
N42 мектепке дейінгі гимназияның мақсаттырының бірі– балалардың іс-әрекетіндегі бастаманы ынталандыру, іс-әрекет әдістерін таңдауда және оларды жүзеге асыруда дербестікті ынталандыру.
Баланың бастамасын, пікірін және қалауын ескере отырып, олар үшін қызықты ойын түрін қалай ұйымдастыруға болады?
Әрине, топ бөлмесіндегі дамып келе жатқан пәндік-кеңістіктік орта, онда 3с-әрекеттер мен ойындарға қажетті барлық материалдар баланың қолы жететін жерде болуға ықтимал. Балалар өз бетінше әрекеттен оң эмоциялар алып, жаңа білім алады. Балалар іс-ірекет кезінде өздерін еркін сезінеді.
N42 мектепке дейінгі гимназия педагогтары әр балаға көңіл бөліп, оның мұң-мұқтажын, қабілетін тыңдап, білімдерін ойын түрінде ұсынады. Кішкентай сергек жалықса, педагогтар шаршаудың алғашқы белгілері байқала салысымен басқа ойын түрін беруге дайын.
Баланың зейіні тұрақсыз, бала ұзақ уақыт бойы бір тапсырмаға зейінін шоғырландыра алмайды. Сондықтан педагогтер әртүрлі типтегі тапсырмаларды әзірлейді, бір уақытта барлық балалармен ғана емес, сонымен қатар шағын топтағы іс-әрекеттерді ұйымдастырады. Балалар іс-әрекетінің бірнеше түрін бір мезгілде ұйымдастыра отырып, балаларға осы әрекеттердің бір түрінен өздері ұнататын екінші түріне өтуге рұқсат етіледі. Балалардың әр түрлі іс-әрекеттері үстел басындағы топ бөлмесінде ғана емес, сонымен қатар ойын алаңында серуендеу кезінде, сондай-ақ күннің бірінші жартысында да, екінші жартысында да балаларға ыңғайлы жағдайда ұйымдастырылады.