Кенжекөл мектебінде ҚББ-мен балаларды тәрбиелеп отырған ата-аналарға консультациялық және әдістемелік көмек көрсету үшін кеңес беру орталығы құрылды..
Мектеп психологтарының кабинетіне хабарласуға болады(2 қабат жаңа мектеп ғимараты)
ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ ЖҰМЫС КЕСТЕСІ
Апта күні |
Жұмыс уақыты |
Түскі үзіліс |
Кеңес беру кестесі |
||
Оқушылар үшін |
Ата - аналар үшін |
||||
Дүйсенбі |
09:00 - 17:00 |
13:00 – 14:00 |
1-4 сыныптар |
09:00 – 11:00 |
15:00 – 16:00 |
Сейсенбі |
09:00 - 17:00 |
13:00 – 14:00 |
5-7 сыныптар |
09:00 – 11:00 |
|
сәрсенбі |
09:00 - 17:00 |
13:00 – 14:00 |
8-9 сыныптар |
09:00 – 11:00 |
|
Бейсенбі |
09:00 - 17:00 |
13:00 – 14:00 |
|
09:00 – 11:00 |
15:00 – 16:00 |
Жұма |
09:00 - 17:00 |
13:00 – 14:00 |
10-11 сыныптар |
09:00 – 11:00 |
|
Сенбі |
09:00 - 13:00 |
|
|
09:00 – 11:00 |
|
Консультантар:Теміржан Данара Ерланқызы
Мукушева Асен Жолдасбаевна
Мақсаты :мүмкіндігі шектеулі балалардың дамуы үшін жағдайды қамтамасыз етуге жүйелі көзқарасты қамтамасыз ету және осы санаттағы балаларға жалпы бастауыш білім берудің негізгі білім беру бағдарламасын меңгеруде көмек көрсету.Задачи:
Міндеттер |
Іс-шаралар кешені |
Күтілетін нәтиже |
Мерзімі |
1.Денсаулық мүмкіндіктері шектеулі бейімдеу қиындықтары бар балаларды уақтылы анықтау |
1. Диагностикалық минимум: 1.1.оқушылардың бұзылуын диагностикалау 1.2.танымдық процестердің қалыптасу дәрежесі: жады ойлау назар аударыңыз, жұмыс қабілеттілігі; 1.3.эмоциялық-тұлғалық саланың қалыптасу дәрежесі: жайлылық өзін-өзі бағалау отбасындағы қарым-қатынас мотивация ұжымдағы мәртебесі; 1.4. баланың отбасылық тәрбиесінің жағдайы мен дамуының әлеуметтік жағдайын зерттеу. 2. Диагностикалық минимум негізінде бала туралы мәліметтерді кешенді жинау |
1. Білім алушылардың контингентін бағалау негізінде білім беру қажеттіліктері мен ерекшелігін анықтау үшін топтарды қалыптастыру.2. Ата-аналарды үдеріске енгізу және (немесе) түзету жұмысының бағыты. 3. Қалыптасу дәрежесі туралы мәліметтер: сөйлеу дамуының деңгейі, танымдық процестер, эмоциялық-тұлғалық сала |
Оқу жылының басы |
2. Денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балалардың, мүгедек балалардың ерекше білім алу қажеттіліктерін анықтау |
1.Әлеуметтік әріптестік: ПМПК 2. Баланың ПДТ анықтау және мектеп консилиум арқылы оның резервтік мүмкіндіктерін анықтау. 3. Баланы дамытудың жеке бағытын ескере отырып толтыру: сөйлеу кемістігінің құрылымы; танымдық процестердің қалыптасу дәрежесі; тұлғалық даму. |
1.Баланың жеке даму картасы.
|
Жыл бойы |
3.Әрбір баланың жеке ерекшеліктеріне, даму бұзылысының құрылымына және оның айқындылық дәрежесіне сәйкес қарастырылатын санаттағы балалар үшін білім беру үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктерін анықтау |
1. Таңдау: бағдарламалар, әдістемелер, қабылдаулар; оқытудың қолайлы режимі; оқыту нысаны (күндізгі, қашықтықтан, үйде) |
1. Оқыту тәртібі, оның ішінде түзету, релаксациялық және денсаулық сақтау сабақтары. 2. Оқу түрі (күндізгі, қашықтықтан, үйде)
|
Жыл бойы |
4. Психикалық және (немесе) дене даму ерекшеліктерін, балалардың жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балаларға жеке бағдарланған психологиялық-медициналық-педагогикалық көмекті жүзеге асыру (психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссияның ұсынымдарына сәйкес)
|
1.Сәйкес мамандар: ПМПК ұсынымдарымен мектеп консилиумының ұсыныстары диагностикалық минимум нәтижелері |
1. "ЖВЗ бар оқушылардың жеке жетістіктерінің динамикасы "кестесі (баланың жеке даму картасы) |
Жыл бойы |
5.Қосымша білім беру бағдарламалары бойынша оқыту мен тәрбиелеу және қосымша білім беру түзету қызметтерін алу және алу мүмкіндігін қамтамасыз ету |
|
1. Күн тәртібі 2. Кестесі
|
Жыл бойы |