Сенім телефоны
87182500331
email: sosh41@goo.edu.kz
Мекенжайы: Малайсары батыр көшесі, 41
50-03-37, 50-03-30, 50-03-28, 8-(7182)-52-00-12, 50-03-31
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Дүйсенбі 15:00-18:00 Сәрсенбі 15:00-18:00 Сенбі 10:00-14:00
Что ты делаешь, чтобы быть здоровым?
Голосовать
занимаюсь физкультурой; - 70
ничего не делаю; - 42
периодически прохожу медосмотр; - 41
добродушно отношусь к окружающим; - 23
правильно питаюсь; - 19
соблюдаю режим дня; - 9
изучаю познавательную литературу; - 6
закаляюсь; - 5
Всего проголосовало: 215
Смотреть результат
За год
За месяц
За неделю
Вчера
ӨТКІЗІЛГЕН ІС-ШАРАЛАР

Білім беру уйымдарының кітапханаларын перспективті дамытудың және

«Оқуға қуштар мектеп» жобасын іске асырудың 2021-2025 жылдарға арналған кешенді жоспары

кешенді жоспары

 

р/с

Іс-шаралар

Аяқталу

нысаны

Орындау

мерзімі

Жауаптылар

Орындаушыл

ар

1. Білім беру ұйымдары кітапханаларының қызметін нормативтік құқықтық қамтамасыз ету

1.1.

Білім беру ұйымдары кітапханаларының қызметін ұйымдастырудың жаңа тэсілдерін эзірлеу жөніндегі жұмыс тобын құру

БҒМ

бұйрығы

желтоқсан 2020 жыл

Каринова

Ш.Т.

МОБК,

ТКБД

1.2.

«Мемлекеттік білім беру ұйымдарының кітапханалар қорын қалыптастыру, пайдалану жэне сақтау бойынша қагидаларды бекіту туралы» ҚР Білім және гылым министрінің 2016 жылғы 19 қаңтардағы №44 бұйрыгына кітапханалар қызметін реттеу бөлігінде өзгерістер енгізу

БҒМ

бұйрығы

сәуір 2021 жыл

Каринова

Ш.Т.

МОБК, ТКБД,

зд

«Оқулық» РҒПО, РҒПК

 

 

 

 

 

 

 

1.3.

«Білім беру жүйесінің кітапханаларына арналған кітапхана ісі жөніндегі қүжаттарды бекіту туралы» ҚР БітМ-нің 2000 жылғы 17 тамыздағы № 827 бүйрығына кітапханалардың қызметін реттейтін мемлекетаралық стандарттар мен қағидаларға сәйкес келтіру бөлігінде өзгерістер енгізу

БҒМ

бүйрығы

шілде 2021 жыл

Каринова

Ш.Т.

МОБК, ТКБД, ЗД, РҒПК

2. Кітапхана қорын дамыту

2.1.

Мектептер үшін білім алушылардың оқуына үсынылатын әдебиеттердің минималды тізбесін бекіту (ҚР МСМ-мен келісім)

Әдебиеттер

тізбесі

сәуір 2021 жыл

Каринова

Ш.Т.

«Оқулық» РҒПО, ы. Алтынсарин атындағы ¥БА, РҒПК, М.О. Әуэзов атындағы Әдебиет және өнер институты жэне ҮМКП, Үлттық академиялық кітапхана (келісім бойынша)

2.2.

«Мемлекеттік білім беру үйымдарының кітапханалар қорын қалыптастыру, пайдалану және сақтау бойынша қағидаларды бекіту туралы» ҚР БҒМ-нің

Қорды

қалыптастыру

2021-2025

жж.

жыл сайын

ЖАО, білім беру

үйымдары

ЖАО, білім беру үйымдары

 

 

және

бейнероликте

Р

 

Дәуленов

М.М.

НЗМ, БИЛ, халықаралық жэне

жекеменшік

мектептер

(келісім

бойынша)

3.5.

Қауымдастық, мектеп жэне колледж кітапханашыларының желілік қоғамдастығын құру және жұмысын үйлестіру, Халықаралық кітапхана ассоциациялары мен мекемелерінің федерациясына (ІҒЬА) кіру мәселесін пысықтау

Қауымдастық,

желілік

қоғамдастық

қаңтар 2022 жыл

Каринова

Ш.Т.

РҒПК,

«Оқулық»

РҒПО

3.6.

Кітапхана қорына жыл сайын түгендеу жүргізу, моральдық жэне тарихи жағынан ескірген эдебиеттерді есептен шығару

Жаңартылған

кітапхана

қоры

жаңа оқу жылы басталғанға дейін 2021 жыл

Каринова

Ш.Т.

ЖАО, білім беру

үйымдары,

РҒПК

3.7.

Педагогикалық кеңестердің, басқару органдары

алқаларының отырыстарына кітапхана қызметіне қатысты мәселелерді шығару және талқылау

Кітапханаларғ а үсынымдар

жарты жылда 1 рет 2021 жыл

ЖАО

ЖАО

4. «Оқуға құштар мектеп» жобасын іске асыру

4.1.

«Оқуға қүштар мектеп» жобасының түжырымдамасын әзірлеу

Түжырымдама

наурыз 2021 жыл

Каринова

Ш.Т.

МОБК, РҒПК, «Оқулық» РҒПО, Ы. Алтынсарин

 

 

 

 

 

атындағы ¥БА

4.2.

