Сенім телефоны
87182-35-34-62
email: ksosh@goo.edu.kz instagram.com/ksosh_school
Мекенжайы: Павлодар қаласы, Кенжекөл ауылы, Конституция алаңы, 1
87182-353-461
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сәрсенбі сағат 15.00-ден 17.00-ге дейін
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Мектеп кітапханасы

Кітапхана жұмыстарының сандық көрсеткіштері

 

 

Көрсеткіштер атауы

 

Жоспарланғаны

 

Орындалғаны

 

1

Бірыңғай тіркеу нөмері бойынша оқырмандар саны

689

708

2

Оқырмандар  құрамы::

  1. 1-4 сынып оқушылары
  2. 5-9 сынып оқушылары
  3. 10-11 сынып оқушылары
  4. оқытушылар
  5. басқалар

 

 

228          

354          

31

76

 

 

        237

         330

60

81

3

Келу саны (жыл ішінде)

8980

9190

4

Кітап беру саны (барлығы)

24109

24980

5

Оқылу

34,9

35,2

6

Айналымдылық (рет)

0,8

0,8

7

Келу (келу)

13

12,9

8

Кітаппен қамтамасыз етілу (дана)

1-11 сынып оқушылары

25

25

 

Ақпарат-библиография және көпшілік жұмыс

 

 

Көрсеткіштер атауы

Жоспарланғаны

 

орындалғаны

 

1

Көрмелер (барлығы)

50

50

2

Әдебиеттерін қарастыру (барлығы)

30

30

3

Әдебиеттің ауызша шолуы (барлығы)

25

30

4

Оқырман конференциялары

1

1

5

Ауызша  журналдар

7

7

6

Әнгімелесулер (топтық)

20

20

7

Презентация

2

2

8

Әдебиет композициясы

3

3

9

Әдеби мейрам, ойындар ...

18

18

10

Кітапты талқылау, пікірталас

3

3

11

Дауыстап оқу

12

12

12

Анықтамалар(барлығы)

50

97

13

Ұсынылатын әдебиеттер тізімі

6

7

14

Бейнефильмдерді қарау

0

10

15

- Педагогика кеңестерінде жаңа  оқу-әдістеме әдебиеті туралы сөз сөйлеу

 - Басқалар

16

 

 

 

4

16

 

 

 

4

 

Кітапхана-библиография білімін насихаттау

 

 

Көрсеткіштер атауы

Жоспарланғаны

Орындалғаны

1

Жеке кеңестер

50

60

2

Кітапхана ішіндегі экскурсия

4

4

3

Кітапханалық сабақтар

29

29

 

Қорды жинақтау

 

Көрсеткіштер атауы

Жоспарланғаны

Орындалғаны

1

 

Түскен басылымдар (оқулықтардан басқасы)

  • барлығы, данамен
  • барлығы, атаумен
  • сомасы

 

 

 

341

341

 

 

 

 

        497

497

306894,95тг

Түскен оқулықтар саны

  • барлығы, данамен
  • барлығы, атаумен

-    сомасы

 

 

3017

 

 

 

4665

 

2192317 ,365тг

2

Оның ішінде электрондық құралдар

  • барлығы, данамен

- барлығы, атаумен  

 

 

152

152

 

 

1152

152

3

Газеттер мен журналдар

2011ж.(2 жартыжылдығы):

  • барлығы, данамен

-    сомасы

 

 

20

50 000 тг.

 

 

20

50 000 тг.

4

Газеттер мен журналдар

2012ж.(1 жартыжылдығы):

  • барлығы, данамен

-    сомасы

 

 

20

52 637 тг.

 

 

20

52 637 тг.

5

Есептен шығарылған басылымдар саны

  • кітаптар
  • оқулықтар

 

 

0

6 063 дана

 

 

0

6 063 дана

 

Әдебиет өңдеу

 

Көрсеткіштер атауы

Жоспарланғаны

 

Орындалғаны

 

1

Әдебиеттерді жүйелеу  (атау)

 

300

2

Әдебиеттерді каталогтеу (атау)

300

300

3

Каталогтер мен картотекаларды өңдеу

300

300

 

 

Қорды ұйымдастыру және сақтау

 

 

Көрсеткіштер атауы

 

Жоспарланғаны

 

Орындалғаны

 

1

Қор мөлшері(оқу жылының басына)

Оның ішінде оқу әдебиеті

 

31000

 

15196

 

31000

 

15198

2

Еркін пайдалану қорының мөлшері (дана)

2080

2 080

3

Қорды орналастыру(дана)

 

3358

4

Қорды  тексеру (дана)

660

700

5

Қордың орналасуын тексеру (дана)

700

800

6

Әдебиеттерді  түптеу (дана)

 

 

 

 

Қорды ұйымдастыру  және сақтау

 

 

Көрсеткіштер атауы

 

Жоспарланғаны

 

Орындалғаны

 

1

Кітапхананың жалпы алаңы (шаршы метр)

 

69, 6 м2

2

- Оқу залының алаңы

- Оқу залындағы орындар саны(саны)

 

18,6

 

8

3

Кітап  коймасының алаңы

- негізгі қор

-оқу қор

 

 

34 м2

17 м2

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

                                                                                                        

                                                                                                        

 

 

 

 

  1. ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ  НЕГІЗГІ МІНДЕТТЕР:

 

  • Мектеп қызметкерлерінің кәсіптік біліктілігін арттырып, оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту процесіне септігін тігізу.

 

  • Оқырмандармен жұмыс әдісі мен формаларын жетілдендіру, мектеп бағдарламасы бойынша берілген әдебиеттерді тереңдете оқу.

 

  • Тұлғаның шығармашылық және әдеби қабілеттерін арттыру, өлкетану бойынша жұмысты ерекше атап өту.

 

  • Балалардың кітапқа, кітапхана мен оқуға деген қызығушылығын арттыру.

 

  • Оқушылардың мамандық әлемінің кеңдігі жайында білімін жетілдендіру.



 

  • Балалар мен жасөспірімдерде білім мен өздігінен білімін жетілдіру бағытында сананы құрылымдау.



 

  • Жастардың кәсіптік, білім және тәрбие бағдарында мемлекетке қол ұшын беру.



 

  • Оқудың даму және бос уақыт маңызын қамту.



 

  • Құнды әдебиеттерді қорға жинау.

 

  •  Кітапхана ұлттық құндылықтардын ордасы болуы керек.



 

  •  Ақпараттық – кітапханалық қызметті жаңарту. Электрондық каталогтарды құру.



 

  • Экология, өлкетану және СӨС бойынша әдебиетті насихаттау.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II.   СТАТИСТИКАЛЫҚ КӨРСЕТКІШТЕР

 

 

Көрсеткіш

 

Жоспар

 

Орындал

 

1 тоқсан

 

2 тоқсан

 

3 тоқсан

 

4 тоқсан

 

Оқырман

саны

613

708

639

675

689

708

Берілген кітап саны

 

22405

24980

13860

 

 

2934

 

5143

 

3043

Қатысқандар саны

 

8980

9190

2164

1486

3639

1906

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ш. ОҚЫРМАНДАРМЕН ЖҰМЫС

 

 

р/с

Жұмыс мазмұны

 

Мерзім

 

Жауаптылар

 

Педагогикалық ұжыммен жұмыс

1

Мұғалімдердің ӘБ отырысында жаңа әдістемелік әдебиеттермен таныстыру

қыркүйек, қараша, наурыз

Л.А.Асмус

2.

Нормалық құжаттармен таныстыру

түсуге байланысты

Л.А.Асмус

3.

Ақпарат күні. Маман күні

қыркүйек, сәуір, желтоқсан, наурыз

Л.А.Асмус

4

Көрмелер

жыл бойы

Л.А.Асмус

5.

ӘБ жетекшілері мен мұғалімдерге арналған әдебиеттердің тақырыптарын талдау:

- педкеңесте әдебиетті талқылау

- шағын педкеңеске тақырыптық-әдістемелік әдебиетті талқылау

-1 жартыжылдық пен бір жылға деген оқуды талдау

тапсырыс бойынша

 

жыл ішінде.

жыл ішінде

 

 

қаңтар, мамыр

Л.А.Асмус

6.

Кеңестерді өткізуде көмек беру

-көрмелер

-кеңеске деген әдебиеттер мен нормалық құжаттарды таныстыру

-кеңеске деген әдебиеттер тізімі

- кеңеске деген жаңа әдебиеттермен таныстыру

жыл ішінде

Л.А.Асмус

7.

Мұғалімдердің өздігінен білімін жетілдіру бойынша тақырыптық әдебиеттерді сұрыптау

тапсырыс бойынша

Л.А.Асмус

8.

Жас мамандармен жұмыс: картотекамен жұмыс, әдебиеттерді таңдау, ұсынылған әдебиеттердің тізімін құру

жыл ішінде

Л.А.Асмус

9.

Оқушыларды олимпиадаға дайындауда көмек

тапсырыс бойынша

Л.А.Асмус

10.

Ата-аналар жиналысын өткізуге әдебиеттерді таныстыру

тапсырыс бойынша

Л.А.Асмус

11.

