ВЕБ-САЙТЫ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙГОРОДА ПАВЛОДАРА
kense.oo.ap@pavlodar.gov.kz
140 000, г. Павлодар, ул. Кривенко, 25
32-21-67
телефон доверия/Call-центр
8 7182 32 19 37

Сайт отдела образования города Павлодара
Аналитика сайта
За год
За месяц
За неделю
Вчера
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ «СПЕЦИАЛЬНЫЙ ДЕТСКИЙ САД № 14 ГОРОДА ПАВЛОДАР»
07-10-2022 12:09
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ «СПЕЦИАЛЬНЫЙ ДЕТСКИЙ САД № 14 ГОРОДА ПАВЛОДАР»

Гүлнәр ҚұдайбергенқызыЖұмабекова

Басшы /Руководитель

 

Жанар Тлектесқызы Ильясова

Әдіскер /Методист

 

«Балабақша:коррекциалық жұмыс, тәжіремен бөлісу, перспектива»

 

«Детский сад:коррекционная работа, обмен опытом, перспектива»

Балабақшада 5 топ бар.  Оның ішінде мемлекеттік тілде оқытылатын 2 топ және орыс тілінде оқытылатын 3 топ.  Біз балабақшаға ЖСДМ қорытындысы негізінде INDIGO жүйесі арқылы кезек тәртібімен қабылдаймыз.

 Біздің балабақшаның басым бағыттары:

 1. Сөйлеуді түзету және дамыту

 2. Мектеп жасына дейінгі балалардың денсаулығын қорғау және нығайту

 АГ бар балалар саны жыл сайын артып келеді.  Сонымен қатар оларда диагноздар қатар жүреді.

 Балалар контингенті - 103 бала.

 Балалар келесі диагнозбен қабылданады: 1-2 дәрежелі ОРЖ және қатар жүретіндер, мысалы, CRA, ASD, кекіру және моторлы алалия.

 Балабақшадағы біздің педагогтар мен медицина қызметкерлерінің сапалық құрамы: тек 22 педагог, оның 18 (82%) жоғары білімді, 4 (18%) орта арнаулы білімі бар.

                Санат бойынша: 4 (18%) жоғары санатты, 9 (41%) бірінші санатты, 3 (14%) екінші санатты және 6 (27%) санатсыз.

 Мектепке дейінгі білімі бар тәрбиешілер саны 3 педагог - 14%;мамандар - 100%

 Медбике қызметкерлері: дәрігер - невропатолог, медбике.

 Балабақшада балаларды оқыту мен тәрбиелеуге жағдай жасалған.

 Логопед кабинеттері (5), психолог кабинеті, медициналық кабинет, музыка бөлмесі, әдістемелік кабинет және топ бөлмелері бар.

 Топтар қажетті материалдармен және құрал -жабдықтармен жабдықталған.  Қазіргі заманғы ақпараттық -техникалық база құрылды: компьютерлер, музыка орталығы, теледидар, сканер, принтерлер, проектор, магнитофон, интернет, балалармен және мұғалімдермен жұмыс жасауға арналған аудио және бейне материалдар.

 Мектептегі негізгі бағдарлама - мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2018 жылғы 29 желтоқсандағы No 721 бұйрығы;  Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2018 жылғы 24 қаңтардағы No01-17 жалпы сөйлеу қабілеті дамымаған балаларды мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудың арнайы (түзету) типтік оқу бағдарламасы.

 Балабақшаны дамытудың 2015-2020 жылдарға арналған тұжырымдамасы

 Мақсаты: оқу, түзету -сауықтыру іс -әрекетінің жүйесін ұйымдастыру мен мазмұнын оңтайландыруды қамтамасыз ету.

 Күтілетін нәтижелер:

 - мектепке дейінгі жастағы балалардың білімі мен тәрбиесінің сапасын арттыруға жету;

 - мектепке дейінгі жастағы балаларды оқытудың заманауи технологияларын енгізу;

 - педагогикалық қызметкерлердің кәсіби құзыреттілік деңгейінің жоғарылауына қол жеткізу;

 - мектепте сөйлеу бұзылыстарын түзету бойынша табысты жұмыс жасау үшін дамушы ортаны құру;

 - дәстүрлі емес емдік әдістер арқылы мектепке дейінгі балалардың физикалық жетілдірілуі, салауатты өмір салтын қалыптастыру;

 - материалдық -техникалық базаны нығайту және дамыту.

 - балаларға отбасылық тәрбие беру формаларын жетілдіру;

 - педагогикалық кеңестерде, шеберханаларда, мастер -класстарда, ата -аналарға кенесте ОНР бар мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудағы педагогтардың тәжірибесін зерделеу, жалпылау және тарату.

 Балабақшада күтілетін нәтижеге жету үшін: белсенді әдіс, «Сөйлеу», «Идея», «Здоровячок» шығармашылық топтары құрылды. Педагогтар балалармен түзету жұмысының ұзақ мерзімді жоспарларын, жеке бағдарламаларын құрды.  Балабақша ішіндегі педагогикалық кеңестерге, семинарларға, шеберлік сыныптарына қатысты.  Олар қалалық, облыстық іс -шараларға да қатысты.  Біз ата -аналармен кеңес, әңгіме, дөңгелек үстел, бірлескен іс -шаралар арқылы жұмыс жасадық

 Мұғалімдер өз жұмысында инновациялық технологияларды қолданады: мнемоника, TRIZ, биоэнергетикалық пластика, денсаулықты сақтайтын технологиялар, АКТ, Синквайн.

 Бұл ультрафиолет пен түзету жұмыстарын тиімдірек және тиімді етуге мүмкіндік береді.

 Болашаққа перспектива:

 1.Түзеу жұмыстарының тиімділігін арттыру.

 2.ООП бар балалардың қоғамға бейімделуі.

 3.Қалалық, облыстық және республикалық деңгейдегі мұғалімдердің тәжірибесін қорытындылау: