2019 жылы 22 қарашада Павлодар Мемлекеттік педагогикалық университетте жалпы білім беру жобалары бойынша ғылыми жобалардың республикалық байқауының облыстық туры өтті. Байқау мақсаты талантты және дарынды зерттеушілерді қолдау, зияткерлік байқауға қатысуға көмектесу болып табылады. Облыстық байқауға қаланың 19 жалпы білім беру мектептерінен 8 – 11 сыныптың 50 оқушысы қатысты, 16 секция бойынша 46 жоба ұсынылды (физика, космос және жер туралы ғылым, техника,математика, қолданбалы математика, экономика, информатика, химия, биология, адам денсаулығы және қоршаған ортаны қорғау, тарих, өлкетану, адам және қоғам, этномәдени, әдебиет, тіл білімі). Секцияда ең көп болған жобалар физика (5), адам денсаулығы және қоршаған ортаны қорғау, (5), қазақ әдебиеті (4), этномәдени (4), тарих (4).
Байқау қорытындысы бойынша «Ең нәтижелі» номинациясында Павлодар қаласының командасы. 31 оқушы жүлделі орын алды. I дәрежелі дипломмен 2 оқушы, II дәрежелі дипломмен – 8, III дәрежелі дипломмен -21 оқушы.
Оқушылар 4 бағыт бойынша қатысты.
1 - ші бағытта 3 орын алды-физика бойынша II орын, космос және жер туралы ғылым және физика бойынша III орын.
2 - ші бағытта информатика бойынша (3 орын ) - II орын және III орын.
3 - ші бағытта (9 жүлделі орын) – биология бойынша II орын және III орын, химия бойынша III орын, қоршаған ортаны қорғау II орын (2), III орын (4).
4 - ші бағытта(16 жүлделі оры), оның ішінде I орын (2), II орын (2), III орын (12).
№ 16 лицей-мектебінің оқушылары Мельник София, Морец Таисия, Жанат Аружан орыс тілі және әдебиет бойынша ең жақсы нәтиже көрсетті. Космос және жер туралы ғылым және физика бойынша - Апушева Дина және Абышева Камила, № 20 лицей - мектебінің оқушылары. Физика бойынша - Полещук Юлия, № 28 мектеп оқушысы. Биология және этномәдени- Воробьева Вероника-Николь және Кананадзе Илья, №34 мектеп оқушылары. Информатика бойынша - Костовский Владимир, № 39 мектеп оқушысы. Қазақ әдебиеті бойынша - Серікқызы Аида, Жетекші ЖОМ оқушысы .Тіл білімі бойынша (орыс тілі) Әбілда Рузия, Кенжекөл ЖОМ оқушысы. Қоршаған ортаны қорғау бойынша - Мещанов Дамир, № 7 мектеп оқушысы, Кобыланды Айдос, Баужан Акжаркын, Ақылбекова Айнара, № 35 мектеп оқушысы, Ғұмар Серик, № 37 мектеп оқушысы.
Мельник София «Метафоризация как способ смысла построения в казахстанском политическом дискурсе» тақырыбы бойынша, Жанат Аружан – қазақстандықтар мен ресей ұсынған «Бренд «Павлодарское Прииртышье» тақырыбы бойынша (интернет-ресурс жаңалық материалында)» жоба қорғады.
Морец Таисия «Диалог литературы и кино (Сатимжан Санбаев «Белая аруана» хикаятын экрандау үлгісінде)» әдебиет және кино өзара қызмет мәселесі бойынша жұмыс ұсынды. Әрбір зерттеу іріктеу кезеңінде сын пікір тәртібін өтті, жақсы сын пікір бағасын алып күндізгі облыстық турға жіберілді.
Кенжекөл мектебінің 10 сынып оқушысы Әбілда Рузияның ғылыми жобасы осы негізде олардың сөздік деңгейде тілдік суреті құрылған және қазақ тілінде оқитын Кенжекөл мектебінің 10 - 9 сынып оқушыларының ауызша тілін үйренуге арналған.
№28 ЖОМ 10 сынып оқушысы Полещук Юлияның жоба тақырыбы «Интеллектуальное позиционирование солнечных батарей». Әлемде толығымен күн сәулесі панелімен қапталған ғимарат бар. Юлия оның қаншалықты тиімді екенін анықтады,жарық бұл панелге әртүрлі бұрыштан түседі. Болжам тексерілді және ұсынылды: «Если обеспечить постоянную ориентацию солнечных панелей к потоку солнечной энергии, то это может дать значительный прирост получаемой электроэнергии в местных условиях».
«Роль конской упряжи в жизни казахского народа» жоба авторы № 19 ЖОМ 11 сынып оқушысы Жанел Бауыржанкызы.
«Разработка основ технологии для молекулярной кулинарии» тақырыбы бойынша жоба № 29 ЖОМ 9 сынып оқушысы Трунилина Альбина. Альбина жұмысында үй жағдайында жеміс-жидек спагетти десерті, молекулярлық тамағын дайындау технологиясы және рецептурасын ұсынды.
«Растительные ингибиторы как средство борьбы с коррозией» зерттеу жұмысы тотығуға іліккен металл бұйымдарына олардың әсер ету сынағы мен әртүрлі өсімдіктерден өсімдік бояулатқышын алуға бағытталған. № 29 ЖОМ 9 сынып оқушысы Мартынов Илья тәжірибелі жолмен белгілі өсімдіктердің сығындысы, тотығу процессін баяулатуға қабілетті,яғни тотығумен күрес үшін бояулатқыштардың шексіз пайдалануына кепілдік беруге болады.
11 сынып оқушысы Воробьёва Вероника-Николь мектеп бағдарламасын өтуде жоғары нәтиже көрсетеді. Білгірлік және ой-өрісі кең. 2018 жылы оқушылардың ғылыми жоба байқауының қалалық кезеңіне қатысқаны оған жеңіс әкелді. 2019 жылы «Агротехника выращивания чуфы (миндального ореха) на пришкольном участке»жобасы үшін ол 1 дәрежелі диплом иегері. Осындай жоғарғы көрсеткішке жетуге оған ішкі ынталандыру,мақсаттылық,кең қызығушылық, көптеген салаларда өз шамасын байқау көмектеседі.