Сенім телефоны
8(7182)626840
email: https://bilim-pavlodar.gov.kz/index/fromorg/127 garden142010@mail.ru
Мекенжайы: Торайғыр көш. 99/2
8(7182)620083 garden142010@mail.ru
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
07.00-19.00 сағ
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Дефектологтың кеңес беруі

Дефектолог Файзлутдинова Екатерина Викторовна

«Баламен үйде айналысамыз»

Бос банкаларды, қораптарды, шырын пакеттерін, бөтелкелерді тастауға асықпаңыз. Олар сіздің балаңызға арналған оқу құралдарын жасау үшін өте жақсы. Қажет емес заттарды оқу ойыншықтары мен дидактикалық ойындарға айналдыру туралы бірнеше кеңестер.
 
"Сиқырлы сөмке".Осындай сөмкенің көмегімен сіз баланы заттарды жанасу арқылы тануға үйретесіз. Оны түрлі-түсті матадан тігу жақсы.
 
Жарма толтырғышы бар шүберек сөмкелер (шарлар) (бұршақ, бұршақ, бұршақ).Жыртылмас үшін берік материалды қолданыңыз. Сөмкелерді сезіне отырып, нәресте сезімталдықты дамытады.
 
Әр түрлі маталардың бөліктері, әр түрлі беттері бар заттар мен материалдар (тегіс, өрескел) сезімталдықты,сондай-ақ әртүрлі материалдармен (фольга, зығыр қағаз, аң терісі) желімделген текшелерді дамытады.
 
"Саусақ" бассейні-әртүрлі дәнді дақылдар (бұршақ, бұршақ) бар пластикалық ыдыс. Бала жарманы сұрыптай алады, ыдыста жасырылған заттарды іздей алады.
 
Жарқын пластикалық науа және Жарма. Бала саусағымен крупқа сурет сала алады, сызықтар сала алады, әріптер мен сандарды жаза алады.
 
"Өрескел" геометриялық фигуралар.Зімпарадан кесілген және картонға желімделген мұндай фигуралар нәрестеге тактильді жадқа "сүйеніп" оларды есте сақтауға көмектеседі.
 
Ағаш сурет тақтасы және қарындаштар. Баланы қысқа және ұзын, тік және көлденең түзу сызықтар, әріптер, цифралар жасауға үйретіңіз; "жаңбыр жауады. Кап-кап. Бұл қоршау. Міне, жол. "
 
"ҚАРЫНДАШ ЖАТТЫҒУЛАРЫ"
 
Жаттығуларды орындау үшін өткір емес қарындаштарды (дөңгелек немесе беті бар) немесе таяқшаларды қолданыңыз. Жаттығуларды екі қолмен кезекпен немесе бірге орындаңыз.
 
Мұнда бірнеше жаттығулар бар:
 
* қарындашты алақандар арасында илеу;
 
* алақанның ортасын қарындаш ұшымен ысқылаңыз;
 
* қарындаштың ұштарын алақанның ортасына қойып, қарындашты тастамауға тырысып, қолыңызды жоғары, төмен, шеңбер бойымен және т. б. жылжытыңыз;
 
* таяқшаны екі қолдың саусақтарының ұштарымен кезекпен ұстаңыз (алдымен сұқ саусақпен, содан кейін ортаңғы саусақпен және т. б.);
 
* "пропеллер" – қарындашты саусақтарыңыздың арасына бұраңыз;
 
* қарындашты саусақтарыңыздың арасына сәл ұстап тұрыңыз, сонда ол баяу төмен түседі;
 
* қарындаштарды үстелге орау: алдымен бір қолмен, содан кейін екінші қолмен, содан кейін екеуі бірге;
 
• "пальчики шагают" – зажать қарындаш арасындағы сұқ және орта саусақпен істеу саусақтармен "қадамдар" бойынша үстеліне емес, роняя қарындаш.
 
"ШАРЛАРМЕН, ЖАҢҒАҚТАРМЕН ЖАТТЫҒУ"
 
* Допты оң (сол) қолыңызға, содан кейін екі қолыңызға қысып, қолдың әртүрлі бағыттарына бұраңыз.
 
* Допты алақандарыңыздың арасына қысыңыз: допты қатты қысыңыз, содан кейін допты босатпай қолыңызды босаңсытыңыз.
 
* Қолдың алақанының ортасында орналасқан допты күшпен қысыңыз.