Телефон доверия
601920
email: sosh26@goo.edu.kz
Адрес: Павлодар қаласы, Семенченко көшесі, 70
601920, 602114, 601968
Back to the main page of the department of education
График приема граждан:
дүйсенбі 15.00 - 18.00, жұма 11.30 - 13.30
In a year
In a month
In a week
Yesterday
Бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына арналған психологтың бес кеңесі

 

Бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына арналған психологтың  бес кеңесі

 

 

Ата-анаға оның баласы  жақсы оқитын оқушы  болуына  қалай көмектесу?Мүмкін сіздер бірдеңені  олай емес жасап жатырсыздар? Оқу жылының басында өзінің де баланың да өмірін  жеңілдетіп,өз мінез-құлығында бірдеңені  түзету әлі де кеш емес.

Осы кезеңде  ата-аналардың басты мақсаты  -  балаға онымен мектепте  не болып жатқанға тек өзі ғана жауапты екенін  бірінші күннен бастап түсіндіріп, дербес жұмыстың тәжібесін беру. 

1.      Басынан бастап  баламен сабақты бірге немесе оның орнына жасау керек емес.

Ал сосын кешке жұмыстан келген соң бала сабққа әлі де отырмағанына, ол үлкендер үйде болмады деп істемегеніне  таң қалмау керек.Немесе бала сабақта мұғалімнің түсіндірулерін тыңдамағанына. Немінеге? Кешке әкесі бәрібір тағы да түсіндіріп береді. Немесе бір күні осы сөздер естілу мүмкін:  «сен маған бұны түсіндірген жоқсың» немесе «ал сен өзің дұрыс шығарған жоқсың».

2.      Бағалары туралы  сұрақтармен және жазғырулармен баланың мазасын алмауға тырысыңыз.

Кешкісін  жұмыстан келіп «Ал сабағыңды істедің бе? Бүгін қандай баға алдың?» деген сұрақтарды бірінші қоятын ата-аналар сирек емес.Балаға ол емес, адымен оның мектептегі  табасы  қызықтыратыны ой келе бастайды.  Ең қолайлысы  баланы оның бағалары туралы емес, ол мектепте не істеді, бүгін қалай қиын немесе жеңіл болды ма,  мүмкін оған мектепте бірдеңесі ұнамай жүр ме деген сұрақтар  қойған дұрыс болады, ал бағалары туралы ол өзі де айтады.  Сөйтіп сіздер мектептегі  істері  туралы көбірек ақпарат аласыз,  бала  бағалар және сабақтар туралы тура сұрақ алдында жабылып қалмайды. Және ең бастысы:  сіз онымен бірге екенін, сіз қасында және үнемі көмектесетініңізді  көрсетесіз.

3.      Бала сабақ жасап жатқанда  критикалық ескертулер жасамауға, ұрыспауға және оның әрекеттерін талқыламауға  тырысыңыз.

«Егер сен мектепте жақы тыңдап отырсаң, осы есепті шығара алар едің» немесе «Егер сен  үнемі көңіліңді басқа нәрсеге аудармасаң, онда сабақты  баяғыда істеп бітірер едің» деген сөздер  зейінді жұмылдыруға көмектеспейді.Бірақ  балада өзіне деген сенушілікті жоққа келтіреді,  оны естен жаңылдырады және үй тапсырмасын орындау үрдісін баяулатады.Егер соңына дейін  шынайы болсақ осындай қылықпен сіздер «өз буыңызды басасыз» , өз әлсіздігіңізге ызаланасыз.   

4.      Сабаққа қолайлы уақытты баламен бірге  таңдау керек.

Бала осы  үрдіске сіздбен бірге тең  белсенді және саналы түрде қатыссын.Сөйтіп күн тәртібі балаға  қыстырмаланбай (бұл оның кері қатынасын күшейту мүмкін, қысымға   қарсыласу және  барлығын өз қалауы бойынша істеу), онымен бірге, үлкен адаммен бірге секілді келістірілді.  Қатал кестені қыстырмалаудың қажеті жоқ: «Ең алдымен сабақ – ал қалғаны сосын». Сабақ істеу жаза ретінде қабылдыуы сізге керек пе? Мысалы,  жылдың жылы мезгілінде  мектептен кейін  далада серуендеу  пайдалы болады, ал сабақты сосын орындауға болады. Қыста алдымен сабақ істеп, ал сосын компьютер алдына немесе теледидар қарауға отыруға болады.

5.      Ұйықтау алдында баланың құлағына сыбырлаңдар: «Сен менде бар болғаныңа сондай қуаныштымын!»