Мұғалімдер арасында қабылдау ақпаратын  тарату (ҚАТ)

Жылдық жоспарға сай

Л.А.Асмус

Мектеп оқушыларымен жұмыс

1     

Оқушылардың білімін арттыру мақсатында кітапхана сабақтарын өткізу.

жыл ішінде

Л. А.Асмус

2.

Оқырмандармен арнайы жұмыс:

-оқырман  қызығушылығын арттыру мақсатында формулярлардың 2,3 беттерін толтыруда әңгіме өрбіту;

-кітап таңдауда ұсыныс әңгімелері

-оқылған әдебиеттер

- арнайы әдебиет тізімін құру

-көрмелердегі әңгімелер

-кеңестер

- оқырман формулярларының соңғы 2,3 беттерін динамикаға еңгізу

-оқу формулярларындағы ұсыныс-жазбалар

 

қыркүйек, қазан

 

 

 

 

жыл ішінде

 

 

 

 

 

 

мамыр

 

 

3.

Оқырман тобымен жұмыс жасау:

- оқырмандардың ортасын дамыту мақсатында сауалнама жүргізу

-5 сыныпқа арналған әдебиеттер тізімін құру

-«МАГ» драмалық үйірмесіне жетекшілік ету

- кітапхана белсенділерінің жұмысын ұйымдастыру

қазан

 

 

 

қараша

 

жыл бойы

жыл бойы

Л.А.Асмус

4.

Жүйелі оқу:

- оқымайтын және нашар оқитындардың статистикалық талдауын жасау

-нәтижелер бойынша кеңесте сөз сөйлеу

-оқушылардың бір жыл бойы оқығандарын талдау

-талдауды педкеңесте жариялау

-ата-аналар жиналысында таныстыру

қаңтар

 

 

 

Мамыр

 

 

тамыз

 

 

қыркүйек, қазан

Л.А.Асмус

5

Қарыздар оқушылармен жұмыс жасау:

- қараздарларды табу

-тізім жазу

-белсенділердің қарыз оқушылармен жұмысы

айына 1 рет

 

айына бір рет 3 сыныптан

жыл бойы

Л.А.Асмус және кітапхана белсенділері

6

Кітаптарды таныстыру бойынша жұмыс:

-Экскурсии,

- Мектептегі кітапхана күні

- Ашық есік күні

- Оқырманға сайлау

- Әдебиетке кіріспе

- Әңгіме

- Ұнатқан кітаптарға арнап суреттер мен мәнерлеп оқу байқауы

-Кештер

-Пікірталас

-Ертеңгіліктер

-КТК

-Әдеби ойындар мен викториналар

-Дауыстап оқу

-Кітапхана сабақтары

-Кітапханаға түскен жаңа басылымдар туралы ақпарат

жоспарға сәйкес

Л.А.Асмус кітапхана белсенділері және сын. жетекш.

Кітапхана белсенділерімен жұмыс

1

Топтар бойынша бөлу:

- кезекшілер, топтар, периодикалық баспа, библиографтар, әрлеушілер

жыл бойы

Л.А.Асмус и кітапхана белсенділері

2

Кітапхана белсенділерін оқыту:

-кітапхана туралы әңгіме

-абонемент, оқу залы

-кітапхана кітабы және оның ерекшелігі

-кітапты өңдеу

-әліпби және жүйелі каталогтер, олар не үшін қажет

- кітапхана көрмесін әрлендіру

- кітаппен жұмыс жасау

- периодикалық баспамен жұмыс жасау

қазан

Л.А.Асмус

3

Қарыздар оқушыларымен жұмыс

- тізімді құру

айына бір рет

кітапхана белсенділері

4

Оқулықтарды сақтау бойынша жұмыс:

-оқулықтарды сақтауды тексеру бойынша рейдтер

- оқулықтарды сақтауды тексеру бойынша дәптерлерді жүргізу

-рейдтер нәтижелері бойынша ақпарат беттерін шығару

жыл бойы, тоқсанына 2 рет

Л.А.Асмус және кітапхана белсенділері

5

Кітапхана дайындап отырған барлық шараларға қатысу

жыл бойы

Л.А.Асмус және кітапхана белсенділері

6

Өздігінен бір мерекелік шара өткізу

жыл бойы

кітапхана белсенділері

7

Қабырға газеттерін шығару:

-зейнеткер жазушылар

-атаулы күндер

-мерекелер

жыл бойы

кітапхана белсенділері

Ата-аналармен жұмыс

1

Жалпы мектептік жиналыс:

-кітап көрмесі,

-жиналыс тақырыбындағы кітаптар

қазан, наурыз

Л.А.Асмус

2

ата-аналар жиналысы:

-кітапхана көрмесі

- әдебиетке саяхат

-оқушылардың мәнерлеп оқуын талдау тізімі

тапсырыс бойынша

Л.А.Асмус

 

 

 

 

Көпшілік жұмыс

р/с

Тақырып

Жұмыс

Оқырман топтары

Орындаушы

Мерзімі

Адамгершілікке тәрбиелеу

1.

Кендік пен жауапкершілік

пікірталас

9-10 сыныптар

кітапханашы

   желтоқсан

2.

Серілер клубы

      КТК

8-9 сыныптар

сын. жетекш.

ақпан

3.

Отбасы ортасында

кештер

8-10 сыныптар

сын. жетекш.

қараша-желтоқсан

4.

Өз қаламды сүйемін

Пікірталас, көрмелер

10-11 сыныптар

кітапханашы

желтоқсан

5.

Менің елімнің нышандары

көрмелер

1-11 сыныптар

 

қыркүйек

6.

 

ҰОС арналған шаралар

 

 

 

наурыз-мамыр

 

1. Соғыс, сенің суық  ізін

кітап көрмесі

5-11 сыныптар

 

 

 

2. 41- дегі бозбалалар

кітап көрмесі

5-11 сыныптар

 

 

 

3. Әуен бізді ерлікке шақырды

кітап көрмесі

5-11 сыныптар

 

 

 

4. Ардагерге хат.

байқау

5-11 сыныптар

 

 

 

5. «Маңғы арамызда жүретін» ұшқыш  С.И. Маковский жайында

кітап көрмесі, портрет

7-8 сыныптар

 

 

 

6. Патриоттық оқулар Аксенов "Соғыс жылдары", Казаков "Гвардиялық оқиғалар", Б.Момышұлы "Менің отбасым", "Артымызда Мәскеу".

оқулар, пікірталас

8-11 сыныптар

 

қаңтар-мамыр

 

7. «Кітап та соғыс арасында жүрді» соғыс жылдары шыққан кітаптар

кітап көрмесі, сын. сағаттары

8-11сыныптар

 

мамыр

 

8."Соғыс туралы балалар не оқиды» , «Мен соғыс жайында не білемін?»

Түйіндеме мен сұрау

8-10 сыныптар

 

сәуір-мамыр

7

Әскери тұрақ

ойын бағдарламасы

7-8 сыныптар

 

сәуір

 

Ата-аналарға:

1

Мектепке келген жаңа оқушы

әдебиеттердің жарнама тізімі, кітап көрмесі

ата-аналар

 

қараша

2

Қиындықтар

жарнама тізімі

ата-аналар

 

желтоқсан

3

Отбасындағы жалғыздық

кітап көрмесі

ата-аналар

 

қаңтар

4

Балалар әрқашан дұрыс жасай пе?

кітап көрмесі

ата-аналар жиналысы

 

ақпан

5

Отбасы және денсаулық

кітап көрмесі

ата-аналар жиналысы

 

наурыз

Ұстаздарға

1

Әр күнге арналған педагогика

кітап көрмесі

мұғалімдер

 

қазан

2

Мұғалім мен оқушы

жарнама тізімі мен кітап көрмесі

мұғалімдер

 

желтоқсан

3

Ұжымдағы балалардың ара қатынасы

жарнама тізімі мен кітап көрмесі

мұғалімдер

 

ақпан

Эстетикалық тәрбие

1.

Жарайсың,әртіс!

КТК

9 сыныптар

кітапханашы

қазан

2.

Мен және менің қуыршағым. Сиқырлы қарындаш.

байқау

8 сыныптар

 

қараша

3.

А-дан Я-ғы дейінгі гүлдер

кітап көрмесі

5-11 сыныптар

 

қаңтар

4.

Жаң жағына қарап таңырқа

кітап көрмесі-экскурсия

6-7 сыныптар

 

ақпан

5.

Преданья Др.Казахстана

кітап көрмесі, әңгіме

8-11 сыныптар

 

наурыз

6.

Ұлттық мерекелер

кітап көрмесі, сын. сағаты

5 сыныптар

 

наурыз

7.

Көктемгікалейдоскоп "Көктем аруы"

байқау

8-10 сыныптар

 

наурыз

8.

Ғажаптар

кітап көрмесі-вернисаж

9-11 сыныптар

 

сәуір

9.

«МАГ» драмалық үйірмесі

Ертегілер қойылымдары, агитбригада

1-11сыныптар

 

Жыл бойы

Еңбекке тәрбиелеу

1.