Жобаны іске асырудың өңірлік жоспарларын әзірлеу

Іс-шаралар

жоспары

сэуір 2021 жыл

ЖАО

ЖАО

4.3.

Кітап оқу қузыреттілігін арттыруға бағытталған іс- шаралар ұйымдастыру

  • «Барлық пәндер арқылы оқу» сабақ жүйссі;
  • іштен оқуға, мағыналық оқуға, мәтінмен жүмыс істеуге уақыт бөлу;
  • 20 минут, 5 минут дауыстап оқуға уақыт бөлу;
  • әр сабақта «бес минуттық» оқуды әткізу;
  • білім алушылардың тақырыптық конкурстарға, шығармаларға, эссеге қатысуы;
  • ақпаратпен жұмыс істеудің бірыңғай режимін енгізу;
  • «Сыныптың, топтың үздік оқырманы», «Ең көп оқитын сынып, топ», «Мектептегі, колледждегі жыл оқырманы» конкурстарын өткізу.

БҒМ-ге

ақпарат

тоқсанына 1 рет

ЖАО

ЖАО,

РҒПК

4 4

Білім беру үйымдарының мәдени мекемелермен әлеуметтік серіктестігі:

жазушылардың, ақындардың, суретшілердің, актерлердің, спортшылардың, танымал жерлестердің қатысуымеп шыгармашылық көздөсулөр откізу («Автормен телекөпір»);

- біз бір-бірімізге (еріктілерді тарта отырып) оқимыз: кіші жастағы оқушының үлкен жастағы оқушылармен кездесуі жэне кітап оқуы;

- жастар қоғамдық үйымдарымен бірлесе іс-қимыл жүргізу, стартап («Оқу сағаты»), оқу

БҒМ-ге

ақпарат

тоқсанына, семестрде 1 рет

ЖАО

ЖАО

 

конференцияларын өткізу;

  • Интернет технологиясы арқылы оқуды насихаттау; сайттарда оқу мәдениеті мәселелерін талқылауға қолжетімділікті қамтамасыз ету;
  • қалалық ореп-аіг бағдарламасы форматында жаңа алаңдарды игеру - көшеде жазғы оқу бағдарламалары, тақырыптық іс-шаралар, РЯ-акциялар;
  • жазғы оқу залдары;
  • кітапханаларда «Бірге оқимыз!» атты жүздесу күпдеріп өткізу.

 

 

 

 

4.5.

Бірыңғай оқырман қауымдастығын қалыптастыру бойынша ата-аналармен жүмысты үйымдастыру: «Мектеп-кітапхана-отбасы»:

  • «Қазіргі отбасылық оқу дәстүрлері, «Оқырман ана», «Ең оқырман отбасы», «Оқырман достар»;

- кітап оқитын отбасылық клубтар қүру;

  • «Балалар қалай және нені оқуы керек!», «Баланың кітап оқу дағдысын қалыптастыруға ықпал ететін рухани отбасылық ахуал қалыптастыру», «Оқуға қүштар ата-ана - оқуға қүштар бала», «Ана қолындагы кітап»;
  • «Ең оқырман отбасы» конкурсы;
  • ата-аналарға «Менің үй кітапханамдағы кітаптар» атты балаларға арналған кітаптарды таныстыру; «Біздің үй кітапханамыз» буккроссингі;
  • ата-аналардың балаларымен әдеби іс- шараларға баруы: көрмелер, спектакльдер, фильмдер, отбасылық әдеби демалыс күндерін жариялау;

БҒМ-ге

ақпарат

тоқсанына 1 рет

ЖАО

ЖАО

6

 

  • «Отбасы күні: біздің отбасымыздың өміріндегі кітап» мерекесін үйымдастыру;
  • «Менің отбасым оқырман» оқу марафонын өткізу;
  • «Оқуға қүштар мектеп - табысты мектеп» жобасы тақырыбында ата-аналар жиналысын өткізу;
  • ата-аналарға арналған «Ата-аналарға көмек. Балаңызға мағыналы оқуға қалай көмектесуге болады. Оқу сауаттылығын қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері» атты оқыту семипар практикумып өткізу;
  • ата-аналарды «Менің үй кітапханамдағы кітаптар» айдарымен балалар кітаптарымен, балалар әдебиетінің жаңалықтарымен таныстыру

 

 

 

 

4.6.

Білім алушыларға арналған «Оқу марафоны» мобильді қосымшаларын енгізу

БҒМ-ге

ақпарат

2021 жыл

ЖАО

ЖАО

4.7.

Оқу сауаттылығы бойынша дайджест

Ақпарат

2021 жыл

Каринова

Ш.Т.

АТО

4.8.

«Оқуға қүштар мектеп» жобасын іске асыруды мониторингілеу

БҒМ-ге

ақпарат

тоқсанына 1 рет

ЖАО

ЖАО

5. Білім беру ұйымдары кітапханаларының материалдық-техникалық базасын дамыту

5.1.

2025 жылға дейін 5000 мектепті жаңғырту шеңберінде кітапханаларды жаңғырту (материалдық-техникалық

Бюджеттік

өтінім

2021-2025

жылдар

ЖАО

ЖАО

 

қамтамасыз етуді нығайту, оның ішінде кедергісіз орта және кітапханалардың қазіргі заманғы интерьерін жасау бойынша сметалық есептерді әзірлеу және бекіту)

 

 

ЖАО

ЖАО

5.2.

