МҚА жоспары
Мектеп оқушыларының мемлекеттік қорытынды аттестациясын жүргізуге арналған іс-шаралар жоспары
2016-2017 оқу жылы.
р/с | Іс-шаралар | Мерзімі | Мақсаты | Жауапты |
Мектептің ұйымдастыру шаралары | ||||
11 | Мектеп оқушыларының қорытынды аттестациясын жүргізуге байланысты нормативтік құжаттармен таныстыру | Жыл бойы | Мектеп оқушыларының қорытынды аттестациясын жүргізуге байланысты дайындық және өткізуге байланысты нормативтік құжаттармен таныстыру (бұйрықтар ,бұйрықпен бекітілген оқулықтар тізімі, ережелер, жаднамалар т.б.) | Бектемирова Г.Б. |
2 | Педагогикалық кеңесте | Кесте бойынша | Пән мұғалімдерінің оқушыларымен жүргізетін коррекциялық жұмысын қадағалау. | Бектемирова Г.Б.Техникалық хатшы |
Директор жанындағы отырыс | Апта сайын | |||
Мектеп оқушыларының қорытынды аттестациясын жүргізуге байланыстыжұмысын ұйымдастыру | ҚыркүйекҚаңтар | Мектеп оқушыларының қорытынды аттестациясын жүргізуге байланысты жұмысын ұйымдастыру. | Бектемирова Г.Б. | |
3 | Жеке кестебойынша | Қаладағы ЖОО, «Достық »тестілеу орталығы мен мектеп арасындағы жұмысты жүйелеу | Бектемирова Г.Б. | |
5 | Мектеп оқушыларының қорытынды аттестациясын жүргізуге байланысты оқушыларды сапалы дайындау мақсатында оқу орнымен келісім- шарт жасау | Қыркүйек | Мектеп оқушыларының қорытынды аттестациясын жүргізуге байланысты дайындықты күшейту оқушыларды сапалы дайындау мақсатында ИнЕу, ПМПИ, ПМУ оқу орындарымен Достық орталығымен келісім- шартқа отыру | Бектемирова Г.Б. |
6 | «Оқытудың жаңа технологияларын пайдалану» атты семинар | Қазан | Пән мұғалімдерінің біліктілігін арттыру | Ғылыми жетекші |
7 | Мектеп оқушыларының қорытынды аттестациясына арналған бұрыш шығару | Қараша, Желтоқсан | Оқушылар мен ата-аналарды көрнекті материалдармен қамтамасыз ету. | Бектемирова Г.Б. |
8 | Дайындық кестесін құру жәнежеке жұмыс жоспарын құру | Тоқсан сайын | Пән мұғалімдерінің оқушылармен жүргізетін қосымша сабақтарын қадағалау | Бектемирова Г.Б. |
9 | Жеке жұмыс жоспары бойыншақосымша дайындық жұмыстарынжүргізу. | Үнемі | Пән мұғалімдерінің әр оқушымен жүргізілетін жеке коррекциялық жұмыстарын жүйелендіру | Пән мұғалімдері |
10 | 11 сынып бітіруші оқушыларды мектеп оқушыларының қорытынды аттестациясын жүргізуге байланысты жаңа формат ережелерімен таныстыру. | Қаңтар,ақпан, наурыз,мамыр | 11 сынып бітіруші оқушылардың мектеп оқушыларының қорытынды аттестациясын жүргізуге байланысты нормативтік құжаттарды білуін қадағалау. | Техникалық хатшы |
11 | Мектеп оқушыларының қорытынды аттестациясын жүргізуге қатысты материалдарменоқушыларды қамтамасыз ету. | Үнемі | 11 сынып бітіруші оқушылардың пән бойынша білім деңгейін нығайту | Пән мұғалімдері |
12 | Мектеп оқушыларының қорытынды аттестациясын жүргізуге байланысты тапсыратын оқушыларменмектеп ішінде байқау сынағын алу. | Айына4 рет | Байда сынағын алу арқылы оқушы білімінің диагностикасын жүргізу | ӘкімшілікТехникалық хатшы |
13 | Жаңа формат жаңалықтарымен, ақпарат беттерімен таныстырып отыру | Үнемі | Оқушылардың жаңалықтарды білуін қадағалау | Техникалық хатшы |
14 | Қысқы, көктемдегі каникулкездерінде жүргізілетін жұмысжоспарын құру. | Қаңтар,Наурыз | Демалыс кезіндегі оқушылардың МҚА -ға дайындығын қадағалау. | Бектемирова Г.Б. |
15 | Мектеп оқушыларының қорытынды аттестациясын жүргізуге байланысты тапсыратын оқушылардыңтаңдау пәндерін алуын қадағалау. | Қаңтар | Оқушылардыңтаңдаулы пәннің тұрақталуына көмектесу. | Пән мұғалімдері |
Әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру | ||||
1 | А) Биология пәні бойынша қиындық тудыратын сұрақтар (семинар)Ә) «Алтын белгі» және «Үздік аттестат» бойынша оқущылармен іс-шаралар ұйымдастыра отырып, бақылау сынағын өткізуді ұйымдастыру | Желтоқсан | Мектеп оқушыларының қорытынды аттестациясын жүргізуге байланысты кездесетін қиын сұрақтардың алдын-алу,психолгиялық көмек көрсету | Ауталипова11 сынып оқушылары |
2 | Физика пәні бойынша күрделі сұрақтар (дөңгелек үстел) | Қаңтар | Физика пәні бойынша күрделі сұрақтардың шешу жолдарын үйрету | Аметова Г.К. |
3 | Электронды жинағымен жұмыс | үнемі | Оқушылардың дайындығына көмектесу | Пән мұғалімдері |
4 | ОН-ЛАЙН сабаққа қатысу | Кесте бойынша | Мектеп оқушыларының қорытынды аттестациясын жүргізуге байланысты күрделі тапсырмаларды шешу жолдарын үйрену | Пән мұғалімдері |
5 | Математика, физика пәндері бойынша есеп шығару жолдарын тиімді тәсілмен үйрету | Үнемі | Математика,физика пәндері бойынша есепті жылдам шығарудың тиімді жолдарын үйрену | Пән мұғалімдері |
6 | Математика, физика пәндері бойынша логикалық тапсырмалармен жұмыс жүргізу | Үнемі | Мектеп оқушыларының қорытынды аттестациясын жүргізуге байланысты кездесетін логикалық тапсырмалар орындау | Пән мұғалімдері |
7 | Математика, физика пәндері бойынша деңгейлік тапсырмалар орындату | Үнемі | Мектеп оқушыларының қорытынды аттестациясын жүргізуге байланысты дайындықты күшейту | Пән мұғалімдері |
8 | Математика және физикадан қиын есептерді шығару жолдары (семинар) | Ақпан | Математика және физикадан қиын есептерді шығару жолдарын үйрету | Пән мұғалімдері11 сынып оқушылары |
9 | Қазақстан тарихы пәні бойынша даталарды есте сақтаудың тиімді жолдары (дөңгелек үстел) | Ақпан | Оқушыларға Қазақстан тарихы пәні бойынша даталарды есте сақтаудың тиімді жолдарын үйрету | Қасымжанова А.Е.11 сынып оқушылары |
10 | Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша эссе жазу жолдарын үйрету | Үнемі | Мектеп оқушыларының қорытынды аттестациясын жүргізуге байланысты дайындықты күшейту | Пән мұғалімдері |