Халық ұстазы туралы білесіздер ме

кітап көрмесі

9-11 сыныптар

кітапханашы

қазан

2.

Мектеп деп соққан жүрек

кездесу

9-11 сыныптар

 

қараша

3.

Мамандықтар әлеміне саяхат

кітап көрмесі, сын. сағаты

9-11 сыныптар

 

желтоқсан

4.

Клуб «Қол өнершілер» (жоспар бар)

клуб

9-11 сыныптар

 

ақпан

5.

Киім-кешек топтамасының көрмесі

сын. сағаты

7-8сыныптар

 

наурыз

6.

Фотографиялар

сын. сағаты

1-4 сыныптар

 

сәуір

7.

Оқуға қайда бару керек

кітап көрмесі

9-11 сыныптар

 

желтоқсан

8.

Емтиханға қалай дайындалу керек

кітап көрмесіпособиялар

9-11 сыныптар

 

ақпан

9.

Егер Сіз оқуға түспесеңіз?

еңбек биржасы (ойын)

9-11 сыныптар

 

наурыз

Экономикалық білімді насихаттау

1.

Оқушыға экономика жайында

кітап көрмесі

9-11 сыныптар

кітапханашы

қыркүйек

2.

Кітапты сақта

сын. сағаты

5 сыныптар

 

қаңтар

3.

Бизнеске үйрену- бизнестен үйрену

КТК

9-11 сыныптар

 

ақпан

4.

Іскер адамдардың мектебі

кітап көрмесі

9-11 сыныптар

 

жыл бойы

5.

Ұлы кәсіпкерлер

кітап көрмесі

9-11 сыныптар

 

жыл бойы

6.

Кәсіп

кітап көрмесі

9-11 сыныптар

 

жыл бойы

7.

Бизнестің баспалдақтарынан

кітап көрмесі

9-11 сыныптар

 

жыл бойы

Дене шынықтыру және спорт. СӨС.

1.

Спорт: оқиғалар мен тағдырлар

әңгімелер

9-10 сыныптар

кітапханашы

қазан

2.

Еліртпе үшін жауап

кітап көрмесі

9-11сыныптар

 

қараша

3.

Біздің олимпиадашылар

кітап көрмесі,әңгіме

9-11 сыныптар

 

желтоқсан

4.

Достар ортасында

кітап көрмесі

8-11 сыныптар

 

қаңтар

5.

Зиянды дағдылардан қалай арылу керек

әңгіме

5-11 сыныптар

 

қаңтар

6.

Нашақорлық жайындағы түрлі аңыздар

конференция

5-11 сыныптар

 

ақпан

7.

Бізге енді не болады

 "МАГ"

5-11 сыныптар

 

наурыз

8.

Нашақорлық неге сонша қорқынышты

пікірталас

10-11 сыныптар

 

желтоқсан

Мектеп бағдарламасын меңгеруге көмек беру.

Көркем әдебиетті насихаттау.

1.

Бір ел – бір кітап

  Оралхан Бөкей      1.Ғажап адамның керемет әлемі. Фото, хаттар және естеліктер негізінде жазушының тұлғасын ашу.

2.«Оралханға сапар» өмірбаянмен танысу, көрме.

3.О. Бөкей.

 

әңгіме

автор жайлы, еңбектері

Кітап көрмесі

 

 

 

әдеби орта

 

тоқтап оқуоқырман

конференция

8-11 сыныптар

кітапханашы

қыркүйек

2.

Бірге оқимыз.

1.«Менің оқырмандар сыныбым» фоторепортаж

2. оқу формулярларын талдау

3. газет шығару. Сынып редакция алқалары арасындағы байқаулар

Ойын-жарысы

7-11 сыныптар

 

қазан-наурыз

3.

«Теңіз қарақшылары, флибустьерлер, карсарлар...»

байқау

6-7 сыныптар

 

қараша-желтоқсан

4.

«Виват тыңшылар!»

мектеп жасындағы тыңшыларына арналған ойын бағдарламасы

8-9 сыныптар

 

наурыз

5.

«Болашақтан сәлем» қиял: кеше, бүгін, ертең.

Қиялдар байқауы

9-11 сыныптар

 

сәуір

6.

Ғажайыптар!

кітап көрмесі, суреттер байқауы, шолу

5-8 сыныптар

 

наурыз

7.

Балаларға арналған басылымдар

шолу, әңгімелер

5-7 сыныптар

 

қараша

8.

Мен сендерге асығудамын(А.С.Пушкин)

ойын сабағы

9 сыныптар

 

ақпан

9.

«Біреуі бәрі үшін, бәрі біреуі үшін!»

Әдебиеттік жарыс

10 сыныптар

 

наурыз

10.

Балаларға арналған Қазақстанның таңдаулы кітаптары

кітап көрмесі, шолу

1-11 сыныптар

 

келуге байланысты

11.

Ертегілерді оқып, ойынды кеңейт

кітап көрмесі, ойындар

1-11 сыныптар

 

қараша

12.

Адам білімінің құндылығы (энциклопедиялар, сөздіктер)

кітап көрмесі, іскери ойындар

7-11 сыныптар

 

желтоқсан

Ата-аналарға

 

 

1

Оқушының үй кітапханасы

ата-аналар жиналысы

5-8 сыныптар

 

II тоқс.

2

Баланың тұлға ретінде қалыптасуындағы оқудың рөлі

ата-аналар жиналысы

7-11 сыныптар

 

III токс.

3

Бізді оқығанды біз ұнатамыз

кітап көрмесі

9-11 сыныптар

 

январь

4

Ал сендер бізді оқыдындар ма?

кітап көрмесі, викторина

7-8 сыныптар

 

қаңтар

5

Қиял әлемінде

ертегі шығармалырының байқауы

4-5 сыныптар

 

ақпан

6

Тәтті корольдік жарыс

ойын

5сыныптар

 

қаңтар

7

Ең сенімді оқырман

байқау

1-4 сыныптар

 

желтоқсан

8

Ең жас оқырман

байқау

1-4 сыныптар

 

қаңтар

9

Менің достарым оқиды (менің отбасым, сыныбым)

фото-көрме

7-11 сыныптар

 

наурыз

10

Жазғы оқу чемпионаты

байқау

1-11 сыныптар

 

мамыр- кыркүйек

11

Кітап оқындар

әңгіме

1-11 сыныптар

 

жыл бойы

12.

Жазғы уақыттағы оқырмандар чемпионы

байқау

1-11 сыныптар

 

мамыр-қыркүйек

13.

Тамаша кітаптар

Кітапханада тамаша кітаптар топтамасын жинау байқауы

1-11сыныптар

 

оқу жылы бойы

14.

Жаңа кітаптар

ерекше кітаптарды кітапханада жинау байқауы

1-11

 

қыркүйек- қазан

15.

Маңызды кітаптарды оқындар

әңгімелер

1-11

 

қазан

16.

Клуб «Жас оқырман»      жоспар бар

Дауыстап оқу

2-4

 

қараша

17.

Жер шарын айналып саяхат жасау. География бойынша ойын бағдарламасы.

байқау

      7-9

 

желтоқсан

18.

Аквалангті кім ойлап тапқаның білесін бе?

Дамыту ойындары

     8-11

 

желтоқсан-қаңтар

19.

Қызықты математикалықмарафон

марафон

5-6

 

октябрь

20.

Классиктердің шығармаларын саралау

Байқау ойыны

9-11

 

сентябрь-октябрь

21.

Көгілдір аспан аясында

Іскерлік ойын

9-10

 

қазан-қараша

22.

«Жаңа таным»

ойын

10-11

 

желтоқсан

23.

Мысықтар туралы кітап

Дау. оқу

1-2

 

Сәуір

24.

Туған күн және қонақтарды қалай қарсы алу керек.

Ойын

5-6

 

ақпан

Өлкетану

1.

Туған өлке жайындағы аңыздар

кітап көрмесі, суреттер байқауы

5-7 сыныптар

кітапханашы

I тоқс.

2.

Отбасы, халықтың салт - дәстүрлері

кітап көрмесі, суреттер байқауы

5-7 сыныптар

 

II тоқс.

3.

Мен өз қаламды жақсы көремін

кітап көрмесівикторина

5-8 сыныптар

 

III тоқс.

4.

Қала тарихы: оқимыз, тыңдаймыз, айтамыз

қызық ты адамдармен кездесу

9-11сыныптар

 

IVтоқс.

5.

Біздің жерлестеріміздің өмірі мен тарихы

кітап көрмесі, танысу, әңгіме

8-11сыныптар

 

қараша-желтоқсан

6.

Табиғаттың тілі – ғажап тіл

байқау, фотокөрме

5-11 сыныптар

 

Сәуір

Экология

1.

Экология және біз

КТК

8-11 сыныптар

кітапханашы

ақпан

2.

Экологиялықвернисаж «Туған өлке мәселелері»

фотокөрме

9-11 сыныптар

 

 мамыр

Дін туралы диалог

1.

Дін туралы әдебиеттермен таныстыру

таныстыру

10-11 сыныптар

кітапханашы

қазан

2.

