Размер шрифта:
↑Наверх
Сенім телефоны
(WhatsApp-желісін қолдану мүмкіндігі бар) "жедел телефон желісі" +77779360693 8-(7182)-53-80-42
email: pavlodar18@mail.ru
Мекенжайы: Павлодар қаласы, Мир көшесі, 11/1
(WhatsApp-желісін қолдану мүмкіндігі бар) "жедел телефон желісі" +77779360693 8-(7182)-53-80-42
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сәрсенбі сағ. 9.00-ден сағ. 18.00-ге дейін
Как часто Вы посещаете наш сайт?
Голосовать
часто - 4
очень редко - 2
нечасто - 0
Всего проголосовало: 6
Смотреть результат
Бір жылда
Бір айда
Бір аптада
Кеше
Тема: Изменение подходов к воспитанию и обучению детей, повышение ответственности родителей за результативность воспитательно-образовательного процесса.
22-10-2022 17:06
Тема: Изменение подходов к воспитанию и обучению детей, повышение ответственности родителей за результативность воспитательно-образовательного процесса.

Жалпыата-аналар жиналысы форматында мектепке дейінгі ұйым

 ата-аналарымен жүргізілетін бірыңғай жұмысүлгісі

 

Қысқаша тезис.

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуда баланың өмірі мен дамуына ықпал ететін барлық факторларды ескеру қажет. Демек, баламен жұмысты ата-аналарымен, қоршаған ортамен өзара ынтымақтастықта құру аса маңызды.

Aта-аналармен үнемі қарым-қатынаста болу және оларды бейімдеу мен оқыту процестеріне тарту мектепке дейінгі ұйым ұжымының басты міндеттерінің бірі болуға тиіс (Модельдің 48-т).

Ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру үшін ата-аналар жиналыстарының жаңа форматының келесі түрлерін таңдау ұсынылады:

  • тренингтер;
  • семинарлар;

 - ата-аналар конференциясы;

  • ата-аналармен бейресми байланыс орнатуға бағытталған дәстүрлі емес қарым-қатынас нысандары;
  • пікірталастар;
  • педагогикалық қонақ бөлмелері.

 

Ата-аналар жиналыстарын өткізудің мақсаты: мектепке дейінгі білім беру мазмұнын жаңартуға, балаларды тәрбиелеу мен оқытудың тәсілдерін өзгертуге қатысты ата-аналарға түсіндіру жұмыстарын жүргізу, тәрбиелеу-білім беру процесінің нәтижелі болуы үшін ата-аналардың жауапкершілігін арттыру.

 

Міндеттері:

1) балаларды дамыту, тәрбиелеу мен оқыту процесіне ата-аналарды тарту;

2) ата-аналардың педагогикалық мәдениетін арттыру;

3) балаларға мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқыту мазмұнын іске асыру үшін жайлы жағдай жасауда отбасы мен мектепке дейінгі ұйымның күш-жігерін біріктіру;

4) өзара түсіністік атмосферасын құру, мүдделердің ортақтығын, мектепке дейінгі ұйымның педагогтері мен ата-аналары арасында қарым-қатынасқа деген оң көзқарас пен тілектестікті қолдау;

5) ата-аналар институтының жұмысын ұйымдастыру (жас аналар мектебі, әжелер мектебі, аталар мектебі, әкелер мектебі).

 

Күтілетін нәтижелер:

1)  ата-аналарға білім беру процесінің қатысушылары болуға мүмкіндік беріледі;

2) ата-аналар үйде баланың толық дамуына жағдай жасау үшін консультациялық көмек алады.

 

 

 

 

 

Балабақшадағы ата-аналар жиналысы сценарийінің үлгісі

 

Күн тәртібінде:

1. Мектепке дейінгі білім беру мазмұнын жаңартудағы балаларды тәрбиелеу мен оқытудың тәсілдерін өзгерту бойынша түсіндіру жұмыстары.

