01.02.2011 күні сағат 11.00- де педагогикалық кеңес өтті. Педкеңес тақырыбы: "Тәрбие жүйесінде оқушылардың шығармашығын дамытуда мұғалім құзыреттілігін қалыптастыру жолдары".
Педкеңестің барысы мына іс-әрекеттерден тұрды:
1. Ұстаздарды күтіп алу және парақтарды тарату, соған сәйкес отыруын қадағалау.
2. Педкеңес тақырыбын оқылады: Тәрбие жүйесінде оқушылардың шығармашығын дамытуда мұғалім құзыреттілігін қалыптастыру жолдары
3. 2009-2010 оқу жылындағы педкеңестің шешімін қайта қарау, талқылау.
Педкеңесте тәрбие ісінің меңгерушісі Шулбаева Қ.Б. «Тәрбие жүйесінде оқушылардың шығармашығын дамытуда мұғалім құзыреттілігін қалыптастыру жолдары» атты тақырыпта
2-ші баяндаманы «Мұғалім мен оқушы портфолиосы» әлеуметтік ұстаз А.К.Қазымбетова оқыды. 3-ші баяндаманы «Өзін-өзі тану бағдарламасының маңызы» мектеп психологі З.М.Исенова оқыды. 4-ші баяндаманы «Мұғалім мен оқушы арасындағы қайшылықтарды шешу» тәрбие ісінің меңгерушісі Серимбаева Д.Т. оқыды.
Педкеңестің ІІ бөлімі Сергіту сәті: « Еркін махаббат» қысқаметражды фильмді тамашалаудан басталды. Көрсетілген фильм негізінде төмендегі жағдаяттарды шешу жолдарын көрсету керек болды.
№ | Бағалау критерийі | 5 | 4 | 2 | 3 | 1 |
1 | Сабақ барысындағы мұғалімнің іс-әрекеті |
|
|
|
|
|
2 | Сабақ үстіндегі оқушылардың іс-әрекеті |
|
|
|
|
|
3 | Сабақ барысындағы сыныптың жалпы көрінісі |
|
|
|
|
|
4 | Ата-ана көзімен қарағанда сіздің бағаңыз |
|
|
|
|
|
5 | Директордың орнында сіз болсаңыз... |
|
|
|
|
|
«Мұғалім тұлғасын» моделге салу, оны қорғау;
№1. «Шығармашыл, ізденімпаз мұғалім»
№2. «Көзге түспейтін, бар-жоғы білінбейтін ұстаз»
«№3. «Шығармашыл, ізденімпаз оқушы»
№4. «Нашар оқитын, тәртіпсіз оқушы»
4.Оқушы мен мұғалімнің шығармашылық жетістіктерін марапаттау сәті болды.
5. Педкеңестің шешімін шығару. Көпшілікке жария етілді.
6. «Қара жорға» биімен педкеңесті қорытындыладық.