Құпияға толы әлем

кітап көрмесі

10-11сыныптар

 

қараша

3.

Көрінбейтін ғалам

әңгіме

9-11 сыныптар

 

желтоқсан

4.

Рождество

әңгіме

8-11 сыныптар

 

желтоқсан

5.

Ұлттық мерекелер

тақырыптық

8-11 сыныптар

 

желтоқсан

6.

Наурыз - праздник мира и добра

кеш

9-11сыныптар.

 

наурыз

7.

Пасха

әңгіме

8-11 сыныптар

 

сәуір

8.

Айт

әңгіме

8-11 сыныптар

 

сәуір

Оқудағы жетекшілік

1.

Топ түрлері

 

 

 

 

2.

Қиын жасөспірімдер

картотека

 

 

 

3.

Үлгерімдері төмен оқушылар

картотека

 

 

 

4.

Баяу оқитындар

картотека

 

 

 

5.

Арнайы оқу жоспары

жоспар

 

 

жыл бойы

Анықтама-библиографиялық және ақпараттық жұмысты ұйымдастыру.

1 сынып

1

Кітапханамен танысу. Кітапты колдану ережелері.

 

экскурсия

 

кітапханашы

қазан

2

Кітапхана туралы түсінік.  Абонемент және оқу залы.

экскурсия

 

кітапханашы

қазан

3

Кітап құрылымы. Оқулықты дұрыс ұстау.

әңгіме

 

кітапханашы

қараша

2 сынып

1

Кітап құрылымы

әңгіме

 

кітапханашы

қараша

2

Балаларға арналған кітаптар мен оқулықтар

Ойын әңгіме

 

кітапханашы

қараша

3

Кітап таңдау. Менің оқулығыма қарап мені таңы

әңгіме

 

кітапханашы

желтоқсан

3 сынып

1

Кітапты қалай оқу керек.

әңгіме

 

кітапханашы

желтоқсан

2

Кітап таңдау кітапханада

әңгіме

 

кітапханашы

желтоқсан

3

Біріншіэнциклопедиялық сөздіктер

әңгіме

 

кітапханашы

қаңтар

4 сынып

1

Анықтама әдебиеті

әңгіме

 

кітапханашы

қараша

2

Балаларға арналған ғылыми- тәжірибелік әдебиеттер

әңгіме

 

кітапханашы

желтоқсан

3

Оқулықты сақтайық

әңгіме

 

кітапханашы

қаңтар

5 сынып

1

Кітап құрылымы. Кітапты қалай оқу керек.

әңгіме

 

желтоқсан

желтоқсан

2

Кітапты әрлендіру. Иллюстрации

әңгіме

 

кітапханашы

қаңтар

3

Анықтама әдебиеті.

әңгіме

 

ақпан

4

Оқулықты сақтайық

әңгіме

 

кітапханашы

ақпан

6 сынып

1

Анықтама аппараты. Анықтама әдебиеті.  Сөздіктер Энциклопедиялар

әңгіме

 

кітапханашы

қаңтар

2

Оқыған жөнінде жазбалар

әңгіме

 

 

ақпан

3

Кітапхана қорының құрылымы

әңгіме

 

 

наурыз

4

Компьютер және ақпарат іздеудегі онық орны. Ақпарат іздеудің басқа түрі.

әңгіме

 

 

сәуір

5

Оқулықты сақтайық

ойын

 

 

сәуір

7 сынып

1

Каталогтар мен картотекалар.

әңгіме

 

кітапханашы

қаңтар

2

Анықтама әдебиеті.

әңгіме

 

 

ақпан

3

Ғылыми әдебиеттер

әңгіме

 

 

наурыз

4

Периодикалық басылымдар

әңгіме

 

 

сәуір

5

Оқулық қанша тұрады

әңгіме

 

 

мамыр

8 сынып

1

Кітапханадағы периодикалық басылым.

әңгіме

 

кітапханашы

қараша

2

Өнер туралы кітап

әңгіме

 

 

қараша

3

Оқулық қанша тұрады

әңгіме

 

 

қаңтар

4

Анықтама әдебиеті.

әңгіме

 

кітапханашы

қараша

5

Анықтама әдебиеті., сөздіктер мен энциклопедиялар

әңгіме, іскерлік ойын

 

кітапханашы

қаңтар

6

Әдебиетпен өздігінен жұмыс жасау әдісі.

әңгіме

 

кітапханашы

наурыз

             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV.  ҚОРДЫ ЖИНАУ ЖӘНЕ ҰЙЫМДАСТЫРУ.

 

 

р/с

Жұмыс мазмұны

Орындау мерзімі

Жауапты

Оқу қорымен жұмыс

1

Жинақтау:

- тапсырысты орындау

- карточкалардың жағдайы

-жазба

жылдық  ағымда

 

 

жылына 2 рет

Л.А.Асмус

2

Кітапхананың кітап қоры. Келетін басылымдарды қарау:

-Жаңа басылымдарды ілеспе құжат арқылы қабылдау, құжаттарды салыстыру, санау, бағасы.

-Кітаптарды мөрлеу,

- Сома есебі,

-Реестр жазбасы мен әр карточкаға есеп жүргізу.

түсуіне байланысты

 

3

Тізімнен алынатын кітаптардың тізімі:

-акт құру

-Акт бойынша сома тізімінен шығару

жылына 1 рет

 

4

Сынып бойынша оқулықтарды беру және жинау

қыркүйек, мамыр

Л.А.Асмус

5

Оқулықты сақтау бойынша жұмыс

жылдық  ағымда

Л.А. Асмус сын. жетек.,  белсенділері

 

Негізгі қормен жұмыс.

 

 

1.

Кітапхана қорын тексеру. Жаңадан түскен кітаптарды тіркеу.

түсуіне байланысты

Л.А.Асмус

2

Кітапхана қорын тексеру.

жылдық  ағымда

 

3.

Тізімнен шыққан кітаптардын саны

жылына 1 рет

 

4

Кітаптардың классификациясы мен авторлық белгісін анықтау.

Түсуіне байланысты

 

5

Каталогтерде кітапты суреттеу.

Түсуіне байланысты

 

6

Каталогпен жұмыс жасау.

күн сайын

 

7

Кітапты өңдеу.

күн сайын

 

8

Қормен жұмыс жасау.

күн сайын

 

9.

Оқырмандарға қызмет көрсету және оларды жіберу.

күн сайын

 

10.

Оқу формулярларымен жұмыс жасау

күн сайын

 

11

Оқырмандарға қызмет көрсету.

күн сайын

 

12

Оқу залындағы оқырмандарға көмек беру

күн сайын

 

13.

Кітапханалық жұмыс

күн сайын

 

 

 

V. ХАБАРЛЫ-АНЫҚТАМА -БИБЛИОГРАФИКАЛЫҚ ЖҰМЫС

(жылдық  ағымда)

 

1. СБА ұйымдастыру:  әліппи және жүйелі катологтер, әліппи-пәндік көрсеткіштер, мақалалардың жүйелі картотекасы, тақырыптық картотекалар, арнайы картотекалар.

2.  Орындалған анықтама қоры:  тақырыптық; фактографиялық;  мекенжайлы; нақтылы.

3.    Библиографиялық кеңестер:

-Библиографиялық іздеу әдісі бойынша ұсыныстар;

- Библиографиялық әдебиет тізімін құрудағы көмек;

- СБА-ны қолдану бойынша нұсқаулық.

4.   ББЗнасихаттау:

Ауызша:

-Кітапхана сабақтары;

-анықтамалар күні;

- СБА-дағы әңгіме;

-Маман күні;

- Библиография күні.

Көрнекілік:

-кітапханалық плакаттар,

-ақпарат беттері.

5.  САТ жоспары бойынша жұмыс жасау

6.Ұсыныс тізімін құру.

7. Жаңа түсірілім.

8. Тақырып бойынша әдебиеттерді таңдау.

9.Педкеңестер мен директордың жанындағы кеңестерді өткізуге көмектесу.

10.Бағдарлама-әдістемелік әдебиеттерге шолу.

11.Нормалық құжаттармен танысу.

12. Кормелер

13. Тақырыптық папкалар.

14. Ауқымды жұмыс.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VI.  ӘДІСТЕМЕЛІК-ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖҰМЫС

 

1. Барлық семинарларға қатысу.

2. Бес жылда бір рет кітапханашылар курсынан өту.

3. Әдістемелік және библиографиялық әдебиеттерді зерттеу.

4. Тәжірибені молайту мақсатында басқа қалалық, облыстық мектептердің кітапханаларына бару.

5.  Компьютерде жұмыс жасауды тоқтатпау.

6.Оқу технологиясы мен әдісін зерттеу мақсатында пән мұғалімдерінің сабақтарына қатысу.

7. Оқу технологиясы мен әдісін зерттеу мақсатында пән мұғалімдерінің сабақтан тыс жұмыстарын қарау.

8. Әр жастағы балалардың психологиялық ерекшеліктері жайында әдебиеттерді оқу.

