Размер шрифта:
↑Наверх
Телефон доверия
32-30-51
email: raduga96pvl@mail.ru
Адрес: Лермонтов к-сі, 97
32-73-06.32-33-86
Back to the main page of the department of education
График приема граждан:
часы работы: с 9.00 до 18.00, перерыв на обед: с 13.00 до 14.00 прием граждан: среда - с 16.00 до 19.00, пятница -с 8.00 до 11.00
In a year
In a month
In a week
Yesterday
ОРТАЛЫҚТА ҚАЛЫПТАСТЫРЫЛАТЫН ПЕДАГОГТАР ПОЗИЦИЯЛАРЫ

 

 

 ОРТАЛЫҚТА ҚАЛЫПТАСТЫРЫЛАТЫН ПЕДАГОГТАР ПОЗИЦИЯЛАРЫ

ТЕХНОЛОГ – білім беру жағдаяттарын технология тұрғысынан  жобаландыратын педагог.

ТЬЮТОР – әр баланың жеке – білім беру бағдарламалары бойынша оқытуды ұйымдастыратын педагог.

АБИЛИТАТОР – денсаулықты сақтау ортасын қалыптастыратын педагог. 


«РАДУГА» ҮЙЛЕСІМДІ ДАМУ ОРТАЛЫҒЫ

ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК ҚЫЗМЕТІНІҢ

МОДЕЛІ

МАҚСАТ

МАЗМҰН ЖҰМЫС ТҮРЛЕРІ

НӘТИЖЕ

I. «Педагогтарды теоретиялық, философиялық, әдіснамалық дайындау» қызметінің бағыты
Қызметкерлердің ғылыми таным, ұғыну заңдарын, педагогтардың зерттеу қызметінің бағдарларын меңгеру. Зерттеу практикасы тәсілдерімен жаңа білім беру практикасының құрылу қағидаларымен таныстыру. «Педагогикалық шеберлік», семинарлар, шеберлік сыныптар. Педагогтарды өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру режиміне қосу.
II. «Зерттеу жұмысы» қызметінің бағыты
Педагогтардың зерттеу жұмысын қалыптастыру Жаңа технологичлар мен білімнің жаңа мазмұнын игерудегі проблемаларды өңдеу және шешу. Балалар білімінің сапасын дамыту мәселелерін шешу. «Үздіксіз білім беру университеті», зерттеу және жобалық топтар, уақытша және тұрақты топтар, зерттеу зертханалары. Білім берудің жаңа практикасы. Жұмыс тәжірибесінен авторлық әдістемелік нұсқаулар шығару.
III. «Қоғамдық сараптама» қызметінің бағыты
Рефлексиялық практиканы ұйымдастыру Педагогтар жетістіктерінің деңгейін көрсететін бағалау пайымдаулары негізінде олардың зерттеу қызметінің нәтижелері туралы ұжымдық пікір әзірлеу. Конференциялар, конкурстар, авторлық жобалар мен бағдарламалар, дидактикалық жинақтар, жарияланымдар және т.б. шығару Педагогтардың біліктілігін арттыру, жетпейтін кәсіби біліктерді қалыптастыру қажеттілігі.