Размер шрифта:
↑Наверх
Сенім телефоны
8(7182)548075
email: sad112@goo.edu.kz; @yasli_sad_112 on Instagram
Мекенжайы: Естай көшесі, 91/1
8(7182)548075 басшы, 8(7182)548076 вахта, 8(7182)548073 бухгалтерия
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сәрсенбі 09.00- 13.00 Жұма 14.00-17.00
Бір жылда
Бір айда
Бір аптада
Кеше
Музыка үйге қалай келеді
Глинка, Чайковский, Моцарт... бәріне белгілі есімдер. Оларға данышпандардың жолын кім таңдады: табиғат, ата-аналар, тәрбиешілер? Біз жиі естиміз: "ұлы әкесіне барған болуы керек, оның музыкалық құлағы мүлдем жоқ". Бұл балаларда қабілетсіздіктің себебін анықтаудың кең таралған формуласы. Бірақ мұғалім-музыканттар әркімнің музыкалық іс-әрекетіне бейімділігі бар деген пікірге келді.
 
Табиғат адамды жомарттықпен марапаттады. Ол оған қоршаған әлемді есту, көру, сезіну үшін бәрін берді. Ана құрсағында да бала оның дауысын естиді және таниды. Бала дүниеге келген алғашқы күндерден бастап көптеген дыбыстармен қоршалған: өз дауысы, құстар мен жануарлардың дауыстары, жақын адамдардың дауыстары, жапырақтардың жұмбақ сыбдыры, жаңбыр, жел шуы... содан кейін сүйікті ойыншықтар көмекке келеді: сылдырмақтар, сыбдырлар, сылдырмақтар екі жасқа дейін музыка тыңдау кезінде жақсы, ескі, бірақ скучно сылдырмақтардың орнына келеді нағыз музыкалық аспаптар.
 
2 жастан 3 жасқа дейінгі кезең нәрестені музыкалық аспаптармен таныстыру үшін ең қолайлы. Барабан, сіз сенімді бола аласыз, "ура" - да қабылданады. Баланы қолын шапалақтауға, саусақтарын түртуге шақырыңыз. Барабанды ұрыңыз, осылайша Сіз қабылданған дыбыстардың ауқымын кеңейтесіз және одан әрі манипуляцияларға деген қызығушылықты оятасыз. Жалғыз шарт-жарақаттануды болдырмау үшін таяқшаларды әзірге бір жаққа қою керек. Дабыл-барабанның күрделі нұсқасы – сіз ұрып-соғып, қоңырау шала аласыз. Балаңызға әуендерді қалай сүйемелдеуге болатынын көрсетіңіз. Көптеген нұсқалар бар: 1. Күшті соққылар / шегіртке шөпте отырды.../; ұзын дауысты дыбыстар үшін қоңыраулар дірілдейді / ал маған жаз-а-а-Ах аң аулау.../. Бұл музыкалық аспаптарда қарқынның не екенін көрсеткен дұрыс.
 
Балалар қадамдармен байланысты жақсы қабылдайды:" жоғарғы...жоғарғы...жоғарғы... " - баяу қадам," жоғарғы топ "-қалыпты қарқынмен кідіріссіз қадамдар," Топоптоп " -тез жүгірді.
 
Келесі қадам-әр түрлі дыбыс ұзақтығы менмағын көрсету. Сол қолыңызбен барабанды баяу және ритақты (екі секундта бір рет) ұрыңыз, содан кейін оң қолыңызды қосыңыз (әр секунд сайын). Ол сол қолмен бір соққыға, оң жақпен екі соққыға шығады. Енді балаңызға сол қолыңызды "ауыстыруды" ұсыныңыз. Алдымен алақаныңызды үстіне қойып ,мақты сезініңіз, содан кейін алақаныңызды ақырын алып тастаңыз және біздің алдымызда соққылардың тандемі бар. Әрі қарай, сіз "ұпайлармен" өзгересіз, жылдамдықты арттырасыз немесе баяулатасыз…
 
Баланы қасықпен таныстырыңыз. Оларды сатып алудың қажеті жоқ, мүмкін әр үйде бірнеше ағаш қасық бар шығар. Оларды артқы жағымен бүктеңіз, ыңғайлы болу үшін оларды резеңке таспамен бекітіңіз. Қасықтарды тым қатты қыспай, бекітілген ұштардан ұстап тұру керек, әйтпесе қысылған кезде олар дыбыс шығармайды. Балаларға дұрыс қасық алу оңай емес, оны сылдырмақ сияқты ұстау әдеттегідей. Қолдың босаңсуына қол жеткізу керек. Қасықтардың дыбысы дәстүрлі түрде халық әндерімен, әуендерімен және әндерімен үйлеседі.
 
Осылайша музыка сіздің үйіңізге біртіндеп еніп, сіздің серігіңізге айналады.
 
Музалар.жетекшісі Т. В.Захарова