2015-2016 оқу жылына кәсіптік бағдар беру бойынша жұмыс жоспары
2013-2014 оқу жылына кәсіптік бағдар беру
бойынша жұмыс жоспары
№
|
Шаралар:
|
Өткізу мерзімі:
|
Жауаптылар:
|
Мектептегі ұйымдастыру жұмысы:
|
|||
1.
|
Өткен оқу жылы бойынша кәсіптік бағдар беру жұмысына талдау жүргізу. 9,11 сынып мектеп бітірушілерінің кәсіптік оқу мекемелеріне түсу және еңбекпен қамтылу сұрақтары.
|
қыркүйек
|
ДТІО Карпбаева Т.Т
|
2.
|
Кәсіптік бағдар бойынша ауыстыру стендін ресімдеу:
1. «Мамандықтар әлемінде»
2. «Мамандық таңдау»
3. «Мектеп бітірушіге көмекретінде»
4. «Бізге ұсынатын мамандықтар»
5. «Қайда оқуға баруға болады?»
|
қазан
желтоқсан
ақпан
наурыз
мамыр
|
Сынып жетекшілері
|
3.
|
Кәсіптік бағдар беру бойынша кітап көрмесін ресімдеу.
|
жыл бойы
|
Кітапханашылар:
Байкенова Б.Қ.
Жақсыбаева Н.С.
|
4.
|
Оқушыларды танымдық және кәсіптік қызығушылықтарына сәйкес қоғамдық-пайдалы қызметке жұмылдыру
|
жыл бойы
|
ДТІО, сынып жетекшілері
|
5.
|
Оқу мекемелерімен өзара әрекеттесуді жүргізу
|
жыл бойы
|
ДТІО, сынып жетекшілері
|
Педагогикалық кадрлармен жұмыс:
|
|||
1.
|
Әр түрлі жастағы оқушылармен кәсіптік бағдар беру жұмысын жоспарлау бойынша сынып жетекшілеріне ұсыныстар даярлау
|
қыркүйек
|
ДТІО
|
2.
|
Семинарлар өткізу:
1. «Оқушыларды мамандықты құзыретті таңдауға дайындау»
2. «Жоғары сынып оқушыларының мамандық таңдаудағы психологиялық және әлеуметтік шарттастығы»
3. «Қызығушылығы бойынша оқушылармен жұмыс»
|
қаңтар
|
ДТІО
Психологтар: Томашева Е.Ш.
Успанова С.Г.
Пән мұғалімдері
|
Ата-аналармен жұмыс:
|
|||
1.
|
«Мамандықты дұрыс таңдаудағы отбасының рөлі»тақырыбы бойынша ата-аналар лекторийін ұйымдастыру
|
жеке жоспар бойынша
|
Ата-аналар лекторийі , сынып жетекшілері
|
2.
|
Оқушылардың мамандық таңдау сұрағы бойынша ата-аналармен жеке кеңес жүргізу.
|
жыл бойы
|
ДТІО,сынып жетекшілері, психолог
|
3.
|
Түрлі мамандық өкілдерімен оқушылардың және ата-аналардың кездесуі.
|
жыл бойы
|
Сынып жетекшілері
|
4.
|
Оқу мекемелері мен кәсіпорындарға экскурсия өткізуде оқушыларды ата-аналарымен қатыстыру
|
жыл бойы
|
Сынып жетекшілері
|