Размер шрифта:
↑Наверх
Телефон доверия
8(7182)625053
email: pvldaryn@goo.edu.kz
Адрес: Город Павлодар, ул. Площадь Победы, 13
8(7182)627209
За год
За месяц
За неделю
Вчера
«Лучший педагог дополнительного образования»
17-11-2014 09:18
«Лучший педагог дополнительного образования»

..«КЕЛІСІЛГЕН»                                                                                                                      «БЕКІТЕМІН»

 Павлодар қ. білім берубөлімінің  басшысы      «ББУҚШО»  МҚКК директоры

_________ З. К. Мұқашева                                            ______ Н.Павловская

 

«ББУҚШО»МҚКК «Үркер»  фестиваль шеңберінде «Ең жақсы ҚББҰ» педагогикалық шеберлік   байқауы 

 

1.Мақсаты мен міндеті.

Байқау ұйымдастырушы-ұстаздардың қабілетін дамытуға бағытталған;

-талантты  ұстаздарды  айқындауға және қолдауға;

-ББУҚШО педагогикалық  жүйесін дамытудағы педагогикалық иннновацияны енгізу;

- қосымша білім беру ұстазының еңбегін  және кәсіби шеберлігін көтеру;

-ББУҚШО педагогикалық  ұжымының кадр құрамын сақтау;

2. Байқау ұйымдастырушысы.

Павлодар қаласы әкімдігі, Павлодар  қаласы білім беру бөлімі «Балалардың бос уақытын қамту және шығармашылық орталығы» МҚКК.

  Жеке шаралар ББУҚШО ББУҚК  негізінде  байқау ұйымдастырушылардың келісімі бойынша өткізіледі.

3.Байқау  қатысушылары.

Қаланың  мектептен  тыс  мекемелерінің қосымша білім беру ұстаздары.

4.Байқау өткізу мерзімі:қараша -желтоқсан 2014ж

Байқау өткізу мерзімі  белгілі себептермен  өзгеруі мүмкін

5. Өткізу тәртібі

 

Құжат тізімдемесі

Мерзімі

Ерекше шарттары мен талаптары

Байқау қатысушысының тапсырысы

20қарашаға дейін 2014.

№1  қосымшаға сәйкес.

 

Байқау сынағы

Мерзімі

Ерекше шарттары мен талаптары

1.Сараптама бағдарламасы:

Қосымша білім беру бағдарламасы

21қарашадан 24 қарашаға дейін 2014ж.

Қосымша білімнің білім беру  бағдарламасы.Бағдарлама   электрондық және  қағаз  түрінде тапсырылады.«Примерным требованиям к программам дополнительного образования детей» бағдарламасына сәйкес болу керек

2 ҚББҰ шығармашылық тұсау кесері:

- «Моё педагогическое кредо»

 

25қараша2014ж.,

Уақыт тәртібі  5 минут, осы уақытта балалар ұжымында қосымша білім беру  бағдарламасын жүзеге асыру бойынша немесе тәрбие жұмысын ұйымдастыру бойынша педагогикалық идеяларды және өз жеке қасиетін аша білу керек.Тұсау кесерге ұстаздардың тәрбиеленушілері, басқа ұстаздар және ата-аналар қоғамы өкілдерінің қатысуы керек. (ББУҚШО пресс залында өтеді). 

Осы байқауда қатысушыға ассистент  қолдауы қажет қатысушы балаларға қажет

Байқау тапсырмасының шартына және мақсатына көңіл бөлу,өз жұмысы және өзін өзі ұсыну түрі.

Нені ұсынады және қалай ұсынылатынын анықтау қажет (өзін өзі ашу мазмұны) (ұсыну түрі).
Бауқауға қатысушы кім оның  негізгі білімі,жұмыс орны,қызметі туралы айту.Жұмыс және жоспар туралы қысқаша айтып өтуге болады.

Байқау тапсырмасының ақпараттық блогын суреттеуі мүмкін.Бұл болуы мүмкін:фотосуреттер суреттер,сызбалар; қолөнер, макет,үлгілер,бейнематериалдар.Олардың болуы және іскерлі пайдаланылуы орындаудың көрнектілігін  көрсетеді,ұстаздың жұмысы туралы толық ұсынады.

3 Бағдарлама қорғау

25қараша2014ж.

 

Уақыт тәртібі – 10 минут,соның ішінде бағдарлама ұсынумен– 7 минут және  3 минутқа дейін байқау комиссиясының  сұрағына жауап беру үшін.Қорғау мультимедиялық   және басқа көрнектілерді  пайдаланылуын  ұсынады.

