Размер шрифта:
↑Наверх
Сенім телефоны
(WhatsApp-желісін қолдану мүмкіндігі бар) "жедел телефон желісі" +77779360693 8-(7182)-53-80-42
email: pavlodar18@mail.ru
Мекенжайы: Павлодар қаласы, Мир көшесі, 11/1
(WhatsApp-желісін қолдану мүмкіндігі бар) "жедел телефон желісі" +77779360693 8-(7182)-53-80-42
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сәрсенбі сағ. 9.00-ден сағ. 18.00-ге дейін
Как часто Вы посещаете наш сайт?
Голосовать
часто - 4
очень редко - 2
нечасто - 0
Всего проголосовало: 6
Смотреть результат
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Қорытынды өзін-өзі бағалау нәтижелері бойынша

Қорытынды

өзін-өзі бағалау нәтижелері бойынша

Павлодар қаласы білім бөлімінің, Павлодар облысы білім басқармасының" Павлодар қаласының № 18 сәбилер-бақшасы " коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны

бастап

2023 жылғы" 01 " Қыркүйек, 15 сағат 00 минут

 

  • Білім беру ұйымының өзін-өзі бағалауын "Павлодар қаласының № 18 сәбилер-бақшасы" КМҚК бұйрығымен бекітілген комиссия жүргізді:
  • Қызылрова Бибігүл Елубайқызы, "Павлодар қаласының № 18 сәбилер-бақшасы" КМҚК басшысы, комиссия төрағасы;
  • Киселева Любовь Николаевна, " Павлодар қаласының № 18 сәбилер-бақшасының "әдіскері, комиссия мүшесі;
  • Терновская Лина Анатольевна, "Павлодар қаласының № 18 сәбилер-бақшасының" логопед, комиссия мүшесі;
  • Черныш Наталья Владимировна, "Павлодар қаласының № 18 сәбилер-бақшасының" тәрбиешісі, комиссия мүшесі;

Айтуар Ляла Матьевна, "Павлодар қаласының № 18 сәбилер-бақшасы" КМҚК Қазақ тілі мұғалімі, комиссия мүшесі.

Комиссия бағалау критерийлеріне сәйкес білім беру ұйымдарына бағалау жүргізу кезінде негізгі бағыттар мен зерттеу объектілері бойынша Өзін-өзі бағалау материалдарына талдау жүргізді, оның ішінде көрсетілетін білім беру қызметтерінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарына сәйкестігіне талдау жүргізді.

Өзін-өзі бағалау материалдарын зерделеп, оларды білім беру саласындағы ақпараттандыру объектілерінде орналастырылған мәліметтермен және ұйымдар мен уәкілетті мемлекеттік органдардың мәліметтерімен салыстыра отырып, комиссия "Павлодар қаласының № 18 сәбилер-бақшасы"КМҚК қызметінің сандық және сапалық көрсеткіштерін бағалау және егжей-тегжейлі талдау жүргізді.

  • Білім беру ұйымы туралы жалпы мәліметтер
  • білім беру ұйымының толық атауы: Павлодар облысы білім басқармасының, Павлодар қаласы білім бөлімінің "Павлодар қаласының № 18 сәбилер-бақшасы" коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны;
  • білім беру ұйымының орналасқан жері (заңды мекенжайы және нақты орналасқан мекенжайы): 140000, Қазақстан Республикасы, Павлодар облысы, Павлодар қаласы, Мира көшесі 11/1;
  • заңды тұлғаның байланыс деректері (телефон, электрондық пошта, web-сайт): эл.пошта: pavlodar18@mail.ru Тел. +7 (7182) 530779
  • заңды тұлға өкілінің байланыс деректері (басшының Т.А. Ә., лауазымға тағайындау туралы бұйрықтың көшірмесі): заңды тұлғаның уәкілетті органы тағайындаған басшы-Бибігүл Елубайқызы Қызырова, "Павлодар қаласының білім бөлімі" ММ лауазымға тағайындау туралы 09.07.2015 жылғы № 172-ДЗ бұйрығы.
  • құқық белгілейтін және құрылтай құжаттары (заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу не қайта тіркеу туралы анықтаманың/куәліктің және Жарғының көшірмесі қоса беріледі): коммерциялық емес акционерлік қоғам филиалының Жылжымайтын мүлікке құқықтарды және заңды тұлғаларды тіркеу бөлімі берген заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы анықтама
  • "Павлодар облысы бойынша" Азаматтарға арналған үкімет " мемлекеттік корпорациясы 12.01.2021 жыл.

рұқсат беру құжаттары (білім беру қызметіне лицензия және оған қосымша және (немесе) мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласындағы қызметтің басталғаны туралы хабарламаны жіберу туралы талон): қызметті жүзеге асырудың басталғаны туралы 25.01.2021 жылғы № kz23rvk00028300 хабарлама.

Оқыту нәтижелеріне бағдарланған білім беру мазмұны.

Білім беру салалары мен ұйымдастырылған оқу қызметінің МЖМБС талаптарына және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына (бұдан әрі – БҚО ТБТ) сәйкестігі.

