ЖҰМЫС МАҚСАТЫ:
-балаларға қажетті арнайы жағдайларды қамтамасыз ету арқылы тәрбиелеу мен оқытудың даму үдерісін оптимизациялау; оқушылар денсаулығын нығайту және өзінің физикалық және психикалық денсаулығына ұқыпты қараушылық дағдысын қалыптастыру бойынша жұмыс.
- ұстаздардың ата-аналармен ортақ мақсаттар мен позициялар, мектеп жоспарлары мен олварды жүзеге асыру бағдарламасы, қызметтің нәтижелер талдауы негізінде өзара қатынас пен ынтымақтастық.
МІНДЕТТЕР:
- әр оқушыдан әлеуметтік тіршілікке бейімделген үйлесімді тұлғаны қалыптастыру.
- балаларда баланың зияткерлік өсуін қамтамасыз ететін барлық психикалық үдерістерін дамытуға әсер ету.
- тереңдетілген және кеңейтілген диагностика негізінде оқушыларға жеке жақындықты қамтамасыз ету.
- жалпы диагностика немесе ата-аналардың , ұстаздардың тапсырысымен қанағаттандырмайтын нәтижелер алған балалардың зияткерлік және жеке тұлғалық дамуында кемшіліктерді түзету мен алдын алу.
- жасөспірімдерде делинквентті және аддиктивті тәртіптерді алдын алу мен өткізу.
- интеллекттің және шығармашылық ойлаудың жоғары деңгейі бар балалар үшін арнайы жағдайлар туғызу.
ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТ
№ |
Мазмұны |
Сынып |
Мерзімі |
1 |
Бейімделу үрдісін бақылау. |
1, 5, 10 |
Қыркүйек |
2 |
Мектептіңмотивациясын меңгеру. |
5,10 |
|
3 |
Социометрия |
5 |
|
4 |
Қиын балалармен жұмыс ақпараттарын, құжаттарын жинау. |
2-9 |
|
5 |
Дарынды балалармен жұмысы бойынша ақпараттар мен құжаттарды жинау. |
1-11 |
|
6 |
Агрессивті жағдайдыңдиагностикасы |
2-10 |
Қазан |
7 |
Мазасыздану деңгейін анықтау. |
4-11 |
|
9 |
Күйзеліске қарсы тұра алушылықты анықтау. |
11 |
|
10 |
Кәсіби бағдарлық бойынша диагностика. |
9 |
|
11 |
Қиын балалар диагностикасы. |
Қауіпті топ |
|
12 |
Танымдық үрдістің диагностикасы. |
2- 5 |
Қараша |
13 |
Өзін-өзін бағалау деңгейін анықтау. |
1-10 |
|
14 |
Өзін сезіну, белсенділік, көңіл-күй мен шаршау диагностикасы. |
МАТ |
|
15 |
Тереңдетілген сыныптарда оқушылар жайлылығын анықтау. |
Тереңдетілген сыныптар |
|
16 |
Дарынды балалар диагностикасы. |
1-11 |
Желтоқсан |
17 |
Оқушылардың зияткерлік дамуының диагностикасы. |
1; 4; 9; 10 |
|
18 |
Қиын балалар диагностикасы. |
Қауіпті топ |
|
19 |
Шылым шегу, ішімдік, нашақорлық бойынша ақпараттандыру деңгейінің диагностикасы. |
4-11 |
|
20 |
Қиын балалар диагностикасы. |
Қауіпті топ |
Қаңтар |
21 |
Нашар оқитын балалардың терең диагностикасы. |
1-4 |
|
22 |
Дарынды балалар диагностикасы. |
1-11 |
|
23 |
Мазасыздану деңгейін анықтаудың қайта үзігі. |
5-11 |
Ақпан Наурыз Сәуір |
24 |
Кәсіби бағдар беру бойынша диагностика. |
9; 11 |
|
25 |
Оқушылардың өзін өзі бағалауы дамуына қайта үзік. |
5-10 |
|
26 |
Бейімделу бойынша қайта үзік. |
1 |
|
27 |
Есептер, диаграммалар, жұмыстың қорытынды талдауын құру.