11 | Теориялық материалдарды есте сақтау үшін 5-11 сынып оқулықтары бойынша оқыту.2012-2013,2013-2014,2014-2015 оқу жылындағы баспа оқулықтарымен | Үнемі | Мектеп оқушыларының қорытынды аттестациясын жүргізуге байланысты дайындықты күшейту | Пән мұғалімдері |
12 | «Мамандық таңдау» орталығыныңжұмысын ұйымдастыру. | Жеке кестебойынша | «Мамандық таңдау» орталығының жұмысы арқылы оқушыға мамандық таңдауға көмектесу | Сынып жетекшілері |
13 | Кәсіптік бағдар беру | Ай сайын | Мамандық таңдау барысында оқушыларға дұрыс бағыт-бағдар беру | Мектеп психологі, сынып жетекшілері |
Оқушылармен жұмыс | |||
1 | Мектеп оқушыларының қорытынды аттестациясын ұйымдастыру бойынша нұсқаулықпен танысу | Қазан | Бектемирова Г.Б, |
2 | Мектеп оқушыларының қорытынды аттестациясын жүргізуге байланысты емтиханды таңдау бойынша мектеп түлектерінен сауалнама алу | Қаңтар | Мектеп психологі |
3 | Мектеп қалаларында кәсіби бағдар өткізетін жоғары оқу орындарына көмек көрсету | Жоғары оқуорындарының жоспары бойынша | Г.Б.Бектемирова |
4 | А) Мектеп түлектерінен бақылау сынағын өткізуӘ) «Алтын белгі» және «Үздік аттестат» бойынша оқущылармен іс-шаралар ұйымдастыра отырып, бақылау сынағын өткізуды ұйымдастыру | Жоспар бойынша | ӘкімшілікҚББ |
5 | Сынамалы тестілеу өткізу | Кестебойынша | Бектемирова Г.Б, |
6 | Сынамалы тестілеу жиынтығы бойынша мониторинг өткізу | Жыл бойы | Бектемирова Г.Б. Сынып жетекшілері |
7 | Мектеп оқушыларының қорытынды аттестациясын жүргізуге байланысты қатысу. Пән бойынша нәтижесі | Маусым | ӘкімшілікСынып жетекшілері |
Мұғалімдермен жұмыс | |||
1 | Пән бойынша жұмыстың жеке жоспарын құрастыруды ұйымдастыру | Қыркүйек | Сынып жетекшілеріПән мұғалімдері |
2 | Мектепішілік тестілеуге пән мұғалімдерінің тестілік тапсырмаларды дайындауы | Жыл бойы | Пән мұғалімдері |
3 | Білім ақаулықтарын жоюда кеңестік және топтық жұмысты өткізу | Жыл бойы | Пән мұғалімдері |
4 | Мектеп оқушыларының қорытынды аттестациясын жүргізуге байланысты дайындық жоспарларын әзірлеуде,талдау жасауда пән мұғалімдеріне әдістемелік көмек көрсету | Жыл бойы | ӘБ жетекшілері |
5 | Пән мұғалімдеріне Интернет желісіне шыға отыра, ЖОО-мен байланыса отыра әдістемелік көмек көрсету | Жыл бойы | Әкімшілік |
6 | Мектеп оқушыларының қорытынды аттестациясын жүргізуге байланысты дайындықта мұғалімдердің әдістемелік отырыстарын өткізу | Тоқсанда 1 рет | ӘБ жетекшілері |
7 8 | Мектеп оқушыларының қорытынды аттестациясын жүргізуге байланысты дайындықта оқушыларға психологты-педагогикалық қолдау көрсету (психологикалық тренинг)«Достық» білім беру орталығымен байланыс | Апта сайын | Мектеп психологі |
Пән мұғалімінің жұмыс бағыттары
Диагностикалық бағыт | Жекелеген тақырыпта білім толықсыздығын анықтау | Тестілеу Сұхбаттасу Бақылау үзігі | ||
Практикалық бағыт | Жаңа білімді толықтыруға жағдай тудыру | Сабақтар, жеке жұмыстар, өздік жұмыс, факультативтік сабақтар | ||
Қадағалау бағыты | Тақырыпты меңгеру деңгейін қадағалау |