 

 

 

 

 

VII. МАТЕРИАЛДЫ-ТЕХНИКАЛЫҚ БАЗАСЫН НЫҒАЙТУ

 

1.Көшірме техника алу.

2.Жаңа жиһаз алу.

 

Кітапхана жұмыстарының сандық көрсеткіштері

 

 

Көрсеткіштер атауы

 

Жоспарланғаны

 

Орындалғаны

 

1

Бірыңғай тіркеу нөмері бойынша оқырмандар саны

689

708

2

Оқырмандар  құрамы::

  1. 1-4 сынып оқушылары
  2. 5-9 сынып оқушылары
  3. 10-11 сынып оқушылары
  4. оқытушылар
  5. басқалар

 

 

228          

354          

31

76

 

 

        237

         330

60

81

3

Келу саны (жыл ішінде)

8980

9190

4

Кітап беру саны (барлығы)

24109

24980

5

Оқылу

34,9

35,2

6

Айналымдылық (рет)

0,8

0,8

7

Келу (келу)

13

12,9

8

Кітаппен қамтамасыз етілу (дана)

1-11 сынып оқушылары

25

25

 

Ақпарат-библиография және көпшілік жұмыс

 

 

Көрсеткіштер атауы

Жоспарланғаны

 

орындалғаны

 

1

Көрмелер (барлығы)

50

50

2

Әдебиеттерін қарастыру (барлығы)

30

30

3

Әдебиеттің ауызша шолуы (барлығы)

25

30

4

Оқырман конференциялары

1

1

5

Ауызша  журналдар

7

7

6

Әнгімелесулер (топтық)

20

20

7

Презентация

2

2

8

Әдебиет композициясы

3

3

9

Әдеби мейрам, ойындар ...

18

18

10

Кітапты талқылау, пікірталас

3

3

11

Дауыстап оқу

12

12

12

Анықтамалар(барлығы)

50

97

13

Ұсынылатын әдебиеттер тізімі

6

7

14

Бейнефильмдерді қарау

0

10

15

- Педагогика кеңестерінде жаңа  оқу-әдістеме әдебиеті туралы сөз сөйлеу

 - Басқалар

16

 

 

 

4

16

 

 

 

4

 

Кітапхана-библиография білімін насихаттау

 

 

Көрсеткіштер атауы

Жоспарланғаны

Орындалғаны

1

Жеке кеңестер

50

60

2

Кітапхана ішіндегі экскурсия

4

4

3

Кітапханалық сабақтар

29

29

 

Қорды жинақтау

 

Көрсеткіштер атауы

Жоспарланғаны

Орындалғаны

1

 

Түскен басылымдар (оқулықтардан басқасы)

  • барлығы, данамен
  • барлығы, атаумен
  • сомасы

 

 

 

341

341

 

 

 

 

        497

497

306894,95тг

Түскен оқулықтар саны

  • барлығы, данамен
  • барлығы, атаумен

-    сомасы

 

 

3017

 

 

 

4665

 

2192317 ,365тг

2

Оның ішінде электрондық құралдар

  • барлығы, данамен

- барлығы, атаумен  

 

 

152

152

 

 

1152

152

3

Газеттер мен журналдар

2011ж.(2 жартыжылдығы):

  • барлығы, данамен

-    сомасы

 

 

20

50 000 тг.

 

 

20

50 000 тг.

4

Газеттер мен журналдар

2012ж.(1 жартыжылдығы):

  • барлығы, данамен

-    сомасы

 

 

20

52 637 тг.

 

 

20

52 637 тг.

5

Есептен шығарылған басылымдар саны

  • кітаптар
  • оқулықтар

 

 

0

6 063 дана

 

 

0

6 063 дана

 

Әдебиет өңдеу

 

Көрсеткіштер атауы

Жоспарланғаны

 

Орындалғаны

 

1

Әдебиеттерді жүйелеу  (атау)

 

300

2

Әдебиеттерді каталогтеу (атау)

300

300

3

Каталогтер мен картотекаларды өңдеу

300

300

 

 

Қорды ұйымдастыру және сақтау

 

 

Көрсеткіштер атауы

 

Жоспарланғаны

 

Орындалғаны

 

1

Қор мөлшері(оқу жылының басына)

Оның ішінде оқу әдебиеті

 

31000

 

15196

 

31000

 

15198

2

Еркін пайдалану қорының мөлшері (дана)

2080

2 080

3

Қорды орналастыру(дана)

 

3358

4

Қорды  тексеру (дана)

660

700

5

Қордың орналасуын тексеру (дана)

700

800

6

Әдебиеттерді  түптеу (дана)

 

 

 

 

Қорды ұйымдастыру  және сақтау

 

 

Көрсеткіштер атауы

 

Жоспарланғаны

 

Орындалғаны

 

1

Кітапхананың жалпы алаңы (шаршы метр)

 

69, 6 м2

2

- Оқу залының алаңы

- Оқу залындағы орындар саны(саны)

 

18,6

 

8

3

Кітап  коймасының алаңы

- негізгі қор

-оқу қор

 

 

34 м2

17 м2

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

                                                                                                        

                                                                                                        

 

 

 

 

  1. ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ  НЕГІЗГІ МІНДЕТТЕР:

 

  • Мектеп қызметкерлерінің кәсіптік біліктілігін арттырып, оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту процесіне септігін тігізу.

 

  • Оқырмандармен жұмыс әдісі мен формаларын жетілдендіру, мектеп бағдарламасы бойынша берілген әдебиеттерді тереңдете оқу.

 

  • Тұлғаның шығармашылық және әдеби қабілеттерін арттыру, өлкетану бойынша жұмысты ерекше атап өту.

 

  • Балалардың кітапқа, кітапхана мен оқуға деген қызығушылығын арттыру.

 

  • Оқушылардың мамандық әлемінің кеңдігі жайында білімін жетілдендіру.



 

  • Балалар мен жасөспірімдерде білім мен өздігінен білімін жетілдіру бағытында сананы құрылымдау.



 

  • Жастардың кәсіптік, білім және тәрбие бағдарында мемлекетке қол ұшын беру.



 

  • Оқудың даму және бос уақыт маңызын қамту.



 

  • Құнды әдебиеттерді қорға жинау.

 

  •  Кітапхана ұлттық құндылықтардын ордасы болуы керек.



 

  •  Ақпараттық – кітапханалық қызметті жаңарту. Электрондық каталогтарды құру.



 

  • Экология, өлкетану және СӨС бойынша әдебиетті насихаттау.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II.   СТАТИСТИКАЛЫҚ КӨРСЕТКІШТЕР

 

 

Көрсеткіш

 

Жоспар

 

Орындал

 

1 тоқсан

 

2 тоқсан

 

3 тоқсан

 

4 тоқсан

 

Оқырман

саны

613

708

639

675

689

708

Берілген кітап саны

 

22405

24980

13860

 

 

2934

 

5143

 

3043

Қатысқандар саны

 

8980

9190

2164

1486

3639

1906

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ш. ОҚЫРМАНДАРМЕН ЖҰМЫС

 

 

р/с

Жұмыс мазмұны

 

Мерзім

 

Жауаптылар

 

Педагогикалық ұжыммен жұмыс

1

Мұғалімдердің ӘБ отырысында жаңа әдістемелік әдебиеттермен таныстыру

қыркүйек, қараша, наурыз

Л.А.Асмус

2.

Нормалық құжаттармен таныстыру

түсуге байланысты

Л.А.Асмус

3.

Ақпарат күні. Маман күні

қыркүйек, сәуір, желтоқсан, наурыз

Л.А.Асмус

4

Көрмелер

жыл бойы

Л.А.Асмус

5.

ӘБ жетекшілері мен мұғалімдерге арналған әдебиеттердің тақырыптарын талдау:

- педкеңесте әдебиетті талқылау

- шағын педкеңеске тақырыптық-әдістемелік әдебиетті талқылау

-1 жартыжылдық пен бір жылға деген оқуды талдау

тапсырыс бойынша

 

жыл ішінде.

жыл ішінде

 

 

қаңтар, мамыр

Л.А.Асмус

6.

Кеңестерді өткізуде көмек беру

-көрмелер

-кеңеске деген әдебиеттер мен нормалық құжаттарды таныстыру

-кеңеске деген әдебиеттер тізімі

- кеңеске деген жаңа әдебиеттермен таныстыру

жыл ішінде

Л.А.Асмус

7.

Мұғалімдердің өздігінен білімін жетілдіру бойынша тақырыптық әдебиеттерді сұрыптау

тапсырыс бойынша

Л.А.Асмус

8.

Жас мамандармен жұмыс: картотекамен жұмыс, әдебиеттерді таңдау, ұсынылған әдебиеттердің тізімін құру

жыл ішінде

Л.А.Асмус

9.

Оқушыларды олимпиадаға дайындауда көмек

тапсырыс бойынша

Л.А.Асмус

10.

Ата-аналар жиналысын өткізуге әдебиеттерді таныстыру

тапсырыс бойынша

Л.А.Асмус

11.

