Размер шрифта:
↑Наверх
Телефон доверия
8(7182)548075
email: sad112@goo.edu.kz; @yasli_sad_112 on Instagram
Адрес: Естай көшесі, 91/1
8(7182)548075 басшы, 8(7182)548076 вахта, 8(7182)548073 бухгалтерия
Back to the main page of the department of education
График приема граждан:
Сәрсенбі 09.00- 13.00 Жұма 14.00-17.00
In a year
In a month
In a week
Yesterday
Балалар командасын қалыптастыру және балаларды дамыту үшін оның маңыздылығы мен ойыны
Ойын балалар іс-әрекетінің маңызды түрі болып табылады және даралықты қалыптастыру және балалар командасын қалыптастыру үшін үлкен маңызға ие. Өкінішке орай, ойындар жиі назардан тыс қалады, олар тек балалардың көңілін көтереді және оларда бәсекелестікті дамытады деп қателеседі. Дұрыс таңдалған ойындар балалардың моральдық-еріктік қасиеттерін қалыптастырудың тиімді құралы болып табылады, балалардың әлемге әсер ету қажеттілігін жүзеге асырады. Ойындар балаларды оқу процесіне енгізуге, оларды жүктемелерге, соның ішінде мектеп жасына дейінгі бала әлі үйренбеген мектептегі қарым-қатынас жүктемелеріне дайындауға көмектеседі. Шынында да, ойында балалар құрдастарымен дербес сөйлеседі, оларды бір мақсат, оған жету үшін бірлескен күш-жігер, ортақ мүдделер мен тәжірибелер біріктіреді. Ойында бала ұжымның мүшесі болады, өзінің іс-әрекеті мен іс-әрекетін бағалауды үйренеді. Ойын-бұл мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасына тән, әлеуметтік тәжірибені игерудің өзіндік тәсілі. Мұғалім В. А. Сухомлинский ойын-бұл баланың әлеміне қоршаған әлем туралы идеялар, ұғымдар ағыны енетін үлкен жарық терезе екенін атап өтті. Ойын тиімді қарым-қатынас дағдыларын қалыптастырады, қоғамдастық сезімін, зейінді дамытады, өз ойларын дұрыс айтуға және диалог құруға үйретеді, сөйлеуді дамытады. Бала өз ойларын, сезімдерін, ұмтылыстарын білдіруді үйренеді, өз іс-әрекетін, ойларын қатаң ойын ережелеріне бағындыруды үйренеді, мақсатты болуды үйренеді.
 
Ойынның тәрбиелік мәні көбінесе мұғалімнің шеберлігіне, баланың психологиясын білуге, оның жас және жеке ерекшеліктерін ескеруге, балалардың қарым-қатынасын дұрыс және дұрыс басқаруға байланысты. Тәрбиешінің міндеттері-ойыншылардың назарын сезімдер мен іс-әрекеттердің ортақтығын тудыратын мақсаттарға аудару, балалар арасындағы достыққа, әділеттілікке және өзара жауапкершілікке негізделген қатынастарды орнатуға ықпал ету. Тәрбиеші іс жүзінде балаға оның іс-әрекеттерінің қайсысы жақсы, қайсысы жаман екенін түсіндіре алады, осылайша баланың адамгершілік қасиеттерін қалыптастырады, балаға ұтылған кезде көңілін қалдырмауға және жеңіске жеткенде босқа кетпеуге көмектеседі (жеңімпазға команданы жеңілген командаға қол шапалақтауға шақырыңыз).
 
Бұл бөлімде тәрбиешіге тәрбие мен оқу процесін ұйымдастыруға көмектесетін әртүрлі ойындар ұсынылған. Танысу ойындары балаларға балалардың Жасын және олардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, танысу кезінде пайда болатын табиғи кедергіні