағазға, пластикалық бұйымдарға екінші өмір беру, судың сапасы,адам ағзасындағы бактериялардың өмірі, олар өз өлкесінің тарихи және мәдени мұрасын зерттеді.

Мәселен, Жетекші мектебінің 2-сынып оқушысы жас Әділхан «Ең жылдам қағаз ұшақ» техникасы бойынша өз жұмысында ұшақ-бұл балалардың көңілділігі ғана емес, сонымен қатар спорт түрі және ғалымдар мен ұшақ дизайнерлеріне аэродинамика мен ұшақ конструкциясын зерттеуде елеулі көмек екенін атап өтті.

№ 24 мектеп оқушысы Сембаева Жансұлу «Павлодар көшелері мен зауыттарының жанында отырғызылған кәдімгі қарағайдың ауыр металмен зақымдануы» атты еңбегінде экология бойынша азот қостотығы - ауаны ең қауіпті ластаушылардың бірі деген қорытындыға келді. Ерітінді аздап қалыңдатылса да, жапырақтар мен қылқан жапырақтардың түсі өзгереді, ал қысқа мерзімде жапырақтардың түрлері қараңғыланып, өзгереді.

Б. Момышұлы атындағы мектептің 4 сынып оқушылары Совет Ерасыл мен Оралбекова Айгерімс қазақ тілі мен әдебиеті бойынша «Қазақ тіліндегі антропонимдердің лексика-семантикалық сипаттамасы» атты еңбегінде антропонимдер - адамдардың есімдерін тілде зерттейтін ономастика бөлімі деген тұжырым жасады. Сондықтан біз адамдар түсінбейтін көптеген «түсініксіз» атаулар бар деп ойлаймыз. Бұрын біздің адамдар атаудың мағынасына назар аударған, ал қазір, керісінше, әдемі және ерекше естілетін қағиданы ұстанады. Бүгінгі таңда адамдар балаларын шетелдік әншілердің, түрік әртістерінің есімдерімен атайды, бұл ұрпақтың халық дәстүрін жоғалтуына әкеледі.