Қорғау–бұл  Бағдарламаға көрнекті материалдар қолданумен қысқаша түсініктеме.
Осы бағдарламаны  дайындауда  ойластыру қажет:
- Бағдарламаның жүргізуші идеясы;
- Бағдарлама  мазмұнын  дәлелдеп түсіндіру;
- Бағдарлама қорғау  бойынша  көрнекті  құралдарды  қамтамасыз ету.
Бағдарлама қорғауға  оның педагогикалық  маңыздылығын  және авторлық  ойын  қарастыру  қажет. Қатысушыларды  іріктеу  кезінде  алдымен  бағдарлама  мазмұнына  оның рәсімделуіне  және жүзеге асыру  шартына көңіл бөлу. Бағдарламаны  бала мен  ұстаздың  бірлескен  қызметі үлгісі ретінде түсіну, оқыту процесі,тәрбие  және  шығармашылық  дамуы.

4.Байқаушыға таныс емес бір топ балалармен ашық сабақ

2-5 желтоқсан 2014ж (жеке кесте бойынша)

 

Сабақ ұйымдастыру комитетімен анықталған, жалпы білім беру мектептерінің оқушыларымен өткізіледі.Балалар саны -15адам.Оқушылармен сабақ  ұзақтығы - 40 минут.Өз сабағын байқаушы қорытындылау үшін және әділ қазылардың сұрағына  жауап –5 минут.

Осы тапсырманы орындау барысында,ашық сабақ практикалық қызметте алдыңғы екі  сынақты орындау кезі жүзеге асырылады. 

Финалға алдыңғы турдан 5 ұпайдан көп жинаған  5  қатысушы өтеді

5. Финал

Суырып салма байқауы

Желтоқсан 2014ж.

Тәрбие процессі  қатысушыларының  әртүрлі  категориясымен байқаушылардың өзара қызмет  диологын болжайды (ересектер,балалар).30 мин. финалдың   алдына дейін ұйымдастыру комитетімен байқау өткізу шарты  хабарланады.

 

Байқау тапсырмаларының  бағалаукритерийі

Байқау сынағы

Қосымша  білім беру ұстаздары

 

1.Бағдарлама  сараптамасы

-«Примерным требованиям к программам дополнительного образования детей» бағдарламасына сәйкес болу керек

-баланың шығармашылық дамуы  үшін  жағдай құру;
-шығармашылық және тануға  жеке тұлғаның уәждемесін дамыту;
- баланың  эмоционалдық жағдайын қамтамасыз ету;
- оқушыларды жалпы адамгершілік  құндылыққа  баулу;
- оқушыларды  өзін жеке және кәсіби  анықтау үшін  жағдай жасау;
- кәмелетке толмағандарды  қиын  тәртіптен алдын алу;
- жалпы  білім беру мектептерінің білім беру бағдарламасымен оның келісімділігі  және ауыспалылығы;
- оқушылардың  жас ерекшелігін  есептеу;
- бағдарламаның  практикалық маңыздылығы,технологиясы
(оны педагогикалық ческой практикада пайдалану үшін қол жетімділігі );
- өз кәсіби  қызметінде инновациялық  қызметті  қолдану  және айқындау,қорытындылай  білу

 

2. Бағдарлама қорғау

 

3.Шығармашылық ашылуы:

- «Моё педагогическое кредо»тақырыбы бойынша ҚББҰ үшін.

Өзінің  мамандығына,ұжымына,балаларға деген қарым-қатынасын,өмірлік басымдылығын,педагогикалық идеяларын аша  білу;
- жалпы  және  кәсіби  эрудиция;
-мәдениетті орындауы;
-орындаудың түпнұсқалығы

 

4.

Байқаушыға таныс емес бір топ балалармен ашық сабақ.

- нақты мақсат қоя білу,міндеттерді анықтау  және оны шешу үшін  керекті құралдар  таңдай білу;

- сабаққа қойылған  мақсаттың  нәтиже сәйкестігі; - сабақтың аяқталуы және  оны өткізудің  тиімді  түрі; - балалардың қызығушылығын ояту және  шығармашылық  бірлестікте үйрену тілегі; -оқушылар арасында өзара қызметті ұйымдастыру іскерлігі; бірлескен  шығармашылық қызметке  әрбір оқушыны енгізу іскерлігі;
- балалармен  мәдени  қарым-қатынасы

 

5. Суырып салма байқауы

 

 

 

 

Қосымша№ 1

 

 «2014– ең жақсы қосымша білім беру ұстазы»байқауы туралы ережеге

 

 

«2014– ең жақсы қосымша білім беру ұстазы»байқауы  қатысушысының тапсырысы

 

«Балалардың  бос уақытын қамту  шығармашылығы  орталығы» МҚКК

Павлодарқ.