 

Қатысушылар:

1. Балабақшаның барлық жас топтарының ата-аналары мен педагогтері – (қатысушылар санын көрсету)

Өткізілу нысаны:семинар (егер басқа формат таңдалған болса көрсету)

Семинардың өткізілу барысы:

1. МДҰ-ғы топтың заттық-кеңістіктік дамытушы ортасы жайлы бейнеролигін көрсету (2-2,5 мин).

Бейнероликтің мазмұны:

  • балалар бастамасын қолдау, заттар мен ойыншықтарға еркін қол жеткізу үшін жоспарланған әртүрлі материалдары бар орта
    • педагогтердің балаларға арналған дамытушы процесті ұйымдастыруы
    •  қызығушылықтар аймақтарындағы балалар іс-әрекетінің әр түрлері
    • педагог пен балалар арасындағы өзара әрекет
    • баланың даралығы мен субъективтілігін қолдауға бағытталған дамытушы орта, ойын және тақырыптық аймақтар

 

2. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мазмұнындағы жаңа тәсілдерді таныстыру.

 

1-слайд.  Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуды дамыту моделі.

Анықтама үшін.

       «Дамыту, тәрбиелеу және оқыту процестері тәсілдерін өзгерту» бойынша дамыту моделінен алынған материалдар

22.Қазіргі әлемде білімге деген көзқарас балалар өмір сүріп, өсіп жатқан, жылдам өзгеріп отыратын болмыспен бірге өзгеруде. Білімді баланың туылған сәтінен бастап өмір бойы жалғасатын процесс ретінде қарау білім беру процесін ұйымдастырудың икемді стандарттарын қабылдауды қажет етеді. Балалар көп уақытын білім беру ұйымдарында өткізеді, бұл балалардың мәдени және этникалық әртүрлілікке құрмет көрсетілетін үйлесімді, мейірімді, дамытушы, инклюзивті, әділ ортада балалық шағын өткізуі үшін тиісті жағдайлар жасаудың маңыздылығын түсінуге әкеледі.

23. Бала өзінің әлем жайлы жеке түсінігін қалыптастыру құқығы мен мүмкіндігі бар оқуға белсенді қатысушы ретінде қабылдануы тиіс.

24.Мектепке дейінгі кезең - мектепке дайындық сатысы, баланың өмірлік маңызды дағдыларын дамыту кезеңі. Демек, бала өміріндегі мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқыту тәсілінің ұйымдастырылған оқу қызметінен баланың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, әр баланың әлеуетін барынша дамытуға жағдай жасауға қарай өзгеруі тиіс. Педагогтің алдын ала жоспарлаған әрекеттерін орындап қана қоймай, баланың қызығушылығына көңіл бөліп, күнді өзі таңдаған белсенділік түріне қарай құрудың маңызы зор.   

25. Тәрбиелеу мен дамыту ерте балалық шақтан басталады, бұл ғылыми тұжырымдармен дәлелденген. Балаларды тәрбиелеуде отбасындағы жайлы жағдай, ата-аналардың моральдық қасиеттері зор маңызға ие. Сондықтан балаларды дамыту мен тәрбиелеу үшін отбасы мен мектепке дейінгі ұйымның күш-жігерін біріктіру қажет.

 

2-слайд.Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың стандарты.

Анықтама материалдары.

17. Тәрбиелеу-білім беру процесінде мектепке дейінгі ұйымдағы ісшаралардан тұратын күн тәртібіне (балаларды қабылдау, таңертеңгі жаттығу,тамақтану, серуендеу, күндізгі ұйқы, шынықтыру шаралары, балалардың үйге қайтуы) сәйкес балалар іс-әрекетінің түрлері (ұйымдастырылған, ойын, танымдық, коммуникативтік, шығармашылық, эксперименталдық, еңбек, заттық, қимылдық, бейнелеу) қарастырылады.

18.Тәрбиеленушілердің эмоционалдық жайлылығын, жан-жақты және толыққанды дамуын, балалардың белсенділік түрлерін және бірге әрекет етуге қатысушыларды таңдау мүмкіндігін, ойын аймақтарының қанықтылығын, қолжетімділігін, вариативтілігін және қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін дамытушы орта құрылады.