Талдау нәтижелері:Осы критерий бойынша талдау үшін ұсынылған құжаттарды зерделеу тексерілетін кезеңдегі барлық оқу жұмыс жоспарларын, ұйымдастырылған оқу қызметінің кестелерін мекеме басшысы бекітіп, мөрмен куәландырғанын көрсетті.Негізгі білім беру бағдарламаларын іске асыратын оқу жұмыс жоспарлары мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласындағы мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарына сәйкес жасалды, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығына сәйкес әзірленді.Оқу жоспарының инвариантты бөлігі келесі қызмет түрлерімен ұсынылған: коммуникативті танымдық, танымдық, зерттеу, зерттеу, танымдық, коммуникативті, еңбек, шығармашылық, бейнелеу және оларды әртүрлі іс-әрекеттерді ұйымдастыру арқылы біріктіру арқылы жүзеге асырылады.Жыл сайын Жұмыс оқу жоспарын Павлодар қаласының білім бөлімімен келісу жүзеге асырылады. Оқу жұмыс жоспарына түсіндірме жазба жасалды. Оқу жұмыс жоспарларында екі құрамдас бөлік бар: инвариантты, вариативті "Өлкетану".Тәрбиеленушілердің апталық оқу жүктемесінің көлемі, ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы кестемен көрсетілген және санитарлық-гигиеналық нормалар мен ережелерге сәйкес келеді.Әр жас кезеңіне арналған оқу жүктемесінің шеңбері белгіленді.

Осылайша, оқу жұмыс жоспары, ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің кестесі мектепке дейінгі ұйымдағы білім беру процесін құрылымдауды, олардың мемлекеттік талаптарды орындауын қамтамасыз етуді және жалпы білім беру бағдарламаларын іске асыруды көрнекі түрде көрсететіні анықталды.

Қорытынды:Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының 9, 10, 11, 12, 13-тармақтарына сәйкес келеді.

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына (бұдан әрі - ІАҚ үлгілік оқу бағдарламасы) сәйкес, оның ішінде: оқытудың күтілетін нәтижелері түрінде ұсынылған мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу: моторлы, коммуникативтік, танымдық, шығармашылық қалыптастыру бойынша білім беру қызметін жүзеге асыру. әлеуметтік білім, Дағдылар мен дағдылар, өзін-өзі оқыту дағдылары, оның ішінде жас балаларда:

тәрбие мен оқытудың психологиялық-педагогикалық жағдайларын жасау: бастауыш білім беру ұйымдарында мектепке дейінгі жастағы балаларды оқыту үшін әртүрлі бастапқы мүмкіндіктер жасау; мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, тәрбиеленушілер, бастауыш білім беру арасындағы оқыту, дамыту және тәрбиелеу міндеттерін ескере отырып, сабақтастық пен үздіксіздік қағидаттарын қамтамасыз ету; жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу қызметіне дайындау оқушылардың ерекшеліктері:рухани - адамгершілік дәстүрлер мен жалпыадамзаттық құндылықтарды қалыптастырғанға дейін өзара іс-қимыл жасауға бағытталған сыни ойлаудың ұлттық креативтілігіне, коммуникабельділігіне, әлеуметтік-тұлғалық қасиеттеріне негізделген дағдыларды қалыптастыру дағдыларын дамыту.

Талдау нәтижелері: оқуға ұсынылған құжаттарды зерттеу (құжаттардың көшірмелері, ұйымдастырылған оқу қызметін бөлу (арнайы түзету ұйымдастырылған оқу қызметі, күн тәртібі. бекітілген өтпелі тақырыптарға сәйкес перспективалық жоспар циклограммалар, оның ішінде жұмыстың бас жоспарлары) осы критерий бойынша осы уақытқа дейін ұсынылған барлық құжаттар (перспективалық жоспарлар, күн тәртібі, циклограммалар) әдіскермен келісілген, БАҚ басшысы бекіткен және мекеменің мөрімен куәландырылған. Оқу аптасы ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің лексикалық тақырыбына енуден басталады жаратылыстану талдау жоспарлау және перспективалар құру:

 

  • Барлық перспективалық жоспарларға түсіндірме жазба бар.

 

  • Ұсынылған құжаттарда мотор, коммуникативті, танымдық, шығармашылық, әлеуметтану мен дағдылардың, өзін-өзі оқыту дағдыларының, рухани-адамгершілік дағдылардың қалыптасуы байқалады.
  • Оқушылардың жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу қызметіне дайындық.
  • Мұғалімдер балалардың іс әрекетін үнемі есепке алады қорытындылар мен бақылауларды циклограммада тіркейді.

   Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің міндеттері перспективалық-  тақырыптық жоспарлауға сәйкес келеді.

Сонымен қатар, екі тілді компонент перспективалық жоспарларда бар. Перспективалық жоспарлар мен циклограммаларда тапсырма байқалады.

Осылайша, білім беру қызметі мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес жүзеге асырылатыны анықталды.

Қорытынды: Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының 4, 5, 6-тармақтарына сәйкес келеді. 

Ауланың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес баланың өмірін қорғауды және денсаулығын нығайтуды қамтамасыз ететін пәндік-кеңістіктік дамыту ортасын құру.

Талдау нәтижелері: талдау үшін ұсынылған құжаттарды (жалпы білім беру ұйымы бойынша мектеп жасына дейінгі баланың жеке, зияткерлік,Әлеуметтік және эмоционалдық дамуын қамтамасыз ететін жағдайлар жасау туралы бейнематериалдар, сондай-ақ жабдықтар мен жиһаздарға жүкқұжаттардың көшірмелері, оның ішінде бухгалтерлік есептілік деректерінен негізгі құралдар тізбесінің көшірмесі) зерделеу осы критерий бойынша аумақтың бақша қоршалған, ағаштар мен бұталардың әртүрлі түрлері бар.6 ойын алаңы, шөптер, бұталар, гүлдер отырғызылды. Көлеңкелі шатырлар орнатылып, стационарлық шағын ойын формаларымен жабдықталған. Балабақшада кір жуатын бөлме, медициналық рәсімдеу кабинеті, изолятор, ас блогы, логопед кабинеті, Қазақ тілі кабинеті, дене шынықтыру және музыкалық звал, әдістемелік кабинет бар.

Балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін балабақшада 27 бейнебақылау камерасы орнатылған (топтық бөлмелерде, дәліздерде, балабақшаның периметрі бойынша). Бос кеңістікке белсенді мазмұнды ояту үшін шкафтарда сақталатын ойын және Оқу жабдықтары ұтымды орналастырылған. Жатын бөлмелер стационарлық кереуеттермен жабдықталған, қабылдау бөлмелерінде СанПИН талаптарына сәйкес балаларды шешуге арналған шкафтар бар.Пәндік-кеңістіктік даму ортасы балалардың белсенділік орталықтары түрінде безендірілген: эксперименттік, шығармашылық, сөйлеу, театр, ойын құрылысы, жабдық бағдарламаларға қойылатын талаптарға сәйкес келеді.Әр түрлі ойындарға арналған ойын бұрыштары ұйымдастырылған: рөлдік, құрылыс, театрландырылған, дидактикалық.

Дизайн эстетика талаптарына сәйкес келеді, балалардың назарын аударады, жаттығуға шақырады, кеңістік балалар өз дизайнын жүзеге асыру үшін ойыншықтар мен материалдарды еркін таңдай алатындай етіп ұйымдастырылған.Балалардың гендерлік айырмашылықтары ескерілді, қоршаған ортаға ұлдар мен қыздардың мүдделеріне сәйкес келетін жабдықтар мен материалдар орналастырылды.Құрылыс Орталығы бірдей ұсынылған-Стандартты құрылыс материалы (әр түрлі түсті және форматтағы текшелер).Топтарда балалардың дене белсенділігін ынталандыруға арналған құрал-жабдықтар мен жабдықтар бар, денсаулық орталықтары жабдықталған.Мектеп жасына дейінгі балаларды экологиялық тәрбиелеу үшін жағдай жасау бойынша жұмыстар жүргізілуде.Топтарда табиғаттың бұрыштары бар.Эксперимент бұрышы, іздеу және танымдық іс-шаралар бұрышы, аудио, магнитофон, бейнематериалдарды қоса алғанда, әртүрлі табиғи және қалдық материалдар жасалды.Еңбектің барлық түрлерін ұйымдастыру үшін қажетті жағдайлар жасалған: табиғаттағы еңбек, тұрмыстық-шаруашылық, аға және дайындық топтарындағы өзіне-өзі қызмет көрсету, қол еңбегі.Осылайша, балабақшаның пәндік-кеңістіктік даму ортасы баланың өмірін қорғауды және денсаулығын нығайтуды қамтамасыз ететіні анықталды.Типтік оқу бағдарламасына сәйкес баланың өмірін қорғауды және денсаулығын нығайтуды қамтамасыз ететін пәндік - кеңістіктік даму ортасын құру.

Қорытынды:Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының 10, 11, 12, 13-тармақтарына, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 14 қазандағы №бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларының 1,2,3-қосымшаларына сәйкес келеді 422."Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту" мамандығы бойынша білімі бар, МЖМБС талаптарына және ІАҚ үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мазмұнын орындауды қамтамасыз ететін педагогтердің болуы.

Талдау нәтижелері: талдау үшін ұсынылған құжаттарды зерттеу (тәрбиеленушілерді тәрбиелеу және оқыту бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыратын педагогтер дипломдарының көшірмелері, штат кестесі) осы критерий бойынша бақта 11 тәрбиеші жұмыс істейтінін көрсетті - олардың 5 - і жоғары педагогикалық білімі, 6-ы арнайы орта педагогикалық білімі бар. 11 тәрбиешінің ішінде" мектепке дейінгі білім " 5 тәрбиеші бар, бұл 45% құрайды. Бір тәрбиеші қажет.

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту кезінде баланың ерекшеліктерін ескере отырып, Жеке оқу жоспарлары мен жеке бағдарламаларды әзірлеу кезінде инклюзивті білім беру талаптарын орындау. Талдау нәтижелері: талдау үшін ұсынылған құжаттарды зерделеу (Жеке оқу жоспарлары мен жеке бағдарламалардың көшірмелері, оның ішінде ОP бар балаларды оқыту кезінде инклюзивті білім берудің орындалғанын растайтын құжаттардың көшірмелері, жас құрамы бойынша топтардың тізімдері) осы критерий бойынша психологиялық-медициналық - педагогикалық консилиум құру туралы бұйрық шығарылғанын, ПМПК жұмыс жоспары жасалғанын көрсетті мектепке дейінгі мекеме жанында отырыстардың хаттамалары жүргізіледі, педагогтар ОP балаларымен жұмыс істеу бойынша перспективалық жоспарлар жасайды, есептер, даму динамикасы жүргізіледі. Балабақша штатында арнайы педагог (психолог, логопед) бар. Педагогтер ОP балаларымен жұмыс бойынша біліктілігін арттырудан өтті.