Мұғалімдер арасында қабылдау ақпаратын  тарату (ҚАТ)

Жылдық жоспарға сай

Л.А.Асмус

Мектеп оқушыларымен жұмыс

1     

Оқушылардың білімін арттыру мақсатында кітапхана сабақтарын өткізу.

жыл ішінде

Л. А.Асмус

2.

Оқырмандармен арнайы жұмыс:

-оқырман  қызығушылығын арттыру мақсатында формулярлардың 2,3 беттерін толтыруда әңгіме өрбіту;

-кітап таңдауда ұсыныс әңгімелері

-оқылған әдебиеттер

- арнайы әдебиет тізімін құру

-көрмелердегі әңгімелер

-кеңестер

- оқырман формулярларының соңғы 2,3 беттерін динамикаға еңгізу

-оқу формулярларындағы ұсыныс-жазбалар

 

қыркүйек, қазан

 

 

 

 

жыл ішінде

 

 

 

 

 

 

мамыр

 

 

3.

Оқырман тобымен жұмыс жасау:

- оқырмандардың ортасын дамыту мақсатында сауалнама жүргізу

-5 сыныпқа арналған әдебиеттер тізімін құру

-«МАГ» драмалық үйірмесіне жетекшілік ету

- кітапхана белсенділерінің жұмысын ұйымдастыру

қазан

 

 

 

қараша

 

жыл бойы

жыл бойы

Л.А.Асмус

4.

Жүйелі оқу:

- оқымайтын және нашар оқитындардың статистикалық талдауын жасау

-нәтижелер бойынша кеңесте сөз сөйлеу

-оқушылардың бір жыл бойы оқығандарын талдау

-талдауды педкеңесте жариялау

-ата-аналар жиналысында таныстыру

қаңтар

 

 

 

Мамыр

 

 

тамыз

 

 

қыркүйек, қазан

Л.А.Асмус

5

Қарыздар оқушылармен жұмыс жасау:

- қараздарларды табу

-тізім жазу

-белсенділердің қарыз оқушылармен жұмысы

айына 1 рет

 

айына бір рет 3 сыныптан

жыл бойы

Л.А.Асмус және кітапхана белсенділері

6

Кітаптарды таныстыру бойынша жұмыс:

-Экскурсии,

- Мектептегі кітапхана күні

- Ашық есік күні

- Оқырманға сайлау

- Әдебиетке кіріспе

- Әңгіме

- Ұнатқан кітаптарға арнап суреттер мен мәнерлеп оқу байқауы

-Кештер

-Пікірталас

-Ертеңгіліктер

-КТК

-Әдеби ойындар мен викториналар

-Дауыстап оқу

-Кітапхана сабақтары

-Кітапханаға түскен жаңа басылымдар туралы ақпарат

жоспарға сәйкес

Л.А.Асмус кітапхана белсенділері және сын. жетекш.

Кітапхана белсенділерімен жұмыс

1

Топтар бойынша бөлу:

- кезекшілер, топтар, периодикалық баспа, библиографтар, әрлеушілер

жыл бойы

Л.А.Асмус и кітапхана белсенділері

2

Кітапхана белсенділерін оқыту:

-кітапхана туралы әңгіме

-абонемент, оқу залы

-кітапхана кітабы және оның ерекшелігі

-кітапты өңдеу

-әліпби және жүйелі каталогтер, олар не үшін қажет

- кітапхана көрмесін әрлендіру

- кітаппен жұмыс жасау

- периодикалық баспамен жұмыс жасау

қазан

Л.А.Асмус

3

Қарыздар оқушыларымен жұмыс

- тізімді құру

айына бір рет

кітапхана белсенділері

4

Оқулықтарды сақтау бойынша жұмыс:

-оқулықтарды сақтауды тексеру бойынша рейдтер

- оқулықтарды сақтауды тексеру бойынша дәптерлерді жүргізу

-рейдтер нәтижелері бойынша ақпарат беттерін шығару

жыл бойы, тоқсанына 2 рет

Л.А.Асмус және кітапхана белсенділері

5

Кітапхана дайындап отырған барлық шараларға қатысу

жыл бойы

Л.А.Асмус және кітапхана белсенділері

6

Өздігінен бір мерекелік шара өткізу

жыл бойы

кітапхана белсенділері

7

Қабырға газеттерін шығару:

-зейнеткер жазушылар

-атаулы күндер

-мерекелер

жыл бойы

кітапхана белсенділері

Ата-аналармен жұмыс

1

Жалпы мектептік жиналыс:

-кітап көрмесі,

-жиналыс тақырыбындағы кітаптар

қазан, наурыз

Л.А.Асмус

2

ата-аналар жиналысы:

-кітапхана көрмесі

- әдебиетке саяхат

-оқушылардың мәнерлеп оқуын талдау тізімі

тапсырыс бойынша

Л.А.Асмус

 

 

 

 

Көпшілік жұмыс

р/с

Тақырып

Жұмыс

Оқырман топтары

Орындаушы

Мерзімі

Адамгершілікке тәрбиелеу

1.

Кендік пен жауапкершілік

пікірталас

9-10 сыныптар

кітапханашы

   желтоқсан

2.

Серілер клубы

      КТК

8-9 сыныптар

сын. жетекш.

ақпан

3.

Отбасы ортасында

кештер

8-10 сыныптар

сын. жетекш.

қараша-желтоқсан

4.

Өз қаламды сүйемін

Пікірталас, көрмелер

10-11 сыныптар

кітапханашы

желтоқсан

5.

Менің елімнің нышандары

көрмелер

1-11 сыныптар

 

қыркүйек

6.

 

ҰОС арналған шаралар

 

 

 

наурыз-мамыр

 

1. Соғыс, сенің суық  ізін

кітап көрмесі

5-11 сыныптар

 

 

 

2. 41- дегі бозбалалар

кітап көрмесі

5-11 сыныптар

 

 

 

3. Әуен бізді ерлікке шақырды

кітап көрмесі

5-11 сыныптар

 

 

 

4. Ардагерге хат.

байқау

5-11 сыныптар

 

 

 

5. «Маңғы арамызда жүретін» ұшқыш  С.И. Маковский жайында

кітап көрмесі, портрет

7-8 сыныптар

 

 

 

6. Патриоттық оқулар Аксенов "Соғыс жылдары", Казаков "Гвардиялық оқиғалар", Б.Момышұлы "Менің отбасым", "Артымызда Мәскеу".

оқулар, пікірталас

8-11 сыныптар

 

қаңтар-мамыр

 

7. «Кітап та соғыс арасында жүрді» соғыс жылдары шыққан кітаптар

кітап көрмесі, сын. сағаттары

8-11сыныптар

 

мамыр

 

8."Соғыс туралы балалар не оқиды» , «Мен соғыс жайында не білемін?»

Түйіндеме мен сұрау

8-10 сыныптар

 

сәуір-мамыр

7

Әскери тұрақ

ойын бағдарламасы

7-8 сыныптар

 

сәуір

 

Ата-аналарға:

1

Мектепке келген жаңа оқушы

әдебиеттердің жарнама тізімі, кітап көрмесі

ата-аналар

 

қараша

2

Қиындықтар

жарнама тізімі

ата-аналар

 

желтоқсан

3

Отбасындағы жалғыздық

кітап көрмесі

ата-аналар

 

қаңтар

4

Балалар әрқашан дұрыс жасай пе?

кітап көрмесі

ата-аналар жиналысы

 

ақпан

5

Отбасы және денсаулық

кітап көрмесі

ата-аналар жиналысы

 

наурыз

Ұстаздарға

1

Әр күнге арналған педагогика

кітап көрмесі

мұғалімдер

 

қазан

2

Мұғалім мен оқушы

жарнама тізімі мен кітап көрмесі

мұғалімдер

 

желтоқсан

3

Ұжымдағы балалардың ара қатынасы

жарнама тізімі мен кітап көрмесі

мұғалімдер

 

ақпан

Эстетикалық тәрбие

1.

Жарайсың,әртіс!

КТК

9 сыныптар

кітапханашы

қазан

2.

Мен және менің қуыршағым. Сиқырлы қарындаш.

байқау

8 сыныптар

 

қараша

3.

А-дан Я-ғы дейінгі гүлдер

кітап көрмесі

5-11 сыныптар

 

қаңтар

4.

Жаң жағына қарап таңырқа

кітап көрмесі-экскурсия

6-7 сыныптар

 

ақпан

5.

Преданья Др.Казахстана

кітап көрмесі, әңгіме

8-11 сыныптар

 

наурыз

6.

Ұлттық мерекелер

кітап көрмесі, сын. сағаты

5 сыныптар

 

наурыз

7.

Көктемгікалейдоскоп "Көктем аруы"

байқау

8-10 сыныптар

 

наурыз

8.

Ғажаптар

кітап көрмесі-вернисаж

9-11 сыныптар

 

сәуір

9.

«МАГ» драмалық үйірмесі

Ертегілер қойылымдары, агитбригада

1-11сыныптар

 

Жыл бойы

Еңбекке тәрбиелеу

1.

Халық ұстазы туралы білесіздер ме

кітап көрмесі

9-11 сыныптар

кітапханашы

қазан

2.

