Оқушылардыңөзін- өзібасқаруұйымытуралы жалпы жаднамасы
Оқушылардыңөзін- өзібасқаруы–оқушылардыңұжымдықіс- әрекеттерінұйымдастыруформасы, олардыңөздігінендамуына, қоғамдықмаңыздымақсаттарғажетуүшіншешімдерді қабылдауғажәнежүзегеасыруын қамтамасызетеді.
Өзін- өзібасқару–оқушылардыңұйымдастыруқабілетінжәнеөз- арақарым- қатынаспенжауапкершіліктісезінуі, өзөмірініңшығармашылығынжетілдіру, өзіндікпікірқалыптастырунегізіндемектепұжымыныңөмірлікіс- әрекеттерінбасқару.
Тәрбие- бұлбалалар өміріндемерекелікіс- шараларемес, негізгіұйымдастырутүрінетәрбиелеу- балалардыңөздігіненоқуынабайланыстыөзін- өзібасқару,адамдарменіскерлікқарым- қатынасжасайбілуі, өзісінежауапберужәнешешімшығараалуғадайынболу.
Мектеп өміріндегі әрсыныпөзін- өзібасқарудыңдамытужүйесінжүзегеасырунегізгішартыболыптабылады, сыныпұжымыныңөзін- өзібасқаруұйымыжұмысынбірбағытбойынша, орталықтандырылғанбасшылықбойыншақамтамасызетіледі.
Мектепішілік өзін- өзібасқаруұйымыныңнегізгімақсатысыныпұжымыменәртүрлііс–әрекеттерұйымдастыруболыптабылады: қоғамдық, оқу, еңбек, мәдени, спорттық- туристік.
Әлеуметтік- педагогикалықміндетоқушылардыңөзін- өзібасқаруындамытудыңөзектілігіболыптабылады. Мектепісінбасқаруғаоқушылардыңқатысуы- бұл балалардыдемократияғаүйретуәдісі, олардыдемократиялыққоғамөмірінедайындау.
Өзін- өзібасқаруұйымыныңқұрылымыкезеңдікесептіжәнеоныңжұмысжүйесіндеспецификалық, мектепдәстүрініңмүмкіндігінескереотырып, вариативтіжәнеыңғайлыболукерек. Мектептеоқушылардыңөзін–өзібасқаруұйымы8 -11 сыныптыңшығармашыл, белсендітоптан құрылған жоғарысыныптаркеңесіболыптабылады. Жоғарысыныптаркеңесісайлаунегізіндеқұрылған.
2013-2014 оқужылынаарналғанжоғарысыныптаркеңесініңжұмысжоспарыныңмақсаты
1.Мектеп оқушыларыныңөзініңқажеттілігінесайшығармашылығын жүзегеасыруынжәнежекетұлғаныңжан- жақтыдамуыүшінжағдайтуғызуынқамтамасызету;
2. Оқушылармената- аналардың, мұғалімдердіңарасындағы өз- арақарым- қатынасстилі; балалардыңөзін- өзібасқарудағдысынжәнебіліктілігіменбілімінқалыптастыру.
2013 -2014 оқужылынаарналғанжоғарысыныптаркеңесініңжұмысжоспарыныңміндеті
1.Мектеп оқушыларыныңұйымкөмегіарқылыолардыңөміріменіс- әрекетініңжекетұлғалыққасиеттерінқалыптастыру;
2.Оқушыларғақоршағанортадаөзініңтанымын, өмірлік бейімделу кезеңін, өміріс- әрекетініңбарлықжүйесінеолардыңқызығушылығыменқұқығынәлеуметтікқорғау; ұжымдаәрқайсысыөзініңжекетұлғалыққасиеттерінкөрсетебілуі.
2013 -2014 оқужылынаарналғанжоғарысыныптаркеңесініңжұмыс жоспарыныңпринципі
· өзеркімен
· демократиялықжәнегуманистік
· шығармашылық
· ұжымдықшешімқабылдау
Аталғанпринциптержетістіктеріүшіннақтытапсырмаларқатарынжүзегеасыруқажет:
· білім алушылардыңмұғалімдеріменбіргеоқу- тәрбиежүйесінұйымдастыружәнесараптауынашынайымүмкіндікұсыну;
· оқушылардыңжекетұлғасындақажеттіліктерінжетілдірудіқалыптастыру;
· ұжымдықөмірнормасынжағымдықарым- қатынасқатәрбиелеу; өзінжәнеқоршағанортаныңәлеуметтік жәнеазаматтықжауапкершіліккетәрбиелеу.
2013-2014 оқужылынаарналғанжоғарысыныптаркеңесімүшелерініңтізімі
- Гамиров Денис - 8 А
- Казиманова Мрей - 8 К
- Жумабеков Ельдос - 9 К
- Куканов Амир - 9 А
- Бекбосынова Асель - 10 К
- Кулбаева Камила - 10 А
- Жармухамбетова Гульдана - 11 К
- Рамазанова Гульдана - 11 Г
- Воронов Николай - 11М