21.Мектепке дейінгі ұйымның және мектепалды сыныбының түлегі:

физикалық дамыған;

ізденімпаз;

бастамашыл;

табанды;

бейімделуге қабілетті, көпшіл;

өзіне сенімді;

командада жұмыс істей біледі;

эмоционалды жауапты;

өзі, отбасы, қоғам (жақын қоғам), мемлекет (ел), әлем және табиғат туралы

алғашқы түсініктерге ие.

 

 3-слайд.Мектепкедейінгітәрбиемен оқытудыңүлгілікоқубағдарламасы

Анықтамалық материалдар.

  • Ұйымдастырылған іс-әрекет–«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2022 жылғы 14 қазандағы № 422 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын іске асыру үшін,соныңішіндемектепкедейінгіұйымныңжұмысбағытынескереотырып,балалардықазақхалқыныңұлттыққұндылықтарына, отбасылық құндылықтарға, патриоттық сезімге, Отанғадеген сүйіспеншілікке, мәдени-әлеуметттік нормаларға баулу, қауіпсіз мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру бойынша міндеттерді іске асыру үшін күнібойыпедагогтіңойынтүріндегітүрлібалаларәрекеті(ойын,қимыл,танымдық,шығармашылық,зерттеу,еңбек,дербес)арқылыұйымдастыратыніс-әрекет.
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күн бойы балалардың физикалық белсенділігіне уақыт бөлінеді.
  • Мемлекеттік тілді меңгеру мақсатында педагогке Үлгілік  бағдарламада айқындалған сөздік минимумды балалармен бірге күні бойы үйрену, тәрбиеленушілердің түрлі  іс-әрекетінде  ауызекі байланыстырып сөйлеуін дамыту, сонымен қатар қазақ халқының мәдениетімен, салт-дәстүрлерімен таныстыру, белсендісөздікқорынбайыту,тілдікнормаларды,қарым-қатынасмәдениетінмеңгертумеңгеру ұсынылады.

 

  • Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, ән салуға, музыка тыңдауға, әндерді жаттауға, импровизацияға, музыкалық-ырғақтық қимылдарға, балалардың шулы аспаптарында ойнауына және музыкалық іс-әрекеттің басқа түрлеріне күні бойы уақыт бөлінеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

4-слайд.Мектепкедейінгітәрбиемен оқытудыңүлгілікоқубағдарламасы

Анықтамалық материалдар.  

                 2.Бағдарламаныңмақсатыәрбаланыңқызығушылықтарын,ерекшеліктерімен қажеттіліктерін ескере отырып, жалпы адами және ұлттық құндылықтарнегізіндеолардытолыққандыдамытумен әлеуетінашуболыптабылады.

             3.Бағдарламаның міндеттері мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеумен оқыту үшін жайлы және қауіпсіз білім беру жағдайларын жасау, баланыңдаралығыменсубъективтілігінқолдауғабағытталғандамытушызаттық-кеңістіктікортаны,оныңішіндеарнайыортанықұру,олардыңжасерекшеліктерінесәйкесбіліктерімендағдыларынқалыптастыру,мектепкедейінгі білім берудің сабақтастығы мен үздіксіздігі ұстанымдарын қамтамасызету, балалардың физикалық дамуы, коммуникативтік, танымдық, зияткерлік,шығармашылықдағдыларын,зерттеушілікқабілеттеріндамыту,әлеуметтік-эмоционалдықдағдыларынқалыптастыру,баланыңзияткерлік,әлеуметтікдағдыларынжәнетұлғасындамытуүшінинновациялықәдістерментехнологиялардықолдану,оқыту,дамытужәнетәрбиелеуміндеттерініңбірлігінқамтамасызету,балалардықазақхалқыныңұлттыққұндылықтарына,отбасылыққұндылықтарға,отаншылдыққа,Отанғадегенсүйіспеншілікке, мәдени-әлеуметтік нормаларға баулу, балаларды дамыту мен тәрбиелеу үшінотбасы мен мектепке дейінгі ұйымның күш-жігерін біріктіру, баланың мектептеоқуға физикалық, психологиялық, эмоционалдық, әлеуметтік дайындығы үшінтеңбастапқымүмкіндіктердіберуболып табылады.

