Оқушылардың өзін- өзі басқару ұйымы туралы жалпы жаднамасы
Оқушылардың өзін- өзі басқаруы – оқушылардың ұжымдық іс- әрекеттерін ұйымдастыру формасы, олардың өздігінен дамуына , қоғамдық маңызды мақсаттарға жету үшін шешімдерді қабылдауға және жүзеге асыруын қамтамасыз етеді.
Өзін- өзі басқару – оқушылардың ұйымдастыру қабілетін және өз- ара қарым- қатынас пен жауапкершілікті сезінуі, өз өмірінің шығармашылығын жетілдіру, өзіндік пікір қалыптастыру негізінде мектеп ұжымының өмірлік іс- әрекеттерін басқару.
Тәрбие- бұл балалар өмірінде мерекелік іс- шаралар емес, негізгі ұйымдастыру түріне тәрбиелеу- балалардың өздігінен оқуына байланысты өзін- өзі басқару,адамдармен іскерлік қарым- қатынас жасай білуі, өз ісіне жауап беру және шешім шығара алуға дайын болу.
Мектеп өміріндегі әр сынып өзін- өзі басқарудың дамыту жүйесін жүзеге асыру негізгі шарты болып табылады, сынып ұжымының өзін- өзі басқару ұйымы жұмысын бір бағыт бойынша, орталықтандырылған басшылық бойынша қамтамасыз етіледі.
Мектепішілік өзін- өзі басқару ұйымының негізгі мақсаты сынып ұжымымен әр түрлі іс –әрекеттер ұйымдастыру болып табылады: қоғамдық, оқу, еңбек, мәдени, спорттық- туристік.
Әлеуметтік- педагогикалық міндет оқушылардың өзін- өзі басқаруын дамытудың өзектілігі болып табылады. Мектеп ісін басқаруға оқушылардың қатысуы- бұл балаларды демократияға үйрету әдісі, оларды демократиялық қоғам өміріне дайындау.
Өзін- өзі басқару ұйымының құрылымы кезеңдік есепті және оның жұмыс жүйесінде спецификалық, мектеп дәстүрінің мүмкіндігін ескере отырып, вариативті және ыңғайлы болу керек. Мектепте оқушылардың өзін –өзі басқару ұйымы 8 -11 сыныптың шығармашыл, белсенді топтан құрылған жоғары сыныптар кеңесі болып табылады. Жоғары сыныптар кеңесі сайлау негізінде құрылған.
2013-2014 оқу жылына арналған жоғары сыныптар кеңесінің жұмыс жоспарының мақсаты
1.Мектеп оқушыларының өзінің қажеттілігіне сай шығармашылығын жүзеге асыруын және жеке тұлғаның жан- жақты дамуы үшін жағдай туғызуын қамтамасыз ету;
2. Оқушылар мен ата- аналардың, мұғалімдердің арасындағы өз- ара қарым- қатынас стилі; балалардың өзін- өзі басқару дағдысын және біліктілігі мен білімін қалыптастыру.
2013 -2014 оқу жылына арналған жоғары сыныптар кеңесінің жұмыс жоспарының міндеті
1.Мектеп оқушыларының ұйым көмегі арқылы олардың өмірі мен іс- әрекетінің жеке тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру;
2.Оқушыларға қоршаған ортада өзінің танымын, өмірлік бейімделу кезеңін, өмір іс- әрекетінің барлық жүйесіне олардың қызығушылығы мен құқығын әлеуметтік қорғау; ұжымда әрқайсысы өзінің жеке тұлғалық қасиеттерін көрсете білуі.
2013 -2014 оқу жылына арналған жоғары сыныптар кеңесінің жұмыс жоспарының принципі
· өз еркімен
· демократиялық және гуманистік
· шығармашылық
· ұжымдық шешім қабылдау
Аталған принциптер жетістіктері үшін нақты тапсырмалар қатарын жүзеге асыру қажет:
· білім алушылардың мұғалімдерімен бірге оқу- тәрбие жүйесін ұйымдастыру және сараптауына шынайы мүмкіндік ұсыну;
· оқушылардың жеке тұлғасында қажеттіліктерін жетілдіруді қалыптастыру;
· ұжымдық өмір нормасын жағымды қарым- қатынасқа тәрбиелеу; өзін және қоршаған ортаның әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке тәрбиелеу.
2013-2014 оқу жылына арналған жоғары сыныптар кеңесі мүшелерінің тізімі
-
Гамиров Денис - 8 А
-
Казиманова Мрей - 8 К
-
Жумабеков Ельдос - 9 К
-
Куканов Амир - 9 А
-
Бекбосынова Асель - 10 К
-
Кулбаева Камила - 10 А
-
Жармухамбетова Гульдана - 11 К
-
Рамазанова Гульдана - 11 Г
-
Воронов Николай - 11М