|
|
Мамыр |
ТҮЗЕТУШІЛІК ҚЫЗМЕТ
№ |
Мазмұны |
Мерзімі |
1. |
Оқыту үдерісіне бейімделуде қиындық көретін балалармен түзетушілік жұмыс. |
Қазан-желтоқсан |
3. |
Қоршаған ортамен әлеуметтік қатынасуға қиыншылық көретін балаларды түзету. |
Желтоқсан-наурыз |
4. |
Өзін-өзі тәрбиелеу мен өзін-өзі білім алу тенденциялары бар саналы, мотивациялы саланы қалыптастыру бойынша түзетушілік (қиын және дарынды балалармен жұмыс). |
Желтоқсан-сәуір |
5. |
ОЖСБ дайындығы бойынша түзетушілік жұмыс. |
Қаңтар-ақпан |
6. |
Бастауыш сынып оқушыларының орта буынға көшу бойынша бейімделу сабақтары. |
Сәуір-мамыр |
7. |
ҰБТ-ға дайындық бойынша 11 сынып оқушыларымен түзетушілік жұмыс . |
Сәуір-мамыр |
АҒАРТУШЫЛЫҚ ҚЫЗМЕТ
№ |
Мазмұны |
Мерзімі |
Ата-аналармен: |
||
1. |
Дәрістерде қатысу: - Жасөспірімдердің жас ерекшеліктері. - 9, 11 сынып оқушыларының кәсіби өзін-өзі анықтаулары. - ОЖСБ-ға балаларды психологиялық жайлылыққа дайындау. - ҰБТ-ға дайындықта күйзеліске қарсы жағдайды туғызу. |
Қараша Желтоқсан Ақпан Сәуір |
2. |
Тренинг-сабақтар: - Жанжал оқиғаларды шешу.
|
Қараша-желтоқсан |
3. |
Белгілі бір уақыттарда ата-аналарға жеке кеңестер беру. |
Жыл ағымында
|
4. |
Алдын-алушылық бойынша кеңестерге қатысу. |
|
Педагогтармен: |
||
1. |
Кәсіби құзыреттіліктің диагностикасы. |
Қараша, қаңтар |
2. |
ЖММ-де жас мамандармен психологиялық тренингтер. |
Желтоқсан |
3. |
«Кәсіби қуару синдромы»тақырыбына тренинг-сабақтар. |
Қаңтар |
4. |
Эмоционалды күйзелістен шығу тренинг-сабақтар. |
Жыл ағымында
|
5. |
Дербескеңестер. |
Жыл ағымында |
6. |
Тақырып бойынша психологиялық ақпаратпен педагогикалық кеңестерге, семинарларға қатысу. |
ВАЛЕОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТ
№ |
Мазмұны |
Мерзімі |
1. |
Ұстаздар мен ата-аналар дамудың әр кезеңінде жас ерекшеліктерін білуін қамтамасыз етсін және осы ерекшеліктерге сәйкес демалыс пен еңбектің дұрыс ұйымдастырылуын бақылау. |
Жыл ағымында
|
2. |
Жұмысбастылықты арттыру үшін релаксация тәсілдерін үйрету. |
|
3. |
Оқушылардың психо-эмоционалды денсаулығын жүйелі тексеру. |
|
4. |
Жаман әдеттер мен нашақорлықтың зияны туралы оқушыларға дәріс оқу. |
КЕҢЕСТІК ҚЫЗМЕТ
№ |
Мазмұны |
Мерзімі |
1. |
Оқушылардың оқыту мен тәрбиелеуі мәселесі бойынша ұстаздарға кеңес беру. |
Жыл ағымында
|
2. |
Балалар, мұғалімдермен ара-қатынас мәселесі бойынша ата-аналарға кеңес беру. |
|
3. |
Оқушыларға мына мәселелер бойынша кеңес беру: - дербес дамуы; - жеке ара-қатынасы; - ата-аналармен ара-қатынас; - ұстаздармен ара-қатынас |