 

ҚББҰ

 

1.Тегі

 

 

2. Аты

 

3. Әкесінің аты

 

 

Жұмыс орны,атқаратын қызметі

 

 

(мекеменің толық атауы)

 

5.Жынысы

6. туған жылы

7.Мекенжайы, телефон (үй.,жұмыс.,ұялы)

 

 

 

 

 

8.Туған жері

 

 

 

(республика, өлке, облыс, аймақ, қала,аудан,ауыл)

 

9. Білімі

 

 

 

 

(оқу мекемесінің толық атауы,бітірген жылы)

 

10.Ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы

 

 

11.Білімдік  санаты

 

 

12.2013-2014 ж. ҚББҰ жетістіктері

 

 

 

 

 

13.Жұмыс өтілімі:

жалпы

педагогикалық

 

 

14. Осы білім беру мекемесіндегі жұмыс өтілімі

 

 

 

15.Байқау іріктеуіне  қатысуға  кепілдеме берілген  ҚББҰ кандидатурасы

 

 

16.ҚББҰ

17. ББКҚ меңгерушісі

 

 

ТАӘ

 

 

 

 

 

 

(қолы)

 

(қолы)

жылы,айы,күні«______»__________ 2014ж.

 

 

                       
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«СОГЛАСОВАНО»                                                                         «УТВЕРЖДАЮ»

Руководитель  отдела  образования                      Директор ГККП «ЦЗДТ»

г .Павлодара                                                                ________ Н. А. Павловская    _________ З. К. Мукашева

Городской смотр-конкурс педагогического мастерства

«Лучший педагог дополнительного образования»

в рамках фестиваля  ЦЗДТ  «Үркер» 

 

1.Цели и задачи:

Конкурс педагогов  дополнительного образованияспособствует:

- выявлению и поддержке талантливых педагогов;

- внедрению педагогической инновации в развитии воспитательной  системы;

- повышению профессионального мастерства и престижа труда педагогадополнительного образования.

2.Организатор конкурса.

 Центр занятости и детского творчества отдела образования акимата  города Павлодара..

3.Участники конкурса.

Педагоги дополнительного образования внешкольных учреждений  города.

4.Сроки проведения конкурса:  ноябрь-декабрь 2014г

Сроки проведения конкурсов могут быть изменены по объективным причинам

5. Порядок проведения 

 

Список документов

Срок

Особые условия и требования

Заявка  участника конкурса

До 20 ноября 2014.

Согласно Приложению№.1.

 

Конкурсные испытания

Срок

Особые условия, требования и рекомендации

1. Экспертиза программ:

дополнительная образовательная программа

с21по24 ноября 2014г.

Образовательная программа дополнительного образования. Программа сдаётся в  электронном  и бумажном виде. Программа должна соответствовать «Примерным требованиям к программам дополнительного образования детей»

2 Творческая  презентация ПДО:

- «Моё педагогическое кредо»

 

25.11.  2014г.,

Регламент не более 5 минут, в течение которых конкурсант должен раскрыть свои личностные качества и ведущие педагогические идеи по реализации программы дополнительного образования в детском коллективе. В презентации возможно участие воспитанников педагога, других педагогов и представителей родительской общественности (из расчёта, что действие происходит в пресс зале ЦЗДТ). 

В данном конкурсе конкурсанту необходима поддержка ассистентов,которые  отвечают за детей-участников

Следует обратить внимание на цель и условия проведения конкурсного задания, саму форму представления себя и своей работы.

Необходимо определить, что представлять (содержание самопрезентации) и как представлять (форму подачи).
Целесообразно сказать о том, кем является конкурсант, его базовое образование, место работы, должность. Очень кратко рассказать о перспективах работы и планах.

Возможно, проиллюстрировать информационный блок конкурсного задания. Это могут быть стенды с фотографиями, рисунками, таблицами, поделки, макеты, модели, видеоматериалы и др. Их наличие и
умелое использование придает выступлению наглядность, дает более полное представление о работе педагога.

3 Публичнаязащита программ.

 

25.11. 2014г.

 

Регламент – 10 минут, в том числе на представление программы – не более 7 минут и до 3 минут для ответов на вопросы конкурсной комиссии. Защита предполагает использование мультимедийной презентации и другой наглядности..

