Спорттық секциялар жетекшілері өз жұмысында көрнекілікті, қол жетерлікті, жүйелілікті, бір ізділікті, нәтижелілікті қолданады. Әдістер және әдістемелік тәсілдер: шеңберлік жаттығу әдісі, ойын, жарыс, сөз, көрнекі, жеке тапсырмалар әдісі және т.б. Сабақтарда қарым-қатынас эстетикасын қалыптастыру үшін байланыстар қолданылады: (мұғалім-оқушы), (ойыншы-бәсекелес), (ойыншы-партнер), осының арқасында моральдық-адамгершілік және эмоционалдық қалып жалпыадамгершілік құндылықтар: құрметтеу және өзін-өзі құрметтеу, өзінің және команданың басқа мүшелерінің мүмкіндіктерін дұрыс бағалау, ұжымдық әрекеттер арқылы денелік өзін-өзі жетілдіруге тырмысу негізінде қалыптасады.
Волейбол және баскетбол бойынша оқушыларда ойнау техникасының деңгейі көтерілгенін атап өту керек (жетекшілер А.К. Гончаров, В.В. Луковский, Ж.Б. Нұрашева). Қызығушылықты арттыру және спорттық шеберліктің өсуі үшін ұстаздар басқа мектептер оқушыларымен достық кездесулерді қолданады.