Білім беру уйымдарындагы кітапханалар жанынан ІТ жабдықтары бар Со\үогкіп8-орталықтар ашу

Бюджеттік

өтінім

2021-2025

жыпдар

5.3.

Кітапхана контентін цифрландыру және жүйелеу, цифрлық шешімдер, цифрлық дизайн

 

2021-2025

жылдар

ЖАО

ЖАО

5.4.

Еліміздің жетекші жоғары оқу орындарымен өзара іс- қимыл жүргізуді жонс олардың оилайн кітапханаларына қол жеткізуді қамтамасыз ету

 

2021-2025

жылдар

ЖАО

ЖАО

5.5.

Білім беру үйымдары (мектептер, колледждер) үшін е- кітапхана бірыңғай автоматтандырылған кітапханалық-ақпараттық жүйесін қүру мәселесін пысықтау

Талдамалық

жазба

2021-2022

жылдар

ЖАО

ЖАО

5.6.

Мектеп және колледж кітапханаларының қорларын цифрландыруды жүргізу үшін қызметті үйлестіру мақсатында өңірлік ақпараттық-әдістемелік және ресурстық орталықтар қүру

Алдыңғы қатарлы мектептер мен колледждер базасында орталықтар

мамыр 2022 жыл

ЖАО

ЖАО

5.7.

Интернетке қол жетімділікті үсына отырып, кітапхананың локальді-есептеу желісіне 100 Мбит / с жылдамдықпен қосылуды қамтамасыз ету

қол жеткізу

2021-2025

жылдар

ЖАО

ЖАО

5.8.

Білім беру үйымдарының кітап сақтау орындарын және оқырман залдарын жаңарту

жаңарту

2021 жыл

ЖАО

ЖАО

Аббревиатура:

 

МОБК - Қазақстан Республикасы Білім жэне ғылым министрлігінің Мектепке дейінгі жэне орта білім беру комитеті ТКБД - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Техникалық жэне кәсіптік білім департаменті ЗД - Қазақстан Республикасы Білім жэне ғылым министрлігінің Заң департаменті «Оқулық» Ріг ІІО - «Оқулық» Республикалық ғылыми-практикалық орталығы РҒПК- Республикалық ғылыми-педагогикалық кітапхана

Ы.Алтынсарин атындағы ¥БА - ЬІ.Алтынсарин атындағы Үлттық білім академиясы

«Өрлеу» БА¥0 АҚ - «Өрлеу» Біліктілікті арттырудың ұлттық орталығы акционсрлік қоғамы

ЖАО - Жергілікті атқарушы орган

¥МКП - ¥лттық мемлекеттік кітап палатасы

¥БДҚ - ¥лттық білім беру деректер қоры

АТО - Ақпараттық-талдау орталығы

НЗМ - Назарбаев зияткерлік мектептері

БИЛ - «Білім инновация лицейі»

 
 

41

Пояснительная записка
«Интерес к чтению, к познанию окружающего мира через книги
должны формироваться у детей со школьной скамьи.
А библиотека должна быть местом средоточия
этого интереса, проводником в увлекательный
мир книг».

К. Токаев.
В целях реализации поручения Главы государства К.Токаева, озвученного на
ІV заседании национального совета общественного доверия, который прошел 22.10.2020 года, стартовал проект «Читающая школа».
Цельюданного проекта является создание в Казахстане активной среды для творческого развития детей и повышения интереса к чтению. Чтение - это средство получения качественного образования.
Проект «Читающая школа» направлен на решение главной проблемы современного кризиса детского чтения – слабой читательской среды: ребёнок растет в окружении нечитающих взрослых и в отсутствии качественных фондов детской литературы в домашних и школьных библиотеках. Поэтому решение проблемы лежит в совокупных, совместных усилиях семьи и школы.
Актуальность проекта
- Чтение как средство получения качественного образования:
- Грамотность как один из индексов развития человеческого рода (ООН)
- Снижение уровня грамотности и распространения функциональной неграмотности
Чтение утрачивает статус,как национальной культуры
Цель проекта

-Создание в школе«Поэтической площадки»

- Знакомство с современными авторами Павлодарской области;
- Повышение статуса чтения, читательской активности и улучшение качества чтения;
- Повышение образовательного и культурного уровня школьников;
- Повышение интереса к чтению;
- Формирование духовно-нравственных ориентиров и исторического мышления школьников;
- Формирование единой читательской общности – Школа, Библиотека, Семья.
Задачи проекта
- Формирование читательских компетентностей, основ информационной культуры личности и информационной безопасности;
- Повысить уровень культуры чтения и читательской активности обучающихся через взаимодействие и социальное партнерство с учреждениями культуры;
- Разработать план мероприятий по организации читательской активности учащихся школы и пропаганде семейного чтения;
- Привлечь родителей к мероприятиям для реализации школьного проекта;
- Создать методическую базу материалов и идей по привлечению детей к чтению.
Проблемы, на решение которых направлен проект
- Школьники с трудом понимают смысл прочитанного;
- Уменьшение словарного запаса;
- Трудности в работе с текстом;
- Ученики не рассматривают учебник как источник информации;
Понижение интереса к чтению;
- Понижение учебной мотивации.