Осылайша, білім беру ұйымы балаларды ерекше білім беру қажеттіліктеріне үйрету кезінде баланың ерекшеліктерін ескере отырып, Жеке оқу жоспарлары мен жеке бағдарламаларды әзірлеу кезінде инклюзивті білім беру талаптарын орындайтыны анықталды. Қорытынды: тармақтарға сәйкес келеді 3, 6, 9, 10, 11, 12, 13 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының 1,2,3-қосымшаларына

Қазақстан Республикасының 2022 жылғы 14 қазандағы № 422 Білім және ғылым.

Баланың даму мониторингін қамтамасыз ететін және оның жеке дамуын жоспарлаудың негізі болып табылатын оқыту нәтижелерінің болуы.

Талдау нәтижелері: талдауға ұсынылған Жеке карталарды зерттеу. Балалардың дамуын бағалау мониторингі барлық жас топтарында жүргізіледі. Балалардың бағдарламалық материалды меңгеруін қадағалау бастапқы (қыркүйек), аралық (қаңтар) және қорытынды (мамыр) мониторинг қорытындылары бойынша жүргізіледі:Бағалау индикаторлары МЖМБС және үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес әзірленді, жеке даму картасы, жыл соңындағы салыстырмалы талдау және жиынтық есеп, сондай-ақ одан әрі жұмыс бағытын анықтау және әр жыл үшін жеке және түзету жұмыстары арқылы балаларға көмек көрсету шаралары.

Осылайша, мектеп жасына дейінгі 100% - ға әр баланың жеке даму карталары әзірленгені, сондай-ақ мониторинг бойынша ұсынылған жиынтық есептер мен жеке даму карталарында қанша бала зерттелгені, балалардың саны туралы мәліметтер бар екендігі анықталды. Мониторингте келтірілген индикаторлар үлгілік оқу бағдарламасының жас ерекшеліктеріне сәйкес келеді. Тәрбиеленушілердің даму мониторингі баланың жеке даму карталары негізінде жүзеге асырылады.

  • Қорытынды: Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының 7,16,17,20-тармақтарына сәйкес келеді. 05.05.2020 жылғы № 182).Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мазмұнын іске асыру.

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің торлары оқу жұмыс жоспарларына сәйкес құрастырылған. Басшы бекіткен әрбір жас тобының сабақ торларында оқу жұмыс жоспарының жас ерекшеліктері мен оқу жүктемесіне сәйкес келетін білім беру қызметі, бөлімдер және міндетті апталық жүктеме көрсетіледі.Күннің бекітілген режимдері бар.Циклограммалар әр апта сайын құрастырылады, бекітілген перспективалық міндеттерге сәйкес келеді, әдіскер тексереді және қол қояды, циклограммалардың мазмұны мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мектепке дейінгі мазмұнын іске асыру олардың әртүрлі іс-әрекеттерін біріктіру арқылы жоспарланады және жүзеге асырылады деген қорытынды жасауға мүмкіндік береді.

Талдау көрсеткендей, балалар түрлі конкурстарға, олимпиадаларға және іс-шараларға қатысады. 2022-2023 оқу жылында-26 бала. Қорытынды: тармақтарға сәйкес келеді 8, 9, 10, 11, 12, 13 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым Министрінің 14 қазандағы бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың 1,2,3 үлгілік оқу жоспарының қосымшаларына 2022 жылғы № 422.

 Тәрбиеленушілердің дамуы мониторингінің болуы (бастапқы мониторинг). Талдау нәтижелері: талдау үшін ұсынылған құжаттарды (білім беру ұйымының барлық тәрбиеленушілерінің мониторингінің, жеке даму жоспарларының (карталарының) көшірмелерін) зерделеу МЖМБС сәйкес балалардың даму деңгейін қадағалау баланың жетістіктерін мониторингтеу негізінде жүзеге асырылатынын және 3 деңгейдің болуын болжайтынын көрсетті:

1-деңгей-бала белгілі бір іс-әрекет пен білімді жаңғыртады; 2 - деңгей-бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі бір білім қорына ие; 3 - деңгей-бала өзі білетін және білетін нәрсені қолданады, білімді өз бетінше және шығармашылықпен қолданады.Талдау барысында балалардың интеллектуалдық даму динамикасы байқалатыны, әр баламен жеке (түзету) жұмыс істеу жолдары анықталғаны анықталды.

Талдау барысында балалардың интеллектуалдық даму динамикасы байқалатыны, әр баламен жеке (түзету) жұмыс істеу жолдары анықталғаны анықталды.Бағдарламалық материалды игерудің бастапқы Мониторингі барлық жас топтарының балалары барлық білім беру салалары бойынша материалды II және III деңгейде меңгергенін көрсетті. Талдау балалардың 2022-2023 жылдардағы дағдылары мен дағдыларын дамытудың оң динамикасын көрсетті.

Осылайша, тәрбиеленушілердің жетістіктеріне мониторинг талаптарға сәйкес жүргізілетіні анықталды. Нәтижелер "бақылау парағында"толтырылады. Алынған мәліметтер негізінде баланың жеке даму картасы толтырылады. Баланың жеке даму картасында бөлімде

"Осы диагностика қорытындылары бойынша түзету іс-шаралары балалармен жұмыс істейтін педагогтар мен мамандар баланы одан әрі дамыту бойынша іс-шараларды толтырады.

  • Қорытынды: Республика Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының 7, 17, 20-тармақтарына сәйкес келеді. 05.05.2020 жылғы № 182).Требованиякмаксимальномуобъемуучебнойнагрузкивоспитанников.