         4. Бағдарламаныңмазмұны:

денісаубаланытәрбиелеуді,өзденсаулығынасаналытүрдеқарауды,салауаттыөмірсалтынегіздерін,қауіпсізөмірсүрудағдыларынқалыптастыруға;

балалардыңжекеерекшеліктеріменқажеттіліктерінескереотырып,

ауызекі сөйлеуді, сөздік қорды қалыптастыруды, өмірде әртүрлі жағдайлардағықарым-қатынас дағдыларын меңгертуге, қолдың ұсақ моторикасын, командадажұмысістеудағдыларындамытуға;

тәрбиеленушілердіңқоршағанәлемменөзарақарым-қатынасжасауынақажеттітанымдықжәнезерттеушілікәрекеттіңқарапайымдағдыларынмеңгертуге;

өнертуындыларынқабылдаументүсінудағдыларынқалыптастыру,қоршағанәлемдіэмоционалдытану,тәрбиеленушілердіңөзіндікшығармашылықіс-әрекетіүшін жағдайжасауға;

тәрбиеленушілерді,оныңішіндеерекшебілімберуқажеттіліктерібарбалалардыоңәлеуметтендіру,олардыәлеуметтік-мәденинормаларға,қоғамжәнемемлекет,отбасыдәстүрлерінебаулу,рухани-адамгершілікқұндылықтарды қалыптастыруға;

мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту және бастауыш білім беру арасындағыоқыту, дамыту және тәрбиелеу міндеттерін ескере отырып, сабақтастық пенүздіксіздік қағидаларын қамтамасызетуге;

бастауышбілімберуұйымдарындамектепжасынадейінгітәрбиеленушілердіоқытуүшінтеңбастапқымүмкіндіктерберугебағытталған.

  1. Бағдарламаныңмазмұныбалалардыңфизикалықжәнепсихикалықдамуыныңжаскезеңдерінескереотырып,келесіжастоптарындаіскеасырылады:

ерте жас тобы – 1 жастағы балалар;кіші топ–2жастағы балалар;

ортаңғы топ – 3 жастағы балалар;ересектоп–4 жастағыбалалар;

мектепалдытоп,мектептегі(лицейдегі,гимназиядағы)мектепалдысынып –5 жастағыбалалар.

6.Бағдарламаныңмазмұнынмеңгерумерзімі–5жыл,біржастобында–1жыл.

     7. Педагогбалаға:

ненің «дұрыс» және ненің «бұрыс» екенін түсінуді;сыпайыжәне мейірімдіболуды;

досболуды,құрметтеуді,көмектесуді,бөлісуді;

қызығушылық танытуды, қоршаған әлемді бақылауды және зерттеуді;тыңдауды,түсінудіжәне саналысөйлеуді;

 

 

қауіпсізмінез-құлықережелеріменсалауаттыәдеттердісақтауды;

физикалықбелсенділікке,соныңішіндебелсендіқимылойындарынойнауды;

өзіойнауды;

ересектергекөмектесуге,еңбекқорлыққа;

ата-анасына,         достарына,       туған      өлкесіне        деген       сүйіспеншілік          

пенқамқорлықкөрсетебілуді,отбасынбағалауды;

өзінеқамқорлықжасауғажәнениетінбілдіругеүйретеді.

              8.Бағдарлама меншік нысанына қарамастан мектепке дейінгі ұйымдардажәне мектептердегі (лицейлердегі, гимназиялардағы) мектепалды сыныптардаіскеасырылады.

 

       

3. Пікір алмасу және кері байланыс.

 

  • баланың көңіл-күйі
  • баланың шаршамауы 
  • баланың балабақшаға бару ниетінің болуы
  • педагог пен балалар арасындағы өзара әрекет
  • балаларды тәрбиелеу мен дамыту бойынша ата-аналардың қалаулары мен ұсыныстары