Участники: участники образовательного процесса (учащиеся, родители, учителя, библиотекарь).
Место в образовательном процессе: организация занятий через внеклассное, дополнительное чтение и мероприятия воспитательной работы в школе и в классе.
Вид проектаколлективный
Отличительная особенность проекта – учащиеся читают и записывают в читательский дневник помимо произведений, входящих в список плана на год, те, которые они читают дома в семье.
Срок реализации: 1 учебный год.
Организация работы: в течение года, учащиеся участвуют в мероприятиях, в соответствии с планом проекта.
Этапы работы над проектом:
I. Этап (подготовительный)
II. Этап (основной)
III. Этап (заключительный)
В результате работы данного проекта творческие группы представляют и защищают свои проекты.
Ожидаемые результаты:
Данный проект направлен на решение поставленных актуальных задач современного культурного процесса: создание привлекательного имиджа читающего сверстника в глазах учащихся, поддержку и развитие детского чтения; увеличение численности пользователей информационными ресурсами школьных библиотек; формирование у детей устойчивых навыков систематического,творческого, развивающего чтения. С этой целью в проекте предполагается использование, моделирование и варьирование разнообразных форм и методов работы, как традиционных, так и инновационных: мероприятия по организации и поддержке семейного чтения; конкурсы; викторины; литературные игры; презентации и др.
Методическое объединение начальных классов:  1-4 классы (руководители Голубко Анастасия Владимировна, Бариева Зинат Согымбаевна) презентуют выход своего проекта «Чему учат книги» (  создание «Читательских дневников», книжка-малышка, электронные презентации, создание канала на Youtube)
Методическое объединение казахского языка и литературы (руководитель Утенова Б.Т) презентуют выход своего творческого проекта «Сборник авторских стихотворений»
Методическое объединение учителей гуманитарного цикла  (руководитель Смайлова Г.К., Айгожина Г.Т.  )

Презентация электронной книжной полки для чтения произведений современных авторов Павлодарской области (создание QRкодов )

Школьная библиотека (руководитель Жунусова Сауле Магзумовна) : презентация  видеоролика проекта «Поэтическая площадка»

                        

2022-2023 оқу жылына арналған «Оқитын ұлт – оқитын мектеп» жобасын іске асыру бойынша  «Павлодар қаласының №41 ЖОББМ»  жылдық жұмыс жоспары

 

 

Мероприятие

Сроки проведения

Целевая аудитория (классы, параллели)

Форма проведения

Цель мероприятия

Ответственные

Методическое объединение учителей  начальных классов

5-минутное  чтение в начале урока

ежедневно

1-11

«жужжащее чтение», чтение с «моторчиком», «по хлопку» и др.

Увеличение времени чтения за день. Развитие навыков скорости чтения

Классные руководители, учителя предметники

«Әліппемен қоштасу»мерекесі.Праздник «Прощание с Букварём»

январь

1 классы

Утренник

способствовать повторению и систематизации знаний учащихся,развитие творческих способностей и выразительному чтению

Классные руководители 1 классов

 «За книжными страницами»

в течение года

1-4 классы

Ведение читательского дневника

научить делать выводы и развивать культуру читателя. 

Классные руководители 1-4 классы

 «Как и что читать детям»

ноябрь

родители

Родительский лекторий

создание условий для осмысления родителями важности семейного чтения

Классные руководители

«Давайте беречь учебник…»

октябрь

1-4 классы

агитбригада

Воспитывать бережное отношение к учебникам и книгам

2 классы и классные руководители

 «Запишись в библиотеку»

 

сентябрь-октябрь

1 классы

акция

Развитие интереса к чтению

1 классы                          и кл. руководители

« Читающая полка в классе»

в течение года

1-11 классы

пространство свободного чтения

Пропаганда чтения, привлечение внимания к книгам

1-11 класс и классные руководители

Посещение литературных мероприятий и выставок  в  школьной библиотеке;

 

В течение года

1-11 класс

выставка, мероприятия

Пропаганда чтения, привлечение внимания к книгам

1-11 класс и классные руководители

Создание и размещение на сайте школы и в социальных сетях о роли чтения книг: «Пусть всегда будет книга»;

В течение года

1-11 класс

Информация на сайте и в социальных сетях

Развитие творческих способностей учащихся

1-11 класс и классные руководители

«Проба пера» - литературное творчество учащихся и педагогов

март

Педагоги школы,  2-9 классы

эссе

Развитие навыков как самостоятельное творческое мышление и письменное изложение собственных мыслей.

2-9 классы, педагоги

Открытие канала на Youtube

январь

педагоги

Видеоролики  на Youtube

Развитие навыков как самостоятельное творческое мышление и письменное изложение собственных мыслей

Лунгу Н.Н., Лаврикова Н.Г.

Педагогический круглый стол «Делюсь своей книгой с коллегой»

январь

педагоги

«Круглый стол»

Пропаганда чтения

ЗРУР, педагоги

 «Лучший читатель класса»

февраль

1-4 классы

конкурс

Стимулирование читательской деятельности, Выявление и поощрение самых активных читателей.

классные руководители

Проверка техники чтения

В конце каждой четверти

2-4 классы

Анализ

Мониторинг техники чтения

ЗРУР Байдельдинова А.Ж.