Топ-екіге белгіленген тәрбиеленушілердің ең жоғары оқу жүктемесіне қойылатын талаптардың сәйкестігі және сақталуы.

Талдау нәтижелері: Талдау үшін ұсынылған құжаттарды (білім беру ұйымының басшысы әзірлеген және бекіткен оқу жұмыс жоспарларын, ұйымдастырылған оқу қызметінің кестесін, күн тәртібін, бекітілген міндеттер мен циклограммаларға сәйкес перспективалық жоспарды) зерделеу оқу жұмыс жоспарларының, ұйымдастырылған оқу қызметінің кестелерінің, күн режимінің, перспективалық жоспардың бекітілген міндеттер мен циклограммаларға сәйкес жасалғанын көрсетті.Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес білім беру бағдарламаларын іске асыруды қамтамасыз етеді, 2022-2023 оқу жылдарына арналған бекітілген оқу жұмыс жоспарлары бар.Вариативті компоненттер мен бекітілген оқу жұмыс бағдарламалары анықталды.

Білім беру салалары бойынша жас кезеңділігін ескере отырып, педагогикалық үдеріс ұйымдарын тәрбиелеу мен оқытудың оқу жұмысшысы жасалды, ол білім бөлімімен келісіліп, балабақша басшысымен бекітілді. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің бекітілген торында жұмыс жоспарының оқу жүктемесіне сәйкес келетін білім беру салалары мен міндетті апталық жүктеме көрсетілген.Балабақшада әртүрлі жастағы топтар жұмыс істейді, сабақ торы екі жас тобына да құрастырылған: орыс тілінде оқытатын "Б" аға тобы және орыс тілінде оқытатын "Б" кіші тобы. Мектепке дейінгі мекемеде білім беру міндеттері негізінде жасалған бекітілген перспективалық жоспарлар және оларға сәйкес бір аптаға арналған циклограммалар бар.

Циклограмманы жоспарлау кезінде тиісті талаптар орындалады және осы мектепке дейінгі ұйымға бейімделеді. Циклограммада есепке алу жүргізіледі, күн тәртібіне сәйкес келешегі бар күндер қойылады.Күн тәртібі "2022-2023 оқу жылында Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі ұйымдарында тәрбие-білім беру процесін ұйымдастыру туралы" нұсқаулық-әдістемелік хатқа сәйкес келеді, күн режимі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып жасалған және ұйым басшысы бекіткен.

Осылайша, ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің жоспары балалардың жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып жасалғаны, сабақтардың саны мен ұзақтығы ескерілгені, сол арқылы апталық оқу жүктемесінің рұқсат етілген ең жоғары мөлшері МЖМБС және мылқау болып табылатындығы анықталды. Қорытынды: Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының 14, 15-тармақтарына, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 14 қазандағы № 422 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларының 1,2,3-қосымшаларына сәйкес келеді.

Оқыту тілдері бойынша апталық оқу жүктемесін сақтау. Талдау нәтижелері: талдау үшін ұсынылған құжаттарды (білім беру ұйымының басшысы әзірлеген және бекіткен оқу жұмыс жоспарларының көшірмелерін, ұйымдастырылған оқу қызметінің кестесін, күн тәртібін, бекітілген өтпелі тақырыптар мен циклограммаларға сәйкес перспективалық жоспарды) зерделеу тәрбие-білім беру процесі білім беру міндеттері, циклограммалар,тәрбиеленушілердің жетістіктеріне мониторинг негізінде перспективалық жоспарға сәйкес жүзеге асырылатынын көрсетті(бастапқы, аралық, қорытынды).Перспективныепланысоставляютсявоспитателямиипедагогами казахскогои русского языков,музыкальным руководителем, наосновеобразовательных задач, темсамымобеспечиваясоблюдениеучебнойнагрузки поязыкам обучения. Перспективалық жоспарларда ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің тақырыбы айқындалады, олардың жас ерекшеліктері мен оқыту тілін ескере отырып, балаларды тәрбиелеу, дамытуда оқыту бойынша білім беру міндеттерін міндетті түрде орындау көзделеді. Білім беру процесінің сапасын қамтамасыз ету мақсатында педагогтар перспективалық жоспарларға сәйкес циклограммалар жасады. Циклограммалар әр апта сайын жасалады, олар балаларды қабылдаудан, ұйымдастырылған оқу іс-шараларын өткізуден, серуендеуден, күндізгі ұйқыдан және балалардың үйге кетуінен бастап барлық режимдік процестердің орындалуын қамтамасыз етеді.

Биылғы жылы бөбекжайда барлығы 6 топ бар, оның ішінде мемлекеттік тілде оқытатын 1 топ және орыс тілінде оқытатын 5 топ бар. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің торы оқыту тілін, балалардың жас ерекшеліктерін және жеке ерекшеліктерін ескере отырып құрастырылған, сондай-ақ сабақтардың саны мен ұзақтығы ескерілген, осылайша апталық оқу жүктемесінің рұқсат етілген ең жоғары көлемі МЖМБС және Өқбж-ға сәйкес келеді. Осылайша, оқыту тілдері бойынша апталық оқу жүктемесі сақталатыны анықталды. Қорытынды: Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының 14, 15-тармақтарына, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 14 қазандағы № 422 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларының 1,2,3-қосымшаларына сәйкес келеді.

Оқу нәтижелерін бағалауға қойылатын талаптар.

1. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың МЖМБС 2-қосымшасына сәйкес балалардың туғаннан бастап 1-сыныпқа қабылдағанға дейінгі іскерліктері мен дағдыларының тізбесін меңгеру бойынша оқыту нәтижелерін бағалауға қойылатын талаптар.Талдау нәтижелері: ата-аналардың немесе тәрбиеленушілердің заңды өкілдерінің сауалнамасының нәтижелерін зерттеу, ата-аналардың немесе заңды өкілдердің сауалнамасының нәтижелерін талдау.

мектеп жасына дейінгі тәрбиеленушілер болмаған жағдайда, үлкен жастағы тәрбиеленушілер, білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттарына 6 немесе 7-қосымшаға сәйкес толтырылған сауалнамалардың көшірмелері, жас кезеңділігіне сәйкес тәрбиеленушінің жетістіктерінің мониторингі) барлық жас топтарының өтпелі тақырыптар мен циклограммаларға сәйкес жасалған перспективалық жоспарлары, барлық жас топтарының жеке даму карталары тәрбиеленушілер. Түзету шаралары бастапқы, аралық, қорытынды бақылаудан кейін жүргізіледі. Мемлекеттік аттестаттау барысында №18 бөбекжай-балабақшасының әкімшілігі мектеп жасына дейінгі балалардың ата-аналарына сауалнама жүргізді. Сауалнамаға мектепалды даярлық тобынан 25 адам қатысты.

 Ата-аналар бес білім беру саласы бойынша балалардың дағдыларын игеруге баға берді: "үзілді-кесілді "келіспеймін", "келіспеймін", "жауап беру қиын", "келісемін" және "толық келісемін". Сауалнаманы талдау балалардың дағдыларының қалыптасу дәрежесі жеткілікті және МЖМБС талаптарына сәйкес келетіндігін көрсетті. Мен келісемін және толық келісемін 83%, 0,8% келіспеймін, респонденттермен келіспеймін. Балалар коммуникативті-тілдік дағдыларда және біртұтас, шығармашылық сөйлеуде монологтарды құрастыру, шығармаларды жаңғырту және сөйлеудің дыбыстық мәдениетінде қиындықтарға тап болады, Шығармашылық дағдыларда өнімді іс-әрекетте қиындықтар туындайды.

Ата-аналардың немесе тәрбиеленушілердің заңды өкілдерінің сауалнамасының нәтижелерін зерделеу балалардың МЖМБС талаптарына сәйкес білім, Дағдылар көлемін табысты меңгеретіндігін көрсетті.Осылайша, балалардың денсаулықты сақтайтын коммуникативті-тілдік, танымдық, шығармашылық және әлеуметтік дағдылары қалыптасқаны анықталды. Қорытынды: Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының 16, 17, 20-тармақтарына, оның ішінде 2-қосымшасына, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым Министрінің 14 қазандағы бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарының 1,2,3-қосымшаларына сәйкес келеді 2022 жылғы № 422.

5. Тәрбиеленушілердің дайындық деңгейіне қойылатын талаптар:

МЖМБС және үлгілік оқу бағдарламасында айқындалған әрбір білім беру саласы бойынша және әрбір ұйымдастырылған оқу қызметі бойынша жас топтары бойынша игеруге жататын білім, білік, дағдылар мен құзыреттер көлемін игеру.Результатыанализа:Талдау үшін ұсынылған құжаттарды зерделеу (бекітілген Білім беру міндеттері мен циклограммаларға сәйкес перспективалық жоспар, білім беру ұйымының барлық тәрбиеленушілерінің жеке даму жоспарлары (карталары), әрбір білім беру саласы бойынша ұйымдастырылған оқу қызметінің бейнематериалдары ТБДО) перспективалық жоспарлау мен циклограммалар үлгілік оқу бағдарламасына, оның ішінде жұмыс оқу жоспарына сәйкес жасалатынын көрсетті. ұйымдастырылған оқу қызметінің торы МЖМБС талаптарына және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкес келеді. Вариативті компоненттер бағдарламалық мазмұнға, жас ерекшеліктеріне сәйкес келеді, олар бойынша әдістемелік құралдар мен шолулар бар. Мониторинг бойынша ұсынылған жиынтық есептер және жеке даму карталарында қанша бала зерттелгені,балалардың саны туралы мәліметтер бар. Сондай-ақ мониторингте келтірілген индикаторлар үлгілік оқу бағдарламасының жас ерекшеліктеріне сәйкес келеді. Диагностика нәтижелері бойынша проблемалар белгіленеді, түзету-дамыту жұмыстары жоспарланады және жүргізіледі.

Балабақша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 14 қазандағы № 422 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарының 1,2,3 қосымшасы бойынша жұмыс істейді.  Комиссияға әр оқу жылына арналған оқу жұмыс жоспарларының көшірмелері ұсынылды (оқу жылының басшысымен бекітілген және қалалық білім бөлімімен келісілген, олар МЖМБС және МБББҰ сәйкес келеді. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің торлары оқу жұмыс жоспарларына сәйкес құрастырылған. Басшы бекіткен әрбір жас тобындағы сабақ торларында оқу жұмыс жоспарының жас ерекшеліктері мен оқу жүктемесіне сәйкес келетін білім беру қызметі, бөлімдер және міндетті апталық жүктеме көрсетіледі.