Мектеп деп соққан жүрек

кездесу

9-11 сыныптар

 

қараша

3.

Мамандықтар әлеміне саяхат

кітап көрмесі, сын. сағаты

9-11 сыныптар

 

желтоқсан

4.

Клуб «Қол өнершілер» (жоспар бар)

клуб

9-11 сыныптар

 

ақпан

5.

Киім-кешек топтамасының көрмесі

сын. сағаты

7-8сыныптар

 

наурыз

6.

Фотографиялар

сын. сағаты

1-4 сыныптар

 

сәуір

7.

Оқуға қайда бару керек

кітап көрмесі

9-11 сыныптар

 

желтоқсан

8.

Емтиханға қалай дайындалу керек

кітап көрмесіпособиялар

9-11 сыныптар

 

ақпан

9.

Егер Сіз оқуға түспесеңіз?

еңбек биржасы (ойын)

9-11 сыныптар

 

наурыз

Экономикалық білімді насихаттау

1.

Оқушыға экономика жайында

кітап көрмесі

9-11 сыныптар

кітапханашы

қыркүйек

2.

Кітапты сақта

сын. сағаты

5 сыныптар

 

қаңтар

3.

Бизнеске үйрену- бизнестен үйрену

КТК

9-11 сыныптар

 

ақпан

4.

Іскер адамдардың мектебі

кітап көрмесі

9-11 сыныптар

 

жыл бойы

5.

Ұлы кәсіпкерлер

кітап көрмесі

9-11 сыныптар

 

жыл бойы

6.

Кәсіп

кітап көрмесі

9-11 сыныптар

 

жыл бойы

7.

Бизнестің баспалдақтарынан

кітап көрмесі

9-11 сыныптар

 

жыл бойы

Дене шынықтыру және спорт. СӨС.

1.

Спорт: оқиғалар мен тағдырлар

әңгімелер

9-10 сыныптар

кітапханашы

қазан

2.

Еліртпе үшін жауап

кітап көрмесі

9-11сыныптар

 

қараша

3.

Біздің олимпиадашылар

кітап көрмесі,әңгіме

9-11 сыныптар

 

желтоқсан

4.

Достар ортасында

кітап көрмесі

8-11 сыныптар

 

қаңтар

5.

Зиянды дағдылардан қалай арылу керек

әңгіме

5-11 сыныптар

 

қаңтар

6.

Нашақорлық жайындағы түрлі аңыздар

конференция

5-11 сыныптар

 

ақпан

7.

Бізге енді не болады

 "МАГ"

5-11 сыныптар

 

наурыз

8.

Нашақорлық неге сонша қорқынышты

пікірталас

10-11 сыныптар

 

желтоқсан

Мектеп бағдарламасын меңгеруге көмек беру.

Көркем әдебиетті насихаттау.

1.

Бір ел – бір кітап

  Оралхан Бөкей      1.Ғажап адамның керемет әлемі. Фото, хаттар және естеліктер негізінде жазушының тұлғасын ашу.

2.«Оралханға сапар» өмірбаянмен танысу, көрме.

3.О. Бөкей.

 

әңгіме

автор жайлы, еңбектері

Кітап көрмесі

 

 

 

әдеби орта

 

тоқтап оқуоқырман

конференция

8-11 сыныптар

кітапханашы

қыркүйек

2.

Бірге оқимыз.

1.«Менің оқырмандар сыныбым» фоторепортаж

2. оқу формулярларын талдау

3. газет шығару. Сынып редакция алқалары арасындағы байқаулар

Ойын-жарысы

7-11 сыныптар

 

қазан-наурыз

3.

«Теңіз қарақшылары, флибустьерлер, карсарлар...»

байқау

6-7 сыныптар

 

қараша-желтоқсан

4.

«Виват тыңшылар!»

мектеп жасындағы тыңшыларына арналған ойын бағдарламасы

8-9 сыныптар

 

наурыз

5.

«Болашақтан сәлем» қиял: кеше, бүгін, ертең.

Қиялдар байқауы

9-11 сыныптар

 

сәуір

6.

Ғажайыптар!

кітап көрмесі, суреттер байқауы, шолу

5-8 сыныптар

 

наурыз

7.

Балаларға арналған басылымдар

шолу, әңгімелер

5-7 сыныптар

 

қараша

8.

Мен сендерге асығудамын(А.С.Пушкин)

ойын сабағы

9 сыныптар

 

ақпан

9.

«Біреуі бәрі үшін, бәрі біреуі үшін!»

Әдебиеттік жарыс

10 сыныптар

 

наурыз

10.

Балаларға арналған Қазақстанның таңдаулы кітаптары

кітап көрмесі, шолу

1-11 сыныптар

 

келуге байланысты

11.

Ертегілерді оқып, ойынды кеңейт

кітап көрмесі, ойындар

1-11 сыныптар

 

қараша

12.

Адам білімінің құндылығы (энциклопедиялар, сөздіктер)

кітап көрмесі, іскери ойындар

7-11 сыныптар

 

желтоқсан

Ата-аналарға

 

 

1

Оқушының үй кітапханасы

ата-аналар жиналысы

5-8 сыныптар

 

II тоқс.

2

Баланың тұлға ретінде қалыптасуындағы оқудың рөлі

ата-аналар жиналысы

7-11 сыныптар

 

III токс.

3

Бізді оқығанды біз ұнатамыз

кітап көрмесі

9-11 сыныптар

 

январь

4

Ал сендер бізді оқыдындар ма?

кітап көрмесі, викторина

7-8 сыныптар

 

қаңтар

5

Қиял әлемінде

ертегі шығармалырының байқауы

4-5 сыныптар

 

ақпан

6

Тәтті корольдік жарыс

ойын

5сыныптар

 

қаңтар

7

Ең сенімді оқырман

байқау

1-4 сыныптар

 

желтоқсан

8

Ең жас оқырман

байқау

1-4 сыныптар

 

қаңтар

9

Менің достарым оқиды (менің отбасым, сыныбым)

фото-көрме

7-11 сыныптар

 

наурыз

10

Жазғы оқу чемпионаты

байқау

1-11 сыныптар

 

мамыр- кыркүйек

11

Кітап оқындар

әңгіме

1-11 сыныптар

 

жыл бойы

12.

Жазғы уақыттағы оқырмандар чемпионы

байқау

1-11 сыныптар

 

мамыр-қыркүйек

13.

Тамаша кітаптар

Кітапханада тамаша кітаптар топтамасын жинау байқауы

1-11сыныптар

 

оқу жылы бойы

14.

Жаңа кітаптар

ерекше кітаптарды кітапханада жинау байқауы

1-11

 

қыркүйек- қазан

15.

Маңызды кітаптарды оқындар

әңгімелер

1-11

 

қазан

16.

Клуб «Жас оқырман»      жоспар бар

Дауыстап оқу

2-4

 

қараша

17.

Жер шарын айналып саяхат жасау. География бойынша ойын бағдарламасы.

байқау

      7-9

 

желтоқсан

18.

Аквалангті кім ойлап тапқаның білесін бе?

Дамыту ойындары

     8-11

 

желтоқсан-қаңтар

19.

Қызықты математикалықмарафон

марафон

5-6

 

октябрь

20.

Классиктердің шығармаларын саралау

Байқау ойыны

9-11

 

сентябрь-октябрь

21.

Көгілдір аспан аясында

Іскерлік ойын

9-10

 

қазан-қараша

22.

«Жаңа таным»

ойын

10-11

 

желтоқсан

23.

Мысықтар туралы кітап

Дау. оқу

1-2

 

Сәуір

24.

Туған күн және қонақтарды қалай қарсы алу керек.

Ойын

5-6

 

ақпан

Өлкетану

1.

Туған өлке жайындағы аңыздар

кітап көрмесі, суреттер байқауы

5-7 сыныптар

кітапханашы

I тоқс.

2.

Отбасы, халықтың салт - дәстүрлері

кітап көрмесі, суреттер байқауы

5-7 сыныптар

 

II тоқс.

3.

Мен өз қаламды жақсы көремін

кітап көрмесівикторина

5-8 сыныптар

 

III тоқс.

4.

Қала тарихы: оқимыз, тыңдаймыз, айтамыз

қызық ты адамдармен кездесу

9-11сыныптар

 

IVтоқс.

5.

Біздің жерлестеріміздің өмірі мен тарихы

кітап көрмесі, танысу, әңгіме

8-11сыныптар

 

қараша-желтоқсан

6.

Табиғаттың тілі – ғажап тіл

байқау, фотокөрме

5-11 сыныптар

 

Сәуір

Экология

1.

Экология және біз

КТК

8-11 сыныптар

кітапханашы

ақпан

2.

Экологиялықвернисаж «Туған өлке мәселелері»

фотокөрме

9-11 сыныптар

 

 мамыр

Дін туралы диалог

1.

Дін туралы әдебиеттермен таныстыру

таныстыру

10-11 сыныптар

кітапханашы

қазан

2.

Құпияға толы әлем

кітап көрмесі

10-11сыныптар

 

қараша

3.

Көрінбейтін ғалам

әңгіме

9-11 сыныптар

 

желтоқсан

4.