Конкурс чтецов «В сердце есть незабвенные даты…»

май

1-4 классы

конкурс

повышение интереса к чтению, пропаганда культуры публичного выступления и ораторского мастерства

1-4 классы, классные руководители

«Развитие функциональной грамотности на уроках чтения» мастер -класс

декабрь

педагоги

мастер- класс

транслирование педагогического опыта, обмен творческими и педагогическими наработками

ЗРУР Байдельдинова А.Ж.

Буккроссинг  «Прочитал – передай другому»

апрель

1-4 классы

буккроссинг

Пропаганда чтения, привлечение внимания к книгам

1-4 классы, классные руководители

Методическое объединение учителей  гуманитарного цикла

«Русские баснописцы»

в течении года

7 классы

инсценирование  басен

Развитие творческих способностей учащихся

Билая Марина Евгеньевна

«Читаем Павла Васильева»

 

декабрь

8, 9, 10 классы

пресс-конференция

Развитие творческих способностей учащихся

Бизюк Ирина Васильевна

«Лучший буктрейлер»

в течении года

8 классы

конкурс

Пропаганда чтения, привлечение внимания к книгам при помощи визуальных средств.

Нуржанова Райгуль Маратовна

Чтение книг по QR- код

в течении года

5-6 классы

 

Развивать внимание память, логическое мышление, интерес к чтению.

Шапшинова Алтын Кайруллиновна

 «Чародеи слова» (Стихи собственного сочинения)

октябрь - февраль

5-6 классы

Конкурс юных поэтов

Развитие творческих способностей учащихся

Шапшинова Алтын Кайруллиновна

 «Что в имени тебе моем…»

в течении года

7 классы

Литературная викторина

Привить интерес учащихся к произведениямА.С.Пушкина

Тулегенова Зайтуна

Наманхановна

«По мотивам произведений английских писателей-А.Милн, Ч.Диккенс»

в течении полугодия

6-7 классы

Дискуссионный круглый стол

 

Привитие интереса учащихся к произведениям английских классиков

Карибаева Гульфиза Исламовна

Кожанова Альфия Саматовна

Аймульдина Айжан Турсунгалиевна

«Folk teacher Ibyrai Altynsarin»

в течении года

 

6 классы

поэтический час

Знакомство с творчеством писателя

Бекбаева Алия Алтаевна

«Обсуждение сказок Г. Х. Андерсена»(выпуск буклетов)

04.11.22

5-6

литературная гостиная

Знакомство с творчеством  известных английских писателей

Гончерук Анастасия Ильинична

Магафурова Зульфия Талыповна

«Знатоки английского»

16.11.22

5 классы

викторина

Развитие творческих способностей учащихся

Карсыбекова Меиз Бериковна

" The magic world of the English and American literature"

в течении года

7 «Б»

литературная викторина

Развитие языковой компетенции учащихся по теме «Чтение английской литературы

Магафурова Зульфия Талыповна

"Let'sreadbooks"

20.04.23

7 «Б»

инсценирование  сказки «Золушка»

Формировать диалогические умения учащихся при помощи драматизации

Магафурова Зульфия Талыповна

" I Like Reading"

апрель

2 классы

Игра-представление

Способствовать сплочению коллектива учащихся при проведении мероприятия.

Саликова Айнаш Кумартхановна, Егимбаева Эльмира Жоламановна

«When Christmas comes»

20.01.23

7 -8класс

инсценирование сказок

Развитие культурной и читательской компетентности детей, приобщение  учащихся к литературе английских писателей

Смайлова Гаухар Куандыковна

Магафурова Зульфия Талыповна

Ахмульдинова Мадина Есентаевна

Гончерук Анастасия Ильинична

 

"Сұлтанбет сұлтан баһадүр"

в течении года

9 «Ә»    10 «Ә»

научно – практическая конференция

Расширение общего кругозора детей, ознакомление с жизнью и биографией великих людей.

Кабдрасилов Меир Социалович

«100 летие Маншук Маметовой и Талгата Бигельдинова»

в течении года

5-11 классы

круглый стол

Расширение кругозора учащихся

Сумина В.А.

Туртугулова Г.С.        Авдеюк О.С.

                   

Методическое объединение учителей  казахского языка и литературы

«Әжемнің ертегілері»

бастауыш сынып оқушыларына бір мезетте ертегілер ұйымдастыру.

 

Жыл бойы

1-4 сыныптар

 

Ертегілерден көрініс

Оқушыларды кітап оқуға , оның ішінде ертегілерді оқуға шақыру. Ертегілер арқылы жалпы дамуға, рухани құндылықтарды бойына сіңіріп, маңызын ашу.

Айдарханова Д.А.

Жуматаева Г.Т.

Сахимзадина Ж.Д.

«Жылдам оқудың жүйріктері»

 

Жыл бойы

5-11 сыныптар

мәнерлеп оқу сайысы

Оқу мәдениетін дамыту және қолдау,мәтінді түсініп, жылдам және мәнерлеп оқу 

Аугалиева Б.З

Керейбаева К.К.

А.Байтұрсыновтың мысалдары

І жартыжылдық

3,4 сынып

Оқу марафоны

Байтұрсыновтың мысалдары арқылы рухани құндылықтарды оқушылардың бойларына сіңіріп, маңызын ашу.

Бисекеева Г.А.

 

Кел, бірге оқиық!

