Ата-аналарға пайдалы
Елес пен қиял-бұл бала өмірінің маңызды жағы. Ал қиял әсіресе 5 жастан 15 жасқа дейін қарқынды дамиды. Балалардың қиялдай білу қабілетінің төмендеуімен бірге жеке тұлға ретінде дамуы нашарлай бастайды, шығармашылық ойлау қабілеті төмендейді , өнерге, шығармашылық белсенділікке деген қызығушылық жоғалады. Балалардағы шығармашылық қиялды дамыту үшін бейнелеу іс-әрекетінің ерекше ұйымы қажет.
Сурет салудан бала тек пайда көреді. Сурет салу, баланың ойлау қабілетімен байланысы әсіресе маңызды. Бұл жағдайда жұмысқа визуалды, моторлы, бұлшықет - сенсорлық анализаторлар іске кіріседі. Сонымен қатар, сурет есте сақтау, зейін, ұсақ моториканы дамытады, баланы ойлауға және талдауға, өлшеуге және салыстыруға, құрастыруға және елестетуге үйретеді.
Кескіндеме сабақтары және жалпы сурет салубалаларға нені үйретеді?
1. Өзін - өзі тану, балаларда өзін-өзі көрсету қалыптасады - "мен сурет салатын адаммын". Бұл жерде тек "қалайды немесе қаламайды" маңызды емес, сондай-ақ кімде-кім "біледі және жасайды" деген ұғым бар. Бұл ең ерте жастан қалыптасады. Адам өзін іс-әрекет арқылы, іс арқылы анықтай алатындығына үйренеді.
2. Сурет салу кезінде мидың оң және сол жақ жарты шарлары бір-бірімен белсенді әрекеттеседі. Ұшаралық байланыстар да белсенді түрде құрыла бастайды. Оң және сол жақ жарты шарлар да белсенді.
3. Бала сурет салғанда, ол нәтиже алады. Сурет салу процесінде бала тәжірибе жасайды, ойнайды және ол сурет салады - оның іс-әрекетінің түпкілікті, көрінетін нәтижесі пайда болады. Ал егер ол ойыншықтармен ойнаса, оның іс-әрекетінің көрінетін нәтижесі болмайды. Мен ойнадым, ойыншықтар қалды. Шашыраңқы ойыншықтардан басқа нәтиже жоқ. Міне, айналып келгенде, жаңа заттармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырумен қатар, нәтижеге бағдар жасалады.
4. Бала кескіндеме сабақтарының арқасында жалпыадамзаттық мәдениетке қосылады. Егер біз онымен сөйлесіп, өнер туындыларын, картиналарды көрсететін болсақ, онда біз және басқа адамдар үшін өнер мен мәдениеттің маңыздылығын көрсетеміз.
5. Баланың қызығушылықтары көбейе бастайды. Қызығушылықтары аз адамдар депрессияға бейім, қоғамға қарсы мінез-құлыққа бейім. Балалардың қыңырлығының жиі себептері - "ештеңе істемеу", " мен ештеңе істей алмаймын".
6. Сабақ барысында бала өз уақытын құрылымдауды үйренеді.
7. Бала шындыққа шығармашылық көзқарасты қалыптастырады. Неліктен, егер адам сурет салса, шындыққа шығармашылық көзқарас қайдан пайда болады? Сабақ барысында бала шындықты басқаша қабылдауға болатындығын түсіне бастайды, сонымен қатар әр адамның оны жеке қабылдауы болады. Сондай-ақ, бір әлемді көрсету әртүрлі көрінуі мүмкін. Суретшілер өз шығармаларында шындықты қабылдайды, өзгертеді және білдіреді. Мұны өз үйінде, достарында және әйгілі суретшілердің суреттерінде көрген бала шексіз нұсқаларды көруді үйренеді.
8. Ол қиял мен кеңістіктік интеллектті жетілдіреді. Өнерге араласпаған адамдардың көпшілігі бәрін тегіс көреді.
9. Келесі маңызды аспект – сурет салумен айналысатын балалар ақпаратты қабылдау мен өңдеудің көрнекі жағын тез дамытады.
10. Кескіндеме сабақтары мектепке дайындықтың маңызды элементі болып табылады. Сонымен қатар, сабақтар ұсақ моториканың дамуына ықпал етеді.
11. Баланың үстелде отырып, жұмысты қызығушылықпен орындауы жақсы нәтижет көрсетуг ықпал етді, бала біртіндеп тәртіпке үйренеді.
12. Сабақтарды дұрыс өткізу маңызды. Егер сабақ жүргізетін адам өзінің наразылығын көрсетпесе және балаға: "Міне, сіз бәрін дұрыс жасамадыңыз" деп айтпаса және, керісінше, оны дербестікке шақырса, онда бала қателіктерден қорқуды тоқтатады. Кескіндеме-бұл үздіксіз эксперимент, сондықтан қателер болмауы әбден мүмкін. Ондағы кез-келген нәтиже қанашғаттанарлық, өйткені "қателіктен" сіз әрқашан таңқаларлық нәрсе жасай аласыз. Мұндай жағдайда бала жаңа нәрсеге бейім болады, демек, оқуда жеңістіктерге жете біледі.
13. Кескіндеме сабақтары ассоциативті ойлауды дамытуға да ықпал етеді.
14. Баланың ортақ нәрсені табу қабілеті, сондай-ақ нақты айырмашылықтарды табу қабілеті жақсарады, яғни.салыстыру және жалпылау қабілеті.
15. Сурет салу кезінде өз қызметінде бір мақсатқа шоғырлану және істі соңына дейін жеткізу мүмкіндігі жетілдіріледі.
16. Жұмыстың әртүрлі сипаттамаларын, орындау нюанстарын талқылау кезінде біз баланың сөйлеуін, қарым-қатынас жасау қабілетін дамытамыз. Кескіндеме-бұл қарым-қатынас құралы. Бала өзінің сезімдерін, жан күйін, түсініктерін сурет арқылы жеткізуді үйренеді.
17. Кеңістікте шарлау қабілетін жетілдірілуде, оны жазықтықта шартты түрде көрсете білу мүмкіндігі пайда болады.
18. Сурет салу кезінде, көркем шығармаларды талқылау кезінде баланың эмоцияларын білдіру мүмкіндіктері кеңейеді. Көп жағдайда баланың өмірі эмоционалды түрде мазмұнды болады.
19. Шығармашылықпен айналыса отырып, бала "әлемнің жаратушысы" бола алды. Ол өз әлемін жасауға дағдыланады. Бұл өте маңызды сәт.