Ішкі істер министрлігінің мәліметінше, азаматтарды тіркеу туралы мәліметтер беру - бұл сұранысқа ие мемлекеттік қызметтердің бірі. Жыл сайын халық мемлекеттік органдар мен ұйымдарға құжаттарды, жәрдемақыларды, жәрдемақыларды және басқа қызметтерді алу үшін 10 миллионнан астам мекенжай анықтамаларын сұрайды. Жұмысқа орналасу кезінде мектептерде, балабақшаларда, емханаларда, банктерде азаматтар ХҚКО мен мемлекеттік органдарға жүгінуге мәжбүр болады, осылайша уақыт жоғалтады. Мекенжай сұрауларының күшін жою қағазбастылықты азайтады. Бұдан былай мекенжай туралы ақпаратты ХҚКО немесе egov.kz электрондық үкімет порталы арқылы алуға болмайды. Мемлекеттік органдар бұл ақпаратқа қол жетімді. Олар өздерінің ақпараттық жүйелерін Ішкі істер министрлігінің мәліметтер базасымен біріктірді. Енді жұмыс берушінің мұндай құжатты талап етуге құқығы жоқ. Азаматтарды тіркеу туралы ақпарат қажет болуы мүмкін басқа ұйымдар (соның ішінде жеке компаниялар) оны egov.kz-тегі үшінші тарап қызметі арқылы ала алады. Егер азамат SMS-хабарлама арқылы өзінің тұруға ықтиярхаты туралы ақпаратты бір реттік алуға келісімін берсе ғана бұл мүмкін болады.