«20 минут оқыда, 5 минут талда» 

Бейсенбі

Апта сайын

5-11 сыныптар

Кітап оқу акциясы

Кітап оқуды насихаттау және оқуға шақыру, жас ұрпақтың бойына ұлтжандылық қасиеттерін сіңіру және патриоттық тәрбие беру. Кітап оқуға басшылық жасау.

Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдері

«Өзіңоқып, өзгеге ұсын»

Жыл бойы

3-сыныптар

Ертегі оқу челленджі

Оқырмандарды кітап оқуға қызығушылығын арттыру, кітап оқуды насихаттау.

Жакупова Г.Х.

«Кітап оқу сәні» оқу сағаттары

жыл бойы

8 «Г» сынып

Оқу сағаттары, әр тоқсан соңында мерейгер қаламгерге арналған бенефис отырыс

Оқушылардың оқу сауаттылығын дамыту, мерейгерлер қаламгерлердің шығармашылығын насихаттау, оқушылардың кітап оқуға деген қызығушылықтарын арттыру

Ермекова А.К.

«Сыныптың ең үздік оқырманы»

Жыл бойы

7 «Ә»

оқырмандар сайысы

Т.Әбдіковтің 80 жылдығына орай жазушы шығармашылығымен әңгімелерімен танысу, оқу

Шапауова А.С.

«Мұхтар Әуезов – Абайесімін  әлемге танытушы»

І жартыжылдық

10-11-сыныпарасында

Мұхтар Әуезовқа арналған әдеби кеш

Жоғарғы сынып оқушыларын әдеби - классик жазушылардың шығармаларын оқуға тарту

Жусупова Г.Ж

Кабиденова Б.М.

Ғабит Мүсіреповтің  шығармаларымен танысу

Жыл бойы

9 Ә

Дөңгелек үстел

Ғабит Мүсіреповтің   шығармаларына балалардың қызығушылықтарын арттыру

Ахметова М.К.

Мұхтар Әуезовтің 125 жылдығына орай шығармалармен танысу

Жыл бойы

9 сыныптар

XXI ғасырдың көшбасшысы

Мұхтар Әуезовтің шығармашылығымен танысып, оқушылардың қызығушылықтарын арттыру.

Утенова Б.Т.

«Қорқыт ата шығармалары»

Жыл бойы

8 «Ә» сыныптар

Дөңгелек үстел

Шығармаларының

тәрбиелік  мәнін насихаттау, балалардың оқуға деген құштарлықтарын дамыту

Канжыгалинова К.С.

Школьная библиотека

 «Приглашаем в Книгоград всех девченок и ребят»

28-30 сентября

1классы

экскурсия

Знакомство со школьной библиотекой

Тебенькова Н.А библиотекарь

 «Он прожил жизнь, за спинами не прячась...»к  85- летию  со дня рождения Павлодарского  поэта, журналиста, члена Союза писателей Казахстана  Виктора Гавриловича Семерьянова.

25 сентября

9 классы

поэтический час

Знакомство с творчеством поэта

Тебенькова Н.А библиотекарь

 «Здравствуй читатель! Я- новая книга!».

октябрь

1-6 классы

книжная выставка

Привить интерес учащихся к новым произведениям

Жунусова С.М

Тебенькова Н.А. библиотекари

«Подари библиотеке книгу»

октябрь-Апрель

1-11 классы

акция

привлечение детей к чтению,воспитание патриотизма, чувства ответственности и уважения к школе. Пополнение фонда библиотеки

Жунусова С.М

Тебенькова Н.А. библиотекари

 «Қаламгер,журналист-Ғалымбек Жұматов»к 70-летию  со дня рождения  Павлодарского журналиста, писателя, члена Союза  писателей Казахстана

Галымбека Сагимбаевича Жуматова.

7 октября

10 классы

литературная встреча 

Знакомство с творчеством  павлодарского поэта

Жунусова С.М. библиотекарь

УтеноваБ.Т.-учитель  каз языка

 

Экускурсия в дом-музей имени Павла Васильева.

ноябрь

9 классы

экскурсия

Расширение общего кругозора детей, ознакомление с жизнью и биографией великих людей

Тебенькова Н.А библиотекарь

 «Стихотворный  чемоданчик Маршака» к 135- летию  рождения поэта Самуила Яковлевича Маршака,  

3 ноябрь

1 классы

громкие чтения   

повышение интереса к чтению, пропаганда культуры публичного выступления.

Жунусова С.М. библиотекарь

 

Уголок  KITAP ALMACY/ BOOKCROSSING.КНИГОВОРОТ.

 (обмен книг)  

ноябрь

1-11 классы

буккросинг

Пропаганда чтения, привлечение внимания к книгам

Жунусова С.М. библиотекарь

 

 «Павлодарский краевед,поэт-Дмитрий Приймак»к 110- летию   со дня рождения Дмитрия Петровича Приймака .

8 ноября

4-11 классы

книжная выставка

Пропаганда чтения, привлечение внимания к книгам

Тебенькова Н.А библиотекарь

Общешкольный конкурс буктрейлеров посвященный 120- летию со дня рождения писателя Габидена Мустафина .

26 октября -26 ноября

1-11 классы

общешкольный конкурс буктрейлеров

Развитие культурной и читательской компетентности детей

Жунусова С.М библиотекарь и

МО       учителей казахского языка и литературы

  «Читаем стихи- Дихана Абилева»  к 115-летию со дня рождения  писателя.