Аға, мектепалды топтардың педагогтары мынадай педагогикалық технологияларды пайдаланады: АКТ технологиялары: Куизенер таяқшалары: көрнекі модельдеу әдісі: Диенеш блоктары: Воскобович алаңы, М.Монтессори: зерттеу қызметінің технологиясы: Денсаулық сақтау технологиялары: жобалау қызметі.Балаларды тәрбиелеу мен оқыту деңгейін бақылау баланың жасына сәйкес баланың жетістіктерін бақылау негізінде жүзеге асырылады.Ол үшін бақта: "білім туралы" PK Заңына сәйкес әзірленген мониторинг туралы ереже; мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартымен; мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасымен.

2022-2023 жылдарға арналған мониторинг пен жеке даму карталарының ұсынылған көшірмелері балалардың даму деңгейін бағалау мониторингі барлық жас топтарында жүргізілетінін көрсетті. Балалардың бағдарламалық материалды меңгеруін қадағалау бастапқы (қыркүйек), аралық (қаңтар) және қорытынды (мамыр) мониторинг қорытындылары бойынша жүргізіледі: МЖМБС және үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес әзірленген бағалау индикаторлары, әрбір жас тобындағы әрбір балаға арналған жеке даму картасы, әрбір мониторингке және жиынтық есепке балалардың өткен материалды меңгеру деңгейін салыстырмалы талдау жыл соңында, сондай-ақ одан әрі жұмыс бағытын анықтау және балаларға жеке түзету жұмыстары арқылы көмек көрсету шаралары. Осылайша, әрбір ұйымдастырылған қызмет бойынша жас топтары бойынша білім, білік, дағды, құзыреттілік көлемін игеру МЖМБС және КБО ТжКБ сәйкес жүретіні анықталды. Қорытынды: Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының 16, 17, 20-тармақтарына, Министрдің бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарының 1,2,3-қосымшаларына сәйкес келеді

Қазақстан Республикасының 2022 жылғы 14 қазандағы № 422 Білім және ғылым.

2.Жас кезеңділігіне сәйкес тәрбиеленушілердің жетістіктері мониторингінің (қорытынды) нәтижелерінің болуы және талдауы.

Талдау нәтижелері:Талдау үшін ұсынылған құжаттарды зерделеу (мониторингтің көшірмесі, білім беру ұйымдарын бағалау критерийлеріне 8-қосымшаға сәйкес толтырылған кесте, сауалнама нәтижелерін талдау) балалардың білім, білік және дағдыларды игеруінің қорытынды мониторингі көрсеткендей, педагогтер танымдық, эмоционалдық, мінез-құлық саласын жандандыруға бағытталған балалардың назарын аудару мен шоғырландырудың түрлі құралдары мен тәсілдерін пайдаланады, шығармашылық тәуелсіздікті дамыту.Бағдарламалық материалды игеру мониторингі мектеп жасына дейінгі балалардың дағдыларын дамыту мониторингі бойынша әдістемелік ұсынымдарға сәйкес жүргізіледі ("Мектепке дейінгі балалық шақ"РО).Талдау үшін 2022-2023 жылдарға ұсынылған құжаттарды зерделеу жиынтық есептер мен ұсынылған Жеке даму карталары негізінде баланың дамуына мониторинг жүргізілетінін көрсетті.Мониторинг ұйымдастырылған қызмет түрлері бойынша құрылған, бағдарламалық талаптарды игеру дағдыларының критерийлері көрсетілген: жоғары, орта, төмен. Өткізу үшін карточкалар, ойындар, логикалық тапсырмалар және т.б. түріндегі сараланған тапсырмалар қолданылады. тесттердің, тапсырмалардың мазмұны МЖМБС талаптарына сәйкес балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес келеді және білім беру қызметінің барлық түрлері бойынша оң динамикада байқалады.Бағдарламалық материалды игерудің қорытынды мониторингі барлық жас топтарындағы балалар барлық қызмет түрлері бойынша материалды екінші және үшінші деңгейде меңгергенін көрсетті. Нәтижелер бірнеше жыл бойы тұрақты болып қалады.

Результатымониторингаопределилиовладенияребенкомздоровьесберегающих,коммуникативно-языковых,познавательных,творческихисоциальныхнавыковиперспективыдальнейшегопедагогическогопроцессасучетомновыхзадачразвития.

Осылайша, тәрбиеленушілердің жетістіктерін мониторингтеу нәтижелерін талдау жас кезеңіне сәйкес жүргізілетіні анықталды.

Қорытынды: Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының 17-тармағына, Министрдің бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларының 1,2,3-қосымшаларына сәйкес келеді

Қазақстан Республикасының 2022 жылғы 14 қазандағы № 422 Білім және ғылым.

6.Оқу мерзіміне қойылатын талаптар.

1.Жас кезеңділігін сақтау және топтарды бір жастағы немесе әртүрлі жастағы принцип бойынша жинақтау.

Талдау нәтижелері:Талдау үшін ұсынылған құжаттарды зерделеу (білім беру ұйымдарын бағалау критерийлеріне 9-қосымшаға сәйкес жас топтары тізімдерінің көшірмелері 2022-2023 оқу жылына балалардың тізімдік құрамы 126 баланы құрағанын көрсетті). Тиісті үлгідегі білім беру ұйымы қызметінің үлгілік қағидаларының 9-тармағына сәйкес балаларды бір жас тобынан екіншісіне ауыстыру ағымдағы жылдың 1-31 тамызы аралығында тәрбиеленушілердің толық жасқа толуын ескере отырып, ағымдағы жылдың 1 қыркүйегіне жүзеге асырылады.Балабақшада балаларды бір жас тобынан екіншісіне ауыстыру туралы бұйрықтар бар. Білім беру ұйымы қызметінің үлгілік қағидаларының 3-тармағы негізінде топтарды жинақтаудың тиісті типтері бір жастағы және әртүрлі жастағы қағидат бойынша жүргізілді. Ағымдағы оқу жылына бір топ әр түрлі жастағы. 2022, 2023 жылдардағы жас топтарын толықтыру кезінде жас кезеңділігінің сақталуын растайтын тізімдердің көшірмелері және балалардың қозғалысы жөніндегі бұйрықтар ұсынылды.