Рождество

әңгіме

8-11 сыныптар

 

желтоқсан

5.

Ұлттық мерекелер

тақырыптық

8-11 сыныптар

 

желтоқсан

6.

Наурыз - праздник мира и добра

кеш

9-11сыныптар.

 

наурыз

7.

Пасха

әңгіме

8-11 сыныптар

 

сәуір

8.

Айт

әңгіме

8-11 сыныптар

 

сәуір

Оқудағы жетекшілік

1.

Топ түрлері

 

 

 

 

2.

Қиын жасөспірімдер

картотека

 

 

 

3.

Үлгерімдері төмен оқушылар

картотека

 

 

 

4.

Баяу оқитындар

картотека

 

 

 

5.

Арнайы оқу жоспары

жоспар

 

 

жыл бойы

Анықтама-библиографиялық және ақпараттық жұмысты ұйымдастыру.

1 сынып

1

Кітапханамен танысу. Кітапты колдану ережелері.

 

экскурсия

 

кітапханашы

қазан

2

Кітапхана туралы түсінік.  Абонемент және оқу залы.

экскурсия

 

кітапханашы

қазан

3

Кітап құрылымы. Оқулықты дұрыс ұстау.

әңгіме

 

кітапханашы

қараша

2 сынып

1

Кітап құрылымы

әңгіме

 

кітапханашы

қараша

2

Балаларға арналған кітаптар мен оқулықтар

Ойын әңгіме

 

кітапханашы

қараша

3

Кітап таңдау. Менің оқулығыма қарап мені таңы

әңгіме

 

кітапханашы

желтоқсан

3 сынып

1

Кітапты қалай оқу керек.

әңгіме

 

кітапханашы

желтоқсан

2

Кітап таңдау кітапханада

әңгіме

 

кітапханашы

желтоқсан

3

Біріншіэнциклопедиялық сөздіктер

әңгіме

 

кітапханашы

қаңтар

4 сынып

1

Анықтама әдебиеті

әңгіме

 

кітапханашы

қараша

2

Балаларға арналған ғылыми- тәжірибелік әдебиеттер

әңгіме

 

кітапханашы

желтоқсан

3

Оқулықты сақтайық

әңгіме

 

кітапханашы

қаңтар

5 сынып

1

Кітап құрылымы. Кітапты қалай оқу керек.

әңгіме

 

желтоқсан

желтоқсан

2

Кітапты әрлендіру. Иллюстрации

әңгіме

 

кітапханашы

қаңтар

3

Анықтама әдебиеті.

әңгіме

 

ақпан

4

Оқулықты сақтайық

әңгіме

 

кітапханашы

ақпан

6 сынып

1

Анықтама аппараты. Анықтама әдебиеті.  Сөздіктер Энциклопедиялар

әңгіме

 

кітапханашы

қаңтар

2

Оқыған жөнінде жазбалар

әңгіме

 

 

ақпан

3

Кітапхана қорының құрылымы

әңгіме

 

 

наурыз

4

Компьютер және ақпарат іздеудегі онық орны. Ақпарат іздеудің басқа түрі.

әңгіме

 

 

сәуір

5

Оқулықты сақтайық

ойын

 

 

сәуір

7 сынып

1

Каталогтар мен картотекалар.

әңгіме

 

кітапханашы

қаңтар

2

Анықтама әдебиеті.

әңгіме

 

 

ақпан

3

Ғылыми әдебиеттер

әңгіме

 

 

наурыз

4

Периодикалық басылымдар

әңгіме

 

 

сәуір

5

Оқулық қанша тұрады

әңгіме

 

 

мамыр

8 сынып

1

Кітапханадағы периодикалық басылым.

әңгіме

 

кітапханашы

қараша

2

Өнер туралы кітап

әңгіме

 

 

қараша

3

Оқулық қанша тұрады

әңгіме

 

 

қаңтар

4

Анықтама әдебиеті.

әңгіме

 

кітапханашы

қараша

5

Анықтама әдебиеті., сөздіктер мен энциклопедиялар

әңгіме, іскерлік ойын

 

кітапханашы

қаңтар

6

Әдебиетпен өздігінен жұмыс жасау әдісі.

әңгіме

 

кітапханашы

наурыз

             

 IV.  ҚОРДЫ ЖИНАУ ЖӘНЕ ҰЙЫМДАСТЫРУ.

 

 

р/с

Жұмыс мазмұны

Орындау мерзімі

Жауапты

Оқу қорымен жұмыс

1

Жинақтау:

- тапсырысты орындау

- карточкалардың жағдайы

-жазба

жылдық  ағымда

 

 

жылына 2 рет

Л.А.Асмус

2

Кітапхананың кітап қоры. Келетін басылымдарды қарау:

-Жаңа басылымдарды ілеспе құжат арқылы қабылдау, құжаттарды салыстыру, санау, бағасы.

-Кітаптарды мөрлеу,

- Сома есебі,

-Реестр жазбасы мен әр карточкаға есеп жүргізу.

түсуіне байланысты

 

3

Тізімнен алынатын кітаптардың тізімі:

-акт құру

-Акт бойынша сома тізімінен шығару

жылына 1 рет

 

4

Сынып бойынша оқулықтарды беру және жинау

қыркүйек, мамыр

Л.А.Асмус

5

Оқулықты сақтау бойынша жұмыс

жылдық  ағымда

Л.А. Асмус сын. жетек.,  белсенділері

 

Негізгі қормен жұмыс.

 

 

1.

Кітапхана қорын тексеру. Жаңадан түскен кітаптарды тіркеу.

түсуіне байланысты

Л.А.Асмус

2

Кітапхана қорын тексеру.

жылдық  ағымда

 

3.

Тізімнен шыққан кітаптардын саны

жылына 1 рет

 

4

Кітаптардың классификациясы мен авторлық белгісін анықтау.

Түсуіне байланысты

 

5

Каталогтерде кітапты суреттеу.

Түсуіне байланысты

 

6

Каталогпен жұмыс жасау.

күн сайын

 

7

Кітапты өңдеу.

күн сайын

 

8

Қормен жұмыс жасау.

күн сайын

 

9.

Оқырмандарға қызмет көрсету және оларды жіберу.

күн сайын

 

10.

Оқу формулярларымен жұмыс жасау

күн сайын

 

11

Оқырмандарға қызмет көрсету.

күн сайын

 

12

Оқу залындағы оқырмандарға көмек беру

күн сайын

 

13.

Кітапханалық жұмыс

күн сайын

 

 

 

V. ХАБАРЛЫ-АНЫҚТАМА -БИБЛИОГРАФИКАЛЫҚ ЖҰМЫС

(жылдық  ағымда)

 

1. СБА ұйымдастыру:  әліппи және жүйелі катологтер, әліппи-пәндік көрсеткіштер, мақалалардың жүйелі картотекасы, тақырыптық картотекалар, арнайы картотекалар.

2.  Орындалған анықтама қоры:  тақырыптық; фактографиялық;  мекенжайлы; нақтылы.

3.    Библиографиялық кеңестер:

-Библиографиялық іздеу әдісі бойынша ұсыныстар;

- Библиографиялық әдебиет тізімін құрудағы көмек;

- СБА-ны қолдану бойынша нұсқаулық.

4.   ББЗнасихаттау:

Ауызша:

-Кітапхана сабақтары;

-анықтамалар күні;

- СБА-дағы әңгіме;

-Маман күні;

- Библиография күні.

Көрнекілік:

-кітапханалық плакаттар,

-ақпарат беттері.

5.  САТ жоспары бойынша жұмыс жасау

6.Ұсыныс тізімін құру.

7. Жаңа түсірілім.

8. Тақырып бойынша әдебиеттерді таңдау.

9.Педкеңестер мен директордың жанындағы кеңестерді өткізуге көмектесу.

10.Бағдарлама-әдістемелік әдебиеттерге шолу.

11.Нормалық құжаттармен танысу.

12. Кормелер

13. Тақырыптық папкалар.

14. Ауқымды жұмыс.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VI.  ӘДІСТЕМЕЛІК-ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖҰМЫС

 

1. Барлық семинарларға қатысу.

2. Бес жылда бір рет кітапханашылар курсынан өту.

3. Әдістемелік және библиографиялық әдебиеттерді зерттеу.

4. Тәжірибені молайту мақсатында басқа қалалық, облыстық мектептердің кітапханаларына бару.

5.  Компьютерде жұмыс жасауды тоқтатпау.

6.Оқу технологиясы мен әдісін зерттеу мақсатында пән мұғалімдерінің сабақтарына қатысу.

7. Оқу технологиясы мен әдісін зерттеу мақсатында пән мұғалімдерінің сабақтан тыс жұмыстарын қарау.

8. Әр жастағы балалардың психологиялық ерекшеліктері жайында әдебиеттерді оқу.

 

 

 

 

 

VII. МАТЕРИАЛДЫ-ТЕХНИКАЛЫҚ БАЗАСЫН НЫҒАЙТУ

 

1.Көшірме техника алу.

2.Жаңа жиһаз алу.