15 ноября-

26 декабря

6-11 классы

акция

повышение интереса к чтению.Знакомство с творчеством поэта

Жунусова С.М библиотекарь и

МО       учителей казахского языка и литературы

Экскурсия в    Областную  библиотеку имени С.Торайгырова  для 10-х классов

декабрь

10 классы

экскурсия

Расширение общего кругозора детей, ознакомление с жизнью и биографией великих людей

Сотрудники областной библиотеки

 «Книжки только для мальчишек»для  3-11 классов

декабрь

3-11 классы

книжная инсталляция

Пропаганда чтения, привлечение внимания к книгам

Жунусова С.М. библиотекарь

учащиеся школы

 «Шарль Перро и наше сказочное детство!» к 395-летию со дня рождения французского поэта, критика и сказочника Шарля Перро.

12 января

4 классы

литературный портрет

Знакомство с творчеством поэта

Тебенькова Н.А библиотекарь

 «Что  я  вкладываю  в понятие «чтение»?

январь

6 классы

урок - дискуссия 

Формировать диалогические умения учащихся

Тебенькова Н.А. библиотекарь школы и

библиотека ПГПУ

«Дулат Бабатайулы-ұлт рухын оятқан ақын»к220-летиюсо дня рождения казахского поэта-мыслителя Дулата Бабатайулы 

февраль

5-11 классы

выставка

Пропаганда чтения, привлечение внимания к книгам.Знакомство с творчеством поэта

Жунусова С.М. библиотекарь

 

Экскурсия в  «Областную  специальную библиотеку для незрячих и слабовидящих граждан».

февраль

7 классы

экскурсия

Расширение общего кругозора детей, ознакомление с жизнью и биографией великих людей

Жунусова С.М. библиотекарь

 

 «Женская судьба в художественной литературе».

6 марта

1-11 классы

выставка

Знакомство с художественной литературой, посвященный женскому образу в казахской и зарубежной литературе

Тебенькова Н.А библиотекарь

Урок-консультация  «Техника   быстрого  чтения»

март

6 классы

урок-консультация 

Знакомство с различными приемами  быстрого чтения

Тебенькова Н.А библиотекарь

Громкие чтения стихов Сергея Михалкова «Добро пожаловать в мир произведений Сергея Михалкова!»  к 110- летию  со дня рождения детского писателя С.Михалкова.

13  марта

2 классы

громкие чтения

повышение интереса к чтению, Знакомство с творчеством детских авторов.

Жунусова С.М. библиотекарь

 

Конкурс-презентация для учителей и родителей «Любимая книга моего детства». Для 1-11 классов

апрель

педагоги и родители

конкурс-презентация

Пропаганда семейного чтения среди родителей учащихся школы

Жунусова С.М. библиотекарь

 

 «Ребусград по сказакам».

апрель

3 классы

занимательная викторина

Развитие творческих способностей и знаний  учащихся

Тебенькова Н.А библиотекарь

 «Современная  художественная литература  для

подростков  и их родителей».

май

6-11 классы

литературный гид 

Пропаганда семейного чтения среди родителей учащихся школы

Тебенькова Н.А.библиотекарь ицентр детского чтения имени С. Баязитова

1-ШІ СЫНЫПТАРҒА АРНАЛҒАН ЭКСКУРСИЯ  "ПРИГЛАШАЕМ В КНИГОГРАД ВСЕХ ДЕВЧЕНОК И РЕБЯТ" 

28-29 қыркүйекте №41 ЖОББМ бірінші сынып оқушылары алғаш рет мектеп кітапханасына «Барлық қыздар мен балаларды кітап қалашығына шақырамыз» атты таныстыру экскурсияны өткізді.Экскурсия мультимедиялық форматта өтті, балалар кітап  таңғажайып қаласында болды, онда көшелердің орнына – кітап сөрелері, этаждардыңорнына – кітап сөрелері, үйлер – бұл том кітаптар. Іс-шара барысында оқушылар кітапханаға қалай жазылуға болатындығың, "абонемент", "оқу залы" деген не және олардың немен ерекшеленетініңтуралы білді. Кітапханашы қорда қандай кітаптар бар екенін, олардың барлығы  бөлімдерарқылы тұратың  екенін айтты: жануарлар, ғарыш, техника, тарих және т.б. Балалар кітапхананы пайдалану ережелерімен танысты, кітаптар не ұнатпайтынын, неге олар  риза болатынын және оқырман формуляры деген не екенін білді.Іс-шара соңында олар үшін викторина өткізілді, онда бірінші сынып оқушылары орыс және қазақ ертегілері туралы білімдерін көрсете алды.

20220929-095042

КӨРМЕ   " ҰЛЫ АҚЫН-АБАЙ"20220809-155646

ЧЕЛЛЕНДЖ  "БҮГІН-АБАЙ КҮНІ!"image

ПОЭЗИЯ САҒАТЫ   "ОН ПРОЖИЛ ЖИЗНЬ, ЗА СПИНАМИ НЕ ПРЯЧАСЬ" ВИКТОР СЕМЕРЬЯНОВ

27 қыркүйек күні мектеп кітапханасында «Он прожил жизнь, за спинами не прячась...», атты поэзия сағаты өтті . Поэтикалық  сағат павлодарлық ақын, журналист Виктор Гаврилович Семерьяновтың 85 жыл  толуына орайөткізілді. Іс-шараға 6 "Д"оқушылары қатысты. Ақынның өлеңдерін Дарья Учаева, Аниса Нурашева, Адель Жандильдина, Бахтияр Байтеміров, Маргарита Прилуцкая оқыды.