Осылайша, бөбекжай тәрбиеленушілерінің контингенті "білім берудің барлық деңгейлеріндегі МЖМБС бекіту туралы" 5-тарауға сәйкес құрылғаны анықталды. Қорытынды: Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының 22-тармағына, Министрдің бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларының 1,2,3-қосымшаларына сәйкес келеді Қазақстан Республикасының 2022 жылғы 14 қазандағы № 422 Білім және ғылым.

1-сыныпқа тәрбиеленушілерді қабылдағанға дейін ІАҚ үлгілік оқу бағдарламасын игеру мерзімдерін сақтау Талдау нәтижелері: Талдау үшін ұсынылған құжаттарды (тәрбиеленушілерді қабылдау және оқудан шығару туралы бұйрықтар) зерделеу тиісті үлгідегі білім беру ұйымы қызметінің үлгілік қағидаларының 9-тармағына сәйкес балаларды бір жас тобынан екінші топқа ауыстыру ағымдағы жылдың 1 тамызы мен 31 тамызы аралығында тәрбиеленушінің ағымдағы жылдың 1 қыркүйегіне толық жасқа жетуін ескере отырып жүзеге асырылатынын көрсетті. Мектеп жасына жеткен мектепке дейінгі ұйымнан шығару жыл сайын 1 тамызға дейін жүзеге асырылады, бұл балалардың қозғалысы туралы бұйрықтармен расталады.

Осылайша, 1-сыныпқа тәрбиеленушіні қабылдағанға дейін ІАҚ үлгілік оқу бағдарламасын игеру мерзімдері бұзылмайтыны анықталды.

Қорытынды: Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының 22-тармағына, Министрдің бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларының 1,2,3-қосымшаларына сәйкес келеді

Қазақстан Республикасының 2022 жылғы 14 қазандағы № 422 Білім және ғылым.

 

Қорытынды: "Павлодар қ. № 18 бөбекжай-бақшасы" КМҚК-да баланың үйлесімді дамуына ықпал ететін әртүрлі қызмет түрлеріндегі балалардың танымдық дамуы мен белсенділігін ынталандыратын дамытушы орта құрылды. Баланың жас және жеке даму ерекшеліктері ескеріліп, әртүрлі қозғалыс белсенділігі, салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін жағдайлар жасалған.Балалардың жан-жақты дамуын қамтамасыз ету және қажетті түзету мен дамуды жүзеге асыру бойынша жұмыс жетілдірілуде.Павлодар қаласы білім бөлімінің, Павлодар облысы білім басқармасының "Павлодар қаласының № 18 бөбекжай - бақшасы" коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорнының білім беру қызметі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарының дабылдарына сәйкес келеді.

 

Білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттарына 5-қосымша

 

Бағалау парағы

Павлодар қаласы білім бөлімінің, Павлодар облысы білім басқармасының" Павлодар қаласының № 18 бөбекжай-бақшасы " коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны

(білім беру ұйымының атауы)

 

№п/п

Бағалау бағыттары мен критерийлері

Бағалау

1.

Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнына қойылатын талаптар

1.1

Бойынша білімі бар тәрбиешілердің болуы

мектепке дейінгі тәрбиені және оқытуды қамтамасыз ететін "мектепке дейінгі тәрбие және оқыту" мамандықтары

МЖМБС талаптарына және үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес тәрбиелеу және оқыту

11 тәрбиешінің 5-имеют

мектепке дейінгі білім, (45 %)

1.2.

Өмірді қорғауды және денсаулықты нығайтуды қамтамасыз ететін пәндік-кеңістіктік даму ортасын құру

баланың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес

4 (77%)

1.3.

 Зияткерлік конкурстарға қатысу нәтижелері

 

4 (74%)

1.4.

Шығармашылық, көркемдік байқауларға қатысу нәтижелері

және қарау

5 (90%)

2.

Тәрбиеленушілердің дайындық деңгейіне қойылатын талаптар

2.1.

Әрбір білім беру саласы бойынша және әрбір ұйымдастырылған сала бойынша жас топтары бойынша игеруге жататын білім, білік, дағдылар мен құзыреттер көлемін игеру

МЖМБС және үлгілік оқу бағдарламасында айқындалған оқу қызметінің

5 (93%)

 

 

Өлшеуіштер бойынша білім беру ұйымының қорытынды бағасы:

- «zhaqsy»-4.

Комиссияның 2021 жылғы "29" желтоқсандағы хаттамалық шешімі

 

Комиссия төрағасы:                                 КызыроваБ.Е.                                                                              

(қолы)

Комиссия мүшелері:                                 КиселѐваЛ.Н.                                                                                  

(қолы)

ТерновскаяЛ.А.                                                                                

(қолы)

ЧернышН.В.

 

(қолы)

АйтуарЛ.М.                                                                                      

(қолы)