1.Баланың кәсіби жоспары туралы ақпаратты тек қана онымен әңгімелесу барысында алуға болады. Әңгімелесуді "жай әңгімеден" бстаған дұрыс болады. Бұл кезде шыдамдылық танытып, шынымен қызығушылығыңызды көрсетіңіз.
2. Егер жоғары сынып оқушысы өз жоспарын нақты тұжырымдай алмайтын болса, оның себебін түсінуге тырысу керек.
3. Балаға күзгі немесе қысқы каникул кезінде нақты бір тапсырманы таңдап алып, сол бойынша жұмыс жасауды ұсынған пайдалы болады.
4.Егер Сізге баланың таңдаған мамандығы ұнамайтын болса, одан бас тартуды көндіріп, қарсылық білдірмеңіз. Оны неліктен таңдағанын анықтауға тырысыңыз.
5. Егер жоғары сынып оқушысы еш әрекет жасамай, тек қиялдай беретін болса, онда оған нақты жоспар құруға көмектесіп, оның қанша уақыты қалғанын және не істеп үлеруі керектігін түсіндіріңіз.
6. Балаңызға таңдаған жолы болмай қалған жағдайда "қосалқы нұсқа" дайындап қоюға көмектесіңіз. Балалары жас кезінен бастап дәрігер, ғарышкер немесе заңгер болуды армандап, көп оқып, оқуға түсуге дайындалып жүрген ата-аналардың проблемалары болмайды. Мамандардың пікірінше, ондай балалар аз, мамандық таңдауда қиындықтарға тап болатын балалар көп екен. Мұндай жағдайда ата-аналар не істеу керек? Кәсіби бағдар жұмысын жүргзулері тис! Қайда оқуға бару керек туралы мәселені 8-9-сыныптардан бастап шеше бастау керек.