КІТАП  ДРЕСС- КОДЫ  "ЖАСТАР. ОҚУ АУМАҒЫ"20221026-105506

С. БАЯЗИТОВ АТЫНДАҒЫ БАЛАЛАР ОҚУ ОРТАЛЫҒЫНА КӨШПЕЛІ ЭКСКУРСИЯ. 5 СЫНЫПТАР

IMG-20221102-WA0028

КІТАП КӨРМЕСІ "СӘЛЕМ ОҚЫРМАН! МЕН ЖАҢА КІТАППЫН! "20221117-104338

17 қараша күні 4 сынып оқушылары үшін кітапханада   «Сәлеметсіз бе, оқырман! Мен жаңа кітаппын!»атты  ашық кітап көрмесі өтті. Кітапхана қызметкерлері оқушыларды көркем әдебиеттің жаңа басылымдарымен-ертегілермен, әңгімелермен, әңгімелермен, энциклопедиялармен таныстырды. Әр оқушы,  көрмеден ұнаған кітапты   үйге алды!

ҚАЗАҚ ЖӘНЕ ӘЛЕМ ӘДЕБИЕТІНІҢ 250 КІТАБЫН ОҚЫҢЫЗ!

Әдебиет әлемі шексіз оны бөлшектермен өлшеуге болмайды, бірақ өзін білімді және жақсы оқыған адам деп санау үшін, «Оқуға қутар мектеп» Республика жобасы аясында ұсынылған 250 қазақ және әлем әдебиеті кітабының тізімінен танысып ,  әркім  бұл кітаптарды оқуы керек. Тізімдегі барлық кітаптарды игерген адам болуы екіталай. Онда бірінші бол! Бұл кітаптардың әрқайсысы әлемдік және отандық әдебиетте ерекше орын алды. Олардың барлығы әр түрлі жанрда, әр түрлі авторлық жазуда, әр түрлі дәуірлердежазылды. Жиналған тізімнің арқасында әр оқырман әлемде не ұнайтынын нақты анықтай алады. Мүмкін сіз кітапты оқығаннан кейін  өзінізге  ұнайтың  жолды  таба аласыз ? Немесе, ең болмағанда, өзіңізге өмірлік мақсат қойасыз? Әрбір оқылған кітап ,бізге қандай да бір жолмен әсер етеді, бізді тұлға ретінде өзгертеді,немесе ішікі дүнині толықтырады. Өз мүмкіндігіңізді жіберіп алмаңыз, жаңа әлемді  мектеп кітапханасында өзінізге ашыңыз! Сізді  «Қазақ және әлем әдебиетінің 250 кітабын оқыныз» кітап көрмесінде  күтеміз!

20221121-152436

БУККРОССИНГ   «БҮКІЛ ӘЛЕМДІ КІТАПХАНАҒА АЙНАЛДЫРАЙЫҚ!»

«Буккроссинг» сияқты құбылыс көпшілікке белгілі шығар. Бұл кеңістіктің шекарасын бұлдырататын кітапхана, кітап сатып алғысы келмейтін немесе сатып алғысы келмейтін, бірақ басылымның баспа нұсқасын оқығанды жөн көретін оқырмандар қауымдастығы. Буккроссинг - бұл «кітап циклі», оның мәні кітаптың оқырмандарға саяхаты. Кез-келген адам өздеріне ұнайтын кітапты ала алады, әрине, мүлдем тегін, біздің мектепте  де бұндай кітап алмасу бұрышы бар. Ол мектептің 3 қабатында орналасқан. Барлық оқырмандарымызды буккроссингке қатысуға шақырамыз. Негізгі шарт-сіз кітапты алып, оқып, оны қайтарасыз, оны келесі оқырман алады және сіз өз кітапхананыздаң кітаптарды сыйға тарталасыз. Буккроссингтің мақсаты-кітаптарды «босату», яғни оларды басқа оқырмандарға еркін жүзуге жіберу. Сіздерді жыл сайынғы кітап алмасуға қатысуға шақырамыз.Біз сізді буккроссинг бұрышында күтеміз!

IMG-20221118-WA0020

«КАМИН ЖАНЫНДА» КІТАП ИНСТАЛЛЯЦИЯСЫ

IMG-20221118-WA0016

«Камин жанында» кітап инсталляциясы - тозығы жеткен кітап басылымдарынан жасалған. Бұл инсталляцияның басты ерекшелігі- кітаптардың тіркесімі дәстүрлі камин атрибуттарымен. Инсталляция «Оқуға қуштар мектеп» республикалық жобасы аясында 9 «а» сынып оқушылары-Борисовский Евгений, Мещеряков Владимир, Рамазан Данияр, Котов Денис , сондай –ақ 5 «б» сынып оқушылары - Сембеков Искандер және Коротеев Артем құрылды.Инсталляцияның мақсаты-оқушылар арасында оқуды насихаттау, сонымен қатар «Камин жанында» инсталляциясы кітапхана оқырмандарының фотосессиясына арналған алаң болып табылады.