Қазақстан Республикасының білім беру саласына жаңа үлгілерді енгізу білім беру мазмұны мен оқу процесін ұйымдастыруды іріктеуге көңіл бөлуді талап етеді.
Бүгінгі күні нағыз жеке тұлғаға бағдарланған білім беру ортаны құру – бұл инновациялық педагогикалық іскерлікті енгізу: оқушының өздігінен білім алу процесін негіздейтін технологияларды іздеу және таңдау.
Екі жыл бойы білім беру бөлімінің әдістемелік кабинеті қала мектептері үшін инновациялық білім беру технологияларын енгізу және зерттеу бойынша жаттықтырушыларды дайындайды.
Жаттықтырушыны жасамайды,жаттықтырушы болып қалыптасады деген пікір педагогикалық шеберліктегі жұмысты белгілеп , құптады. Жаттықтырушы болам деген үміткер өздігінен білім алуын өзі қалыптастырады. Ал Жаттықтырушы мектеп, бұл үшін жағдай жасайды. Әлемге әйгілі психолог Леонтьев дәлелдегендей , қабілеттері бар таратушылармен қатынас және адамгершілік қасиет білімденудің ең басты фактор құралы ретінде қолданылады.Сондықтан Жаттықтырушы мектеп білім берудің ашық және кооперативтік технологиялары бойынша жұмыс істеуге талпынады. Қалалық деңгейдегі жаттықтырушылар шеберлік сағатының модераторлары: Барвих С.Н.(№28 ЖОМ), Абубакарова Е.И.(№26 ЖОМ), Грабович Т.Л.(СТИКС), Ендураева Е.Ю.(№39 ЖОМ), Вирясова Н.В., Мурадымова Г.Х., Басанец В.(№17 ЖОМ), Захарова И.А.(№14 ЖОМ), Липатова А.Я., Косова Л.П.(№41 ЖОМ), Садовая (№43 ЖОМ), Савченко Н.Б., Еленич Н.(№34 ЖОМ) болды.
Бұл кездесулердің практикалық маңыздылығы ішкі уәждің тұлғалық өсуін, мамандандырылған құзыреттілікті жетілдіретін жаңа формаларды іздеу және мұғалімнің мектептегі инновациялық іскерлікпен жұмыс істеуге дайындын екені туралы мұғалімдердің пікірлері куәгер етеді.
250-ден астам қызығушылық танытқан мұғалімдер шығармашылық ұжымға жиналып, №42 мектеп базасында кезекті ұйымдастырушы – әрекетті ойындар өткізді.
НурахметоваШ.С.,әдістемелік кабинеттің меңгерушісі.