Защита - это краткая аннотация к Программе с использованием наглядных материалов.
При подготовке к этому заданию необходимо продумать:
- ведущую идею Программы
- аргументированное объяснение содержания Программы
- обеспечение наглядными материалами выступления в ходе защиты  Программы
-з ащиту Программы необходимо рассматривать с позиции её педагогической значимости и авторского замысла
-  необходимо обратить внимание на содержание программы ее оформление и условия реализации
-  программу следует понимать как модель совместной деятельности педагога и ребенка, отражающую процесс обучения, воспитания и творческого развития.

4. Открытое занятие

с группой детей, не знакомых конкурсанту.

 

2-5декабря  2014г.

(по отдельному графику)

 

Занятие проводится с учащимися общеобразовательной школы, определённой оргкомитетом. Количество детей – не более 15 человек. Продолжительность занятия с обучающимися - 45 минут.. Для самоанализа  занятия и ответов на вопросы жюри – до 5 минут.

При подготовке к выполнению этого задания следует помнить о том, что открытое занятие является иллюстрацией того, как в практической деятельности осуществляется все то, о чем говорилось при выполнении первых двух публичных испытаний.

В финал проходят 5 участников,  набравших наибольшее количество баллов в предыдущих турах

5. Финал  (импровизированные  конкурсы)

Декабрь 2014г.

Предполагает диалоговое взаимодействие конкурсанта с различными категориями участников воспитательного процесса (взрослые, дети). Условия проведения конкурса объявляются оргкомитетом за 30 мин. до начала финала.

         

Примерные критерии оценки конкурсных заданий

Конкурсные испытания

Педагоги дополнительного образования

1. Экспертиза программ

- соответствие «Примерным требованиям к программам дополнительного образования детей»

- создание условий для творческого развития личности ребенка
- развитие мотивации личности к познанию и творчеству
- обеспечение эмоционального благополучия ребенка
- приобщение обучающихся к общечеловеческим ценностям
- создание условий для личностного и профессионального
самоопределения обучающихся
- профилактика асоциального поведения несовершеннолетних
- преемственность и согласованность ее с образовательными
программами общеобразовательной школы
- учет возрастных особенностей обучающихся
- практическая значимость, технологичность Программы
(доступность для использования ее в педагогической практике)
- умение анализировать, обобщать, выявлять и применять
инновационные идеи в своей профессиональной деятельности

2. Публичнаязащита программ

3. Творческая  презентация:

- для ПДО по теме «Моё педагогическое кредо».

- умение раскрыть свои ведущие педагогические идеи

-жизненные приоритеты, отношение к детям, коллегам, профессии
- общая и профессиональная эрудиция
- культура публичного выступления
- самобытность и оригинальность выступления

4. Открытое занятие

с группой детей, не знакомых конкурсанту.

- умение поставить конкретную цель, определить задачи и подобрать нужные для их решения средства

- соответствие результата поставленной цели занятия

-завершенность занятия и эффективность формы его проведения

- умение пробудить интерес у детей и желание заниматься в аналогичном творческом объединении

- умение организовать взаимодействие обучающихся между собой

 - умение включить каждого обучающегося в совместную творческую деятельность
- культура общения с детьми

5. Импровизированный  конкурс

 

 

 

 

 

Приложение № 1

 

К положению о конкурсе «Лучший педагог дополнительного образования – 2014»

 

Заявка участника конкурса

«Лучший педагог дополнительного образования – 2014»

 

ГККП «Центр занятости и детского творчества»

Г.Павлодар

 

ПДО

 

1. Фамилия

 

 

2. Имя

 

3. Отчество

 

 

Место работы, занимаемая должность

 

 

(полное наименование учреждения)

 

5. Пол

6. Дата рождения

7. Домашний адрес, телефон (дом., раб., сот)

 

 

 

 

 

8. Место рождения

 

 

 

(республика, край, область, округ, город, район, посёлок, село, деревня)

 

9. Образование

 

 

 

 

(полное наименование учебного заведения, год окончания)

 

10. Учёная степень, учёное звание

 

 

11. Квалификационная категория

 

 

12. Достижения  ПДО  с 2013 года

 

 

 

 

 

13. Стаж работы:

общий

педагогический

 

 

14. Стаж работы в данном общеобразовательном учреждении

 

 

 

15. Кандидатура ПДО  рекомендована к участию в конкурсном отборе

 

 

16. ПДО

17. Заведующий ДДК

 

 

ФИО

 

 

 

 

 

 

(подпись)

 

(подпись)

Год, месяц, число «______»__________ 2014 г.